Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
    Allekirjoittaneella on hirrrrvee motokuume ja SXV tuntuisi saavan verenpaineen nousemaan eniten.

    Suomessa noita ei ilmeisesti liiemmin ole, tahi ainakaan käyttökokemuksia en ole kovasti paljon löytänyt.

    Videoita juutuupista SXV:stä löytyy paljon, mutta suorituskyvystä on yleensä mahdotonta sanoa mitään.

    Oma käyttö olisi osittain katuräppäilyä mutta voisihan tuolla käydä rataakin kiertämässä!

    Ohessa ehkä paras video mitä SXV:stä netissä on.
    Kamera on superstock K7 1000 Suitsassa:
    http://www.youtube.com/watch?v=C1Pa749gSdY



  2. #2
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Varmasti hieno peli, jos olet valmis tulemaan toimeen kisapyörän huoltoväleillä. Myöskään takuu ei ollut kadulla voimassa täysitehoisena ainakaan pari vuotta sitten, en tiedä onko tuosta muuttunut jotenkin. Jos halusi takuun, täytyi pyörä kuristaa 25kW. Tuo pyörä houkutti pari vuotta sitten, mutta jäi hankkimatta lyhyen huoltovälin ja takuun takia.
    Superbike #7
  3. #3
    Ei tuo huoltoväli paha ole, perushuollot on kuitenkin melko helppo tehdä (kuulemma!)
    Takuuasiat on yhä edelleen samalla tolalla, joka on kyllä ihmeellistä. Kyllä rekisteröityyn vehkeeseen luulisi jonkilaisen takuun saavan, vaika kuristamaton olisikin.
  4. #4
    Aina on olemassa sellainen käsite kuin kuluttajansuojalaki. Siis kaupoissa mitkä tehdänä elinkeinonharjoittajan ja kuluttajan välillä.

    Aivan sama mitä takuuta antaa, laitteen on oletettava olevan virheetön kun se toimitetaan ja kestävän normaalia käyttöä johon se on suunniteltu.

    Jos ei kestä, myyjä korjaa ja parhaassa tapauksessa vaihtaa koko laitteen.

    Lisää tietoja esim. täältä.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  5. #5
    Lainaa (iaj @ Helmi. 03 2009,11:37) kirjoitti
    Aina on olemassa sellainen käsite kuin kuluttajansuojalaki. Siis kaupoissa mitkä tehdänä elinkeinonharjoittajan ja kuluttajan välillä.

    Aivan sama mitä takuuta antaa, laitteen on oletettava olevan virheetön kun se toimitetaan ja kestävän normaalia käyttöä johon se on suunniteltu.

    Jos ei kestä, myyjä korjaa ja parhaassa tapauksessa vaihtaa koko laitteen.

    Lisää tietoja esim. täältä.
    Tässä kyseisessä tapauksessahan myyjä on ilmoittanut, että se kestää katukäyttöä 25 kilowattisena, ei tehokkaampana. Kisakireenä sen on siis annettu ymmärtää kestävän vain käyttöä johon se on suunniteltu. Eli lyhyt stintti tai pari täysillä ja huolto.

    Ihan turha itkeä ettei saa takuuseen uutta, jos virittää 35 heppaisena myydyn pyörän 60-70 hevoseen.
  6. #6
    No viritys onkin toinen juttu se. Silloin päästäänkin aivan omaan kategoriaan ja oman perävalotakuun piiriin...
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  7. #7
    Mun mielestä virittäminen sulkee tietysti takuumahdollisuuden, mutta kuristusten poistaminen ei kaiken järjen mukaan ole virittämistä??

    Mitä olen noita alan foorumeita maailmalta lueskellut, niin huonolla enklannin kielen taidolla olen antanut itseni ymmärtää, että joissain maissa takuu säilyy kuristusten poistamisesta huolimatta.
    Voin olla kyllä todella väärässäkin
  8. #8
    Lainaa (jussa79 @ Helmi. 03 2009,12:53) kirjoitti
    Mun mielestä virittäminen sulkee tietysti takuumahdollisuuden, mutta kuristusten poistaminen ei kaiken järjen mukaan ole virittämistä??
    Tässä tapauksessa se on, koska vakiomalli (eli täystehoinen) on niin sanottu competition only-tyyppinen pyörä. Siitä on tehty katuversio kuristamalla sitä niin paljon, että se kestää kuten katupyörältä voi odottaa.

    Muistaakseni ainakin ensimmäisissä malleissa täysitehoinen moottori piti tehdä uusiksi 60h jälkeen. Mikä katuajossa tarkoittaisi alle 6000km. Ja kun muistaa, että tälläkin foorumilla joku alkoi kasaamaan ryhmäkannetta KTM nordicia vastaan, kun KTM ei kestänyt kuin 40000km, niin uskoisin Nakkilan pitävän lujasti kiinni siitä, että kuristusten poisto on virittämistä.
  9. #9
    Niinhän se varmaan menee...
  10. #10
    Silloin kun 550 tuli markkinoille halusin tosissaan laittaa semmoisen, mutta ulkomailten foorumeilta sai lukea käsittämättömiä laukeamisia ja nehän ei tuntuneet kestävän ollenkaan. 200 tunnin kesto 75 hv:lle olisi ihan ok, mutta esim. 60 h ei.
    KTM:n EXC-mallit 2006 asti ovat tosi kestävän maineessa, SX:n kampurat eivät ole kestäneet ainakaan jääratakäytössä.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  11. #11
    SXV:n moottorin litrateho ei kuitenkaan ole mitenkään kova, eli luulusi sen jotenkin kestävän. Aprilia foorumilla kirjoittelin erään ruottalaisen kuskin kanssa, joka on nyt ajanut kilpaa kaksi kautta supermotoa ja talvisin jäällä (en tiedä onko kisannut jäällä vai vaan reeniä) eikä hän ole kertaakaan edes venttiileitä tarkistanut. Kyseessä on 450 malli.

    Hän tiesi kertoa, että Ruåtsissa on ajettu yli 300 tuntia ennen koneen avaamista..

    Jutut on tietysti juttuja, mutta hieman 6tkm vaikuttaa yliampuvalta!
  12. #12
    Tällästä olen viime aikoina kuolannut, mutta netin syövereistä en ole löytänyt kuin kauhutarinoita.
    Niistä jutuista tulee mieleen miksi tuollaisia edes tehdään.
    Kyseinen peli vaikuttaa täysin raakileelta.
  13. #13
    Nostetaas tätä vähän. Onkohan kokemukset ko. pelistä lisääntyneet vuoden aikana? SXV kiinnostaa mikäli Hyperi menee kaupaksi ja hieman kokemuksia tosiaan kaipailisin.
    <p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-&gt; ?</p>
  14.  
  15. #14
    Minäkin luin joskus juttuja, ainakin niistä alkupään vehkeistä (-05-06 ?) että jotain viimeistely juttuja oli jäänyt vähän "hiomatta" ja niitä sitten laittovat.

    Laukeamisista en niinkään ole kuullut?

    Kyllähän sitä tietysti odottaa ja haluaa vehkeen olevan täydellinen ja toimiva kun puhutaan monien tuhansien eurojen rahallisesta panostuksesta asiaan.