Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 55:sta
  1. #1
    Onko kukaan huollattanut pyöräänsä Joensuussa Jokikoneella? Onko miten laadukas paikka? Entä hintataso?
  2. #2
    Olen aikaisemmin kommentoinut ko. liikkeestä. Mielipiteeni ei ole muuttunut,eli luhyesti.....................

    Kommentti ei koske huoltoa..............

    Silti suosittelen lämpimästi Mp-mestaa..............se on siellä
    Lylykoskentiellä.....................



    Tulevaisuus edessä-tukka takana................
  3. #3
    Jokikoneella en (onko niillä huolto?), mutta siellä piharakennuksessa kyllä, aikaa tästä on tosin pari vuotta, tietääkseni sama yrittäjä edelleen. Positiiviset muistot, myös maksuttomia vinkkejä, myös kelkkaan...
  4. #4
    Lainaa (remua @ Maalis. 15 2005,15:36) kirjoitti
    Onko kukaan huollattanut pyöräänsä Joensuussa Jokikoneella? Onko miten laadukas paikka? Entä hintataso?
    Ei niitä ainakaan kaupanteko kiinnosta
  5. #5
    Lainaa (MotorArse @ Maalis. 16 2005,11:34) kirjoitti
    Lainaa (remua @ Maalis. 15 2005,15:36) kirjoitti
    Onko kukaan huollattanut pyöräänsä Joensuussa Jokikoneella? Onko miten laadukas paikka? Entä hintataso?
    Ei niitä ainakaan kaupanteko kiinnosta
    Täysin samaa mieltä ,ja taas............

    Mutta ilmeisesti Puavo jonkun ketjusahan myy kun pystyssä pyssyyyyyyyy...................................... ...
    Tulevaisuus edessä-tukka takana................
  6. #6
    Soittelin tohon Jokikoneen lähettyvillä olevaan mestaan jo pari kuukautta sitten ja vaikutti puhelimessa ihan luotettavalta ja asialliselta tyypiltä. Vastaili kysymyksiin selkeästi ja asiantuntevasti, mitä nyt maallikkona heittelin. Arvioi että huolto vie puoli päivää eli 4h, ja työn osuus taisi olla ~160e. Sitten siihen päälle osat, öljyt ym. Sanoi vielä että n. pari viikkoa on ollu yleensä jonotusaika.
  7. #7
    Minkäsnimisiä prätkäliikkeitä Joensuusta muuten löytyy? Vastikään olen Joensuuhun muuttanut ja uusi pyörä polttelisi.
  8. #8
    Kesmotors Naumanen ja kone jönnit.
    busanistit +200mph club finland
  9. #9
    Lainaa (Ofaginzy @ Maalis. 17 2005,15:06) kirjoitti
    Minkäsnimisiä prätkäliikkeitä Joensuusta muuten löytyy? Vastikään olen Joensuuhun muuttanut ja uusi pyörä polttelisi.
    Jos K-saki sattuu kiinnostamaan niin Polovijärveltä M.Leppäseltä saattaa kannattaa pyytää tarjous myös.
  10. #10
    Lainaa (koopee @ Maalis. 21 2005,21:16) kirjoitti
    Lainaa (Ofaginzy @ Maalis. 17 2005,15:06) kirjoitti
    Minkäsnimisiä prätkäliikkeitä Joensuusta muuten löytyy? Vastikään olen Joensuuhun muuttanut ja uusi pyörä polttelisi.
    Jos K-saki sattuu kiinnostamaan niin Polovijärveltä M.Leppäseltä saattaa kannattaa pyytää tarjous myös.
    Kannattaa ja kannattaa..............

    Tulematta on vielä 2004 keväällä pyydetty tarjous.Ja pyynti tapahtu livenä tiskiltä...............et silleen
    Tulevaisuus edessä-tukka takana................
  11. #11
    Lainaa (Ofaginzy @ Maalis. 17 2005,15:06) kirjoitti
    Minkäsnimisiä prätkäliikkeitä Joensuusta muuten löytyy? Vastikään olen Joensuuhun muuttanut ja uusi pyörä polttelisi.
    Konejönnit ja Jokikone on jääny savolaisten mieleen iäksi... Kaverin kanssa ostettiin pelit, toinen toisesta. Konejönnistä sain noin 8 tonnin käytettyyn 3 kuukauden takuun, jolla sai sit * pyyhkiä kun oli käyntihäiriön korjauksen aika. * jos vastaan tulee... Kaveri osti samalla reissulla Jokikoneelta noin 6 tonnin pelin, joka hajos ennenkuin päästiin kaupungista ulos. Liike oli jo kiinni ja myyjä mökillään 30 km:n päässä. Eipä vaivautunu tulemaan auttamaan, puolen yön aikaan päästiin aloittamaan 200 km:n kotimatkan... * sillekin. ...ttu kyllä tule enää koko Joensuuhun...



    Ninja Wikakasa
  12. #12
    Lainaa (Boxeri @ Maalis. 22 2005,18:41) kirjoitti
    Lainaa (koopee @ Maalis. 21 2005,21:16) kirjoitti
    Lainaa (Ofaginzy @ Maalis. 17 2005,15:06) kirjoitti
    Minkäsnimisiä prätkäliikkeitä Joensuusta muuten löytyy? Vastikään olen Joensuuhun muuttanut ja uusi pyörä polttelisi.
    Jos K-saki sattuu kiinnostamaan niin Polovijärveltä M.Leppäseltä saattaa kannattaa pyytää tarjous myös.
    Kannattaa ja kannattaa..............

    Tulematta on vielä 2004 keväällä pyydetty tarjous.Ja pyynti tapahtu livenä tiskiltä...............et silleen
    Noo kirjoitinkin SAATTAA kannattaa, kolme kertaa olen kysynyt tänä vuonna tarjousta eikä sitä oo kuulunut...
  13. #13
    Itse olen molemmat suzukini ostanut Naumaselta ja en voi palvelua moittia...Kunhan tajuaa moottoripyörä asioissa mennä sinne jälkimmäiselle tiskille ...Huollot on MP Mesta hoitanut nopeasti ja todella hyvin! Ei voi kun laittaa pienet Jarmolle ...Muutamia varusteita olen joutunut ostamaan Jokikoneelta ja ihan ok palvelua siellä varuste puolella ainakin sai...Eli kyllä täälläkin on asiansa osaavia pyöräkauppiaita/korjaajia...
    Hommat hanskassa, hanskat hukassa.
  14. #14
    Ja jos paikallinen tökkii, ainahan voi Snadista tilata vaik Oolspraitista tai BW:stä tahi Stormilta postiennakolla....hyvä pitää joskus paikallisia yrittäjiä hereillä kun voi todeta et jos ei sua kiinnosta nii tän saa muualtakin.Periaatteessa kyllä itse pyrkisin suosimaan paikallisia kauppiaita palvelujen jatkuvuuden jonkinlaisena takeena mutta kyllähän joitakin kamppeita joskus joutuu lähtee hakee Stadin ulkopuolelta kun välillä käy niin että ei näitä vaan täällä joku tuote kiinnosta kun "pitäs tilata ja siinä on duunii...."......Keskiviikkona juuri sen vuoksi matka T:reelle edessä.
  15. #15


    Juu, veljmies tuossa haki fazeriin eturattaan mutteria Jokikoneesta ja lupailivat, että tulee päivänä muutamana. Taisi parikin kertaa käydä kääntymässä turhaan. Jokikoneelle vinkki: Kun tavaraa ei ole Joensuun hyllyssä, ja joudutte sen tilaamaan, kannattaa ottaa asiakkaan puh. nro talteen ja sitten kilauttaa noutoilmoitus, kun kama on noudettavissa. Täten ei tarvitse asiakkaiden poistua liikkeestänne hampaat irvessä. Se 10 sek. puhelu ei ole paljon asiakastyytyväisyyden eteen. Tässä vinkki myös muille narikoille.
    BMW S1000 rr
    BMW 800 GS
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
    BMW F 650
    Kawasaki ZX 12R
    Honda VFR 800
    Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
  16. #16
    "Itse olen molemmat suzukini ostanut Naumaselta ja en voi palvelua moittia..."

    Mie ensimmäisen Suizan ostin Naumaselta ja yllätyin kun käskettiin katastuskonttorille rekisteröimään+kilpiä hakemaan.

    "lisätty...



  17. #17
    Lainaa (Gari @ Touko. 01 2005,09:09) kirjoitti
    Ja jos paikallinen tökkii, ainahan voi Snadista tilata vaik Oolspraitista tai BW:stä tahi Stormilta postiennakolla....hyvä pitää joskus paikallisia yrittäjiä hereillä kun voi todeta et jos ei sua kiinnosta nii tän saa muualtakin.Periaatteessa kyllä itse pyrkisin suosimaan paikallisia kauppiaita palvelujen jatkuvuuden jonkinlaisena takeena mutta kyllähän joitakin kamppeita joskus joutuu lähtee hakee Stadin ulkopuolelta kun välillä käy niin että ei näitä vaan täällä joku tuote kiinnosta kun "pitäs tilata ja siinä on duunii...."......Keskiviikkona juuri sen vuoksi matka T:reelle edessä.
    "Ja jos paikallinen tökkii, ainahan voi Snadista tilata vaik Oolspraitista"

    Voiko sieltä edelleen tilata yksityishenkilönä?
  18. #18
  19. #19
    Takuuosien toimitus tuntuu ainakin kestävän kohtuuttomasti, kelkan osia odoteltu tammikuusta asti.. Pitäs varmaan taas käydä potkimassa myyjiä.
    VTR 1000F -04
  20. #20
    Jokikoneen takapihalla oleva huolto mitä pyörittää J. Kannkkunen on erittäin hyvä Hondan ja Yamahan huolto. Edullinen ja työt tehdään hyvin. Jokikone itsessäänhän on kauppa mihin valkoinen mies ei mene.



    Taivas saa odottaa
  21. #21
    Aina kun jokikoneessa oon menny käymään(2krt) ni myyjät menee hämilleen tai lähtevät jonneki takahuoneseen. Kohta pitäs osaa käydä tilaamassa sen kautta, mut saa nyt nähä. Konejönneillä on ollu hyvä palvelu ja joen pienkone(tjsp) on kans ihan jees.

    OT: Voiko joensuussa dynottaa mp:tä missään? Jos voi niin missä ja paljon maksaa?



  22. #22
    AdventureAuntie heippa:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2005
    Vihti
    MotOrg ry jäsen
    Mp-mesta J.Heikkinen Lylykoskentiellä. Siellä voi penkittää. Hinnoista ym. eos.
    Rapa-akka
    Suzuki V-Strom 800 DE -23
    BMW S1000R -17
    Gas Gas 300 EC -22
    Stark Varg
    #AdventureAuntie
  23. #23
    http://www.jepjep.fi/

    eli vieläkös tuo liike toimii?
    Huoltaa ja myy prätkiä.
    *** mopoton ***
  24. #24
    Lainaa (Jose @ Helmi. 08 2006,17:52) kirjoitti
    http://www.jepjep.fi/

    eli vieläkös tuo liike toimii?
    Huoltaa ja myy prätkiä.
    JepJep ei taida paljon muiden kuin Harrikoitten kanssa pelailla.
    Taivas saa odottaa
  25. #25
    Entisenä Joensuulaisena laitan kommenttia

    Jokikone... öö... jätän kommentoimatta että pysyy asiallisena ... toki olen joskus *vuosia sitten ostanutkin sieltä jotain, mutten enää mene asioimaan ko. Liikkeeseen...

    Kone-Jönnit... Varuste asiossa olen jonkin verran asioinut (kaikki ajovarusteet) Hyvä palvelu ja kohtuu hinnat. Takuu asiat ovat hoitaneet mallikkaasti...

    Kesmotors Naumanen... Itse olen saanut nihkeää palvelua. Jotenkin tuntuu siltä että myyjät pitää taluttaa tiskintakaa kauppaa tekemään.

    Huoltopaikkana MP-Mesta on mielestäni todella hyvä ja kohtuu hintainen. En voi muuta kuin suositella.
  26. #26
    Jokikoneelta puhelintiedustelujen jälkeen 600 Fazuun löytyi sytytystulpat järkihintaan. Noin 6€/kpl. Menin hakemaan, niin Maksoi 44€/4kpl. Eli Jokikoneen laskimissa 4x6=44, sanoisin että voihan Puavo. Nyt annoit pyssyn perä edellä.
    BMW S1000 rr
    BMW 800 GS
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
    BMW F 650
    Kawasaki ZX 12R
    Honda VFR 800
    Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
  27. #27
    Osta ensikerran yksi kerrallaan
    Ahdettu 1216
  28. #28
    Itse kävin ekoja varusteita katselemassa siellä eikä kukaan tullu jelppimään tai esittelemään tuotteita vaikka ei muita asiakkaita ollut *
    Vaikka minulla oli 15% alennuksiin oikeuttava lappunen niin vaihdoin suoraan naumaselle jossa palvelu erin omaista. Myös jepjepillä ja jönneillä erittäin asiallista palvelua ainakin vaatemyynnin ja varusteiden suhteen.Nostan hattua näille *
    Kaikki kaverit ja tuttavat tuntuu suosittelevan mp-mestaa huoltojen yms kanssa joten itsekkin tulen asioimaan kunhan alkaa ensimmäisen kerran olla tarvis varaosista tms *



    -CB Sevenfifty-93 (ex)
    -CBR 900 Fireblade - 98 (ex)
    -GSF 1200 Bandit - 04 (nyk.)


    * -JaaJaa RacingTeam-
  29. #29
    Lainaa kirjoitti
    Itse kävin ekoja varusteita katselemassa siellä eikä kukaan tullu jelppimään tai esittelemään tuotteita vaikka ei muita asiakkaita ollut
    Vaikka minulla oli 15% alennuksiin oikeuttava lappunen niin vaihdoin suoraan naumaselle jossa palvelu erin omaista.
    Joo, siellä tuntuu palvelun suhteen olevan kummallinen reviirijako. Siellä palvelutiskin ympäristössä kypärä-, hanska- jne -puolella saa kyllä hyvääkin palvelua, mikäli ei aivan ruuhka-aikaan satu paikalle (jolloin henkilökunnan ja asikasmäärän välinen yhtälö ei luonnollisestikaan toimi).

    Sen sijaan siellä varsinaisten ajovaaterekkien seassa saa aivan rauhassa tutkailla kamoja kenenkään häiritsemättä, käydä vaikka sovituskopissa. Ja koeistua mopotteja. Ehkäpä oletusarvona on se, että mikäli palvelua haluaa, pitää sitä käydä pyytämässä sieltä hyllyillä merkatun alueen sisäpuolelta erikseen.
    Se, mikä ei vahvista, tappaa...

    "soivat pelit": viulu -> trumpetti -> poskisolisti -> toinen ja kolmas trumpetti
  30.  
  31. #30
    Kummallista, että jokikoneesta on näinkin paljon negatiivista palautetta. Itse siellä 2006 vuonna useasti asioineena olen saanut lähes pelkkää hyvää/nopeaa/asiantuntevaa palvelua. Myyjät muistavat nimeltä, mikä sekin on mukavaa. Tähän asti en ole havainnut lainkaan epäkohtia toiminnassa.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen