Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 137:sta
  1. #1
    Heheei rakkaat ystävät ja muut

    Tässä ollaan alustavasti porukassa suunniteltu ensi kesälle omia Keski-Uusimaa ajeluita, ollaan tinkailtu lähtökahvien hintoja ja suunniteltu erinäisiä kohteita.

    Ajelupäivää pitäisi miettiä - osa ajoista menee viikonlopuillekkin jos tehdään jotain pidempiä trippejä joita onkin kovasti suunniteltu, niistä lisää tuonnempana sitten...
    Mutta sitten se perinteinen "torstai-ajelu" - onko Se edelleen hyvä päivä ?

    Mukavia mutkapätkiä - mukavassa seurassa -mukavia kohteita- mukavaa vauhtia/ mikä taas tarkoittaa sitä että nyypätkin pysyvät vauhdissa, jos vain pystyy ajamaan rajoitusten mukaan =)

    Ideoita ja kommentteja - se kesähän on ihan justiinsa
    Yammutar
  2. #2
    Moroo, mää en päässy viime suvena kun parille rundille mukaan mutta semmosen vastaavan rookie-ajelun mitä viime keväänä vois laittaa tilaukseen tällekin kaudelle. Tänks etukäteen!
  3. #3
    Noille ajeluille onkin ollu kysntää - voidaan hyvinki ottaa priiffaukset vaikka kaikkien ajeluitten alkuun, niin voi aina rookiet uskaltautua mukaan - ja kertaus on opintojen äippä ja iskä
    Yammutar
  4. #4
    Sikälimikäli sattuu vapaita olemaan niin mä olen mukana. Hidastelemassa sitä häntäpäätä jotta keulaporukka ehtii vetelemään tupangit joka risteyksessä
    Talvipyöränä - Honda CLR 125 Cityfly halapa ja heleppo kärpäsenkikkare mutta sitäkin hauskempi.
    Se mikä huippunopeudessa menetetään otetaan takaisin mutkissa ja asenteessa
  5. #5
    Lainaa (Wolfie @ Helmi. 17 2009,14:49) kirjoitti
    Sikälimikäli sattuu vapaita olemaan niin mä olen mukana. Hidastelemassa sitä häntäpäätä jotta keulaporukka ehtii vetelemään tupangit joka risteyksessä *
    Höhhööö - keula on lopettanu tupakoinnin, pitänee ottaa rillausvehkeet sitten aina mukaan

    No eikäku tarkoituksena on olla kokeilematta näillä retkillä että kumpi lähtee ensin kortti vai henki....
    Yammutar
  6. #6
    Eihän ny tietysti ylinopeuksia ajella
    Muttaku toi mun mopo ei pysy perässä edes rajotuksilla ajettuna jos ei kaupungissa körrötellä
    Tosin katotaan ny, pitäis käyä palikkaa ostamassa jotta tilanne vähän korjaantuu, mutta kuten alla lukee, se mikä huippunopeudessa hävitään otetaan takasi mutkissa ja asenteessa
    Mut mukana ollaan silti aina kun vaan kyetään.
    Talvipyöränä - Honda CLR 125 Cityfly halapa ja heleppo kärpäsenkikkare mutta sitäkin hauskempi.
    Se mikä huippunopeudessa menetetään otetaan takaisin mutkissa ja asenteessa
  7. #7
    Lainaa (YAMMUTAR @ Helmi. 17 2009,14:58) kirjoitti
    No eikäku tarkoituksena on olla kokeilematta näillä retkillä että kumpi lähtee ensin kortti vai henki....
    Tälle aiwan WALTAWA
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  8. #8
    Jummis jammis Systistä
    TÄÄ Tipityys niiiiiiiih mukan messissä että

    Torstai on ok ajelupäiväksi ja edottelee v-loppu lenkkejä hyvässä rennossa seurassa sinne tänne mennen.....

    Toivotaan et ei kumpikaan keltätään lähtis....henki eikä kortti.
    Odottelee jo ajokelejä ja näitä tapahtumia!!!
    "Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla!!"

    "Jos antaa ymmärtää, on myös ymmärrettävä antaa";)
  9. #9
    Moro, siis nämä ajelut starttaa Keski-Uudeltamaaltako, köh? Jos näin on niin hyvä juttu.. Meinaan sellainen kutina on että tulevana suvena ei pääse duunista irtautumaan aina silloin kun pitäisi *. Mutta tämähän helpottaisi näihin kimppa-ajoihin osallistumista *
  10. #10
    Keskari keskiviikko ja pk-torstai toimi hyvin viime kesänä . Olishan se mahtavaa jos vielä sais jotain pidempiä reissuja viikonlopulle
    matka tappaa vauhdin
    Honda VTR 1000 SP1 -01
    ex kawasaki ZX-6R -06
    Honda CBR 600f -00
  11. #11
    Lainaa (Flippo @ Helmi. 17 2009,20:46) kirjoitti
    Keskari keskiviikko ja pk-torstai toimi hyvin viime kesänä . Olishan se mahtavaa jos vielä sais jotain pidempiä reissuja viikonlopulle
    Toi on hyvä idea, kannatetaan
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  12. #12
    Lainaa (Vmatti @ Helmi. 17 2009,20:49) kirjoitti
    Lainaa (Flippo @ Helmi. 17 2009,20:46) kirjoitti
    Keskari keskiviikko ja pk-torstai toimi hyvin viime kesänä . Olishan se mahtavaa jos vielä sais jotain pidempiä reissuja viikonlopulle *
    Toi on hyvä idea, kannatetaan
    Vai toimiko?

    Sellaistakin ollaan täsä mietitty että jos keräillään se perus porukka kasaan ja sovitaan se ensimmäinen trippi/lähtöpaikka tällätavalla julkisesti - seuraavat ajelut sitten paikan päällä - ei mitään suljettua porukkaa kuitenkaan että mukaan saa tulla - toimiihan viidakkorummut loisteliaasti täällä suomen niemelläkin,
    muttei tulisi sitten sitä sanomista niin paljoo - kuka ajaa väärään aikaan ja niinpoispäin. ja siitäkin syystä ehkä että tuollaisen 50-60 mopon letka alkaa olemaan jo hankala pitää kassa - ja siitäkin tulee sitä sanomista

    Ja kuitenkin tarkotuksena on ajella ja piettää hauskaa
    Yammutar
  13. #13
    Mukana ollaan... ehkä.. jos saa tulevalle lisäykselle hoitajan siksi aikaa. Pitäisi varmaan aloittaa noista rookie-ajoista kun viime kesä meni takana istumiseen. Ja tietysti ostaa oma *
    "Ainoat ihmiset, jotka eivät koskaan epäonnistu ovat niitä, jotka eivät koskaan yritä mitään"
  14. #14
    Tää on niiden viidakkorumpujen kannalla jatkossa...ihan ehottomastikin...
    ja perus setilä mennään rkuisaillen ja hauskaa pitäen...niin oottaa jo ajokelejä!!!!!

    Joo ei haluta niitä sanomisia ja valitusta...eihä
    "Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla!!"

    "Jos antaa ymmärtää, on myös ymmärrettävä antaa";)
  15. #15
    Hieno homma, että liikkeellä ollaan jo tässä vaiheessa! Moni huomaa nää jutut jo hyvissä ajoin.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  16. #16
    Lainaa (ttuttu @ Helmi. 18 2009,15:20) kirjoitti
    Hieno homma, että liikkeellä ollaan jo tässä vaiheessa! Moni huomaa nää jutut jo hyvissä ajoin. *
    Ja kaikki unohtaakin kesään mennes... alku priiffii - talvipuuhaa - alkaa kyllästyttää toi kalenterin tuijotus siitä koska alkaa kevät <3

    hyvin suunniteltu on sitäpaitsi melkeen valmis
    Yammutar
  17. #17
    Määki haluan mukkaan! Elekää pitäkö mua pimennossa niin joskus ehkä pääsisin tulemaan, onneks tiistai-illat on melkeinpä ainoita aina varattuja...

    Nimim. 100km takana tällä kaudella.... ;)
    Tein itse ja YRITIN säästää.

  18. #18
    Kun kerran hiissasin itteni keskiselle Uudellemaalle...
    Varaan sitten sen letkan viimesen paikan.
    Miehen voi saada pois Lapista, Mutta Lappia ei saa pois miehestä.-LORDI-

    Läskillä on aina lämmin.

    TouringTurbo
  19. #19
    Lainaa (Arctikdiver @ Helmi. 18 2009,19:24) kirjoitti
    Kun kerran hiissasin itteni keskiselle Uudellemaalle...
    Varaan sitten sen letkan viimesen paikan. *
    No sit sä ajelet mun perässä kaikessa rauhassa * Ainaki sillon ku pääsen paikanpäälle. Mä jään suosiolla sinne peräpäähän ku muiden periä on niin kiva katella tai jotain *
    Pitää si kysellä jos jää jotku ajelut väliin et mistä lähtee seuraavat ettei ny ihan kaikkia missaa.
    Talvipyöränä - Honda CLR 125 Cityfly halapa ja heleppo kärpäsenkikkare mutta sitäkin hauskempi.
    Se mikä huippunopeudessa menetetään otetaan takaisin mutkissa ja asenteessa
  20. #20
    ..Mukana...
    .. Tosin itsellä aina rajoittaa tuo työssäolo tuohon 18:00 asti..
    Mikä oli todella kenkkumaista Torstaimiitteissä ,kun porukka kaahotti meneen jo ennen sitä ja vieläpä Kivenlahdesta ... Mukana olo noissa ajeluisssa ei ollut mahdollista..
    Mutta ..Tämähän muistuttaa *"legendaarisia" Piipun-ajoja missä oli hauska matkustella pitkin maita ja mantuja hyvällä porukalla .. Innolla odottaen..






  21. #21
    Eiköhän tonne kerkiä paremmin kuin sinne Kivenlahteen, eli peräpään paikka täytetty. (jos huolitaan)
    Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
    BMW K 1200 RS
    Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
    http://www.bmwkltibmixof.com/
  22. #22
    No tulishan tääki ajelee jos Itä-Uudenmaan likkoja mukaan huolitaan..
    Kaikki päivät on hyviä ajopäiviä, toivottavasti teitin viidakkorumpu kuuluu vaan meille asti *
    <p>Ent: Z750S Nyt: pienen pojan äiti.</p>
  23. #23
    Enköhän mä ens kesänäkin toimi "lähettäjänä"
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  24. #24
    Lainaa (Theseus @ Helmi. 19 2009,08:57) kirjoitti
    ..Mukana...
    .. Tosin itsellä aina rajoittaa tuo työssäolo tuohon 18:00 asti..
    Mikä oli todella kenkkumaista Torstaimiitteissä ,kun porukka kaahotti meneen jo ennen sitä ja vieläpä Kivenlahdesta ... Mukana olo noissa ajeluisssa ei ollut mahdollista..
    Mutta ..Tämähän muistuttaa *"legendaarisia" Piipun-ajoja missä oli hauska matkustella pitkin maita ja mantuja hyvällä porukalla .. Innolla odottaen..


    Met pannahan pystyhyn vaikka uuret Piipun ajot tai vaikka Drive like Theseus, jos siksehen tuloo! * Mullakin saattaa ensi kesänä olla aikaa kun lama on syönyt kivienpotkimisrahat? *

    Ai niin... MÄÄÄÄ voin olle sitte se hitain eli toi Peräsmiäs!



    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  25. #25
    Aika helmee - luulen että joudutaan järjestämään ennen ajoa "kuka saa olla vika" arpajaiset, sen verran tunkua tuonne hännille on
    ellei sitten tule ttuttun ehdottamat piipun ajot part II ja Drive like Theseus lisäksi, sittenhän noille hännille sopii paaaaljon enempi jengiä
    Yammutar
  26. #26
    Lainaa (YAMMUTAR @ Helmi. 19 2009,11:33) kirjoitti
    Aika helmee *- luulen että joudutaan järjestämään ennen ajoa "kuka saa olla vika" *arpajaiset, sen verran tunkua tuonne hännille on *
    ellei sitten tule ttuttun ehdottamat piipun ajot part II *ja Drive like Theseus *lisäksi, sittenhän noille hännille sopii paaaaljon enempi jengiä *
    Jos porukkaa tulee yli 50 mopollista, niin kahta ryhmää voisi harkita?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  27. #27
    Iitu eiköhän me laiteta volaa niin että ne kuuluu sinne Askolaankin asti nuo viidakkorummut

    Vaikka me ollaankin niin hiljasia ja ujoja tuon yammutteren kanssa....

    No jos kaikki haluu olla peräpäässä niin kai jonkun pitää olla edessäkin sitten tämä voi olla vapaaehtoinen systis tuukkona mun kanssa etupäähän??

    Ei kai se olis paha jos vaikka lähtiskin vasta 19.00 aikaan et kerkee nekin jotka tulee pidemmältä tai pääsevät töistä vasta 18.00 niin pääsis kaikki halukkaat varmastikin mukaan ajelemaan....
    "Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla!!"

    "Jos antaa ymmärtää, on myös ymmärrettävä antaa";)
  28. #28
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Jos lähtöajat olis tosiaan ainakin välillä myöhemmin kun klo 18.00 ni tää Espoolainen loikkaa näihin ajoihin. Työ kun haittaa harrastuksia siihen 18 saakka, viime kesänä pääsin mukaan vissiin 2-3 ajoihin.
    -nomen est omen-
  29. #29
    No täytyy kyllä kehitellä joku systeemi että pidempään töissä olevatkin pääsee mukaan ajelemaan ...
    Olisko se seiskan lähtö sitten kuitenkin liian myöhänen - vai olisko joku kahvimesta B minne muut tulis ajelemasta välikahville - ja siitä jatkuisi matka sitten kimpassa

    Se systeemi että yrittää saada puhelimella yhdynnän letkaan ei todistettavasti toimi ainakaan kunnolla


    ...kesä on taas lähempänä, enään on vaan -5,5 astetta pakkasta!!
    Yammutar
  30.  
  31. #30
    Jospas sitä meikäkin tänä suvena kerkeis ja uskaltais porukkaan mukaan
Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen