Sivu: 11 / 17:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 910111213 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301:stä 330:een 500:sta
  1. #301
    mulla on sattumoisin 2 käyttöohjekirjaa, joten toinen on jouten. sen saa ken tahtoo..
    650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
  2. #302
    Jos jotakuta kiinnostaa niin laitoin juuri myyntipalstalle myyntiin Kappan kolmen laukun satsin ja asennusraudat Versysiin.

    Linkki
    Ducati Diavel Dark 1200 '14
    Yamaha Warrior 1700 '04
    Kawasaki Versys 650 '07 (ex)
    Honda Africa Twin 750 '91 (ex)
  3. #303
    Lainaa (holviala @ Elo. 20 2010,13:40) kirjoitti
    Jos jotakuta kiinnostaa niin laitoin juuri myyntipalstalle myyntiin Kappan kolmen laukun satsin ja asennusraudat Versysiin.

    Linkki
    No hitto kun en aikaisemmin huomannut! Onko laukkusarja jo mennyt, linkki ei ainakaan enää toimi?!?
    BMW R1200GS -13
    Ex. Kawasaki Versys -08
  4. #304
    Lainaa (BlueRoan @ Syys. 15 2010,08:46) kirjoitti
    Lainaa (holviala @ Elo. 20 2010,13:40) kirjoitti
    Jos jotakuta kiinnostaa niin laitoin juuri myyntipalstalle myyntiin Kappan kolmen laukun satsin ja asennusraudat Versysiin.

    Linkki
    No hitto kun en aikaisemmin huomannut! Onko laukkusarja jo mennyt, linkki ei ainakaan enää toimi?!?
    Juu meni jo...
    Ducati Diavel Dark 1200 '14
    Yamaha Warrior 1700 '04
    Kawasaki Versys 650 '07 (ex)
    Honda Africa Twin 750 '91 (ex)
  5. #305
    Mistä olette tilanneet/ostanut: Tulpat,öljyt ja suodatin? Kauppa vaiko netti?
    ..
  6. #306
    Lainaa (Havukka79 @ Marras. 18 2010,19:43) kirjoitti
    Mistä olette tilanneet/ostanut: Tulpat,öljyt ja suodatin? Kauppa vaiko netti?
    Ajattelin kyllä hakee jostain kaupasta. Pikku hiljaa kai pitää antaa periks ja laittaa mopo talvipakettiin. Samalla jos tekis nuo 24tkm:n huoltotemput. Eli lähinnä just tulpat, öljyt ja suodatin.

    Tai sitten pesu ja silitys ja kevääksi 800 tikru riumppi...oliskohan hyvä ajatus?
    KTM 1290 Super Adventure S
  7. #307
    Lainaa (kimimikakeke @ Marras. 18 2010,21:38) kirjoitti
    Lainaa (Havukka79 @ Marras. 18 2010,19:43) kirjoitti
    Mistä olette tilanneet/ostanut: Tulpat,öljyt ja suodatin? Kauppa vaiko netti?
    Ajattelin kyllä hakee jostain kaupasta. Pikku hiljaa kai pitää antaa periks ja laittaa mopo talvipakettiin. Samalla jos tekis nuo 24tkm:n huoltotemput. Eli lähinnä just tulpat, öljyt ja suodatin.

    Tai sitten pesu ja silitys ja kevääksi 800 tikru riumppi...oliskohan hyvä ajatus?
    Itse päätin luovuttaa Versykseni vakuutusyhtiön haltuun viimesyksynä ("hallittu" ulosajo, itse onneksi säilyin vahingoitta...).

    Alkutalvi on mennyt pohtiessa seuraavaa pyörää, vaihtoehdoiksi päätyi juurikin tuo Triumphin uusi kasisatanen ja Yamahan XT1200Z. Eilen tuli tehtyä päätös ja Yamaha meni tilaukseen, luvassa pitkä talvi...

    Versys palveli n. 1,5 v/22 tkm mukavasti, ainoastaan jousituksen ja jarrujen budjettiratkaisut hieman ärsyttivät, noi seikat on ainakin Super Teneressä kohdallaan (tosin kaikella on hintansa), lisäksi pääsee kunnolla tutustumaan maamme kattavaan soratietarjontaan. Triumphin pudotti lopulta pois se, että en ole sitä päässyt itse testaamaan, eikä muitakaan käyttäjäkokemuksia vielä löydy. Lisäksi Triumphin alustan säädettävyys on Yamahaa huonompi ja myös Super Teneren kardaaniveto on matkakäytössä iso plussa.



    BMW R nineT

    Tarinoita: Alppihullun päiväkirja
    Videoita: http://www.youtube.com/user/Alppihullu/videos

    AT-BA-BE-CH-CZ-DE-DK-EE-ES-FI-FR-GR-HR-HU-IT-LI-LT-LU-LV-MC-ME-NO-PL-RO-RS-SE-SK-SLO-TH
  8. #308
    Tulihan tänään säädettyä venat, kolme imuvenaa tiukalla, yks alarajassa ja pari pakovenaa tiukalla * mittarissa vajaa 35tkm.
    Ja suunnitelmissa olis ohjauslaakerin rasvaus ja Wilberssin takaiskarin ja etujousien vaihto kunhan saapuvat.

    Olitkohan se sinä JT79 jonka kanssa juttelin joskus syksyllä Lommilan Mäkin pihalla(Espoon ikean vieressä) ?



  9. #309
    Lainaa (Juha_O @ Tammi. 09 2011,20:00) kirjoitti
    Tulihan tänään säädettyä venat, kolme imuvenaa tiukalla, yks alarajassa ja pari pakovenaa tiukalla * mittarissa vajaa 35tkm.
    Ja suunnitelmissa olis ohjauslaakerin rasvaus ja Wilberssin takaiskarin ja etujousien vaihto kunhan saapuvat.

    Olitkohan se sinä JT79 jonka kanssa juttelin joskus syksyllä Lommilan Mäkin pihalla(Espoon ikean vieressä) ?
    En tainnut olla minä Lommilassa.

    Noilla modauksilla paranee Versyksen alusta varmaan aika paljon, mielenkiintoista kuulla kokemuksia...
    BMW R nineT

    Tarinoita: Alppihullun päiväkirja
    Videoita: http://www.youtube.com/user/Alppihullu/videos

    AT-BA-BE-CH-CZ-DE-DK-EE-ES-FI-FR-GR-HR-HU-IT-LI-LT-LU-LV-MC-ME-NO-PL-RO-RS-SE-SK-SLO-TH
  10. #310
    Lainaa (JT79 @ Tammi. 09 2011,20:53) kirjoitti
    Lainaa (Juha_O @ Tammi. 09 2011,20:00) kirjoitti
    Tulihan tänään säädettyä venat, kolme imuvenaa tiukalla, yks alarajassa ja pari pakovenaa tiukalla * mittarissa vajaa 35tkm.
    Ja suunnitelmissa olis ohjauslaakerin rasvaus ja Wilberssin takaiskarin ja etujousien vaihto kunhan saapuvat.

    Olitkohan se sinä JT79 jonka kanssa juttelin joskus syksyllä Lommilan Mäkin pihalla(Espoon ikean vieressä) ?
    En tainnut olla minä Lommilassa.
    .

    Noilla modauksilla paranee Versyksen alusta varmaan aika paljon, mielenkiintoista kuulla kokemuksia...
    Toivoittavasti jotain eroa on, ettei mee rahat ihan hukkaan
    Orggis 35tkm ajettu takaiskari tuntuu vähän väsähtäneeltä kun on täys reissuvarustus ja kuski kyydissä, tosin kuskikaan ei ole sieltä pienimmästä päästä *

    Siinä lommilan Versyksessä tais ollakkin toisenlaiset sivulaukut, kun mitä sulla oli. Kuski kyllä muistaakseni luki tätäkin foorumia.
  11. #311
    Kaksi samanlaista Versys -ketjua yhdistetty.
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  12. #312
    Minkälaisista pyöristä porukka on siirtynyt versykseen ja mitä olette tykänneet kyseisestä pyörästä? Itsellä on nyt CBR 600F ja pitäisi vaihtaa johonkin "matkaenduroon" ja versys on vahva ehdokas. Vaikka ei varsinainen enduro olekkaan.
  13. #313
    Lainaa (Juha_O @ Tammi. 09 2011,20:00) kirjoitti
    Tulihan tänään säädettyä venat, kolme imuvenaa tiukalla, yks alarajassa ja pari pakovenaa tiukalla * mittarissa vajaa 35tkm.
    Ja suunnitelmissa olis ohjauslaakerin rasvaus ja Wilberssin takaiskarin ja etujousien vaihto kunhan saapuvat.

    Olitkohan se sinä JT79 jonka kanssa juttelin joskus syksyllä Lommilan Mäkin pihalla(Espoon ikean vieressä) ?
    Se taisi olla minä. Silloin oli puhetta josko joskus porukalla
    johonkin?

    Mulla on vielä jalka paketissa vajaa kolme viikkoa joten ajelut saa odottaa vielä hetken *
    Life is an adventure that requires correct equipments.
    'R1200GSA
  14. #314
    Lainaa (frozzu @ Huhti. 12 2011,21:46) kirjoitti
    Minkälaisista pyöristä porukka on siirtynyt versykseen ja mitä olette tykänneet kyseisestä pyörästä? Itsellä on nyt CBR 600F ja pitäisi vaihtaa johonkin "matkaenduroon" ja versys on vahva ehdokas. Vaikka ei varsinainen enduro olekkaan.
    Itsellä oli mopolla kurvailussa 15 vuoden tauko joten tuo tuntui sopivalta näin taas aluksi. Nyt alkaa toinen kesä ja varmaan vielä kolmannenkin tuolla ajelen. Matkaendurolla taidan siitä sitten jatkaa. Vielä auki mikä se tulee silloin olemaan.
    Life is an adventure that requires correct equipments.
    'R1200GSA
  15. #315
    Lainaa (kimimikakeke @ Marras. 18 2010,21:38) kirjoitti
    Lainaa (Havukka79 @ Marras. 18 2010,19:43) kirjoitti
    Mistä olette tilanneet/ostanut: Tulpat,öljyt ja suodatin? Kauppa vaiko netti?
    Ajattelin kyllä hakee jostain kaupasta. Pikku hiljaa kai pitää antaa periks ja laittaa mopo talvipakettiin. Samalla jos tekis nuo 24tkm:n huoltotemput. Eli lähinnä just tulpat, öljyt ja suodatin.

    Tai sitten pesu ja silitys ja kevääksi 800 tikru riumppi...oliskohan hyvä ajatus?
    Vaihtuiko pyörä? Ajelen tämän kauden tuolla Versyllä, sit vaihtuu Trumppa Tiger 800 alle*
    ..
  16. #316
    En näköjään oo ainut kellä on tigru käynyt mielessä
    Pitää varmaan käydä kokeilemassa trumppaa, tosin tuntuu taas Versys hyvältä kun vaihto vanhan väsyneen takaiskarin ja etujouset Wilberssiin.
    Miltäs kuulostais joku miitti Versys porukalla?
  17. #317
    kuulostas ihan ok:lta. Saisin vaan sisäänajot pakettiin niin voisin lähtee vähän pidemmmällekin. Tänään paukkku se 800 km rikki jolloin matkanopeuden sai nostaa normaaleihin maantienopeuksiin. 4000rpm/88 km/h alko jo vähän kyrsiin. Nyt saa painella sen 6000rpm/130km/h. Tonnin huollon kun teetän niin sitten miiitti ihan missävaan
  18. #318
    Lainaa (Juha_O @ Huhti. 23 2011,22:30) kirjoitti
    Miltäs kuulostais joku miitti Versys porukalla?
    Mä oon mukana!! Missä ja milloin?
    Life is an adventure that requires correct equipments.
    'R1200GSA
  19. #319
    Lainaa (Eemo @ Huhti. 26 2011,11:57) kirjoitti
    Mä oon mukana!! Missä ja milloin?
    Ehdotuksia... mulle sopii vaikka huomenna
  20. #320
    Viime maanantaina bongasin vihreän Versyksen Vantaan Viinikkalassa, kuka tunnustaa?
    BMW R1200GS -13
    Ex. Kawasaki Versys -08
  21. #321
    Nyt tuli sitten vaihdettua CBR Versykseen. Ajettu nyt n. 200km ja täytyy sanoa, ettei kaduta pätkän vertaa. Pitkästä aikaa on mukava lähteä ajamaan pidempääkin matkaa. Helppo ajaa ja mukava alavääntö.

    Nyt kun kaupungissa ajoin ilman korvatulppia niin huomasin tämän ulkolaisilla forumeillakin tyyppiviaksi luokitellun mittareista kuuluvan särinän. Onko kukaan tehnyt tuohon korjauksia ja mistähän tuollaista solumuovia(?) kannattaisi lähteä etsimään?

    -07 malli oranssina ja 13tkm ajettu. Mitähän tästä kannattaisi ensimmäisenä tarkistaa? Näytti ainakin ketjut olevan hieman löysällä, joten ne pitää säätää kun ehtii.
  22. #322
    Lainaa (frozzu @ Huhti. 29 2011,23:16) kirjoitti
    Nyt kun kaupungissa ajoin ilman korvatulppia niin huomasin tämän ulkolaisilla forumeillakin tyyppiviaksi luokitellun mittareista kuuluvan särinän. Onko kukaan tehnyt tuohon korjauksia ja mistähän tuollaista solumuovia(?) kannattaisi lähteä etsimään?
    Se ei kuulu mittarareista vaan lampun päältä katteen resonanssista. Itse laitoin kuipalat lampun päällä molemmille puolille katteen alle ja johan loppu räminät.
    Taitaa olla tyyppivika.
    Life is an adventure that requires correct equipments.
    'R1200GSA
  23. #323
    Lainaa (Juha_O @ Huhti. 26 2011,22:49) kirjoitti
    Lainaa (Eemo @ Huhti. 26 2011,11:57) kirjoitti
    Mä oon mukana!! Missä ja milloin?
    Ehdotuksia... mulle sopii vaikka huomenna
    Eilen pääsin kepeistä eroon ja perjantaina toivottavasti pääsee taas mopolla liikenteeseen. Kyllä tätä on ododtettu

    Onko muita kiinnostuneita pk-seudun alueella??
    Life is an adventure that requires correct equipments.
    'R1200GSA
  24. #324
    Eli se resonointi tulee siis lampun yläosan ja katteen väliltä!?!Itse olen yrittänyt paikallistaa tuota sirinää enkä ole löytänyt. Täytyypi kokeilla noilla kumipaloilla...aika ärsyttävältä se sirinä kuulostaa...

    Ja mä oon myös mukana!



    BMW R1200GS -13
    Ex. Kawasaki Versys -08
  25. #325
  26. #326
    Auttakkee;

    Pitäisi hommata takalaukku Versykseen. Olen ajatellut esim Givi E370-laukkua tai Kappan vastaavaa. Näyttää tuo ulkomailta tilaaminen tulla aika paljon edullisemmaksi kuin lähiprätkäputiikista. Mutta mitä kaikkea minun pitäisi tilata itse laukun lisäksi? Riittääkö se FZ447 (Kappa KZ447) monorack vai pitääkö ostaa vielä joku "jalusta" vai meneekö laukku suoraan kiinni tuohon telineeseen?

    Vai onko jollain kenties tarpeettomana hyväkuntoinen takalaukku + teline, olen kiinnostunut? Tarjoa!
    BMW R1200GS -13
    Ex. Kawasaki Versys -08
  27. #327
    Miten olis vaikka lauantaina sumpit jossain?
    Mulla olis Givin e370 jouten, on tosin vielä kiinni Versyksessa.
  28. #328
    Lainaa (BlueRoan @ Touko. 05 2011,08:46) kirjoitti
    Eli se resonointi tulee siis lampun yläosan ja katteen väliltä!?!Itse olen yrittänyt paikallistaa tuota sirinää enkä ole löytänyt. Täytyypi kokeilla noilla kumipaloilla...aika ärsyttävältä se sirinä kuulostaa...

    Ja mä oon myös mukana! *
    Mulla toi sirinä ja räminä poistui,kun laitoin vaahtokuminpalasen sinne mittariston ja kehyksen väliin kierroslukumittarin kohdalle. Pikkaisen painoin mittarin yläreunasta,jotta rako alhaalla tuli isommaksi ja sitten änkesin siihen rakoon sen vaahtokuminpalasen. Loppu räminä. Mulla 2010 mallin Versys.
    Onkos muuten kukaan laittanut Versykseen Powercommanderia. Joku muistaakseni mainitsi aiemmin tilanneensa mutta sen koommin ei ole kuulunut tuloksia. Mulle tulee PC V ja asennus+penkitys Treen Bike Doctorilla parin viikon kuluttua. Leon sliparin laitoin heti kiinni, kun sain pyörän liikkestä ajoon. Nyt on kilsoja vajaa 1500 mittarissa joten sisäänajotkin tulee hoidettua ennen asennusta. Saa sitten nähdä huomaako persdyno eroja .
  29. #329
    Lainaa (Juha_O @ Touko. 05 2011,20:34) kirjoitti
    Miten olis vaikka lauantaina sumpit jossain?
    Iltapäivällä 15.00--> mulle ainakin sopii. Kelitkin pitäis olla kohtuullinen.
    Life is an adventure that requires correct equipments.
    'R1200GSA
  30.  
  31. #330
    Lainaa (Eemo @ Touko. 06 2011,13:09) kirjoitti
    Lainaa (Juha_O @ Touko. 05 2011,20:34) kirjoitti
    Miten olis vaikka lauantaina sumpit jossain?
    Iltapäivällä 15.00--> mulle ainakin sopii. Kelitkin pitäis olla kohtuullinen.
    Minäkin voisin yrittää ehtiä mukaan...
    BMW R1200GS -13
    Ex. Kawasaki Versys -08
Sivu: 11 / 17:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 910111213 ... ViimeinenViimeinen