Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 108:een 108:sta
    On siitä aikaa, mutta muistuuko mieliin 2-tahtarien kanssa
    käyty hermeettinen maailmanlopun vääntö siinä kohtaa kuin
    pensat muuttu lyijyttömiksi ? .

Moni sen seitsämän tutkintoa ja saman verran ropelihattuja omistava
    itäisen maan armoitettu tietäjä vannoi vaikka mummonsa tekareiden
    kautta, "ettei kaksitahtinen tarvitse lyijyä".

Näinhän se on, mutta yhtä totta oli se, että "viturallaan olevia vehkeitä" ja
    varsinkin harrastuspuitteissa kisapelejä paukkui kuin papatteja uutenavuotena.

Turhan harvalle käytännön viitekehyksessä aukesi se, että vastaavaan
    voiteluun/suojaan tarvittiin kriittisiin tilanteisiin huomattavasti
    aiemmin käytettyä laadukkaampaa rasvaa.

Ihan kuin vittuillessa nuo itäisen maan tietäjät eivät sitten halunneet
    "valistaa rahvasta" noinkin yksinkertaisista asioista ja niiden syy-yhteyksistä .

Tiede ja tietämys ovat hienoja ja arvokkaita asioita, mutta ne on vähän sama kuin.....
    no... jääköön sanomatta, ellei asioita saada kytkettyä riittävissä määrin
    käytännön puitteisiin PALVELEMAAN......

Muuta kuin hattupäisten hännän nostoa.

Siinä nimittäin käy lopulta aina niin, että se häntä tärähtää siihen ropeliin......
    kuten se pelikaanikin sinne turbiiniin.

Toimivuus = Totuus.

Jos tuo yhtälö on hukassa, spekuläärisillä aspekteilla spekulointi on ihan pikku juttu,
    sekundäärisistä puhumattakaan.

Aivan sama, onko Mighty D erinomaista, hyvää, vai riittävän hyvää..... ja millä reunaehdoilla.
    Siitä vaan jos sille tuntuu ja loput vaikka käräjillä.

Mä vaihtelen edelleen "puolimatkassa" hyllyhinnoiltaan järjettömiä maksavia
    racing öljyjä suodattimineen ihan omaksi ilokseni.

Saattaa olla turhaa touhua..... saattaa olla ettei ole..... Sou not
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Kovin on pienet kilsat tehdä johtopäätöksiä, sitten kun kilsat alkaa kakkosella tai kolmosella niin aletaan näkemään paremmin öljyn vaikutukset. On meinaan noilla kilsoilla olevissa peleissä tullut vastaan mielenkiintoisia havaintoja siitä millä öljyillä on ajettu, ja millä matka vielä jatkuu ja missä joudutaan tekemään koneremontti öljynkulutuksen johdosta.
    Se on mukava heittää tuollaista juttua eikä perustella mitenkään. Ei mainittu lähdettä tai mitään.
    Nyt mahdollisuus tarkentaa asiaa. Tähänhän vaaditaan 2 samanlaista pyörää, koska toisessa voi olla esimerkiksi erilaiset venttiiliohjurin kumit, jotka ei kestä kilometrejä tai aikaa niin hyvin kuin toisessa. Öljynvaihtoväleistä kuulisin mielelläni myös lisää sekä öljynkulutuksen syistä. Onko öljyrenkaat jumittaneet tms. Sanomattakin selvää, että öljyjen on oltava ominaisuuksiltaan vastaavia eli ei verrata täyssynteettistä erilaisiin blendauksiin tai ainakaan mineraaliöljyyn.
    Lainaa Suiza1400 kirjoitti Katso viesti
    Edelleen odotan innolla
    Ihan rauhassa, älä suotta pidätä hengitystä...
    Kylätason kurapyöräilijä.
    Ihan rauhassa, älä suotta pidätä hengitystä...
    Ei pelkoa. Oli lähinnä sarkastinen toteamus. Kirjoittelet mitä ilmeisimmin vain lämpimiksesi tästä aiheesta. Itse olen tottunut hieman erilaiseen tyyliin. Kukin tyylillään!
    Muistakaahan sitten myynti ilmoon laittaa että traktoriöljyä on käytetty, niin tietää jättää maajusseille.
    ...
    Kirjoittelet mitä ilmeisimmin vain lämpimiksesi tästä aiheesta.
    Olet oikeassa. En tunne intohimoa johonkin öljykannuun niin paljoa että jaksaisin tuhlata hauleja syvällisempään vääntöön. Samojen asioiden toisintoja joista on lukuisia vääntöjä niin tällä, kuin muillakin foorumeilla.
    Olet oikeassa. En tunne intohimoa johonkin öljykannuun niin paljoa että jaksaisin tuhlata hauleja syvällisempään vääntöön. Samojen asioiden toisintoja joista on lukuisia vääntöjä niin tällä, kuin muillakin foorumeilla.
    Tämä on se tavanomainen selitys, kun argumentit loppuvat
    Ei kun Delvacit aikoinaan loppui ja samalla loppui diesel öljyjen käyttö mp:ssä. Ja tämä tuntuu olevan asia joka sua suunnattomasti jaksaa innostaa.

Me voidaan jatkaa tätä hyödytöntä lätinää vaikka kuinka kauan. Mä yritän tällä kertaa olla se aikuisempi ja jättää tämän aiheen tältä erää tähän.
    Tämä on se tavanomainen selitys, kun argumentit loppuvat
    Ihan mielenkiinnosta.....

Miten käytännössä järjestäisit vaatimuksesi mukaiset kriteerit täyttävät "tieteellisen tarkastelun
    kestävät" vertailukokeet ja riittävän erilaisilla laitteilla?

No... Onhan sitä paljon vakavampia ja merkittävämpiä käytännön ongelmia (vedetään asiakasta perseeseen
    ja todetaan, että tätähän sä haluut.... ja jos ei maistu, totta kai sulla on mahdollisuus lähteä käräjille)
    joissa teoria ja käytännön karu kokemus ei kohtaa.

Voihan tuon junan kääntää toisin päin!

Todista sinä aukottomasti ja ilman että asiasta jää minkäänlaista epäillystä..... että oma
    näkemyksesi on oikea .

Erilaiset, toiminnallisetkin kokonaisuudet ovat ihan helvetin hauskoja siitä, että kaiken pitäisi
    olla erikseen "täydellisten" nippeleiden/asioiden muodostama täydellinen kokonaisuus
    ilman mitään muuta mahdollisuutta.

Jostain kumman syystä tässä on kuitenkin saanut/joutunut kolmisenkymmentä vuotta jatkuvasti
    taluttamaan kovaa kredibiliteettiä omaavia "asiantuntijoita" ankaran vääntämisen jälkeen
    toteamaan ihan kädestä pitäen.... että kun se nyt vittu vaan ei skulaa .

Siinäkin vaiheessa tulee aina ja vielä.... ei se ole mahdollista kun......
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    Ei kun Delvacit aikoinaan loppui ja samalla loppui diesel öljyjen käyttö mp:ssä. Ja tämä tuntuu olevan asia joka sua suunnattomasti jaksaa innostaa.

Me voidaan jatkaa tätä hyödytöntä lätinää vaikka kuinka kauan. Mä yritän tällä kertaa olla se aikuisempi ja jättää tämän aiheen tältä erää tähän.
    Minun mielestäni on aikuismaista perustella mielipiteensä jotenkin. En tietenkään voi sitä vaatia, mutta se nyt vain kuuluu normaalin keskustelun kulkuun.

"Delvac on huono öljy, koska se loppui jossain vaiheessa enkä siihen hätään saanut sitä mistään lisää."
    "Ei kai tässä ole muusta kyse kuin hinnasta. Eli toisinsanoen, miksi maksaa turhasta?"

Sen takia ajankin Motoxilla ja plus,että sillä vaihteisto on pehmeämpi sekä se ei kulu samaan tahtiin kuin Delvacci.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu - www.roadracing.de - www.roadracing.biz</p>
    Minun mielestäni on aikuismaista perustella mielipiteensä jotenkin. En tietenkään voi sitä vaatia, mutta se nyt vain kuuluu normaalin keskustelun kulkuun.

"Delvac on huono öljy, koska se loppui jossain vaiheessa enkä siihen hätään saanut sitä mistään lisää."
    Olen jo sanonut että toinen öljy toimii paremmin kuin Delvac mun pyörissä, ja se tuntuu sua ärsyttävän. Mitään sen tarkempaa analyysia en ala sulle tekemään koska se ei muuta sun asennetta ja käsityksiä mihinkään suuntaan.

Mikä siinä luetun ymmärtämisessä on niin vaikeaa? Olet kovin innokas pomimaan lainauksia ja irroittamaan asioita yhteydestään ja muodostamaan niistä omia mielipiteitä.

Lue aiemmat Delvac väännöt eri foorumeilta, jos niistä jää jotain epäselvää niin lue uudestaan niin moneen kertaan että olet saanut vastaukset sun kysymyksiin. Kaikki tarvittava tieto, teoreettinen, tieteellinen ja kokemusperäinen, löytyy niistä keskusteluista.
    Olen jo sanonut että toinen öljy toimii paremmin kuin Delvac mun pyörissä, ja se tuntuu sua ärsyttävän. Mitään sen tarkempaa analyysia en ala sulle tekemään koska se ei muuta sun asennetta ja käsityksiä mihinkään suuntaan.
    Itse asiassa ei ärsytä lainkaan. On helppo uskoa, että Delvac ei toimi kaikissa yhtä hyvin. Ei ole mitään syytä olla uskomatta. Itselläni ei ole ongelmia. Saat ihan vapaasti pitää yksityiskohdat salassa.

Sen sijaan ärsyttää perustelemattomat väitteet. Esim. että on tullut vastaan 200-300 tkm ajettuja moottoripyöriä, joiden remonttitarve johtuu selkeästi käytetystä öljystä eikä öljynvaihtovälistä tai käyttöolosuhteista tms.
    Mikä siinä luetun ymmärtämisessä on niin vaikeaa? Olet kovin innokas pomimaan lainauksia ja irroittamaan asioita yhteydestään ja muodostamaan niistä omia mielipiteitä.
    Ok. Delvac ei siis toimi. Hyvä perustelu käyttämättömyydelle. Minkähän asian olen irroittanut yhteydestään? Eikö nyt kuitenkin keskustella Delvacista?
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Ihan mielenkiinnosta.....

Miten käytännössä järjestäisit vaatimuksesi mukaiset kriteerit täyttävät "tieteellisen tarkastelun
    kestävät" vertailukokeet ja riittävän erilaisilla laitteilla?
    Mistä minä tiedän. En ole väittänyt huonoksi mitään täällä käsiteltyä öljyä. Lähinnä yrittänyt saada perusteluja yleistyksille tyyliin "Delvac on varmaan hyvää jos ei tiedä paremmasta/jos ei ole kokeillut parempaa". Joskus muinoin täällä käytiin keskusteluja vähän asiallisemmin. Mm. tribologiaa tuntevien taholta.
    Todista sinä aukottomasti ja ilman että asiasta jää minkäänlaista epäillystä..... että oma
    näkemyksesi on oikea .
    Mitä pitäisi todistaa? Jos ei ole väittänyt mitään, miksi pitäisi todistaa?
    Poiijat ne jaksaa vääntää.............
    Koittakaapa Vagisania hetki säännöllisesti, niin pian ei tartte rasvaa ollenkaan
    ST1100
    Mistä minä tiedän. En ole väittänyt huonoksi mitään täällä käsiteltyä öljyä. Lähinnä yrittänyt saada perusteluja yleistyksille tyyliin "Delvac on varmaan hyvää jos ei tiedä paremmasta/jos ei ole kokeillut parempaa". Joskus muinoin täällä käytiin keskusteluja vähän asiallisemmin. Mm. tribologiaa tuntevien taholta.

Mitä pitäisi todistaa? Jos ei ole väittänyt mitään, miksi pitäisi todistaa?
    Ei sitä kauheasti tartte väittää ,

Hyvin riittää kun heittää kyselyä tyyliin:

Joko olet lakannut hakkaamasta vaimoasi?

Ihan tolla sapluunalla koitat laittaa muita todistelemaan asioita .

Mut hyvä meininki... antaa palaa .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
  18.  
    Ei sitä kauheasti tartte väittää ,

Hyvin riittää kun heittää kyselyä tyyliin:

Joko olet lakannut hakkaamasta vaimoasi?

Ihan tolla sapluunalla koitat laittaa muita todistelemaan asioita .

Mut hyvä meininki... antaa palaa .
    Aika kaukaa haettua. Löytäen rivien välistä lauseita joita siellä ei edes ole. Täällä jotkut yrittävät tehdä Delvacia käyttävistä jotain uskovaisia, jotka muka väittävät sen olevan kaikkiin laitteisiin parasta mahdollista.
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234