Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 37:een 37:sta
  1. #31
    Lainaa (mkaks7 @ Helmi. 25 2009,15:46) kirjoitti
    Lainaa (mkaks7 @ Helmi. 25 2009,13:20) kirjoitti
    Itse olen 190cm pitkä ja ensimmäiseksi pyöräksi hankin Kawasakin zzr-600:n. Kawasta siirryin Yamahan 1000cc Thunderaceen. Ostin molemmat pyörät jopa samalta myyjältä. Nyt tuli hankittua Kawan ZX-12R jossa myös OK oltavat.

    Thunderace on paraikaa myynnissä: http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=726779
    Lainaa (Juhta @ Helmi. 25 2009,13:34) kirjoitti
    Missäs vakuutusyhtiössä on maksut noilla tehoilla 550e/vuosi, vai paljonko tuo Thunderace oikein painaa? Isossa Bandiitissa tehoja 72kW, painoa 240kg ja halvin vakuutus 950e/vuosi. Täyskasko siis.

    Herutas vähän tietoa muillekin niin ei tarvi ylimääräistä maksaa
    Kerron vakuutusvinkit vain pyörän potentiaalisille ostajille. Mitä siitäkin tulee jos kaikki ryntäävät edullisten vakuutusten perässä vaihtamaan yhtiötä -> onnettomuuksien suhteellinen määrä kasvaa ja hinnat taas nousee.
    No ei kai. Kyse on tietenkin pelkästä liikennevakuutuksesta a la Nordea ja tuo 550e/20%/vuosi on jopa yläkanttiin. Ja eipä Thunderacekaan ole oikeasti 1000-kuutionen vaan 1002cc.

    Juhta: heitä täyskasko mäkeen ja ota tilalle osakasko: laske kuinka paljon vuodessa jää taskuun korjausrahaa. Lisää summaan vielä omavastuun määrä (ja menetettyjen bonusten korottama vuosimaksu) vahingon varalle.

    Tämä vakuutuksista. Thunderace on pirun hyvä pyörä ja en siitä luopuisi ellen olisi saanut vastustamatonta tarjousta 12R:stä. Taitaa olla Thunderi itseasiassa hinta/laatu -suhteeltaan parhaimpia pyöriä markkinoilla. Vääntöä löytyy ja vaihteitakin sopivasti vain 5 kpl koska enempää ei tarvita. Jopa Liikkuva poliisi käyttää 1000R:ää undercover 'siviilipyörinä' R1:sen rinnalla koska nämä teiden ritarit eivät ole kooltaan yleensä lyhyemmästä päästä.
    Lainaa kirjoitti
    Juhta: heitä täyskasko mäkeen ja ota tilalle osakasko: laske kuinka paljon vuodessa jää taskuun korjausrahaa. Lisää summaan vielä omavastuun määrä (ja menetettyjen bonusten korottama vuosimaksu) vahingon varalle.
    Heittäisinkin, mutta kun maksaa osaria niin ei voi..

    Johnyape, ootko Bandiittiin tutustunu? Tehoa nyt on se 2hv vähemmän kuin vaadit, joten siihen saatta kaatua tän kohdalla. Kannattanee ehkä testiajon verran tutustua kumminkin, kun kelit tosta lämpenee. Hinta-laatu-suhde on nimittäin enemmän kuin kohdillaan.
  2. #32

    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  3. #33
    Mielenkiinnolla ootan tulevaa ajokautta. Ostin juur R1:n ja mittaa on 190cm enkä omaa aiempaa kokemusta paitsi piikkipyörästä. TZR oli kovin pieni... Tosin, TZR oli valtava Monkey verrattuna. Saas ny nähä, kuis täsä oikee käy. Toivottavast ei tartte alkaa katumaa pyörävalintaa ajoasennon takia. Hätäsel istumisel vaikutti iha hyvält, mut eihä se kerro millää koko totuutta.
    ...."hautaan asti humppaa"....
  4. #34
    Ite oon 197cm ja ekana pelinä oli pari kesää sitten Honda CBF600. Ajamaan pystyi suht mukavasti ja varmaan CBF1000:sta löytyisi myös vähintään yhtä hyvä asento. Viime kesänä sitten päätin hankkia vähän potkua ja pitkän etsiskelyn jälkeen taivuin Suzuki DL1000 eli V-Stromiin. Sain vielä 2007 rekisteriin laitetun ajamattoman pyörän kun enään 2008 ei saanut rekisterii kiristyneiden EURO -normien takia.
    Hintahaitari ei toki mahdu ihan tuohon mutta tehot menee aikas liki..
  5. #35
    luulis vähän pitemmänkin saavan tossa kohtuullisen ajoasennon..
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  6. #36
    Morjesta pöytään! Millaisia kokemuksia motoristeilla on VFR:n soveltuvuudesta noin 190 senttiselle kuljettajalle. Pystyykö esim. jalkatappien paikkaa modailemaan haluttaessaan helposti? Kyseinen pyörä kiinnostaisi suhteellisen paljon, eikä ensipyöräksi varmaan mikään maailman huonoin valinta. Budjetti pyörii siinä 2500-3500 euron hujakoilla..
  7.  
  8. #37
    En tiedä miten vfr käy noin pienelle, mutta itse (199cm) ajoin -99 mallisella noin 50 tkm ja oli aika hyvä.
    Mutta minusta on aika moni muukin ollut aika hyvä, että kokeilemalla se vaan selviää.
    Ducati SS1000DS
    Condor A 350
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12