(rivaldo @ Maalis. 31 2009,20:14) kirjoitti
![]()
Timpermanni joka tekee työt halavalla, nopiaa, ja huonosti.
Joo lissää kusiaisia paikalle! Siellä on sitten toinenkin f ajamassa, jos kelit on ok(anzu @ Maalis. 31 2009,19:58) kirjoitti
![]()
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
Vaikka lujempaa jossain kentällä ajatkin, niin se laatu.. LAATU...![]()
Timpermanni joka tekee työt halavalla, nopiaa, ja huonosti.
voin sanoa suoraan ettei laadussa ollut mitään moittimist!ja hondat varsinkin uudet eivät ole olleet kovin "laadukkait"sen takia kävin ostaman uuden busan k8 millä sinä poika jäät ihmettelemään mun takavaloi viel enemmään!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kato mutenkin hondien hinnat ja sen jälkeen suzukit varsinkin noi kiloset!aivan eri plaanetalt koska laatu maksaa eikä ladassa siis hondal sitä juuri ole niin kuin tehoakin!!
![]()
hornet vm 04
cbr vm 00
ninja 6r vm 04
ninja 6r vm 06
vtr vm 05
hayabusa vm 05
hayabusa 08 yoshimura full system!!
faster faster i am speed disaster<<<<<<<
Täytyy markkinoida oikein tämä asia vaimolle... että lähtis kokeileen(mjtee @ Maalis. 31 2009,20:16) kirjoitti
.Eihän se varmaan hitain kulkineisto olis siellä hänen painollaan, (jotain 51-55 kg väliltä(käsissä sopivan tuntunen
) )os vaan alkas reenaamaan lähtöä vähän niinkun viittä vaille viinakauppaan kauempaakin.
Isse ainakin aion tulla paikalle..
Oikeen ässämmät vielä joskus kesällä..
Sori taas tämä oft...![]()
Timpermanni joka tekee työt halavalla, nopiaa, ja huonosti.
LAATU...
Suskat on halpoja, ja tiedät miksi... se LAATU
Näin puhuu vuodesta 78 ajanut motoristi....![]()
Timpermanni joka tekee työt halavalla, nopiaa, ja huonosti.
heei ikämies jos osaat käyttä nettiä niin käy katsomas hintoja!!ja toi laatu on muuttunut aika paljon 30 vuoden aikana!noin vanhalle sopis varmaan toi vespa aika hyvin kun kusiainen ei varmaan pysyy enään hanskas![]()
hornet vm 04
cbr vm 00
ninja 6r vm 04
ninja 6r vm 06
vtr vm 05
hayabusa vm 05
hayabusa 08 yoshimura full system!!
faster faster i am speed disaster<<<<<<<
(rivaldo @ Maalis. 31 2009,20:39) kirjoitti
Olet kyllä aivan oikiassa, pyörät ei taho puolen miljoonan ajokokemuksella pysyä kännyssä..![]()
Kuis sulla zuzzuki?
Mulla nuo naiset vaan pysyy enää hallitusti handuissa... Pyörät on liian kiivaita...![]()
Timpermanni joka tekee työt halavalla, nopiaa, ja huonosti.
viel kun olen nuori,rikas ja helvetin komea niin hoidan yleensä molemmat samaan aikaan!!![]()
hornet vm 04
cbr vm 00
ninja 6r vm 04
ninja 6r vm 06
vtr vm 05
hayabusa vm 05
hayabusa 08 yoshimura full system!!
faster faster i am speed disaster<<<<<<<
(rivaldo @ Maalis. 31 2009,20:49) kirjoitti
Yep. Modaan tätä textiä sen verran että nyt lähden saunaan, ja sitten kattelen myynti-ilmoituksia quussatasista äffistä, että tuliko tehtyä huonot kaupat....
Laatumerkki sentään...
Niin ja kuin ne penkit oikeasti pitää paikkaansa..? tuli mieleen, kun xx antoi takikselta tuloksen 0,34 khv...
Timpermanni joka tekee työt halavalla, nopiaa, ja huonosti.
Niin se vain jäi tänään bussukka mutkatiellä ihmettelemään hondan takavaloa(rivaldo @ Maalis. 31 2009,20:23) kirjoitti
Bussukalla ei taidetakaan ajella pahemmin kisaa(1000 ärrä @ Touko. 03 2009,22:00) kirjoitti
![]()
Honda se vaan pelittää ja ai että miten on mukavaa. Paitsi sakkojen saaminen on tylsää. Mutta se on asiana, että onko toi koneen lämpeneminen normaalia. Lämmöt on maantiellä sen 80 minkä pitääkin, mutta kaupunkiin tullessa lämmöt nousevat todella nopeasti. Flekti alkaa puhua 104 asteessa, niin kuin asiaan kuuluu. Lämmöt on ollut parhaillaan siinä 108. Tohon reiluun sataan asteeseen päästään noin 5 minuutissa kaupungissa. Pitkään siellä kaupungissa ei tarvitsekaan pyöriä, mutta joskus on pakko.
Onko tuo siis normaalia? Ja onko noista lämmöistä mitään haittaa? Siis jos ne on tuolla yli sadan asteen?
On normaalia. Ei ole haittaa jos ei pääse sinne 130C nurkille nousemaan. Manuaalissa on lisätietoa asiasta.(pulla-poika @ Kesä. 05 2009,13:45) kirjoitti
Nyt olisi sellaista, että miksi ketjut löystyvät jatkuvaan. Pyörällähän on ajettu nyt noin 15 tkm. Itse olen ajanut noin 4 tkm. Joka kerta, kun kiristän ketjut ja käyn ajamassa, niin ketjut ovat kohta taas löysällä. Varmasti on yli 5 cm ketjujen liike pystysuunnassa. Kiristimillehän ei ole muuta lukitusta, kuin se varsinainen akselin kiristäminen...
Lisäksi on kukaan ratastanut vastaavaa pyörää? Itse ajattelin hommata piikkiä pienemmän eturattaan. Paljonkahan nousee kierrokset kutosella 100 kmh vauhdissa? Liiat kierrokset ei ole hyvä asia. Ja vaikuttaako ratastus ykkösvaihteen suorituskykyyn radikaalisti?
kiitös