Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 137:sta
  1. #31
    Hello,

    Tämäkin mutkatuke mukana menossa jos reissuun mahtuu. Kerran ollut isommassa letkassa mukana jarruna ja toista kertaa ei mukaan pyydetty kun osa porukasta meinasi nukahtaa satulaan, joten valmis sinne peräpuolelle minäkin. Tipityyn perässä en pysy kummiskaan.... *

    Kiitos ja kumarrus kärsivällisille kanssaihmisille jotka meitä hitaita jaksavat


    Hanna_the_mummeli *
    chaos, panic and disorder - my work here is done
  2. #32
    Ooooooooh Mummeli ihqudaas....tuu tuu ihmeessä mukaan vaan ketään ei jätetä ja kaveria odotetaan ja raahaat sen wanhuksen si kans
    "Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla!!"

    "Jos antaa ymmärtää, on myös ymmärrettävä antaa";)
  3. #33
    No jos mäkin sitten jonoon mukaan, kun tuo Mummelinikin ilmoittautui. Porukassa älyvapaus jalostuu
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  4. #34
    Minäkin saatan tulla, mutta vasta sitten kun on kesä, siis joskus toukokuun puolenvälin jälkeen kun pyörä otetaan ajoon. Mutta jos sataa tai on liian kuuma, niin saatan harkita poisjääntiäkin Mutta siis joo.
    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
  5. #35
    Wansus tässä porukassa se on ihan normi settiä tuo älyvapaus
    "Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla!!"

    "Jos antaa ymmärtää, on myös ymmärrettävä antaa";)
  6. #36
    Kauriinmetsästäjä riisor:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Jep jep.

    Ennen kuin joku alkaa epäillä, niin org-pk-torstait jatkuu tästä huolimatta pitkälti samalla kaavalla kuin viime vuonna. Eli lähdöt viimeistään klo 18 ja pituus 200-300km päivän pituudesta riippuen.

    Viime suvena väkeä oli toisinaan jopa vähän "liikaa" sujuvan etenemisen ja taukopaikkojen kapasiteetin suhteen, joten ihan hyvä että porukalle tarjotaan on vaihtoehtoja. Eiköhän meistä riitä joka jonoon.
    Ei tässä varmaan enää montaa viikkoa tarvitse odotella..
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohjeet <<

    Ducati SFV4S
  7. #37
    Lainaa (riisor @ Helmi. 19 2009,22:57) kirjoitti
    Jep jep.

    Ennen kuin joku alkaa epäillä, niin org-pk-torstait jatkuu tästä huolimatta pitkälti samalla kaavalla kuin viime vuonna. Eli lähdöt viimeistään klo 18 ja pituus 200-300km päivän pituudesta riippuen.

    Viime suvena väkeä oli toisinaan jopa vähän "liikaa" sujuvan etenemisen ja taukopaikkojen kapasiteetin suhteen, joten ihan hyvä että porukalle tarjotaan on vaihtoehtoja. Eiköhän meistä riitä joka jonoon.
    Ei tässä varmaan enää montaa viikkoa tarvitse odotella..
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  8. #38
    ^ Juurikin näin!

    Näillä keskari ajoilla ei siis ole minkään valtakunnan tekemistä PK-ajojen kanssa, aivan niinkun oon ehkä yrittänyt sanoa joskus, muistaakseni
    Sitä letkaa vaan alkaa olemaan kiitettävästi ehkä liikaa niin porukkaa riittää ehkä pariinkin eri ajeluun

    Ties vaikka kesällä tehtäis sellanenkin ajelu missä vaikka molemmat letkat osuis samalle taukopaikalle juomaan kahvia...
    Yammutar
  9. #39
    Tuntus et naisia ois keskariajoissa enempi, joten voishan kai tulla mukaan karkeloihin, ilman tupakkataukoja sit...
  10. #40
    Männävuonna keskustapuolueajojen parhaita puolia oli määrällisesti kohtuullinen mutta sitäkin laadukkaampi osanottajamäärä.
    Plussaa myös muualla kuin Länsi-Espoossa sijaitsevasta lähtöpaikasta
    Masan mutkamatkojen jälkeen keskarit on hyvä kakkonen, ja kakkonenhan on kuulemma uusi ykkönen, vai mitä ne isot pojat tupakkapaikalla puhuivatkaan. No, kassellaan syssymällä, vai keväämmällä.
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  11. #41
    Lainaa (riisor @ Helmi. 19 2009,22:57) kirjoitti
    Ei tässä varmaan enää montaa viikkoa tarvitse odotella..
    Joo, kyllähän tässä pikkuhiljaa alkaa mieli tehdä * .

    Tyttäreni (6v.) jo tuossa viikolla kyseli, että lähdetäänkö viikonloppuna ajelemaan, jos on hyvä sää.

    Jouduin vastaamaan, että kunhan nuo lumet ja jäät tuosta kadulta sulavat pois niin sitten...

    Itse olen viihtynyt hyvin seurassanne, sekä KU-, että PK-ajeluilla, eli mukana ollaan taas *.

    Edit: Unohtamatta tietenkään muutamaa mahtavaa Soranorsut-reissua * .



    BMW HP2 Megamoto -07
  12. #42
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Mukana kummassa vaan(pk tai keskari) joka paremmin sopii lähtöpaikkaan. Mä en tietenkään väheksy läntisiä lähtöpaikkoja .

    Noin tietysti toiveena olisi jotta nämä ajelut pidettäisiin eri päivinä, voisi sitten valkata mihin ehtii..
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  13. #43
    Palautettu takaisin oikeaan osioon.
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  14. #44
    Ehdinkin jo kaipaamaan minne tää oli joutunu...
    hyvä että löyty.
    Miehen voi saada pois Lapista, Mutta Lappia ei saa pois miehestä.-LORDI-

    Läskillä on aina lämmin.

    TouringTurbo
  15. #45
    Kouluttaja BANDIT-R:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2007
    Mänttilä
    MotOrg ry jäsen
    Tää kans on mukana
    Ja heti rupeen ehdotteleen et viikossa on 7 päivää joten voisin harkita vaik joskus ajavani myös vaik kahtenakin päivänä. Oikein hurjaksi kun heittäytyy vois ajaa vaik viikon jokaisenä päivänä. Joskus letkassa ja joskus vaan yksin.

    Rummutan viestejä eteenpäin täältä Mäntsälästä jos vaik ne kuuluu tänne paremmin kuin Askolaan

    Ai niin ajokausi jo avattuna 54km
    Hallitusaktiivi,EVP
    Honda CBR1000F 1991
    Toyota Celica 1990


  16. #46
    Lainaa (BANDIT78 @ Helmi. 22 2009,23:00) kirjoitti
    Tää kans on mukana *
    Ja heti rupeen ehdotteleen et viikossa on 7 päivää joten voisin harkita vaik joskus ajavani myös vaik kahtenakin päivänä. Oikein hurjaksi kun heittäytyy vois ajaa vaik viikon jokaisenä päivänä. Joskus letkassa ja joskus vaan yksin.

    Rummutan viestejä eteenpäin täältä Mäntsälästä jos vaik ne kuuluu tänne paremmin kuin Askolaan *

    Ai niin ajokausi jo avattuna 54km
    Älä hitossa voiko muka ajella useampanakin päivänä kun vaan yhtenä....

    Musta alkaa tuntua ettei otetakkaan mitään "vakkari" päivää, jos vaikka käy pyörähtämässä sillon tällön Suvirannassa tai pynsällä tai jossain muissakin paikoissa, niin niihin kannattaa mennä sillon kun sitä porukkaa siellä on

    onneks tohon *Ajokauden alkuun on vielä aikaa että ehtii kunnolla funtsailla ...


    * ajokausi alkaa vasta lumien sulettua - tiedoksi vaan mister bandit - soot hullu mies
    Yammutar
  17. #47
    Kyl tääkin olis tulossa toisinaan K-U-porukoihin, mutta mutta; Mites jos näitä ei kerran julkisesti kutsuta koolle ja sit jää joku kerta välistä ja kuulo on niin huono ettei kuule sitä viidakkorumpua niin miten sitten löytää seuraavan kerran paikalle? YV:tä esim. Yammuttarelle?

    Talvirengaspakko päättyy ens vkl, mutta lisää lunta ja pakkasta on luvassa



    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  18. #48
    ^ toi yyvee on hyvä, ja sit mullahan siis on puhelin kanssa.
    Vaikka sä varmaas kuulet noi rummut kun samalla kylällä asut

    Itse asiassa meillä on suunnitteilla sellanen juttu, tai on jo - vähän viel säädellään ja niinku, et porukka vois pysyy kärryillä niin ettei mun välttämättä tarvii olla vouhottamassa - vaikka mä hyvin teen sitäkin.

    jeh - turha viesti, mut tulipa laitettua... piti vaan sanomani että palailen astialle
    Yammutar
  19. #49
    löytyiskö porukkaa täältä keski-suomesta järkkään vastaavaa keskari ajoa, vai joko on *
    VT750C4

    "ymmärrys kasvaa kokemuksen myötä"
  20. #50
    Lainaa (sister54 @ Helmi. 23 2009,15:03) kirjoitti
    löytyiskö porukkaa täältä keski-suomesta järkkään vastaavaa keskari ajoa, vai joko on *
    Keski-suomi on niin mahottoman iso paikka että varmaan kannattaa vähän rajata
    Kuopio on mun kokemuksen perusteella aivan kuollu, oulussa saa pikkasen säpinää jos yrittää (uhkailla ja lahjoo) vai onko noi sitten lappia jo

    Mut siskoseni kukas sen parempi ajojärkkäri on ku sinä itse, kyllä siellä muualla suomessakin mopoja on - moon nähny itte
    Yammutar
  21. #51
    Mää tahtoo kans mukaan ajelee. Tuosta letkan koosta, hassua jos siitä tulee sanomista, ei kai laki voi kieltää harrastuskokoontumisen ja ajamisen sitten vaikka isoissa letkoissa, kyse ei kuitenkaan ole mielenosoituksesta tai muusta luvanvaraisesta toiminnasta.
    ---
    KTM RC8, TGB 525 Target
    Ex: Honda CBF-1000, TGB 425 Blade
  22. #52
    Lainaa (kamis @ Helmi. 24 2009,15:57) kirjoitti
    Mää tahtoo kans mukaan ajelee. Tuosta letkan koosta, hassua jos siitä tulee sanomista, ei kai laki voi kieltää harrastuskokoontumisen ja ajamisen sitten vaikka isoissa letkoissa, kyse ei kuitenkaan ole mielenosoituksesta tai muusta luvanvaraisesta toiminnasta.
    No ei sillätavalla tulekkaan - eniten tullee sanomista koska pitkä letka on pikkasen hankala saada pidettyä kasassa, eli puolet porukasta vaan häviää matkanvarrella.
    Eniten kait muita ihmisiä häiritsee tuollainen useamman mopon letka iltaisella kun jonkun idyllisen maalaistalon muksut on saatu juuri untenmaille ja siitä sykäsee 60 pyörää pikkuvaihteella ohi
    Yammutar
  23. #53
    Jeee.... mukana jos vaan osuu rummut ja savumerkit silmiin/korviin. Mut kyllä kannattaa jättää suosiolla viimeiseksi koska yritän todistetusti harhauttaa perässä tulevan porukan väärille urille Mulla on EAK varattuna toukokussa Ahveistolla, jos vaikka uskaltaisi vähän reippaammassa tahdissa kurvailla sen jälkeen. Uskois, ettei se mopedi kumoon ihan äkkiä kupsahda. Eli 'peräosastossa' tavataan

    T: 'vihreä-tulppa'

    Kevään ensimmäinen merkki on muuten jo saatu! Postiluukusta kopsahti iloisesti 400€:n edestä mopon vakuutusmakuja
  24. #54
    Lainaa (YAMMUTAR @ Helmi. 24 2009,07:58) kirjoitti
    Lainaa (sister54 @ Helmi. 23 2009,15:03) kirjoitti
    löytyiskö porukkaa täältä keski-suomesta järkkään vastaavaa keskari ajoa, vai joko on *
    Keski-suomi on niin mahottoman iso paikka että varmaan kannattaa vähän rajata *
    Kuopio on mun kokemuksen perusteella aivan kuollu, oulussa saa pikkasen säpinää jos yrittää (uhkailla ja lahjoo) vai onko noi sitten lappia jo *

    Mut siskoseni kukas sen parempi ajojärkkäri on ku sinä itse, kyllä siellä muualla suomessakin mopoja on - moon nähny itte *
    no, tarkennetaan - Jyväskylä 100 km:n säteellä
    VT750C4

    "ymmärrys kasvaa kokemuksen myötä"
  25. #55
    Lainaa (YAMMUTAR @ Helmi. 25 2009,08:11) kirjoitti
    Lainaa (kamis @ Helmi. 24 2009,15:57) kirjoitti
    Mää tahtoo kans mukaan ajelee. Tuosta letkan koosta, hassua jos siitä tulee sanomista, ei kai laki voi kieltää harrastuskokoontumisen ja ajamisen sitten vaikka isoissa letkoissa, kyse ei kuitenkaan ole mielenosoituksesta tai muusta luvanvaraisesta toiminnasta.
    No ei sillätavalla tulekkaan - eniten tullee sanomista koska pitkä letka on pikkasen hankala saada pidettyä kasassa, eli puolet porukasta vaan häviää matkanvarrella.
    Eniten kait muita ihmisiä häiritsee tuollainen useamman mopon letka iltaisella kun jonkun idyllisen maalaistalon muksut on saatu juuri untenmaille ja siitä sykäsee 60 pyörää pikkuvaihteella ohi *
    Avovaimoke meni mopokouluun keskiviikkona. Lueskelin tuoretta autokoulun MP-kirjaa ja siinä sanottiin, että sopiva ryhmäajokoko on 5-6 pyörää. Niin pientä letkaa ei taideta näissä porukoissa saada aikaan kuin sydäntalvella, silloinkin löytyy ne muutama hullu
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  26. #56
    Josko me kohta mentäis.....systis ei jaksa ootella tahtoopi olis jo....
    Voihan tylsyys sentään.....
    Ja mehän ajatetaan niin hiljasilla äänillä ja koskaan ei kaasutella tai mitään et miten joku voi muka häiriintyä *ihmetteleepi moista*
    "Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla!!"

    "Jos antaa ymmärtää, on myös ymmärrettävä antaa";)
  27. #57
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Helmi. 27 2009,08:10) kirjoitti
    Lainaa (YAMMUTAR @ Helmi. 25 2009,08:11) kirjoitti
    Lainaa (kamis @ Helmi. 24 2009,15:57) kirjoitti
    Mää tahtoo kans mukaan ajelee. Tuosta letkan koosta, hassua jos siitä tulee sanomista, ei kai laki voi kieltää harrastuskokoontumisen ja ajamisen sitten vaikka isoissa letkoissa, kyse ei kuitenkaan ole mielenosoituksesta tai muusta luvanvaraisesta toiminnasta.
    No ei sillätavalla tulekkaan - eniten tullee sanomista koska pitkä letka on pikkasen hankala saada pidettyä kasassa, eli puolet porukasta vaan häviää matkanvarrella.
    Eniten kait muita ihmisiä häiritsee tuollainen useamman mopon letka iltaisella kun jonkun idyllisen maalaistalon muksut on saatu juuri untenmaille ja siitä sykäsee 60 pyörää pikkuvaihteella ohi *
    Avovaimoke meni mopokouluun keskiviikkona. Lueskelin tuoretta autokoulun MP-kirjaa ja siinä sanottiin, että sopiva ryhmäajokoko on 5-6 pyörää. Niin pientä letkaa ei taideta näissä porukoissa saada aikaan kuin sydäntalvella, silloinkin *löytyy ne muutama hullu
    No, oisko 10 pyörää sopiva ryhmä?
    Vois vielä jakaa vauhdin perusteella...?

    Lähtöpaikat kartat.eniro.fi -tyyppiset, niin uudetkin löytävät lähtökuoppiin.
  28. #58
    Jos siitä autokoulun kirjasta vaan puuttu ne nollat - kun ne ei merkkaa mitään

    Jyväskylän mopoilijoista mulla ei oo mitään tietoo - pitäskö tehä siihen suuntaan joku viikonlopputrippi ja käydä kahtomassa

    Tässä kuussa sit ajellaan, niin että ketjut rasvaten hopihopi ...sulais vaan toi lumi...
    Yammutar
  29. #59
    Lainaa (sister54 @ Helmi. 26 2009,20:25) kirjoitti
    Lainaa (YAMMUTAR @ Helmi. 24 2009,07:58) kirjoitti
    Lainaa (sister54 @ Helmi. 23 2009,15:03) kirjoitti
    löytyiskö porukkaa täältä keski-suomesta järkkään vastaavaa keskari ajoa, vai joko on *
    Keski-suomi on niin mahottoman iso paikka että varmaan kannattaa vähän rajata *
    Kuopio on mun kokemuksen perusteella aivan kuollu, oulussa saa pikkasen säpinää jos yrittää (uhkailla ja lahjoo) vai onko noi sitten lappia jo *

    Mut siskoseni kukas sen parempi ajojärkkäri on ku sinä itse, kyllä siellä muualla suomessakin mopoja on - moon nähny itte *
    no, tarkennetaan - Jyväskylä 100 km:n säteellä *
    Jyskälästä löytyy ORG-porukkaa kyllä. Parhaiten pääset "kyytiin" laittamalla viestin timonille, jolta saat tunnarit suojattuun keskusteluun. Vakioaika kokoontumisille ollut aikaisempina vuosina joka torstai vaajakosken ABC:llä.
  30.  
  31. #60
    Lainaa (mihail @ Maalis. 02 2009,11:41) kirjoitti
    Lainaa (sister54 @ Helmi. 26 2009,20:25) kirjoitti
    Lainaa (YAMMUTAR @ Helmi. 24 2009,07:58) kirjoitti
    Lainaa (sister54 @ Helmi. 23 2009,15:03) kirjoitti
    löytyiskö porukkaa täältä keski-suomesta järkkään vastaavaa keskari ajoa, vai joko on *
    Keski-suomi on niin mahottoman iso paikka että varmaan kannattaa vähän rajata *
    Kuopio on mun kokemuksen perusteella aivan kuollu, oulussa saa pikkasen säpinää jos yrittää (uhkailla ja lahjoo) vai onko noi sitten lappia jo *

    Mut siskoseni kukas sen parempi ajojärkkäri on ku sinä itse, kyllä siellä muualla suomessakin mopoja on - moon nähny itte *
    no, tarkennetaan - Jyväskylä 100 km:n säteellä *
    Jyskälästä löytyy ORG-porukkaa kyllä. Parhaiten pääset "kyytiin" laittamalla viestin timonille, jolta saat tunnarit suojattuun keskusteluun. Vakioaika kokoontumisille ollut aikaisempina vuosina joka torstai vaajakosken ABC:llä.
    kiitti tiedosta
    VT750C4

    "ymmärrys kasvaa kokemuksen myötä"
Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen