Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 43:sta
  1. #1
    Myydäänkö noita Suomessa tahi euroopassa jossain nettikaupassa??

    Jostain kumman syystä kinnostaisi ostaa tällainen kypärä ensikesän kaupunkikruisailuun, mutta epäilyttää tilata jenkkilästä, kun tällöin padassa on pelkkä DOT hyväksyntä (ei sillä, että avokypärä suojaisi e-hyväksyttynä yhtään paremmin).

    Onko muuten kokemuksia ko. merkistä?

    P.S. Eipä löytynyt hakemalla tätä asiaa, joten joutuu kysymään.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT50 -18
  2. #2
    Ostin viime viikolla samanlaisen potan metallihohtosinisenä Hollannista. Ajamaan en ole päässyt, koot ovat "oikeita" mulla muut kypärät kokoa L, Scorpion myös L. Saksassa Louis myy mustana ja hopean värisenä hintaan 99€ EU hyväksynnöillä. Benelux maista saa koko värikirjon hiukan kalliimmalla. Osoite http://www.scorpionsports.eu/



    1997 HD Road King
    1994 BMW R100R
  3. #3
    Scorpionin eurooppalaisilta sivuilla näytti olevan myös suomalainen myyjä: MASCO ( www.masco.fi)
    Honda VFR 750F -93
  4. #4
    Lainaa (harald73 @ Helmi. 13 2009,09:30) kirjoitti
    Myydäänkö noita Suomessa tahi euroopassa jossain nettikaupassa??

    Jostain kumman syystä kinnostaisi ostaa tällainen kypärä ensikesän kaupunkikruisailuun, mutta epäilyttää tilata jenkkilästä, kun tällöin padassa on pelkkä DOT hyväksyntä (ei sillä, että avokypärä suojaisi e-hyväksyttynä yhtään paremmin).

    Onko muuten kokemuksia ko. merkistä?

    P.S. Eipä löytynyt hakemalla tätä asiaa, joten joutuu kysymään.
    kävin tänään paimiolaisessa liikessä mp myynti j marttila sillä on tota scorpion kypärää myynissä.oli ihan sika makee kypärä.



    HONDA CBR 1000F -93
  5. #5
    Mä ostin aikanaan Louisilta Scorpion EXO-700 ruukun ja varsin pätevä on ollut. Ei valittamista.
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
  6. #6
    Ite käväsin tänään kuolaan Järvenpäässä MSA-Centerillä tota pottaa. Oishan se makeen näkönen. Onko kellään kauheesti kokemusta et minkälainen potta oikeen on kyseessä pitemmällä käytöllä?
  7. #7
    Lainaa (karkka @ Huhti. 15 2009,20:52) kirjoitti
    Ite käväsin tänään kuolaan Järvenpäässä *MSA-Centerillä tota pottaa. Oishan se makeen näkönen. Onko kellään kauheesti kokemusta et minkälainen potta oikeen on kyseessä pitemmällä käytöllä?
    Samaa kyselisin
    Puuttuva ajotaito korvattu teholla!
    Suzuki Hayabusa -09 (rek. -10)
    Suzuki Hayabusa -07
    Suzuki 1200s bandit -03
    Kawasaki zx10r -06
    Honda 600cbr -98
  8. #8
    Lainaa (harald73 @ Helmi. 13 2009,09:30) kirjoitti
    Myydäänkö noita Suomessa tahi euroopassa jossain nettikaupassa??

    Jostain kumman syystä kinnostaisi ostaa tällainen kypärä ensikesän kaupunkikruisailuun, mutta epäilyttää tilata jenkkilästä, kun tällöin padassa on pelkkä DOT hyväksyntä (ei sillä, että avokypärä suojaisi e-hyväksyttynä yhtään paremmin).

    Onko muuten kokemuksia ko. merkistä?

    P.S. Eipä löytynyt hakemalla tätä asiaa, joten joutuu kysymään.
    mitäs väliä sillä on vaikka olisi vain DOT-hyväksyntä, samalla tavalla luvallinen suomen tieliikenteessä kuin E-hyväksytytkin
    lähde: liikenneturva.fi
    Ei lipevä tai mielinkielin:"Tehkää hyvin! Kiitos syvin!"
    Nassukirja
  9. #9
    Ostin samanlaisen kypärän mattamustana Berliinin Louikselta hintaan 69e.
    Mukavaltahan tuo on vaikuttanut ja pääsi siitä rasittavasta silmälasien ja ajolasien vaihto rumbasta.
  10. #10
    Nostanpa tätä ketjua. Uusi kypärä hankinnassa ensi kesäksi ja nämä Scorpionin ruukut herättävät kiinnostusta. Onko jollain kokemusta esimerkiksi tästä Exo 2000 mallista? Myös muista malleista huomioita kuunnellaan..
    Kawasaki ZX-10R 2011
  11. #11
    Mulla nämä.




    Ostin muistaakseni Järvenpään MASCOsta 2011.
    Ekassa väri vaihtuu katselukulman mukaan. DD-lukitus. Painaa 1650 g +/- 50g.
    Kypärä on ehkä ovaalin mallinen, jos on pyöreä pää, painaa tod.näk. sivuilta. Mulla painaa ajoittain vasenta ohimoa ja aiheuttaa päänsärkyä. (Voi tosin johtua mun paksusta tukasta joka jää liiaksi kasaan yhteen kohtaan.)
    Visiiri on 4-asentoinen, ensimmäisessä se on auki jo puoleksi. Raolleen sen saa pienestä vivusta. Ite ajan suurimmaksi osaksi visiiri raollaan, muuten tuntuu ettei ilma riitä. "Paremmilla" nopeuksilla sitten luukku kiinni eikä ilmansaanti ongelmaa. Mun päässä suhisee siinä missä Shoei NXR:kin.
    Poskipaloihin pystyt itse pumppaamaan lisää ilmaa. En tuota ominaisuutta ole tarvinnut. Mut ehkä jos on laihaposkinen, niin kypärä pysyy napakammin päässä eikä pompi suuremmillakaan nopeuksilla jos pumppaa palat poskia vasten.
    Oston jälkeen kotiin päästyäni huomasin, että irrotettavien pehmusteiden kiinnitysnappulat olivat rikki kahdesta kohdasta. Se jäi harmittamaan, mutta en voinut ajokauden alkaessa kypärää takaisinkaan lähettää korjausta varten. Itse en ole niitä lisää rikki saanut, joten miten lie käsitelty liikkeessä.
    Tykkään kovasti aurinkovisiiristä! Se tosin sais olla tummempi.
    Indian Scout

    Annen Lasipuoti
  12. #12
    Mulla on Scorpion EXO 750 kypärä.
    Ihan toimiva kypärä. Tyytyväinen olen ollut.
    Itsekään en ole noita poskipalojen pumppauksia käyttänyt, koska kypärä istuu napakasti päässä muutenkin.
    Pienellä vivulla raolleen avautuva visiiri on kätevä esim. kaupunkiajossa.
    Se myös pysyy auki tuossa asennossa ja on helppo napsauttaa kiinni samalla vivulla.
    Visiirin kiinnittäminen sen irrottamisen jälkeen on hieman haasteellista vaikka siinä onkin ne pyörylät, joilla se napsautetaan kiinni.

    Nuo Scorpionit, ainakin tuo mun, ovat pärjänneet ihan hyvin myös SHARPin testeissä.
    Tuolla
    Pekka
  13. #13
    Lainaa Hitman kirjoitti Katso viesti
    Nostanpa tätä ketjua. Uusi kypärä hankinnassa ensi kesäksi ja nämä Scorpionin ruukut herättävät kiinnostusta. Onko jollain kokemusta esimerkiksi tästä Exo 2000 mallista? Myös muista malleista huomioita kuunnellaan..
    Kyseessä on Kanadalainen valmistaja jolla melkoinen kypäräosaaminen taustalla. Tekevät muitakin kypäriä kuten jääkiekkokypäriä.

    En tiedä onko Suomessa kovinkaan tunnettu merkki, mutta tilanne on ihan toinen maailmalla. Englantilaisissa ja jenkeissä pärjää jatkuvasti testien kärkipäässä.

    Itsellä kokemusta kolmesta eri mallisesta Scorpion kypärästä ja ovat olleet hyviä. Käyttö, osien tukevuus ja toiminta ja sitten ovat erittäin äänettömiä, tuo ilmanpumppausmahdollisuus poskipaloihin saattaa vaikuttaa tähän paljon. Jonkun mielestä hyvä, mun mielestä huono/tarpeeton juttu on se, että ilmaventtiileitä on todella paljon. Olen niitä säädellyt reilu kolme vuotta, mutten vieläkään ole varma kuinka ne parhaiten olisi eri keleissä. Mutta huurtumista ei synny, sitä hallitaan neljällä venttiilillä.

    Kokemukset ovat kahden kuskin ja verrokkeina Shoei- ja BMW-kypärät. Pekkavee osti multa ylimääräisenä olleen Scorpion 750 airin ja on ajellut siitä lähtien sillä. Kehuu että paljon vähempi melua kuin BMW:n ruukussa.

    Huomioida kannattaa, jos tarvitsee, myös hinta. Tuo Scorpion 750 air maksoi Hanxilla 130 euroa. Siinä oli jokin tarjouspäivä menossa, norm. hinnaksi sanoivat noin 250.
    Mutta jää aika tavalla edullisemmaksi kuin Shoei-Bmw jokatapauksessa.

    Tulipa kovin positiinen lausunto, mutta olen kovin tyytyväinen noihin kypäriin. Helpoimmin niitä pääsee kokeilemaan Hanxeilla, Järvenpäässä on maahantuoja ja myymälä.
    BMW R1150RS
  14. #14
    Lainaa classic kirjoitti Katso viesti
    Kyseessä on Kanadalainen valmistaja jolla melkoinen kypäräosaaminen taustalla. Tekevät muitakin kypäriä kuten jääkiekkokypäriä.

    En tiedä onko Suomessa kovinkaan tunnettu merkki, mutta tilanne on ihan toinen maailmalla. Englantilaisissa ja jenkeissä pärjää jatkuvasti testien kärkipäässä.

    Itsellä kokemusta kolmesta eri mallisesta Scorpion kypärästä ja ovat olleet hyviä. Käyttö, osien tukevuus ja toiminta ja sitten ovat erittäin äänettömiä, tuo ilmanpumppausmahdollisuus poskipaloihin saattaa vaikuttaa tähän paljon. Jonkun mielestä hyvä, mun mielestä huono/tarpeeton juttu on se, että ilmaventtiileitä on todella paljon. Olen niitä säädellyt reilu kolme vuotta, mutten vieläkään ole varma kuinka ne parhaiten olisi eri keleissä. Mutta huurtumista ei synny, sitä hallitaan neljällä venttiilillä.

    Kokemukset ovat kahden kuskin ja verrokkeina Shoei- ja BMW-kypärät. Pekkavee osti multa ylimääräisenä olleen Scorpion 750 airin ja on ajellut siitä lähtien sillä. Kehuu että paljon vähempi melua kuin BMW:n ruukussa.

    Huomioida kannattaa, jos tarvitsee, myös hinta. Tuo Scorpion 750 air maksoi Hanxilla 130 euroa. Siinä oli jokin tarjouspäivä menossa, norm. hinnaksi sanoivat noin 250.
    Mutta jää aika tavalla edullisemmaksi kuin Shoei-Bmw jokatapauksessa.

    Tulipa kovin positiinen lausunto, mutta olen kovin tyytyväinen noihin kypäriin. Helpoimmin niitä pääsee kokeilemaan Hanxeilla, Järvenpäässä on maahantuoja ja myymälä.
    Kappas, oltiin Pekan kanssa just samaan aikaan näpyttelemässä vastausta.
    BMW R1150RS
  15. #15
    1.2. Terve.
    Ostin Hanxilta Australian matkaa varten Skorpionin valkoiset avokypärät. Hinta oli tarjouksessa noin. 120 € per kpl. Kypärät osoittautuivat erinomaisen hyviksi kuumissa olosuhteissa. Ensin arvelutti hieman pitkä, melkein aataminomenan tasolle ulottuva visiiri. Se kuitenkin oli erinomainen ratkaisu. Ei tarttennut ihan niin paljon pölyä niellä. Aurinkolippa myös toimi hyvin. Testasin tätä pumppuhommaa, mutta en huomannut sen vaikuttavan mitenkään, en sitä kyllä tarvinnutkaan. Kypärä istui päähäni varsin hyvin. Tuo valkoinen väri osoittautui erinomaiseksi etenkin silloin kun joutui seisomaan valoissa tai ajamaan hitaasti, aurinko ei kuumentanut kypärää ainakaan siinä määrin kuten tummemmissa kypärissä. Ainoa negatiivisuus tuli takapenkiltä: Kypärän ulkomitat ovat suuremmat joten filmaaminen ja kuvien ottaminen vaatii takapenkkikuvaajalta pikkuisen enemmän kurkoittelua.
    Olemme erittäin tyytyväisiä tuotteeseen. Aika näyttää miten se kestää.
    Kotka
  16. #16
    Lainaa kotka kirjoitti Katso viesti
    1.2. Terve.Ainoa negatiivisuus tuli takapenkiltä: Kypärän ulkomitat ovat suuremmat joten filmaaminen ja kuvien ottaminen vaatii takapenkkikuvaajalta pikkuisen enemmän kurkoittelua.
    Missä ne videot ja kuvat voi nähdä?
    Onpa muuten huiman näköinen kypärä, jos se on toi.
    scorpion-exo-210-white_1402_0d7.jpg
    Viimeksi muokannut: Pekkavee; 01.02.2015 klo 23:09.
    Pekka
  17. #17
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    Missä ne videot ja kuvat voi nähdä?
    Onpa muuten huiman näköinen kypärä, jos se on toi.
    scorpion-exo-210-white_1402_0d7.jpg
    Joo. Se se on. Kuva kyllä valehtelee. Itseasiassa visiiri on kirkas ja luonnossa paljon huomaamattomampi.
    Kuten sanoin, tykkään kovasti.
    Kotka.
    ps. Pyrin jossakin vaiheessa rustaamaan tänne matkailuosioon jutun kuten edellisistäkin reissuista. Nyt on vaan viime kevään jenkkireissun filminteko käynnissä. Se on vaan pirun hidasta runsaan materiaalin, paskan Movie makerin ynnä muiden keskeytysten takia . Saa nähdä kumpi loppuu ensin: hermot vai materiaali.
    Kotka
  18. #18
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Hitman kirjoitti Katso viesti
    Nostanpa tätä ketjua. Uusi kypärä hankinnassa ensi kesäksi ja nämä Scorpionin ruukut herättävät kiinnostusta. Onko jollain kokemusta esimerkiksi tästä Exo 2000 mallista? Myös muista malleista huomioita kuunnellaan..
    Mua kanssa kiinnostais tää EXO R2000, tän muotoilu kun on tyyppiä "long oval", eli kai vois olettaa että jos Arai Viper GT (Profile USA:ssa) sopii niin tässä olis vaihtoehto. Joko täällä oli linkki arvosteluun/esittelyyn: http://www.webbikeworld.com/r2/motor...000/review.htm
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  19. #19
    Tässäkin ketjussa aikasemmin mainitussa Järvenpääläisessä liikkeessä oli Scorpion kypärien loppuunmyynti. Olivat luopumassa kyseisestä merkistä ja möivät loppuja ruukkuja puoleen hintaan pois.
  20. #20
    Lainaa classic kirjoitti Katso viesti
    Kyseessä on Kanadalainen valmistaja jolla melkoinen kypäräosaaminen taustalla. Tekevät muitakin kypäriä kuten jääkiekkokypäriä.

    En tiedä onko Suomessa kovinkaan tunnettu merkki, mutta tilanne on ihan toinen maailmalla. Englantilaisissa ja jenkeissä pärjää jatkuvasti testien kärkipäässä.

    Itsellä kokemusta kolmesta eri mallisesta Scorpion kypärästä ja ovat olleet hyviä. Käyttö, osien tukevuus ja toiminta ja sitten ovat erittäin äänettömiä, tuo ilmanpumppausmahdollisuus poskipaloihin saattaa vaikuttaa tähän paljon. Jonkun mielestä hyvä, mun mielestä huono/tarpeeton juttu on se, että ilmaventtiileitä on todella paljon. Olen niitä säädellyt reilu kolme vuotta, mutten vieläkään ole varma kuinka ne parhaiten olisi eri keleissä. Mutta huurtumista ei synny, sitä hallitaan neljällä venttiilillä.

    Kokemukset ovat kahden kuskin ja verrokkeina Shoei- ja BMW-kypärät. Pekkavee osti multa ylimääräisenä olleen Scorpion 750 airin ja on ajellut siitä lähtien sillä. Kehuu että paljon vähempi melua kuin BMW:n ruukussa.

    Huomioida kannattaa, jos tarvitsee, myös hinta. Tuo Scorpion 750 air maksoi Hanxilla 130 euroa. Siinä oli jokin tarjouspäivä menossa, norm. hinnaksi sanoivat noin 250.
    Mutta jää aika tavalla edullisemmaksi kuin Shoei-Bmw jokatapauksessa.

    Tulipa kovin positiinen lausunto, mutta olen kovin tyytyväinen noihin kypäriin. Helpoimmin niitä pääsee kokeilemaan Hanxeilla, Järvenpäässä on maahantuoja ja myymälä.
    Nyt on muutama reissu uudella ruukkulla takana ja täytyy kyllä kehua tämän ominaisuuksia. Kypärä on siis Scorpion - Exo2000 Air Sidewall, joka tuli tilattua lopputalvesta. FC-motolta tilasin, koska Suomesta en tätä 2000:sta löytänyt, pienellä arvalla siis tuon sopivuuden suhteen. Kypärä kuitenkin sopi todella hyvin päähän.

    Kypärässä on pumpattavat poskipalat, joilla saa tiukennettua sopivuutta, nämä varmasti pidentävät käyttöikää kun pehmusteet alkavat ajan myötä löystyä. Tämä pumppausominaisuus on varmasti myös hyödyllinen kun haluaa tiukemman tuntuman kypärään kovilla nopeuksilla esim. rata-ajossa.

    Näkökenttä kypärästä on erinomaisen suuri ja se on suunnattu sopivaksi sporttiseen ajoasentoon. Plussana on, että kypärän mukana tulee kirkkaan visiirin lisäksi savun värinen visiiri ja pin-lock kalvo!

    Suurin ero vanhaan X-Liten palloon on kuitenkin kypärän käyttäytymisessä ajossa. Scorppari on erittäin mukava kovassakin ilmavirrassa ja tuntuu todella stabiililta.

    Kaiken kaikkiaan todella positiivinen fiilis, toivottavasti suojaa myös jos todelliset ominaisuudet joutuvat testiin.

    EDIT: ja hinta oli < 300€
    Kawasaki ZX-10R 2011
  21. #21
    Kyllä tuo on varmaan ihan hyvä kypärämerkki ja voisin veikata että ihan turvallinen.
    Käyttääpä tuota merkkiä myös kotimainen kilpakuski. (Tai ainakin viime kaudella käytti)...

    -Suzuki Bandit 1250s-
    (ex Kawasaki ZR7)
  22. #22
    Eilen tuli mulle tuollainen Scorpion EXO-1000 Air. Oli sopivasti -45% alessa Moto-de:ssa.
    Edelliseen HJC:n pottaan verrattuna ainakin tuntuu paremmalta ja aurinkovisiiri ym vivut laadukkaammilta. Värimaailma onkin sitten sen verran eksoottinen, että eipä ole vaikeuksia erottaa omaansa narikasta
    exo-1000-air-type-e11_044__800.jpg
    -11 BMW F800GS
    ex:
    -11 KTM 990SMT
    -04 Suzuki SV1000S
    -94 Suzuki GSX750F
    -98 Honda CB Sevenfifty
    -84 Yamaha RD125
    -86 Helkama Raisu
    -84 Honda Monkey Dax 73cc
  23. #23
    Mulla oli vuonna -80 Scorpionin potta, ainakin silloin olivat laadukkaita joten miksi ei tänäkin päivänä.
    Yamaha FZS600 Fazer 1999
    Honda Varadero 125 2003
    -*-Kawasaki ZX10 1988
    -*- Kawasaki GPZ 500S 1992
    -*- Suzuki GS 500 E 1990
    -*- Honda CB 350 Four 1974
    -*- Pappa Tunturi vm 196X
  24. #24
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Noniin, tänään saapui sikana säkissä ostettu Scorpion exo 2000. Kyllä tuossa varmasti kypärää on 240€ (-40% ale fc-motosta) kotipostiin kannettuna -hintaan! Kypärä tuntuu siltä kun pitääkin, eli laatuvaikutelma on kaikinpuolin hyvä. Mukana tulee paksu kypäräpussi, musta ja kirkas visiiri pinoock nastojen kera, visiiripussi toiselle visiirille ja vielä kaikenlisäksi Pinlock-kalvo, minkä voi laittaa kumpaan vaan visiireistä. Plus kaksi vararuuvia varmaan visiirimekanismiin.

    Mulla on ollut tuo vanha Arai Viper GT mikä sopii mulle kuin hanska, niin tämä on selvästi saman mallinen , eli long oval, mutta 1/3 tai 1/2 numeroa pienempi. On siis tosiaan tiukka kuten racinkikypärän pitääkin olla, luemma. Jää nähtäväksi millainen tuo ajossa on, tuuletus tässä pitäisi olla helvetin hyvä.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  25. #25
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti

    Mulla on ollut tuo vanha Arai Viper GT mikä sopii mulle kuin hanska
    Yritin yhtenä huonona aamuna laittaa työsormikkaat jalkaani, mutta päähän en ole vielä hanskaa yrittänyt sovittaa.


    Ruhahhahahhahahaah
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  26. #26
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Jop, kannattaa kiskoa se hanska tosiaan käteen, ei se ainakaan toin ruukun alle mahdu.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  27. #27
    Mulle tuli myös joitain viikkoja sitten EXO-R2000.
    Hyvin istuu päähän. Edellinen oli Suomy Spec-1R.

    Ratakypärää osteskelin ja siinä on äärettömän tärkeässä osassa ilmastointi. Tuossa kypärässä kaikki vivut ja namiskat on napakoita ja selkeitä. Pehmikeet saa ambulanssihenkilökunta tarvittaessa hellävaraisesti irti "emergency removal" kahvoista, jotka löytyy kaulan seudulta.

    Plussaa myös visiirin vaihdon helppous.

    Onko tuossa sun mallissa tätä air-ominaisuutta? Tulee muuten jämpti!

    https://www.youtube.com/watch?v=AqT7xwMoL3U

    Mutta metriäkään ei tämä päässä olla ajettu. Eli ajomelusta ei mitään hajua. Ja radalla vasta selviää, onko visiirin aukkoa koverrettu tarpeeksi ylös, jotta näkee eteensä.

    Mä ostin tämmösen Álvaro Bautista replican.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Braaaaap
  28. #28
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Toi video ei näy kun vaatii kirjautumaan, mutta siis sama ruukku jossa pumpattavat poskipalat. Ei kyllä tarvi pumpata ainakaan näillänäkymin näillä poskilla mulla väritys on Ipsum white. Mielestäni hyvän näköinen valkoiseksi, valkoinen on samanöainen kimaltava kuin Arain pearl white.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  29. #29
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Toi video ei näy kun vaatii kirjautumaan, mutta siis sama ruukku jossa pumpattavat poskipalat.
    Nyt pitäisi näkyä.
    Oli väärät asetukset.
    Braaaaap
  30.  
  31. #30
    Nostetaas vanhaa ketjua joka tuli googlesta vastaan. Eli onkos kellään kokemuksia näistä
    https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf...xo-Combat-0002

    Tiedän että Sharkin vastaavia saa helpommin suomestakin, mutta Scorpion näyttää omaan silmään paremmalta.
    Triumph Speed Triple 955i - 04
    Ex.Ducati Multistrada 1100s -07
    Ex.Yamaha MT-01 -05
    Ex.Buell M2 Cyclone -01
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen