Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 43:een 43:sta
  1. #31
    Lainaa Kernwaffe kirjoitti Katso viesti
    Nostetaas vanhaa ketjua joka tuli googlesta vastaan. Eli onkos kellään kokemuksia näistä
    https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf...xo-Combat-0002

    Tiedän että Sharkin vastaavia saa helpommin suomestakin, mutta Scorpion näyttää omaan silmään paremmalta.
    Kyseinen kypärä kans kiinnostaa ja laitoinpa muuten yv:n asiasta sulle Kernwaffe
    Projektini ovat enää aloittamista vaille valmiit.
  2. #32
    Mä olen pari suvea ajellut tuolla EXO-100 avokypärällä ja melkeinpä täytyy sanoa sen olevan paras kypärä tähän asti. On iso XXL eli mahtuu mukavasti päähän, on laadukas ja aurinkovisiiri toimii hyvin jopa silmälasien kanssa. Meteliä tietysti piisaa, kun on avo ja jeesustelevat kukkahattusedät ja tädit ei tykkää, mutta minäpä tykkään ja se riittää mulle.

    Tarttee varmaan ostaa varuiksi yksi ylimääräinen, ettei valmistaja vaan lakkaa tekemästä tuota ykskaks ja sitten saa taas hakea hyvää ja sopivaa, kuten kävi Osbe Rufus -kypärän kanssa. Louisilta Saksasta tuota ainakin saa ja FC-Motosta.
    Viimeksi muokannut: harald73; 12.02.2018 klo 18:56.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT50 -18
  3. #33
    Onko tuoreita kokemuksia Scorpionin umpikypäristä, erityisesti exo-510 air ja exo-1200 air malleista? Jompikumpi kiinnostais hjc rpha 70 kypärän korvaajaks, ei saanu yhden kesän ajoilla hjctä istumaan omaan päähän millään vaikka edeltäjä rpha 10 oli ku tehty mun päähän...
  4. #34
    Itsellä on Exo 1400 Air ja ollut kyllä tyytyväinen. Toki itse vasta myöskin aloittelija, joten voin sanoa että kokemusta muista kypäristä ei ole. Kevyt ja hyvät ominaisuudet mielestäni.

    Nyt muuten taisi maahantuoja mainostaa, että jostain myymälöistä saa Scorpionin kypärän koeajoon. Käy ihmeessä kokeilemassa.
    Nykyinen: Bonneville T120 Black Ex: SuperDuke 1290 R, StreetFighter 1098, Speed Triple RS, Duke 790
  5. #35
    Lainaa Peanuts kirjoitti Katso viesti
    Onko tuoreita kokemuksia Scorpionin umpikypäristä, erityisesti exo-510 air ja exo-1200 air malleista? Jompikumpi kiinnostais hjc rpha 70 kypärän korvaajaks, ei saanu yhden kesän ajoilla hjctä istumaan omaan päähän millään vaikka edeltäjä rpha 10 oli ku tehty mun päähän...
    Itselläni on yksi exo-1000air. Kypärä on kyllä mukava, fiitserit kohdallaan, mutta kun kypärällä ei ole 5* Sharpin turvallisuusratingia, niin kypärä toimii varakypäränä. Jos oma painotus ei ole tuossa Sharpissa, niin voi kyllä suositella Scorpionia.
    Triumph Speed Triple 1050 -12
  6. #36
    Nostetaas taas ketjua, onko jollain kokemusta Scorpion exo 1400 air carbon - kypärästä? Vaikuttais tiedoiltaan ihan hyvältä, eipä taida olla vaan Turun seudulla missään kivijalkaliikkeessä testattavissa.

    Edit. Nyt vasta jotenkin otti silmään tuo pejukon viesti mutta lisää kokemuksia toki kaivataan.
    Gsxr 750 k6
  7. #37
    Lainaa Aronen1 kirjoitti Katso viesti
    Nostetaas taas ketjua, onko jollain kokemusta Scorpion exo 1400 air carbon - kypärästä? Vaikuttais tiedoiltaan ihan hyvältä, eipä taida olla vaan Turun seudulla missään kivijalkaliikkeessä testattavissa.

    Edit. Nyt vasta jotenkin otti silmään tuo pejukon viesti mutta lisää kokemuksia toki kaivataan.
    Ostin tommosen tulevaa kautta ajatellen, vaikuttaa laadukkaalta ja omaan kuuppaan hyvä. Ilmatyynyn täyttö vähän hankalaa parran kanssa. Ja käyttökokemukset toki edelleen puuttuu, mutta potentiaalia on.
    Lajin halpuus viehättää.
  8. #38
    Lainaa Kötöstelijä kirjoitti Katso viesti
    Ostin tommosen tulevaa kautta ajatellen, vaikuttaa laadukkaalta ja omaan kuuppaan hyvä. Ilmatyynyn täyttö vähän hankalaa parran kanssa. Ja käyttökokemukset toki edelleen puuttuu, mutta potentiaalia on.
    Yksi asia mikä mietityttää on että riittääkö näkökenttä ylöspäin kyykyllä ajettaessa vai pitääkö ostaa exo r1 samantien, testien mukaan kylläkin on sport/sport touring kypärä joten pitäisi riittää.
    Gsxr 750 k6
  9. #39
    Edellinen kypäräni oli exo-1000 air. Pidin paljon ja näkökenttä riitti ainakin SV1000S:llä ajamiseen. Nyt hankin tulevaksi kaudeksi exo-1400 airin. Kypärä on Kaarinassa ja kokoa L, jos haluat testata.
    -11 BMW F800GS
    ex:
    -11 KTM 990SMT
    -04 Suzuki SV1000S
    -94 Suzuki GSX750F
    -98 Honda CB Sevenfifty
    -84 Yamaha RD125
    -86 Helkama Raisu
    -84 Honda Monkey Dax 73cc
  10. #40
    Scorpion exo r2000 riittää radalla kaikkialla muualla, paitti pääsuoralla. Siellä sitä saa työnnellä ylöspäin leuasta (tai sitten suosiolla kattoo vaan tankkia )
    Se ilmatyyny on jees. Mä säädän sen kerran ja se on sitten siinä. Kypärä mulla ainakin menee päähän, vaikka ilmatyynyillä on kypärä pistetty jämptiksi.

    Braaaaap
  11. #41
    Lainaa Aronen1 kirjoitti Katso viesti
    Nostetaas taas ketjua, onko jollain kokemusta Scorpion exo 1400 air carbon - kypärästä? Vaikuttais tiedoiltaan ihan hyvältä, eipä taida olla vaan Turun seudulla missään kivijalkaliikkeessä testattavissa.

    Edit. Nyt vasta jotenkin otti silmään tuo pejukon viesti mutta lisää kokemuksia toki kaivataan.
    Biketeam ainakin myy Scorpiota, joten siellä pääsee kokeilemaan myös. Tietty MP-messut myös tulossa ja siellä lienee taas myös tarjous niistä.
    Nykyinen: Bonneville T120 Black Ex: SuperDuke 1290 R, StreetFighter 1098, Speed Triple RS, Duke 790
  12. #42
    Lainaa pejuko kirjoitti Katso viesti
    Biketeam ainakin myy Scorpiota, joten siellä pääsee kokeilemaan myös. Tietty MP-messut myös tulossa ja siellä lienee taas myös tarjous niistä.
    Biketeamilla oli ainakin viime kesänä tuo exo air 1400 myös koeajettavissa, en tiedä jatkuuko kampanja tulevana kesänä. Hintaansa nähden hyvinkin positiivinen fiilis jäi koeajosta, mutta näkökenttää en nakukuskina pistänyt merkille. Tuulenvastuksessa, melussa ja ilmanvaihdossa ei ehkä ollut ihan oman Shoei NXR:n veroinen, mutta vaikeahan sitä on lyhyellä lenkillä oikeasti havainnoida, kun pää on tottunut omaan, ja uusi on aina ”eri tuntuinen”.
  13.  
  14. #43
    Lainaa pejuko kirjoitti Katso viesti
    Biketeam ainakin myy Scorpiota, joten siellä pääsee kokeilemaan myös. Tietty MP-messut myös tulossa ja siellä lienee taas myös tarjous niistä.
    Thanks, eipä tullu mieleen et Biketeam myis. Pitääpä käydä testaamassa.
    Gsxr 750 k6
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12