Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Löytyisikö foorumilta kokemusta remus powerizerista xb9:ssä? Itsellä on tarkoitus laittaa mopediin kiinni remuksen revolution -putki, race ecm ja race filsu, mutta lukemastani päätellen powerizer saattaisi täydentää pakettia mukavasti?
  2. #2
    Lainaa (s&s @ Maalis. 02 2009,19:42) kirjoitti
    Löytyisikö foorumilta kokemusta remus powerizerista xb9:ssä? Itsellä on tarkoitus laittaa mopediin kiinni remuksen revolution -putki, race ecm ja race filsu, mutta lukemastani päätellen powerizer saattaisi täydentää pakettia mukavasti?
    Morjens

    Ei löydy kuin xb12 kanssa mutta veikkaisin että
    toimii ihan yhtä hyvin tossa xb9:ssä.
    Mulla ainakin käynti parani ja pyörä käy ja kukkuu pirun hyvin.
    Buell XB12s 06 106Hp 125Nm TakaGummilta Tuned By Make Ansavuori
  3. #3
    Lainaa (Wave @ Maalis. 15 2009,22:50) kirjoitti
    Morjens

    Ei löydy kuin xb12 kanssa mutta veikkaisin että
    toimii ihan yhtä hyvin *tossa xb9:ssä.
    Mulla ainakin käynti parani ja pyörä käy ja kukkuu pirun hyvin.
    Ok... Lueskelin ukbegiltä kokemuksia powerizerista ja niiden rohkaisemana laitoin tilaukseen. Samalla kyydillä tulee ultimate airbox, en viitsi alkaa raiskaamaan tota alkuperäistä
  4. #4
    Sain tänään viimein aikaiseksi tuon Powerizer asennuksen. Laitoin samalla iridium tulpat ja avarsin ilmansaantia. Ja voi veljet mikä ero vanhaan! Pyörä XB12X -07 ja pois jäi kokonaan tuo alla 3000 kierroksen ollut nykiminen, tassu nousee vielä kakkosella kaasusta, voi rullata isolla vaihteella kierrokset 2000 ja aukaista kaasun jolloin taas viedään. Oli ainakin itsellä joka pennin arvoinen sijoitus.

    Petri
  5. #5
    Hyvä kuulla että pelittää, mulla on boksi tallin ylisillä odottelemassa asennusta...

    Ajattelin ensin kuitenkin ajaa pyörää vakiona hetken et huomaan eron. Tarkoitus olis tehdä muutokset järjestyksessä remus revolution putki => ultimate airbox + race filsu + powerizer => race ecm.

    Pyörä menee vakuutukseen vasta parin viikon päästä, tässä parhaillaan odottelen huoltopukkia et saan perän ylös FS:n remminkiristimen asennusta varten.



  6. #6
    Hyvä että muillakin Powerizer kukkuu



    Buell XB12s 06 106Hp 125Nm TakaGummilta Tuned By Make Ansavuori
  7. #7
    Lainaa (s&s @ Huhti. 17 2009,17:14) kirjoitti
    Hyvä kuulla että pelittää, mulla on boksi tallin ylisillä odottelemassa asennusta...

    Ajattelin ensin kuitenkin ajaa pyörää vakiona hetken et huomaan eron. Tarkoitus olis tehdä muutokset järjestyksessä remus revolution putki => ultimate airbox + race filsu + powerizer => race ecm.

    Pyörä menee vakuutukseen vasta parin viikon päästä, tässä parhaillaan odottelen huoltopukkia et saan perän ylös FS:n remminkiristimen asennusta varten.
    Multa löytys yx Race ecm myyntiin kun ohjelmoin ton alkuperäsen ecm uusiksi.
    Buell XB12s 06 106Hp 125Nm TakaGummilta Tuned By Make Ansavuori
  8. #8
    Lainaa (Wave @ Huhti. 18 2009,01:07) kirjoitti
    Lainaa (s&s @ Huhti. 17 2009,17:14) kirjoitti
    Hyvä kuulla että pelittää, mulla on boksi tallin ylisillä odottelemassa asennusta...

    Ajattelin ensin kuitenkin ajaa pyörää vakiona hetken et huomaan eron. Tarkoitus olis tehdä muutokset järjestyksessä remus revolution putki => ultimate airbox + race filsu + powerizer => race ecm.

    Pyörä menee vakuutukseen vasta parin viikon päästä, tässä parhaillaan odottelen huoltopukkia et saan perän ylös FS:n remminkiristimen asennusta varten.
    Multa löytys yx Race ecm myyntiin *kun ohjelmoin ton alkuperäsen ecm uusiksi.
    Mulla on jo race ecm, kiitti vaan. Lisäksi tuo mun mopo on 9 ja sun race ecm on varmaankin 12:n...



  9.  
  10. #9
    Open airbox alkoi tuntua liian äänekkäältä, joten sellainen olisi myynnissä, palaan orgikseen umpikoteloon. Samalla poistui tarve tolle powerizerille, joten sekin on kaupan:

    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=102861