Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Tarvetta olis itse kullakin poistella talven ruosteet ja muistella oikeat ja turvalliset ajotavat.

    Kun sellasen sais tohon sesongin alkuun, eli heti pääsiäisen jälkeen, niin olis tosi hyvä. ORG. porukallako?
    Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,

  2. #2
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Tommonen on ry:n puolesta tulossa, pidetään pk-seudulla näillä näkymin toukokuun alkupuolella. Näistä tulee lähiaikoina enemmän tietoa.
    1000
  3. #3
    MP69 järjestää kanssa toukokuussa kaksipäiväisen ruosteenpoistokurssin Mäntässä, mutta on vähän hintavampi kun sisältää myös ruoat ja majoituksen (itse vaan olen tuonne menossa).

    Motoristi Survival
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
  4. #4
    Jos noi on semmoista temppuilua kun autokoulussa (siis hitaassa vauhdissa yms.), niin normitilanteessa pistetään jalat maahan eikä kikkailla .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  5. #5
    Onhan ne. Mutta kyllä se mun mielestä on ihan hyvä opetella kikkailemaan. Tuo varmuutta ja ehkä ihan aina ei ole mahdollista niitä jalkoja lykätä maahan...
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
  6.  
  7. #6
    Mä kanssa ilmottauduin tuonne Motoristi Survivaliin, kun ei noita peruskäsittelytaitoja tuu kuitenkaan harjoiteltua itekseen, kun ajaminen on paljon hauskempaa. Autokoulussakin keskityttiin vaan nopeusmittarin tuijottamiseen, toivottavasti tältä kurssilta saa jotain oikeasti hyödyllistä irti.
    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13