Sivu: 3 / 4:sta EnsimminenEnsimminen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:st 90:een 108:sta
  1. #61
    Lainaa Suiza1400 kirjoitti Katso viesti
    En vain ole nhnyt sit missn alle 70 /20 litraa.
    Mun pyrharrastuksessa ljyt nyttelee kokonaiskuluiltaan sen verran pient osaa, ett en juokse halvimman hinnan perss, vaan kytn muita ljyj kuin tynnyreiss myytvi diesel ljyj. Kerran laskin Delvacin hintaa vs kytss olevaan ljyyn, sst vuodessa tulee ruhtinaalliset 40-60. Kyseinen summa on niin pieni, jopa tyttmlle, ett se katoaa mp-harrastuksessa yleiseen kohinaan.

    Jokaisella meill on nkemykset ja kokemukset eri ljyist, m kytn sit ljy mink tiedn olevan tarkoitettu varmuudella soveltuvaksi oman moottoripyrn moottoriin. Delvac on varmaan ihan hyv ljy jos ei ole parempaa kyttnyt. Jos ljyn hinta ja mahdollisesti oikea luokitus on ainoa valintaperuste jollekkin niin onneksi olkoon, toivottavasti en koskaan lankea sellaisen omistajan entiseen pyrn, ljy on tuskin ainoa paikka miss on kuluja sstelty.

    Mun osalta tm keissi pttyy thn, en tarvitse knnytyst maatalousljyyn, enk ole knnyttmss ketn pois niiden kytst. M valitsen ljyni muilla perusteilla kuin halvimman hinnan perusteella, mys tulevaisuudessa.
    Kyltason kurapyrilij.
  2. #62
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Mun pyrharrastuksessa ljyt nyttelee kokonaiskuluiltaan sen verran pient osaa, ett en juokse halvimman hinnan perss, vaan kytn muita ljyj kuin tynnyreiss myytvi diesel ljyj. Kerran laskin Delvacin hintaa vs kytss olevaan ljyyn, sst vuodessa tulee ruhtinaalliset 40-60. Kyseinen summa on niin pieni, jopa tyttmlle, ett se katoaa mp-harrastuksessa yleiseen kohinaan.

    Jokaisella meill on nkemykset ja kokemukset eri ljyist, m kytn sit ljy mink tiedn olevan tarkoitettu varmuudella soveltuvaksi oman moottoripyrn moottoriin. Delvac on varmaan ihan hyv ljy jos ei ole parempaa kyttnyt. Jos ljyn hinta ja mahdollisesti oikea luokitus on ainoa valintaperuste jollekkin niin onneksi olkoon, toivottavasti en koskaan lankea sellaisen omistajan entiseen pyrn, ljy on tuskin ainoa paikka miss on kuluja sstelty.

    Mun osalta tm keissi pttyy thn, en tarvitse knnytyst maatalousljyyn, enk ole knnyttmss ketn pois niiden kytst. M valitsen ljyni muilla perusteilla kuin halvimman hinnan perusteella, mys tulevaisuudessa.
    Tm oli oivallisesti kiteytetty, En minkn en sohaise muurahaispes.............
    ST1100
  3. #63
    Moottorisahaan terketjuljyksi?
  4. #64
    Lainaa Suiza1400 kirjoitti Katso viesti
    Ei muuten tule vastaan. Valmistajilla on varmaan eroja, mutta varsin yleinen visko on 15w40. Esim. xjr 1300 ja gsx1400. Harvemmin Suomessa on yli 40 lmmint, kai tss nyt kuitenkin kotimaan kytst on kyse?
    Nii muute onki joo. Triumphin ilmajhyjen prosyyri suosittaa 10w-40 tai 15w-50. Jopa Suomen koleassa kevss alko nelikymppiset rallattamaan kuumana siihen malliin ett ohutta tais jo olla. 50:sell taas ei ala rallattamaan oikein kuumanakaan.
    Amerikkaa
  5. #65
    Ilmajhdytteisten viskovaatimuksissa on eroa, taitaa olla Motoguzzi joka vaatii jopa 60:st ljy kuumasta pst. Oma kokemus on, ett Hondan GN ljyt pelaavat pyrssni huonommin kuin tm Delvacci. Tosin, Hondan GN ljyt eivt ole sielt laadukkaamasta pst, vaikka ovat ihan mopo-ljyjen hinnoissa.Ulkomalaiseslta saitilta luin tutkimusta, jossa vertailtin nit ei mopoljyj varsinasiin mopoljyihin. Tutkimuksessa ajettiin kohtuulisen pitk vaihtovli, taisi olla 12 tkm ja sen jlkeen tutkittiin tuon kytetyn ljyn sisltmt vieraat aineet eli lhinn metalliset alkuaineet. Noiden aineiden mrhn kertoo, paljonko kone kuluu. Siin testiss nm ensisijasesti dieselkyttn tarkoitetut lit prjsivt ihan hyvin, ei mitn eroa Vs. mopoljyt. Ett koneen kestvyyden kannalata delvacilla voi ajaa ihan rauhallisilla mielin, emme varmaankaan aja satoja tuhansia kilometrej, jolloin kone tulee kyttikns phn riippumatta siit, mit ljy on kytetty.
  6. #66
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Mun pyrharrastuksessa ljyt nyttelee kokonaiskuluiltaan sen verran pient osaa, ett en juokse halvimman hinnan perss, vaan kytn muita ljyj kuin tynnyreiss myytvi diesel ljyj. Kerran laskin Delvacin hintaa vs kytss olevaan ljyyn, sst vuodessa tulee ruhtinaalliset 40-60. Kyseinen summa on niin pieni, jopa tyttmlle, ett se katoaa mp-harrastuksessa yleiseen kohinaan.

    Jokaisella meill on nkemykset ja kokemukset eri ljyist, m kytn sit ljy mink tiedn olevan tarkoitettu varmuudella soveltuvaksi oman moottoripyrn moottoriin. Delvac on varmaan ihan hyv ljy jos ei ole parempaa kyttnyt. Jos ljyn hinta ja mahdollisesti oikea luokitus on ainoa valintaperuste jollekkin niin onneksi olkoon, toivottavasti en koskaan lankea sellaisen omistajan entiseen pyrn, ljy on tuskin ainoa paikka miss on kuluja sstelty.

    Mun osalta tm keissi pttyy thn, en tarvitse knnytyst maatalousljyyn, enk ole knnyttmss ketn pois niiden kytst. M valitsen ljyni muilla perusteilla kuin halvimman hinnan perusteella, mys tulevaisuudessa.
    Aamen. Onneksi ljy ei tied onko se tykoneessa vai moottoripyrss.
  7. #67
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Mun osalta tm keissi pttyy thn, en tarvitse knnytyst maatalousljyyn, enk ole knnyttmss ketn pois niiden kytst. M valitsen ljyni muilla perusteilla kuin halvimman hinnan perusteella, mys tulevaisuudessa.
    Delvac ei ole maatalouden yleisljy.
  8. #68
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Kovin on pienet kilsat tehd johtoptksi, sitten kun kilsat alkaa kakkosella tai kolmosella niin aletaan nkemn paremmin ljyn vaikutukset.
    Kuinka moni nykyn ajaa MP:ll 200-400tkm? Tai samalla MP:ll niin paljon? Mit mahtaa tuollaisen 600cc rr pyrn hinta olla kun mittarissa 400tkm vaikka olis MP:n kuva ollut aina ljypurkissa? Jos erot ljyjen vlill tulee esille vasta noilla kilsoilla, miten voimme rajata ettei kyse ole vain kilometrien aiheuttamasta normaalista kulumasta tai huoltojen laiminlynnist?

    Palaan 23 vuoden kuluttua raportoimaan moottorini kunnosta kun mittariini pyrht 200tkm, tosin, siihen menness minulla on ollut jo pitk rivi uudempia pyri ja tm kyseinen potilas on jo palautettu metallinkierrtykseen.
    Viimeksi muokannut: Tuuchen; 29.05.2015 klo 23:03.
  9. #69
    Lainaa Tuuchen kirjoitti Katso viesti
    Kuinka moni nykyn ajaa MP:ll 200-400tkm? Tai samalla MP:ll niin paljon? Mit mahtaa tuollaisen 600cc rr pyrn hinta olla kun mittarissa 400tkm vaikka olis MP:n kuva ollut aina ljypurkissa? Jos erot ljyjen vlill tulee esille vasta noilla kilsoilla, miten voimme rajata ettei kyse ole vain kilometrien aiheuttamasta kulumasta tai huoltojen laiminlynnist?

    Palaan 23 vuoden kuluttua raportoimaan moottorini kunnosta kun mittariini pyrht 200tkm, tosin, siihen menness minulla on ollut jo pitk rivi uudempia pyri ja tm kyseinen potilas on jo palautettu metallinkierrtykseen.
    Enemmn kiinnostaa ett minne ovat kadonneet yli satkun ajetut mopot?
    Myyntipalstoiltahan niit ei lydy..
    YZF 750 R -95
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan n mutkat oikein mr..
  10. #70
    Lainaa Tuuchen kirjoitti Katso viesti
    Kuinka moni nykyn ajaa MP:ll 200-400tkm? Tai samalla MP:ll niin paljon? Mit mahtaa tuollaisen 600cc rr pyrn hinta olla kun mittarissa 400tkm vaikka olis MP:n kuva ollut aina ljypurkissa? Jos erot ljyjen vlill tulee esille vasta noilla kilsoilla, miten voimme rajata ettei kyse ole vain kilometrien aiheuttamasta normaalista kulumasta tai huoltojen laiminlynnist?

    Palaan 23 vuoden kuluttua raportoimaan moottorini kunnosta kun mittariini pyrht 200tkm, tosin, siihen menness minulla on ollut jo pitk rivi uudempia pyri ja tm kyseinen potilas on jo palautettu metallinkierrtykseen.
    Jahas , aletaan taas olla assiiiijjan ytimess .

    Noinhan tuo menee.... ja kuten ketjussa on historian saatossa todettu
    eri lhtkohdista ja kredibiliteeteill......

    Normimopolla, normiajossa, on olennaisinta ett "purkissa on rasvaa".
    Vaikka sitten kultasulaa mummon tai mamman keittist.

    Laitteet on sen verran pienell kuormituksella, tai niin ohikiitvn hetken,
    ett tuolla mennn ja loput on hifistely.

    Sitten, kun kone on kunnon kuormituksella ja pitempi jaksoja.....
    sitten ollaan aivan eri bisneksess, eri pohjalta.

    Muuten on ihan sama kuka tulee millkin tavalla ja mill rasvalla
    sielultaan autuaaksi..... ja se riitt.

    Muu alkaa jo viett teologisten kiistojen puolelle .

    Ett HALLELUJAA vaan jokaiselle .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  11. #71
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Jahas , aletaan taas olla assiiiijjan ytimess .

    Noinhan tuo menee.... ja kuten ketjussa on historian saatossa todettu
    eri lhtkohdista ja kredibiliteeteill......

    Normimopolla, normiajossa, on olennaisinta ett "purkissa on rasvaa".
    Vaikka sitten kultasulaa mummon tai mamman keittist.

    Laitteet on sen verran pienell kuormituksella, tai niin ohikiitvn hetken,
    ett tuolla mennn ja loput on hifistely.

    Sitten, kun kone on kunnon kuormituksella ja pitempi jaksoja.....
    sitten ollaan aivan eri bisneksess, eri pohjalta.

    Muuten on ihan sama kuka tulee millkin tavalla ja mill rasvalla
    sielultaan autuaaksi..... ja se riitt.

    Muu alkaa jo viett teologisten kiistojen puolelle .

    Ett HALLELUJAA vaan jokaiselle .
    Tm saa kaiken sympatian, ett mopoilu on huskaa
    ST1100
  12. #72
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Enemmn kiinnostaa ett minne ovat kadonneet yli satkun ajetut mopot?
    Myyntipalstoiltahan niit ei lydy..
    Nettimotosta pelkstn lytyy 202kpl yli 100tkm ajettua mopoa. Toki en tied onko koneessa kytetty isoa D:eet vai castrolia
  13. #73
    Lainaa Tuuchen kirjoitti Katso viesti
    Kuinka moni nykyn ajaa MP:ll 200-400tkm?
    Suomessa ei varmaan kovinkaan moni, yleens nm pyrt on kuskien alla jotka kiertvt maapallon tai on muuten vaan tekee vuosittain pitki reissuja johonkin maankolkkaan. Nit kyll lytyy kotimaasta ja viel enemmn ulkomailta ja lhes poikkeuksetta pyrn on iso matkaenduro, ei kusiainen tai tonninen ratapyr.

    Tuolla on yksi tarina maailmankiertjst: https://fi-fi.facebook.com/WhereIsHemuli
    Kyltason kurapyrilij.
  14. #74
    Lainaa Tuuchen kirjoitti Katso viesti
    Kuinka moni nykyn ajaa MP:ll 200-400tkm?
    ainakin pekkavee.. kai noilla ajelisi pitkstikin, mutta ihminen on levoton sielu, aina pit saada uutta..
    '07 XX, '09 GSA, '91 5900GLX ja '89 W124.

    onhan se komia pyr, mutta kuka sen viittis pest...

    5 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  15. #75
    Jos olisi matkaenduro nelipyttyisell rivimoottorilla, niin kyll sillkin voisi ajaa maailman ympri. Moottorista se maailman ympri kiertminen ei ole kiinni. Kukaan ei lhde semmoiseen seikkailuun KTM RC8:lla tai BMW R1200 RS:ll vaikka niiss on samat moottorit kuin matkaenduroissa.
  16. #76
    Ei niill koneilla montaa sataa tuhatta tartte sahata, ett saa kulumista tapahtumaan kunhan vaan koneella on kunnolla kuormitusta koko ajan. Veikkaisin, ett 10-15tkm rata-ajoa vastaa helposti tuollaista 100-200tkm rykisy. Tiedn pari kusiaista, joilla on ajettu rataa yli 30tkm ilman, ett konetta on tarvinnut laakeroida uudestaan. Yleens noista antautuu ekana vaihteisto ja tokana kierttarin alapt.
  17. #77
    Aina rakentelu mieless.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jsen
    Mit vikaa Delvacissa on? Eriskummallista, ett pit valita toinen tuote vain hinnan ja mp kuvan takia.

    Moottoripyrill ajetaan harvemmin yli 100tkm, ne joko kaadetaan, myydn varaosina tai muuten vaan katoavat vakuutuskorvausten toivossa. Firebladet, jotka tunnen parhaiten, niin harvemmin nousee mekkala siit, ett esim. vm 2000-2004 matkamittari ei edes nollaannu 99.999km jlkeen!

    Omat Bladet saaneet D:t ja vm.92en mittarissa 87tkm, vm.2002 43tkm vaihtelevasti rataa ja katuptk ja vm.2006 41tkm. Tuleehan tstkin jokunen km ja ilman koneremppoja.
    cbr 1000rr rata/touring tuunausta.
  18. #78
    Ihantavallinen polttomottori MP:ss on ja jos ljy tytt valmistajan antamat vaatimukset luokitukseltaan, niin ei siin pitsi olla mitn ihmeellist. Kyll turboahdettu iso dieselkin aikalailla ljylt vaatii ja erikoisesti traktorikytss moottori saattaa kyd huippukuorimitusella tuntikaupalla. MP- kytt normaaliajossa on aika kevytt, ajellaan 10-20% kuormituksella.
  19. #79
    Ratavastaava pupu:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jsen
    Mulla oli jokunen vuosi sitten Yamaha FZ seiskaptk.
    Ostaessani sen, siin oli joku 50 tkm mittarissa.

    Delvaci ku tytti vehkeen vaatimukset, niin sit kytin koneessa alusta asti.

    Vetsin tll Yamahal 2 x mittarin ympri, niin et myydess oli suunnilleen samat kilsat ku ostaessa

    Kone alko josain 150 tkm paikeilla symn ljy, niin et pahimmillaan sit meni meni lhes litra tonnilla.
    ljyn syntiin vaikutti mys se, paljon vehkeel availi reippaammin...
    (tss kohtaa tuli, joskus kaadettua vhn ihan oikeetakin mp ljy koneeseen, ku joutu reissuis vlill lainaa/ostaa muiltakin sit)

    Vhn ennen ku mittari pyrhti ympri toistamiseen, vaihdoin mnnnrenkaat ja venttiilivarren tiivisteet, jolloin ljynsynti loppu.

    Moottorissa tai vaihteistossa ei vaihdettu / korjattu mitn muita mekaanisia osia tmn 200 tkm aikana.
    Yhden puolan ja kaasuttimen tiivisteet taisin vaihtaa, mut vaihteistoa tai kytkint ei edes avattu koskaan.
    Siit ei ole mitn tietoo mit koneelle oli tehty/rempattu, ennen ku ostin pyrn.

    Tst voi nyt sitten spekuloida, oisko ne mnnnrenkaat kestnyt pitempn, jos oisin ostanu vain "purkissa mp:n kuvalla" varustettua ljy, enk raskaan kaluston halpis ljy
    kaikki ratailuasiat: ratavastaavat(t)moottoripyora.org ei privaviestej!

    "Puput on suloisia muttei kovin lykkit"
  20. #80
    Lainaa samu30 kirjoitti Katso viesti
    Tm oli oivallisesti kiteytetty, En minkn en sohaise muurahaispes.............
    Mopoljyuskovaiset on se muurahaispes. Kaikessa muussa sstetn, mutta ei ljyss. Koska uskonto. Mystiikkaa. Tietmttmyytt. Ei kannata masentua tietmttmyydest, mutta ei myskn mainostaa ja alleviivata sit.
  21. #81
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Jos ljyn hinta ja mahdollisesti oikea luokitus on ainoa valintaperuste jollekkin niin onneksi olkoon, toivottavasti en koskaan lankea sellaisen omistajan entiseen pyrn, ljy on tuskin ainoa paikka miss on kuluja sstelty.
    Niin saattaahan olla, ett on vaihdettu ilmansuodatinkin ja tulpat itse ja ajettu ilman tyskaskoa! Pahin skenaario, ett venttiilivlykset tsekattu tai jopa sdetty itse!
  22. #82
    Lainaa Suiza1400 kirjoitti Katso viesti
    Mopoljyuskovaiset on se muurahaispes. Kaikessa muussa sstetn, mutta ei ljyss. Koska uskonto. Mystiikkaa. Tietmttmyytt. Ei kannata masentua tietmttmyydest, mutta ei myskn mainostaa ja alleviivata sit.
    Ja sit kun ly faktoja pytn niin olet silti vruskoinen. Hienoin tilannehan oli jokunen vuosi sitten kun jenkkifoorumeilla oli vastaava vnt Shellin Rotella-ljyst. Loppu ilmeisesti siihen, kun Shell haki ljylle MA-luokituksen. Toki uskovaiset tuonkin jlkeen vittivt, ett Shell muutti ljy vliss. Mutta minks sit voi jos joku ei ymmrr mit valmistajan ilmoittamat ominaisuudet tarkoittaa.
  23. #83
    Lainaa Suiza1400 kirjoitti Katso viesti
    Mopoljyuskovaiset on se muurahaispes.
    Muurahaispesss asustaa mys ne ljyuskovaiset jotka vannovat jonkun tietyn tuotteen/merkin nimeen ja yritt kovasti selitt ja perustella miksi se on parempi valinta kuin muut.

    M kytn niit ljyj jotka toimii parhaiten mun pyrn moottorissa, ja Delvac ei kuulu siihen suppeaan listaan. Jos tm ei sovi Delvac uskovaisille niin fine, ei se multa ole poissa. En ole koskaan ymmrtnyt tt kiihke Delvacin puolustamista, jokainen kytt sit ljy jonka uskoo olevan omasta mielest parasta tai halvinta.

    Delvacissa luokitukset riitt erittin hyvin mopoihin eik ole siit kiinni miksi en sit kyt. Se vaan ei toimi yht hyvin kuin nykyinen 35/4l maksava mp ljy.
    Kyltason kurapyrilij.
  24. #84
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Muurahaispesss asustaa mys ne ljyuskovaiset jotka vannovat jonkun tietyn tuotteen/merkin nimeen ja yritt kovasti selitt ja perustella miksi se on parempi valinta kuin muut.
    Itse en ainakaan mitn vanno. Delvac toimii ja siin se. Ei se varmaan ole voiteluominaisuuksiltaan ylivertaista. Miksi olisi?Tyssynteettinen silytt taatusti ominaisuutensa parempana ja pitempn kuin Delvac. Myydnhn mineraaliljyjkin moponkuvalla. Ei taida silti kelvata?

    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    M kytn niit ljyj jotka toimii parhaiten mun pyrn moottorissa, ja Delvac ei kuulu siihen suppeaan listaan. Jos tm ei sovi Delvac uskovaisille niin fine, ei se multa ole poissa. En ole koskaan ymmrtnyt tt kiihke Delvacin puolustamista, jokainen kytt sit ljy jonka uskoo olevan omasta mielest parasta tai halvinta.

    Delvacissa luokitukset riitt erittin hyvin mopoihin eik ole siit kiinni miksi en sit kyt. Se vaan ei toimi yht hyvin kuin nykyinen 35/4l maksava mp ljy.
    Motul 5000? Vai onko liian salainen asia? Montako eri ljy olet kynyt lpi, lytksesi parhaan?

    Kytin vuosia Valvoline Durablendi. Ei valittamista. Varmaan kyttisin sit edelleen, jos se ei olisi 3 kertaa kalliimpaa kuin Delvac Super 1400. Mys Castrol GPS oli toimiva, Delvacilla kyll toimii laatikko pehmemmin.

    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Jokaisella meill on nkemykset ja kokemukset eri ljyist, m kytn sit ljy mink tiedn olevan tarkoitettu varmuudella soveltuvaksi oman moottoripyrn moottoriin. Delvac on varmaan ihan hyv ljy jos ei ole parempaa kyttnyt.
    Taas tarvittaisiin niit tietoja, ett mihin ominaisuuteen olet pettynyt Delvacissa? Mit nyt eri foorumeita olen lukenut, niin Delvac tuntuisi toimivan melkoisen laajassa skaalassa eri merkkisi ja mallisia moottoripyri.
    Jos sinulla on joku pyr, jonka kytkin ja vaihteisto ei toimi Delvacilla, miten se tekee ljyst sellaisen, jota kytetn vain siksi, kun ei ole paremmasta tietoa? On tm kova pala mopoljyuskovaisille.
  25. #85
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Delvac on varmaan ihan hyv ljy jos ei ole parempaa kyttnyt. Jos ljyn hinta ja mahdollisesti oikea luokitus on ainoa valintaperuste jollekkin niin onneksi olkoon, toivottavasti en koskaan lankea sellaisen omistajan entiseen pyrn, ljy on tuskin ainoa paikka miss on kuluja sstelty.
    Aiemmin kytin Motul 300V lpp ja nyt on kes menty Delvacilla (MX 15W-40) ja ihan samalla tavalla toi tuntuu pelaavan. Ihan puhtaasti hinnan takia laitoin Delvaccia.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750
  26. #86
    Mielenkiintoisia kytnnn juttuja noiden eri ljyjen kanssa riitt paljon.

    Riippumatta siit, kuinka "ylivertainen" joku ljytyyppi on henkisilt ja/tai
    teknisilt ominaisuuksiltaan.... ja miten mitaten....

    Olen itse ajautunut vuosien varrella kohti yht vistmtnt lopputulemaa
    kytnnn kautta.

    Huippukalliit ja laadukkaat racing ljyt alkavat syyst tai toisesta usein
    takkuamaan kytkint/laatikkoa tuossa puolimatkassa normitettua
    vaihtovli.... normikurvailussa teill ja turuilla.

    Se ei vlttmtt tarkoita sit, ett labrassa rassaaminen tuottaisi
    tulokseksi selvsti heikentyneet/hvinneet voiteluominaisuudet.
    Asia on lisksi hyvin pyrtyyppinen sen suhteen, miten tuo em.
    vaikutelma kehittyy.

    Yht kaikki.... kolmen tonnin jlkeen alkaa "rispaamaan".
    Uudet vastaavat ljyt sisn.... ja toimii kuin ajatus.

    Joku enemmn "keskivertoljy" taas pelitt tuon suhteen ihan
    yht hyvin tai huonosti koko normaalin, esim. 6.000km:n vaihtovlin.
    Suodatinkaan ei vaikuta, kun se vaihtuu aina ljyn myt..... oli sille
    nyt jonkun mritelmn mukaan tarvetta tai ei.

    Se tahtoo mopossa tuo kytkimen/laatikon toiminta olla vhn
    sama kuin ihmisell vatsan toiminta .

    Sen myt elmnlaatu arvottuu .

    Riippuu paljon siit, mit sinne kaataa.
    Kaikki ei silti sovi kaikille.... vaikka olis kuinka laadukasta, hienoa
    kaviaaria, tai hanhenmaksaa .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  27. #87
    Lainaa Suiza1400 kirjoitti Katso viesti
    Itse en ainakaan mitn vanno.
    Miksi sun sitten pit jankuttaa samasta asiasta? Et ilmeisesti hyvksy sit ett jollain on eriv mielipide Delvacin hyvyydest ja toimivuudesta, jotka perustuu omiin eik kavereiden tai netist luettuihin kokemuksiin. Alat viel kyseenalaistamaan mun kokemukset ljyist omissa pyriss. Tm tuntuu sulle olevan jonkinasteinen ongelma.
    Kyltason kurapyrilij.
  28. #88
    omia kokemuksia delvacista honda cbr 1000f 135000km ajettu.kaksi perkkist vaihtoa ,kone hiljasempi mys ketjun rallatus hvisi vaihteet pehmemt ei kolahda noin 2000km ajoa kytkin tarraa kiinni ,nopeampia vaihtoja yls pin ei saa kunnolla tehtya vaihdoin pois. tilalle kokelumielless B ljy. kytkin rupes toimii vaihteet kolahtaa nokka ketju repisee. noin 3000km jlkeen kytkin tarraa kiinni ei taho saada vaihteita plle .paluu motul 5000 vaihtee kykiset ketju rallaa kylmn mutta hiljenee kytkin toimii vaihto vliin asti niin kuin kuuluu ,tm oma kohtane kokemus
    xx 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
  29. #89
    Vliaika ! kahvia ja karttaplottereita. GuessWho:n avatar
    Liittyi Sep 2009
    Stadi
    MotOrg ry jsen
    Hyv tavaraa kertakaikkiaan. Just sit vaihdettiin 22 litraa edellisten tilalle ja kivasti kolkuttelee
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
  30.  
  31. #90
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Miksi sun sitten pit jankuttaa samasta asiasta? Et ilmeisesti hyvksy sit ett jollain on eriv mielipide Delvacin hyvyydest ja toimivuudesta, jotka perustuu omiin eik kavereiden tai netist luettuihin kokemuksiin. Alat viel kyseenalaistamaan mun kokemukset ljyist omissa pyriss. Tm tuntuu sulle olevan jonkinasteinen ongelma.
    Jankuttaa mist? Delvacin erinomaisuudesta vai? Luepa nyt uudestaan.
    Mik on sellainen mielipide, jota ei ole perusteltu jrkevsti? Mit ovat mainitsemasi OMAT kokemuksesi Delvacista? Lainaan viel tekstisi:
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Delvac on varmaan ihan hyv ljy jos ei ole parempaa kyttnyt.
    Mit tarkoitat? Miksi sinun kokemuksesi ljyist vaikuttaisi yhtn kenenkn valintoihin, kun et perustele asiaa mitenkn? Edelleen odotan innolla sit tietoa, mik on tm mystinen 35 /4 l ljy, joka toimii mielestsi parhaiten.
Sivu: 3 / 4:sta EnsimminenEnsimminen 1234 ViimeinenViimeinen