Sivu: 2 / 4:sta EnsimminenEnsimminen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:st 60:een 108:sta
  1. #31
    Tyssyntikan paras ja trkein omituisuus on se ett se on pakkasessakin notkeeta. Vuan ei tuu pakkasessa pyrilty.
    Mitn en oo ottanu.
  2. #32
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Ilmajhdytteisiss voi tosiaan lmmt nousta aika huimiksi; Harleyn TC-koneisissa mitattu joskus 160C kansista. Itse kytin aikoinaan RedLinen ljyj, ovat suunnilleen vastaavista aineista tehty kuin esim AeroShellin "turbiiniljyt" joiden oikeasti on silytettv viskositeetti ja kalvon paksuus kuumissakin olosuhteissa... toki litran hinnalla sai gallonan Delvacia tai Rotellaa...
    Dirty Nasty Furriner
  3. #33
    Lainaa 62arto kirjoitti Katso viesti
    Tere.minkin meinasin osalistua delvac keskusteluun koska kokeilin sit aikoinani 1100 effss.kulutus ei muuttunut miksikn ja kytkin ei irroittanut kunnolla,pitkien kokeilujen tuloksena shellin adwance ultra 10/40 poisti murheet.kulutus puolittui ja kytkin irrotti kunnolla,pyr on nyt kulkenut 150000 km.min en ne mitn muuta hyv delvacissa kuin hinta,monesti kerrotaan sen olevan turbo testatun ja sek riitt tekemn sit hyvn pyr ljyn kun monessakaan kaupan pyrss ei ole turboa olemassakaan?Itse olen nykyn kyttnyt Motulin 20/50 ja Repsolin 15/50 mineraali oljyj joissa on Jaso Ma lukitus.Delvac on raskaan kaluston ljy ja verratkaa pyr esim:traktoriin mit yhtist net? ja jos delvak olisi niin yli vertainen kuin jotkut sanovat miksi sit sitten ei ylisesti kytetisi henkil autoissa? vaan se sopisi eritysesti pyriin,monikin laittaa autoihinsa Mobil ykkst ja minkin kuulun niihin.Kerran kysyin kaverilta joka omistaa mootorikoneistamon ja ajaa WV Transportia pumppusuutin koneella varustetulla,ett laittaisiko hn delvaccia siihen koneeseen hn vastasi ett laittaisi jos joku maksaisi kone remontin,aika hyvin vastattu.pyr on minusta paljon herkempi laite kuin auto tai traktori. Onhan niit muitakin urbaani legentoja ja tm ljy asia kuulunee siihen kategoriaan ett kun joku on kokeillut jotain niin sitten se ky kaikille ja kaikeen. Tm tll kertaa Savosta..

    Hah! Vai ei kest portterin kone delvakkia. Siin taitaa olla oikein megaurbaanilegenda
    Mik se tekee pyrst niin "herkn", ettei d.t krsi laittaa? Onko siell koneen sisll sellaisia herkki hienomekaanisia kellojousikoneistoja?
    Taitaa delvacci tehd lukijoista vain yliherkki
    TRE 1130K
  4. #34
    Lainaa hemuli kirjoitti Katso viesti
    Hah! Vai ei kest portterin kone delvakkia. Siin taitaa olla oikein megaurbaanilegenda
    Mik se tekee pyrst niin "herkn", ettei d.t krsi laittaa? Onko siell koneen sisll sellaisia herkki hienomekaanisia kellojousikoneistoja?
    Taitaa delvacci tehd lukijoista vain yliherkki

    Jos tuo transporter on pumppusuutin koneella, niin niihin on omat ljyns. Ei sinne Delvacia voi laittaa, kun ei tyt VW:n luokitusta kyseiselle koneelle. Tss yksi vaihtoehto pumppusuutindieseliin.


    http://www.motonet.fi/fi/tuote/59204...-Dsl-5W-40-10l
  5. #35
    ^Onpas tosi jnn homma, ettei toimi kuumana jos laitat viskositeetiltn ohuempaa ljy kuin suositus on.
  6. #36
    Jos 20L pntn MX:s saa hintaan 80, niin onko se lahjoitus vai ryst?
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  7. #37
    Kuulin hyvn vinkin kuinka tuota delvaccia kannattaa kytt. Ostaa 20l pntn ja vie sen jtepisteeseen ja ostaa sit kunnollista ljy ja laittaa sen moottoriin.
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  8. #38
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Kuulin hyvn vinkin kuinka tuota delvaccia kannattaa kytt. Ostaa 20l pntn ja vie sen jtepisteeseen ja ostaa sit kunnollista ljy ja laittaa sen moottoriin.
    Tuo se sit meidn tallin jtepisteeseen, me voidaan toimittaa se ilmaiseksi eteenpin.

    P.S. Mik on kunnollista ljy ja mik omisaisuus siin eroaa Delvacista? Ja miss laitteissa tuollaista kunnollista ljy pits kytt?
  9. #39
    Laitoin mx delvacit vanhaan xj jammuun.Peskn delvac paskoja pois, sitte vanhaan mineraalit sisn.Ei viitti ekoilla delvaceilla montaa sataa km. Varmaan ajella?
  10. #40
    Delvakit laitoin nyt kevll, zzr 1100 -94. Reilu 2000km ajanu ja alko vaihteet hyppimn (3.) Eiks tmn ihmeljyn pitny parantaa eik huonontaa?
    ZZR 1100 vm -94
  11. #41
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Tuo se sit meidn tallin jtepisteeseen, me voidaan toimittaa se ilmaiseksi eteenpin.

    P.S. Mik on kunnollista ljy ja mik omisaisuus siin eroaa Delvacista? Ja miss laitteissa tuollaista kunnollista ljy pits kytt?
    Moottoripyr kulkee niin kovaa ja siin on niin paljon kierroksia, ett tavallinen ljy ei toimi. Purkissa pit olla moottoripyrn kuva ja ljyss lisaineet.
    Ducati Streetfighter 1098 -10

  12. #42
    Lainaa Jarza kirjoitti Katso viesti
    Delvakit laitoin nyt kevll, zzr 1100 -94. Reilu 2000km ajanu ja alko vaihteet hyppimn (3.) Eiks tmn ihmeljyn pitny parantaa eik huonontaa?
    Ihme juttu kyll. Yleens delvac korjaa pyristyneet kytkenthampaat ja hyppiminen loppuu vhn ajan pst.
    Ducati Streetfighter 1098 -10

  13. #43
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Moottoripyr kulkee niin kovaa ja siin on niin paljon kierroksia, ett tavallinen ljy ei toimi. Purkissa pit olla moottoripyrn kuva ja ljyss lisaineet.
    Ents kun mulla on nyt vaan jotain Enin ja Castrolin moottoriljyj, eik kummassakaan purkissa ole mopon kuvaa? Pitk nuo nyt kaataa pois ja hankkia jotain muuta tilalle?
  14. #44
    Min laskeskelin, ett mnt kulkee transporterissa kovempaa kuin kusiaisessa kun niill ajetaan samaa nopeutta. Jos panen kusiaisen mnnt kulkemaan yht kovaa, niin kortti lhtee.
  15. #45
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ents kun mulla on nyt vaan jotain Enin ja Castrolin moottoriljyj, eik kummassakaan purkissa ole mopon kuvaa? Pitk nuo nyt kaataa pois ja hankkia jotain muuta tilalle?
    No mitp miettii "raati" tst; miullapa se on ollut cbr 1100 -07 uudesta asti, eka ljynvaihdosta alkaen se on synyt sisuksiinsa delvacin mx:, nyt on ajettu jo yli 78000km; ei tuo ole valittanut vaikka kannussa ei ole ollut sit kuvaa,,, lienen toiminut alusta asti ihan vrin???

    ArskaH
  16. #46
    Lainaa ArskaH kirjoitti Katso viesti
    No mitp miettii "raati" tst; miullapa se on ollut cbr 1100 -07 uudesta asti, eka ljynvaihdosta alkaen se on synyt sisuksiinsa delvacin mx:, nyt on ajettu jo yli 78000km; ei tuo ole valittanut vaikka kannussa ei ole ollut sit kuvaa,,, lienen toiminut alusta asti ihan vrin???

    ArskaH
    Tietmttsi se sun moottoripyr on rikki, poikki, ainakin kyttkelvottomassa kunnossa ja luultavimmin mys ojan vastarinteess vasemmalle kaartuvassa mutkassa, on ollut jo ensimmisest ljynvaihdosta lhtien.
    Et ole ajanut sill metrikn, ainoastaan nhnyt unia ajeluista ja mukavista mutkista.
    -00 Yamaha FZS 600
    -93 Honda VT600 Shadow
  17. #47
    Kovin on pienet kilsat tehd johtoptksi, sitten kun kilsat alkaa kakkosella tai kolmosella niin aletaan nkemn paremmin ljyn vaikutukset. On meinaan noilla kilsoilla olevissa peleiss tullut vastaan mielenkiintoisia havaintoja siit mill ljyill on ajettu, ja mill matka viel jatkuu ja miss joudutaan tekemn koneremontti ljynkulutuksen johdosta.
    Kyltason kurapyrilij.
  18. #48
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Kovin on pienet kilsat tehd johtoptksi, sitten kun kilsat alkaa kakkosella tai kolmosella niin aletaan nkemn paremmin ljyn vaikutukset. On meinaan noilla kilsoilla olevissa peleiss tullut vastaan mielenkiintoisia havaintoja siit mill ljyill on ajettu, ja mill matka viel jatkuu ja miss joudutaan tekemn koneremontti ljynkulutuksen johdosta.
    Ei ole yksilllisi eroja koneissa?

    http://yle.fi/uutiset/turkulaisen_au...tuksen/8020573

    Tuskinpa noistakaan kaikki vie 4 l / 1000 km. Jotkut saattavat vied vain 0,5 l / 1000 km

    Lisksi on havaittu, ett eri ljyill on erilainen kulutus. Miten siis varmistaa objektiivisuus havainnoissa?
  19. #49
    Varmaan yksilllisyytt korostaa se ett monessa 200-400tkm ajetussa reissupyrss ei ole kytetty diesel ljyj koneessa. Pyrien moottoreista tss oli kyse, eik?
    Kyltason kurapyrilij.
  20. #50
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Varmaan yksilllisyytt korostaa se ett monessa 200-400tkm ajetussa reissupyrss ei ole kytetty diesel ljyj koneessa. Pyrien moottoreista tss oli kyse, eik?
    Kerrotko viel, mik on olennainen ero auton moottorissa ja mp-moottorissa, siis vaihteistoa ja kytkint lukuunottamatta. Ja miten se olennainen ero on sidoksissa kytettyyn ljyyn.
  21. #51
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    On meinaan noilla kilsoilla olevissa peleiss tullut vastaan mielenkiintoisia havaintoja siit mill ljyill on ajettu, ja mill matka viel jatkuu ja miss joudutaan tekemn koneremontti ljynkulutuksen johdosta.
    Kerro toki lis. Haiskahtaa esson baari -jutulta.
  22. #52
    Auton ja mp:n oleellinen ero ljyn suhteen on se, ett mp:ss kytkimen kulumisen tuoma muju kiert moottoria voitelevan ljyn mukaan.

    Eip silti, itsekin D:ll ajelen...
  23. #53
    Lainaa Mikeyx kirjoitti Katso viesti
    Auton ja mp:n oleellinen ero ljyn suhteen on se, ett mp:ss kytkimen kulumisen tuoma muju kiert moottoria voitelevan ljyn mukaan.

    Eip silti, itsekin D:ll ajelen...
    Totta, mutta miten se kytkinliete on mp-ljyn seassa haitattomammassa muodossa kuin Delvacin seassa...
  24. #54
    Siihen en ota kantaa - minhn ajan itse Delvacilla ja uskon sen kaikkivoipaisuuteen! Epilijt vastatkoon...
  25. #55
    Delvac sopii varmaan luokitukseltaan kaikille MP:n moottoreille ilmajhdytteisi lukuunottamatta, joissa vastaan tulee viskositeettivaatimus. Kytkin lienee ainoa komponentti, joka saattaa oireilla ljyn takia, mutta se on helposti havaittavissa. Omassa Honda Deauvilless Delvac pelaa loistavasti eik ljy kuuden tonnin vaihtovlill juurikaan kulu.
  26. #56
    Lainaa Suiza1400 kirjoitti Katso viesti
    Kerro toki lis. Haiskahtaa esson baari -jutulta.
    Kuten kaikki ljykeskustelut, varsinkin jonkun tietyn ljymerkin jumalointi ylivertaisena moottorin suojelijana.
    Kyltason kurapyrilij.
  27. #57
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Kuten kaikki ljykeskustelut, varsinkin jonkun tietyn ljymerkin jumalointi ylivertaisena moottorin suojelijana.
    Mik sellainen ljy on? Voisin ihan hyvin ajaa mys Castrol GPS ll. Oli edellisen omistajan toimesta huollossa laitettu ljy, toimi ihan ok. En vain ole nhnyt sit missn alle 70 /20 litraa. En muuten tankkaa Shellin V-Poweriakaan vain sen takia, ett se on "Ferraribensaa".
  28. #58
    Lainaa battaglin kirjoitti Katso viesti
    Delvac sopii varmaan luokitukseltaan kaikille MP:n moottoreille ilmajhdytteisi lukuunottamatta, joissa vastaan tulee viskositeettivaatimus.
    Ei muuten tule vastaan. Valmistajilla on varmaan eroja, mutta varsin yleinen visko on 15w40. Esim. xjr 1300 ja gsx1400. Harvemmin Suomessa on yli 40 lmmint, kai tss nyt kuitenkin kotimaan kytst on kyse?
    Viimeksi muokannut: Suiza1400; 29.05.2015 klo 18:23.
  29. #59
    Olisi mielenkiintoista tiet historiaa, milt vuosituhannelta, tm Delvac "kuvanpalvonta" on alkanut.
    Minusta kaikki ko.pyrn suositellut, viskositeetit tyttvt nykyljyt, toimivat.
    Kytkimen toiminassa olen huomannut eroja. Ja jos se tkkii, silloin kannattaa vaihtaa.
    Omalla kohdalla Gastroliin en sekaannu, missn pyrss. Mutta kukin tavallaan....
    Viimeksi muokannut: samu30; 29.05.2015 klo 18:44.
    ST1100
  30.  
  31. #60
    Lainaa samu30 kirjoitti Katso viesti
    Olisi mielenkiintoista tiet historiaa, milt vuosituhannelta, tm Delvac "kuvanpalvonta" on alkanut.
    Minusta kaikki ko.pyrn suositellut, viskositeetit tyttvt nykyljyt, toimivat.
    Mik palvonta? Ei kai tss ole muusta kyse kuin hinnasta. Eli toisinsanoen, miksi maksaa turhasta?
    Aivan yht hyvin voisi kysy, milloin on alkanut Motul 5100 -palvonta.
Sivu: 2 / 4:sta EnsimminenEnsimminen 1234 ViimeinenViimeinen