Sivu: 2 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 196:sta
  1. #31
    KTM RC8, 2008
    ---
    KTM RC8, TGB 525 Target
    Ex: Honda CBF-1000, TGB 425 Blade
  2. #32
    Lainaa (Andrei @ Helmi. 05 2009,23:02) kirjoitti
    Mutta mikäs se tuollainen Cup Edition Super Duke on?
    Eli omasta en osaa laittaa kuvaa, mut tossa on aikas samanlainen.


    Bikepics
    KTM SuperDuke
  3. #33
    Tältähän se minun Kotari tällä hetkellä näyttää.

    950 SM -06 pienin muutoksin.


    edit: typo



    <p>Suzuki DL650 V-Strom -10</p>
  4. #34
    Itselläni on 990 SD vm. 08. Akran putket ja kartta. Väri on oranssi/musta.
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  5. #35
    Lainaa (JoukoWho @ Helmi. 06 2009,21:29) kirjoitti
    Tältähän se minun Kotari tällä hetkellä näyttää.

    950 SM -06 pienin muutoksin.


    edit: typo
    mistäs oot ton etulokarin löytänyt?olen ite ettinyt tommosta kans,mut en löytänyt...
  6. #36
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (vino tinto @ Helmi. 07 2009,16:11) kirjoitti
    mistäs oot ton etulokarin löytänyt?olen ite ettinyt tommosta kans,mut en löytänyt...
    Näyttäs olevan Super Duken lokari.

    Edit. -07 Super Duke alla mulla. Väri oranssi/musta, kuvaa ei toinna laittaa kun on ihan vakiokuosissa. Kilsoja ehtiny kertymään reilu parikymmentä tuhatta.



    Superbike #7
  7. #37
    Lainaa (Nitrous @ Helmi. 07 2009,17:20) kirjoitti
    Lainaa (vino tinto @ Helmi. 07 2009,16:11) kirjoitti
    mistäs oot ton etulokarin löytänyt?olen ite ettinyt tommosta kans,mut en löytänyt...
    Näyttäs olevan Super Duken lokari.
    SD:n lokarihan se. -07 ja uudemmissa on tuollainen, ja RC8:ssa (jos oranssi kiinnostaa).
    Takana taas on SE:n roiskesuoja. Menee vuolematta paikalleen sekin.
    <p>Suzuki DL650 V-Strom -10</p>
  8. #38
    Lainaa (JoukoWho @ Helmi. 07 2009,18:05) kirjoitti
    Lainaa (Nitrous @ Helmi. 07 2009,17:20) kirjoitti
    Lainaa (vino tinto @ Helmi. 07 2009,16:11) kirjoitti
    mistäs oot ton etulokarin löytänyt?olen ite ettinyt tommosta kans,mut en löytänyt...
    Näyttäs olevan Super Duken lokari.
    SD:n lokarihan se. -07 ja uudemmissa on tuollainen, ja RC8:ssa (jos oranssi kiinnostaa).
    Takana taas on SE:n roiskesuoja. Menee vuolematta paikalleen sekin.
    no perskules,eipä tuokaan tullut heti mieleen.kiitos
  9. #39
    Lainaa (Andrei @ Helmi. 05 2009,22:40) kirjoitti
    Lainaa (Tachometer @ Helmi. 05 2009,21:58) kirjoitti
    Andrei, onko tuo R&G:n minikilpiteline vaiko teitkö kokonaan itse? Jos olet itse keksinyt jonkun simppelin ja siistin ratkaisun, niin olen utelias kuulemaan miten olet tuon tehnyt. Itsellä tulee hiilikuituiset Leot - voisi samalla miettiä kilpitelinettä kun joutuu joka tapauksessa peräpäätä purkamaan...
    Ihan itse tehty tuo on. Ei ole kovin kummonen homma.
    Tollainen se on Klik! Eli tuo vain ruuvataan orkkis telineen tilalle. Johtojen päälle vielä suojaa, ettei kivet hakkaa niitä rikki.
    Tuo tasainen levy vaan jättää pienet reiät, jotka voi paikata penkin alta. Ne kun tukkii silikoonilla, niin ei tule akvaariota penkin alle.
    Tuossa vielä sivukuva ilman vilkkuja. Klik!
    Näyttää aika fiksulta ratkaisulta. Itsellä jäänyt saamattomuuttani tekemättä vastaava. Mites pitikö siitä muovilipasta katkaista ne muutaman sentin mittaiset muovi tapit?
    Niin onko muuten tehty alumiinista vai pellistä?

    ps. jos vähän mittoja viitsisit laittaa niin voisin värkätä samanlaisen.
    "The Slow And Pathetic"
  10. #40
    Nykyinen viime kevältä ensimmäisen pesun jäljiltä.
    Kyseessä siis 2006, joka käyttöön otettu keväällä 2008.



    Viime kesänä jo vaihdettu akran kartta ja jotain muuta pientä, kuten ärrän tankinsuoja tarra.

    Pieniä muutoksia tulossa talven aikana, kuten vanne teipit, uudet kahva kumit ja muuta pientä..



    "The Slow And Pathetic"
  11. #41
    Lainaa (Duudsoni @ Helmi. 13 2009,12:06) kirjoitti
    Näyttää aika fiksulta ratkaisulta. Itsellä jäänyt saamattomuuttani tekemättä vastaava. Mites pitikö siitä muovilipasta katkaista ne muutaman sentin mittaiset muovi tapit?
    Niin onko muuten tehty alumiinista vai pellistä?

    ps. jos vähän mittoja viitsisit laittaa niin voisin värkätä samanlaisen.
    Ei tarvinnut tappeja katkaista. Pikkuisen niitä tuli viistettyä.
    Tuohan riippuu ihan siitä mihin kohtaan ja mihin kulmaan kilven haluaa.
    Alumiinia tuo on ja päällä mattamustaa maalia.
    Ei tuosta mitään mittoja ole ja pyöräkin on tuolla säilössä.
    Mutta ruuvaat sen orkkis lapion pois. Sit vaikka pahvin palasesta leikkelet sapluunan ja kattelet ruuvin reiät kohilleen. Siitä se sitten lähtee
    KTM Super Duke -07
  12. #42
    Minkä pitusia olette te jotka ajatte kotarin superdukea tai dukeIII? Itse olen n.178 cm pitkä. Eli mietin onko pyörä minulle liian korkea. Olen ajatellut jompaa kumpaa pyörää ekaksi pyöräksi. Eli onko isompi liian tehokas vaikkakin olen mielestäni rauhallinen kuski, ellei nyt jostain syystä kyseinen pyörä kasvata sarvia päähän
    Kiitos vastauksista jo etukäteen



  13. #43
    Lainaa (huttuju @ Helmi. 15 2009,00:08) kirjoitti
    Minkä pitusia olette te jotka ajatte kotarin superdukea tai dukeIII? Itse olen n.178 cm pitkä. Eli mietin onko pyörä minulle liian korkea. Olen ajatellut jompaa kumpaa pyörää ekaksi pyöräksi. Eli onko isompi liian tehokas vaikkakin olen mielestäni rauhallinen kuski, ellei nyt jostain syystä kyseinen pyörä kasvata sarvia päähän
    Kiitos vastauksista jo etukäteen
    Itse olen kanssa 178cm, ja superduke on juurikin passeli vehje meikämannen kokoiselle. Ja noista kahdesta valitse ihmeessä SD, kun kokeilet sitten 690:stä niin tuntuu että jotain puuttuu Näin ainakin itsestäni tuntui. Ei 990 mikään helvetinkone ole, kuskista se on kiinni mikä on liian tehokas.



    Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07
  14. #44
    Lainaa (huttuju @ Helmi. 15 2009,00:08) kirjoitti
    Minkä pitusia olette te jotka ajatte kotarin superdukea tai dukeIII? Itse olen n.178 cm pitkä. Eli mietin onko pyörä minulle liian korkea. Olen ajatellut jompaa kumpaa pyörää ekaksi pyöräksi. Eli onko isompi liian tehokas vaikkakin olen mielestäni rauhallinen kuski, ellei nyt jostain syystä kyseinen pyörä kasvata sarvia päähän
    Kiitos vastauksista jo etukäteen
    176cm, eikä oo Duke mikään ongelma (itse asiassa iso SuperMotokaan ei ole liian korkea!)

    Tuo SuperDukehan on mielestäni matalampi kuin Dukekin, jossen nyt ihan väärin ole perstuntenut... *



    FXSB & ZX10R
  15. #45
    Lainaa (Andrei @ Helmi. 13 2009,14:59) kirjoitti
    Lainaa (Duudsoni @ Helmi. 13 2009,12:06) kirjoitti
    Näyttää aika fiksulta ratkaisulta. Itsellä jäänyt saamattomuuttani tekemättä vastaava. Mites pitikö siitä muovilipasta katkaista ne muutaman sentin mittaiset muovi tapit?
    Niin onko muuten tehty alumiinista vai pellistä?

    ps. jos vähän mittoja viitsisit laittaa niin voisin värkätä samanlaisen.
    Ei tarvinnut tappeja katkaista. Pikkuisen niitä tuli viistettyä.
    Tuohan riippuu ihan siitä mihin kohtaan ja mihin kulmaan kilven haluaa.
    Alumiinia tuo on ja päällä mattamustaa maalia.
    Ei tuosta mitään mittoja ole ja pyöräkin on tuolla säilössä.
    Mutta ruuvaat sen orkkis lapion pois. Sit vaikka pahvin palasesta leikkelet sapluunan ja kattelet ruuvin reiät kohilleen. Siitä se sitten lähtee
    Ok. Pitääpä alkaa veistelemään, kun saa mopon talvisäilöstä pois.
    "The Slow And Pathetic"
  16. #46
    Lainaa (huttuju @ Helmi. 15 2009,00:08) kirjoitti
    Minkä pitusia olette te jotka ajatte kotarin superdukea tai dukeIII? Itse olen n.178 cm pitkä. Eli mietin onko pyörä minulle liian korkea. Olen ajatellut jompaa kumpaa pyörää ekaksi pyöräksi. Eli onko isompi liian tehokas vaikkakin olen mielestäni rauhallinen kuski, ellei nyt jostain syystä kyseinen pyörä kasvata sarvia päähän
    Kiitos vastauksista jo etukäteen
    Kyllähän kumpikin ensimmäiseksi pyöräksi sopii ja niin kuin Jukka990 mainitsikin niin kyllä ton SD:n kanssa pärjää, kunhan vähän on järkeä päässä.

    Duke3 vaatii heti alkuun vapaammin hengittävän vaimentajan ja uuden ruiskukartan (n. 120km vakio Duke3:sella ajaneena). SD:llä pärjää vakionakin pitkälle. Oma SD vieläkin vakio putkilla varustettu.

    Itsellä ekana pyöränä oli 2002 LC4 supermoto ja ihan hyvin tulin sen kanssa toimeen. Siihen tosin vaihtu Spes:in vaimentaja ja kaasariin isompi suutin jo ennen kuin oli 600km mittarissa.
    "The Slow And Pathetic"
  17. #47
    Lainaa (huttuju @ Helmi. 15 2009,00:08) kirjoitti
    ellei nyt jostain syystä kyseinen pyörä kasvata sarvia päähän
    sen superduke kyllä tekee, ei sitä ennen vaihtoa tiennytkään kuinka hauskaa voi mopoilu olla
    Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07
  18. #48
    Olisi kiva tietää, paljon noita Super Dukeja on Suomenmaassa oikein liikkeellä... Tähän ketjuun on vastannut 8 vai oliko niitä 9 Super Duke -kuskia.
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  19. #49
    Lainaa (Tachometer @ Helmi. 22 2009,22:52) kirjoitti
    Olisi kiva tietää, paljon noita Super Dukeja on Suomenmaassa oikein liikkeellä... Tähän ketjuun on vastannut 8 vai oliko niitä 9 Super Duke -kuskia.
    Vaikea varmaan sanoa tarkkoja lukuja, ei kai niitä mistään saa jos ei AKE:lta pysty tonkimaan. Viime vuonnahan KTM taisi olla 6. eniten rekisteröity uusi mp, mutta siinä on kaikki mallit. Eli käytännössä neljä suurta japsia keulilla, sitten joku (HD? BMW?) ja kotari kuudes.

    Mutta ei nyt ihan joka päivä tule vastaan.
    Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07
  20. #50
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (TeeMies @ Helmi. 15 2009,10:37) kirjoitti
    Lainaa (huttuju @ Helmi. 15 2009,00:08) kirjoitti
    Minkä pitusia olette te jotka ajatte kotarin superdukea tai dukeIII? Itse olen n.178 cm pitkä. Eli mietin onko pyörä minulle liian korkea. Olen ajatellut jompaa kumpaa pyörää ekaksi pyöräksi. Eli onko isompi liian tehokas vaikkakin olen mielestäni rauhallinen kuski, ellei nyt jostain syystä kyseinen pyörä kasvata sarvia päähän
    Kiitos vastauksista jo etukäteen
    176cm, eikä oo Duke mikään ongelma (itse asiassa iso SuperMotokaan ei ole liian korkea!)

    Tuo SuperDukehan on mielestäni matalampi kuin Dukekin, jossen nyt ihan väärin ole perstuntenut... *
    Mitähän mulla tuota pituutta ois...joku 172-174. Varpaan kärjet yltää maahan ja tasaselle tuota vielä siirtelee pyörän päältä istuen, mutta mäessä tyrkätään vierestä. Duke 3 on sen verran kapeampi kuin isoveljensä, että siinä yltää jalat huomattavasti paremmin maahan. Duke3 tuntu kyllä muuten hauskalta ajaa, mutta lisätehoa jäi kaipaamaan. Hyvän tuntuinen alusta ja jarrut siinä oli.
    Superbike #7
  21. #51
    Lainaa (jukka990 @ Helmi. 27 2009,08:41) kirjoitti
    Lainaa (Tachometer @ Helmi. 22 2009,22:52) kirjoitti
    Olisi kiva tietää, paljon noita Super Dukeja on Suomenmaassa oikein liikkeellä... Tähän ketjuun on vastannut 8 vai oliko niitä 9 Super Duke -kuskia.
    Vaikea varmaan sanoa tarkkoja lukuja, ei kai niitä mistään saa jos ei AKE:lta pysty tonkimaan. Viime vuonnahan KTM taisi olla 6. eniten rekisteröity uusi mp, mutta siinä on kaikki mallit. Eli käytännössä neljä suurta japsia keulilla, sitten joku (HD? BMW?) ja kotari kuudes.

    Mutta ei nyt ihan joka päivä tule vastaan.
    Niin, tuossa RC8R -keskustelussahan tuosta oli puhetta: MP-tilastot.

    Itseäni lainaten:
    Lainaa kirjoitti
    Olisi ollut mukava nähdä mallikohtaisia tietoja, mutta tuolta selvisi ainakin se, että yli 130 cc pyörissä vuonna 2008 myytiin 1539 Suzukia (eniten myyty merkki) ja KTM:ää 488 kpl. BMW näyttäisi olevan eurooppalaisista eniten myydyin 549 kappaleellaan.
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  22. #52
    Tiensä meikäläisen talliin löysi 690 enduro. *

    Päivitetääs kuva, kun tuli tossa viikonlopun aikana askarreltua.




    Tuutti Honda
  23. #53
    690sm hieman streetfighter tyyliin modattuna. peilit ja minivilkut on hankinnassa kuhan tulee sopivat vastaan. siparit vaihtuu sc-projektin yhteen tai sit tulee duke III mallinen koneen alle.

    tossa jonkin moinen kuva eli maski/loksu systeemi on vaihtunu paremin mun makuun soveltuvaksi.
    ja linkki naamakirjaan jossa kuva näkyy vähän isompana:Facebook



    KTM 690sm
    MC B-Squad
  24. #54
    No niin, nyt se on sitten kausi avattu, jiihaa! *

    Tänään kotiin ajettu uusi kulta, odottaa siinä huomista settiä:

    (kuva poistettu)

    EDIT: oho, tuli aika iso * Mut olkoon, kun on niin hieno
    FXSB & ZX10R
  25. #55
    Hieno on ja kuva on sopivan kokoinen. Komeelta näyttää
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  26. #56
    690SM Prestige -07
    Akrapovic titanium
    evotech kilpiteline
    polisport handguards
    2&3 vaihteen rajoitinmodaus
    Ilmaboximodaus
    rattaat -1/+2
    maalattu mattamustaksi/ kaikki tarrat poistettu

    Sainpas laitettua vielä isomman kuvan





    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  27. #57
    Kuvia ei ole vielä otettuna, mutta eiköhän niitäkin tule jahka otan tuon käyttöön.

    Pyöränä siis KTM RC8R
  28. #58
    . Mun Kotari.
    Ultrafast KTM machine .
  29. #59
    Kävin äsken tilaamassa SuperDuke R:n. Nyt on pari piiiitkää viikkoa odotettavana...
    R1250 GSA
    Hva Te300i
    748
    999

    Ex
    Aprillia:Rsv Mille, Bmw 1200 GSA, Ducati:Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf Honda:F6B Husaberg:Fe450 Husqvarna:Te300 Kawasaki:Zx6r Ktm:Superduke r, Supermoto 950 Suzuki:Gsxr 750, Triumph:Rocket 3R, Yamaha:Fz1n, Yzf R1
  30.  
  31. #60
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    KTM 690 Enduro -08 *km 1350 joista omia 100km tänään kaupat *
    Aivan vakio,pönttö menee vaihtoon kun lakkaan köyhtymästä.
    KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .YamahaFZS1000 -04 .Kawasaki Z1000-03

Sivu: 2 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen