Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 110:sta
  1. #61
    Lainaa (The Legend @ Helmi. 26 2009,20:31) kirjoitti
    Juu, mun mielestäni ei tosiaan haittaa, jos kamat on vähän 'arpiset', kun en muutenkaan laita peetäkään arvoa toreilla kiiltävissä vermeissä esiintymiselle, siis ihan ämmien touhua. Ne arvet kuuluvat myös oleellisena osana tähän harrastukseen, joten eivät ne ainakaan motoristin ajotaitoja halvenna, päinvastoin. Ite käyttäisin rahani johonkin muuhun ja antaisin ihmisten ihmetellä, jos niikseen tulee.
    ot: entäs jos siellä kiiltävän puvun sisällä on helvetin arpinen äijä sotavammoja niin maan perkeleesti joka juurikin osti uudet vermeet lahonneiden tilalle, ei tipu rispektiä tä?, njoo ......
  2. #62
    the thrill seeker Bem-Ari:n avatar
    Liittyi Feb 2009
    Pirkanmaa
    MotOrg ry jäsen
    Kyl tää ek@ vaan on kanssa aika kova äijä.Tuolla toisella topicilla vaan kehuu kikserimiehiä ja oma laite on telakalla.Hyvä ettei pahemmin käyny.Koitahan toipua.
    <p>Man cannot live on beer only.
    Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.
  3. #63
    Joo on se kova, toivottavasti löytyy se Juan-Manolo joka ajoi päin.
    Olisihan se kurjaa todeta kaatuneensa omaan näppäryyteen.



  4. #64
    Lainaa (Bem-Ari @ Helmi. 26 2009,22:51) kirjoitti
    Kyl tää ek@ vaan on kanssa aika kova äijä.Tuolla toisella topicilla vaan kehuu kikserimiehiä ja oma laite on telakalla.Hyvä ettei pahemmin käyny.Koitahan toipua. *
    Ai soon kova jätkä joka ajaa motskalla kolarin, postaa sen tänne ja osaa räkyttää kikserimiehille..okei, noh mää en taho olla niin kova

    Hyvä ettei käynyt pahemmin
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  5. #65
    Lainaa (jarska @ Helmi. 27 2009,07:58) kirjoitti
    osaa räkyttää kikserimiehille
    Mitäs tuossa muuta kuin kuittailen samalla mitalla takaisin vanhoja kalavelkoja. Jos vittuilee, niin kopsahtaa kyllä omaan nilkkaan ennemmin tai myöhemmin. Turha sitä on sitten itkeä, jos itse aloittaa.
    Dixi et animam levavi
  6. #66
    Lainaa (jarska @ Helmi. 27 2009,08:58) kirjoitti
    Ai soon kova jätkä joka ajaa motskalla kolarin, postaa sen tänne ja osaa räkyttää kikserimiehille..
    Mua vähän ihmetyttää tämmöinen kielenkäyttö.

    Ajaa kolarin... puhtaan mopon takia... ym.

    Siis mitä vittua? Miten saadaan peräänajo käännettyä peräänajetun syyksi? Tämä haiskahtaa siltä, että tämmöisten kommenttien kirjoittajat pelkäävät moottoripyöräilyä kuollakseen. Tällaista tekstiä voi tulla vain pahimman luokan turvallisuususkovaisilta.

    "Kunhan minä ajan rajoituksen mukaan Rukkan GoreTexeissä ja neonväreissä, pitkät valot päällä päivin öin, niin ei minulle mitään voi tapahtuman."

    Tällä mentaliteetilla käännetään kaikki onnettomuudet moottoripyöräilijän syyksi, kun ei uskalleta myöntää, että liikenteessä voi napsahtaa sillä tavalla, että mitkään varotoimenpiteet - edes pitkien valojen käyttö päiväsaikaan - eivät auta.

    Kyllä, meistä jokaiselle voi sattua. Sen kun myöntää itselleen, niin ei tarvitse toisia syytellä kolareista, joissa he eivät ole syyllisiä. Perkele.
  7. #67
    Lainaa (Pectusfortuna @ Helmi. 27 2009,09:37) kirjoitti
    Lainaa (jarska @ Helmi. 27 2009,08:58) kirjoitti
    Ai soon kova jätkä joka ajaa motskalla kolarin, postaa sen tänne ja osaa räkyttää kikserimiehille..
    Mua vähän ihmetyttää tämmöinen kielenkäyttö.

    Ajaa kolarin... puhtaan mopon takia... ym.

    Siis mitä vittua? Miten saadaan peräänajo käännettyä peräänajetun syyksi? Tämä haiskahtaa siltä, että tämmöisten kommenttien kirjoittajat pelkäävät moottoripyöräilyä kuollakseen. Tällaista tekstiä voi tulla vain pahimman luokan turvallisuususkovaisilta.

    "Kunhan minä ajan rajoituksen mukaan Rukkan GoreTexeissä ja neonväreissä, pitkät valot päällä päivin öin, niin ei minulle mitään voi tapahtuman."

    Tällä mentaliteetilla käännetään kaikki onnettomuudet moottoripyöräilijän syyksi, kun ei uskalleta myöntää, että liikenteessä voi napsahtaa sillä tavalla, että mitkään varotoimenpiteet - edes pitkien valojen käyttö päiväsaikaan - eivät auta.

    Kyllä, meistä jokaiselle voi sattua. Sen kun myöntää itselleen, niin ei tarvitse toisia syytellä kolareista, joissa he eivät ole syyllisiä. Perkele.
    Nyt sää kyllä lainasit väärää miestä tai sitte ymmärsit täysin väärin.

    En kylläkään tarkoittanut mitään semmoista että tuossa olisi jotenkin moottoripyöräilijän syy yhtään mikään,TÄH???

    Edit: Jos sää kerran jotain lainailet niin lainaisitko koko jutun siihen liittyvine edellisine lainauksineen kiitos, asiayhteydestä irroitetut omalla ajatusmallilla olevat "osalainaukset" johtaa kyllä aika usein harhaan, ei millään pahalla



    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  8. #68
    Älkäähän nyt. Jarska vaikuttaa ihan mukavalta hepulta muidenkin kirjoitusten vuoksi.

    Minähän täällä päätä olen kanssa aukonut, jos joku vittuilee tai ilkeyksissään koittaa virnuilla, vaikkei mitään tiedä asiasta, niin virnuilen triplasti takaisin tilaisuuden tullen. Tosin taitaa tässä tyyli olla pikkuhiljaa pehmennyt...
    Dixi et animam levavi
  9. #69
    Lainaa (ek@ @ Helmi. 27 2009,10:04) kirjoitti
    Älkäähän nyt. Jarska vaikuttaa ihan mukavalta hepulta muidenkin kirjoitusten vuoksi. *

    Minähän täällä päätä olen kanssa aukonut, jos joku vittuilee tai ilkeyksissään koittaa virnuilla, vaikkei mitään tiedä asiasta, niin virnuilen triplasti takaisin tilaisuuden tullen. Tosin taitaa tässä tyyli olla pikkuhiljaa pehmennyt...
    Tänks, kuten myös sinäkin olet piikeistäsi huolimatta ja jopa niiden vuoksi mukavan tuntuinen heppu ja huomaan että kestät kyllä pikku naljailun joksi tuo edellinen olikin tarkoitettu

    Tää on vaan välillä semmoista että kun omalla ajatuksella kirjoittaa, toinen lukee sen omallaan
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  10. #70
    Lainaa (jarska @ Helmi. 27 2009,09:45) kirjoitti
    ...Nyt sää kyllä lainasit väärää miestä tai sitte ymmärsit täysin väärin...

    ...Jos sää kerran jotain lainailet niin lainaisitko koko jutun siihen liittyvine edellisine lainauksineen...
    Kyllä mä lainasin ihan oikeaa miestä, kyse on siis väärinymmärryksestä. Mun mielestä ilmaisulla "ajaa kolarin" viitataan syyllisyyteen. Kolariin joutuminen - tai vaikka yliajetuksi joutuminen - olis tässä tapauksessa ollut ymmärrettävämpi tapa sanoa asia.

    Olen pahoillani, että ymmärsin väärin tarkoitusperäsi.

    En rupea silti jatkossakaan lainaamaan pitkiä viestiketjuja kokonaisuudessaan, tällä tavalla mielestäni foorumin luettavuus pysyy parempana. Tässä tapauksessa ei ollut sellaista asiayhteyttä, jonka lainaaminen olisi estänyt yksittäiseen ilmaisuun kohdistuneen väärinymmärryksen.
  11. #71
    Lainaa (Pectusfortuna @ Helmi. 27 2009,10:20) kirjoitti
    Lainaa (jarska @ Helmi. 27 2009,09:45) kirjoitti
    ...Nyt sää kyllä lainasit väärää miestä tai sitte ymmärsit täysin väärin...

    ...Jos sää kerran jotain lainailet niin lainaisitko koko jutun siihen liittyvine edellisine lainauksineen...
    Kyllä mä lainasin ihan oikeaa miestä, kyse on siis väärinymmärryksestä. Mun mielestä ilmaisulla "ajaa kolarin" viitataan syyllisyyteen. Kolariin joutuminen - tai vaikka yliajetuksi joutuminen - olis tässä tapauksessa ollut ymmärrettävämpi tapa sanoa asia.

    Olen pahoillani, että ymmärsin väärin tarkoitusperäsi.

    En rupea silti jatkossakaan lainaamaan pitkiä viestiketjuja kokonaisuudessaan, tällä tavalla mielestäni foorumin luettavuus pysyy parempana. Tässä tapauksessa ei ollut sellaista asiayhteyttä, jonka lainaaminen olisi estänyt yksittäiseen ilmaisuun kohdistuneen väärinymmärryksen.
    Eipä mitään, se voi olla tää pohojois-pohajanmaan murre ja tajunnan taso myös joka aiheuttaa väärinymmärryksiä
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  12. #72
    Lainaa (jarska @ Helmi. 27 2009,10:26) kirjoitti
    Eipä mitään, se voi olla tää pohojois-pohajanmaan murre ja tajunnan taso myös joka aiheuttaa väärinymmärryksiä
    Siitähän se johtuu. Mä seurustelin muutaman vuoden yhden mimmin kanssa, joka oli Pattijoelta kotoisin. Ei ihme, että mulla paloi käpy välittömästi...
  13. #73
    Lainaa (Pectusfortuna @ Helmi. 27 2009,10:43) kirjoitti
    Lainaa (jarska @ Helmi. 27 2009,10:26) kirjoitti
    Eipä mitään, se voi olla tää pohojois-pohajanmaan murre ja tajunnan taso myös joka aiheuttaa väärinymmärryksiä
    Siitähän se johtuu. Mä seurustelin muutaman vuoden yhden mimmin kanssa, joka oli Pattijoelta kotoisin. Ei ihme, että mulla paloi käpy välittömästi... *
    Toivottavasti ei oo sama minkä määki jätin kesken moporeissun seisoon bussipysäkille, huuteli vielä perään että inhoo motoristeja
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  14. #74
    Lainaa (jarska @ Helmi. 27 2009,10:09) kirjoitti
    Lainaa (ek@ @ Helmi. 27 2009,10:04) kirjoitti
    Älkäähän nyt. Jarska vaikuttaa ihan mukavalta hepulta muidenkin kirjoitusten vuoksi. *

    Minähän täällä päätä olen kanssa aukonut, jos joku vittuilee tai ilkeyksissään koittaa virnuilla, vaikkei mitään tiedä asiasta, niin virnuilen triplasti takaisin tilaisuuden tullen. Tosin taitaa tässä tyyli olla pikkuhiljaa pehmennyt...
    Tänks, kuten myös sinäkin olet piikeistäsi huolimatta ja jopa niiden vuoksi mukavan tuntuinen heppu ja huomaan että kestät kyllä pikku naljailun joksi tuo edellinen olikin tarkoitettu

    Tää on vaan välillä semmoista että kun omalla ajatuksella kirjoittaa, toinen lukee sen omallaan
    Varatkaa huone.
    Supermoto
  15. #75
    ekillä on selvästi prioriteetit kohdallaan. Mopo nutullaan ja ukkoa raahataan ambulanssiin, niin eikun kuvaamaan että miten mopon kävi. Asennetta

    Muista ensi kerralla käyttää pitkiä valoja. Ei ne sitten aja päälle
    CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
    moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
  16. #76
    Kaikennäköistä sattuu kun mopolla ajelee...tulee mieleen tämmönen tapaus...kaveri ajeli ihkauudella mopedilla katselee minkä väristä savua tulee äänenvaimentimesta ja rysähti suoraan auton ikkunasta sisään...osathan aina voi uusia...nythän olisi hyvä tilaisuus vaihtaa bemu vaikkapa japsiin...



    <br />
  17. #77
    OLd Skuul:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Itsenäinen Suomi,  Helsinki
    Hyvä ettei tullut pahempia vammoja kuin pelkkkää särkyä.

    Rautaa saa uutta mutta esim rikkinäistä selkärankaa, niskarankaa on vaikeampi korjata. Eikä aina tule edes koskaan kuntoon.
    Että aika hyvin kai selvisit?

    Moottoripyöräily on vaarallista.

    Aiot varmaan korjata pyörän. Kannattaa hankkia liukupalat pemarin luotettavaan perään ettei tule naarmuja.
    Vanhoissa pemareissa oli suojakaatumaraudat jotka suojaa venttiilikansia.
    Nuo uudet hiilikuitusuojat ei näköjään kestä.
    Olisiko paras värkätä vanhanmalliset suojaraudat kuten vanhoissa poksereissa? *

    Kiitoksia hienoista kuvista ja kuvareportaasista.

    Raportoi sitten miten mopo tulee entistä ehompaan kuntoon:

    Suomi on ollut suurimman osan kirjoitettua historiaa vihollistemme Ruotsin ja Venäjän miehittämänä.

    Osallistu maanpuolustustyöhön reserviläisjärjestöissä ja koulutukseen MPKryn kautta!
    IBA.
  18. #78
    Hyvä tuuri käynyt ek@:lla ja hyvä niin. Tuossa ois kyllä ollu optiot hiippakunnan vaihtamiseen. Se täytyy kyllä sanoa, että aivan satavarmaan olisin itsekin tuollaista vesilammikkoa koettanut kiertää. No, ehkä muistaa tämän tilanteen, kun seuraavan kerran ajaa jossain tunnelissa tms, vaikka niitä Suomessa onkin kovin vähän.

    Ei muuta kuin buranaa pärstään ja tyytyväisenä siitä, ettei sattunut pahemmin!
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  19. #79
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Lainaa (ek@ @ Helmi. 25 2009,12:18) kirjoitti
    Nahkat kyllä kesti hyvin, kun ainostaan olkapäästä on mennyt puhki, mutta siellä on ollut vielä suojat sisällä. Kengätkin on vielä käyttökelpoiset.
    Pääasia että ukko kondiksessa. Ja noilla vanhoilla vermeillä vain katu-uskottavuus teinien silmissä paranee.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  20. #80
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Lainaa (ek@ @ Helmi. 26 2009,17:30) kirjoitti
    Lainaa (Pectusfortuna @ Helmi. 26 2009,14:58) kirjoitti
    Ei pysty ymmärtämään, että joku on niin munaton, että teilaa moottoripyörän ja pakenee paikalta. Haiskahtaa aika pahasti rattijuopolta.
    No ei siinä kukaan paennut kai paikalta. Yksi auto oli nokka tulosuuntaan tuolla sulkuviivan puolella ja toinen auto oli kokakkain tunnelin seinää vasten. Kai ne olivat törmänneet kanssa toisiinsa. Tuo pyörähtänyt auto kai sitten mua pökkäsi. Lisäksi siihen mun taakse pysähtyi yksi auto ja siihen täräytti yksi pakettiauto, mikä ajoi vähän matkaa ja pysähtyi mun etupuolelle. Sitten siihen tuli ambulanssi ja mut vietiin puoliväkisin sairaalaan, ennen kuin sain mitään nimiä tai rekisteritunnuksia tai muutenkaan mitään selkoa tapahtumista. Kai ne poliisit ne ovat ottaneet ylös, mitä menin asemalle eilen selvittämään. Kolme tuntia jonottelin, että pääsin poliisin juttusille. Viisi poliisia höpötti vaan keskenään ja muita seilaili lässyttämässä edes takaisin, mutta vain yksi teki töitä papereiden kanssa. Sielläkin tehtiin paperi, jota nyt en täysin ymmärtänyt. Ymmärsin kyllä sen, että väärästä ilmiannosta saa 7kk-2vuotta linnaa. Kai allekirjoitin vitutuksessa paperin, jossa tunnustin ajaneeni takapyörä edellä autoa päin.

    No eiköhän tämä tästä selvene.
    Prkl, olis saattanut tulla haikia huominen kun yksin rupeaa autojen ketjukolareissa pyörän kanssa seuraa pitämään.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  21. #81
    Voihan paska. Ei voi muuta sanoa ku että huonoa säkää.

    Varusteet oli kyl oikealla asialla tässäki. Ite sain 3 vuotta sitten huomata kans miten hyvin säilyi ilman vammoja ku oli kunnon ajokamat.

    Ei muuta ku leuka pystyyn ja takas tien päälle.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  22. #82
    Viime viikolla joku soitti auton vakuutusyhtiöstä ja kuski kiistää törmänneensä minuun. Ou jeah.

    Onneksi sain sinnikkäästi tongittua tunnelin kameravalvonnasta vastaavan tahon esiin ja tänään kolahti kuulemma romppu postiin. Itse olen nyt Hesassa, mutta yritän epätoivoisesti siirtää tiedostoa netin kautta omalle läppärille. Saas nähdä onko tuosta mitään iloa...
    Dixi et animam levavi
  23. #83
    Toivotaan parasta. Vituttaa tuollainen vastuun kiertely!
    Honda VFR 750 F 1997 (RC36) - MYYTY!
  24. #84
    Sain juuri videon imuroitua koneelle. Justiin olen menossa kurvin taakse kameralta piiloon, kun tuo ajaa perään. Koitan ladata youtubeen.
    Dixi et animam levavi
  25. #85
    ois jänskä nähdä.ja kiva ku kaikesta huolimatta lataaja on sama ku pääosanesittäjä.

    tuo hispania kuuluu kans niihin maihin et ikuna ei vedä niin lujaa etteikö olis vaarana et vielä löytyy joku joka ronkkii peräpäätä.
    suhtkoht helppoa ennakoida mitä edestäpäin tulee mut vähänpä siinä on tehtävis varoa takaatulijoitten törväilyjä...



    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  26. #86
    No itsekin siinä ajelen liian lähellä takana ajavan auton etupuskuria. Ei ole näköjään vielä valmis. Pitäisi ilmestyä TÄNNE.

    Harvoin sitä omaa kohellustaan tuolla liikenteessä pääsee ihailemaan. Saas nähdä toimiiko tuo, kun jostain syystä Windows Mediaplayer ei tuota pystynyt soittamaan, mutta VLC-player näytti. Yrittelin muutta muihin muotoihin, muttei siitä mitään tullut, joten latasin koko 42M tiedoston tuonne. Loppuu juuri ennen kuin se paku tömähtää tuon parkissa olevaan autoon ja ambulanssi tulee.
    Dixi et animam levavi
  27. #87
    Dramaattisen oloinen tilanne. Hyvä että äijä on ainakin kävelykuntoinen!
    <br />
  28. #88
    voi helevattu..on ollut tuuria matkas
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  29. #89
    Vissiin aika turha sanoa tuon videon jälkeen, ettei oo törmänny. Helvetti. Onneksi tosiaan ei käynyt pahemmin noin uskomattomassa tilanteessa.
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  30.  
  31. #90
    Laitoin vielä pyynnön, jos olisi tallessa tuon kameran 3c videota vielä väliltä 14:49:50 - 14:50:00, niin näkyisi, miten ukko liitää. Tuo on tiefirman leikkaama ja vähän väärässä kohtaa vaihtuu kamera.

    No eiköhän tuollakin ala korvaukset selventyä.
    Dixi et animam levavi
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen