Sivu: 11 / 18:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 910111213 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301:stä 330:een 540:sta
  1. #301
    Nyt on mainittu tämän hetkiset suunnitelmat myös threadin alkupäässä.
    This is the life we chose, the life we lead. And there is only one guarantee.

    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

    KTM SM 690 2007
    Yamaha YZ250F 2008 (Myynnissä)
    X: Suzuki Hayabusa 2003
    X: Kawasaki Z750 2007
  2. #302
    Nythän tämä kuulostaa hyvältä Ei muuta kun Kuvalla nähdään!!
    KTM 1290 Superduke -20
    KTM 1290 Superduke -16
    Kawasaki Z1000 -12
    Kawasaki Z750 -07
    Kawasaki ZX-6R
    Honda NSR 125
    Honda Monkey Z50
  3. #303
    Tällä hetkellä ei osaa yhtään arvioida koska pyörä valmistuu, mut paikalle tullaan kyllä jos vaan on pultit taas momentissa.
    '03 ZX6R
  4. #304
    Lainaa (Froz @ Maalis. 12 2009,17:47) kirjoitti
    hmm... mua rupes kiinnostaa tuo Liedon mopokirkkohärrrdelli, ihan vaan sen puolesta että se on Turkkusessa, eli siis about palmut kasvaa jo noin etelässä + siellä on ilmeisesti ihan järkyttävästi mopoja.

    harmi että osuu samalle päivälle
    No höh, ai onko ...
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  5. #305
    Lainaa (SB2 @ Maalis. 12 2009,18:00) kirjoitti
    Lainaa (allright @ Maalis. 12 2009,15:59) kirjoitti
    Lainaa (whoooops @ Maalis. 12 2009,12:27) kirjoitti
    Lainaa (Hytz @ Maalis. 12 2009,11:54) kirjoitti
    Onko muuten pääkaupungistä lähtijöitä? Itse kovasti tulossa mikäli vain saa atomit kasattua pyöräksi ajoissa.
    Kyllähän tuo tarkoitus olisi. Päivämatka eestaas
    kyllä mäkin olisin tulos pääkaupunki seudulta ainakin melkeen =D ite ajattelin ajaa hämeen linnaan motarii siel pikku teitä padasjoelle ja siel jämsään ja siit jyväskylään
    Ite pks:ta myös. Ajattelin kyllä ajella 4 tietä mahd. nopeasti jyväskylään *
    Itse en reittiä ole pahemmin miettinyt mutta jotenkin ajatus 300km moottoritietä ei sytytä. Joten jos joku PK-seudulta olisi lähdössä ja tietää noi pikkutiet vähän paremmin niin jos vain sopii niin voisin tulla yhtämatkaa. Pitkä päivä joka tapauksessa tulossa. Eniron mukaan kestäis 3,5 tuntia jos motarii pitkin menis. Jokunen kahvitaukokin on pakko pitää sillä mä ainakin tarviin sitä litkuu jos joutuu aikasin herää.

    Eniro hki-jyväskylä
    Honda CBR1100XX
  6. #306
    Lainaa (Froz @ Maalis. 12 2009,17:47) kirjoitti
    hmm... mua rupes kiinnostaa tuo Liedon mopokirkkohärrrdelli, ihan vaan sen puolesta että se on Turkkusessa, eli siis about palmut kasvaa jo noin etelässä + siellä on ilmeisesti ihan järkyttävästi mopoja.

    harmi että osuu samalle päivälle
    Joo, kyllähän NOIN etelässä voi olla jopa 2 astetta lämpöisempää kuin täällä keski-suomessa vai mitä lappia tää nyt on...
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  7. #307
    Lainaa (Hytz @ Maalis. 12 2009,22:02) kirjoitti
    Lainaa (SB2 @ Maalis. 12 2009,18:00) kirjoitti
    Lainaa (allright @ Maalis. 12 2009,15:59) kirjoitti
    Lainaa (whoooops @ Maalis. 12 2009,12:27) kirjoitti
    Lainaa (Hytz @ Maalis. 12 2009,11:54) kirjoitti
    Onko muuten pääkaupungistä lähtijöitä? Itse kovasti tulossa mikäli vain saa atomit kasattua pyöräksi ajoissa.
    Kyllähän tuo tarkoitus olisi. Päivämatka eestaas
    kyllä mäkin olisin tulos pääkaupunki seudulta ainakin melkeen =D ite ajattelin ajaa hämeen linnaan motarii siel pikku teitä padasjoelle ja siel jämsään ja siit jyväskylään
    Ite pks:ta myös. Ajattelin kyllä ajella 4 tietä mahd. nopeasti jyväskylään *
    Itse en reittiä ole pahemmin miettinyt mutta jotenkin ajatus 300km moottoritietä ei sytytä. Joten jos joku PK-seudulta olisi lähdössä ja tietää noi pikkutiet vähän paremmin niin jos vain sopii niin voisin tulla yhtämatkaa. Pitkä päivä joka tapauksessa tulossa. Eniron mukaan kestäis 3,5 tuntia jos motarii pitkin menis. Jokunen kahvitaukokin on pakko pitää sillä mä ainakin tarviin sitä litkuu jos joutuu aikasin herää.

    Eniro hki-jyväskylä
    juu mä ainakin tiiän ton yhen reitin tai ainoo reitti minkä tiiän hyvin =D sitä meen ite yksin tai muittenkaa voishan se olla hyvä mennä yhessä kasassa täältä päin
  8. #308
    Lainaa (Froz @ Maalis. 12 2009,17:47) kirjoitti
    hmm... mua rupes kiinnostaa tuo Liedon mopokirkkohärrrdelli, ihan vaan sen puolesta että se on Turkkusessa, eli siis about palmut kasvaa jo noin etelässä + siellä on ilmeisesti ihan järkyttävästi mopoja.

    harmi että osuu samalle päivälle
    Kahdessa paikassa samaan aikaan oleminen on jotenkin vaan hankalaa
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  9. #309
    Tulossa ollaan. Ja pk-seudulta lähtevässä porukassa vois ajella mukana.
    -Honda CBR 600 F4
    -Suzuki GSX-R 600
    -Honda CBR 600 F2
    -Yamaha FZ6-S
    -Honda CRF250R
    -KTM 125 EXC
    -GasGas EC 125
    -Suzuki Hayabusa
    -Kawasaki Z750

  10. #310
    Jotain tuollaista ajattelin itse soveltaa, tuo on ns. vakioreitti ollu vuosikausia. Onhan siinä motaripyyhkäsyä Hämeenlinnaan asti, mutta siitä eteenpäin oikeen rattosaa päristelyä.
    Abusus non tollit usum
  11. #311
    Lainaa (whoooops @ Maalis. 13 2009,08:23) kirjoitti
    Jotain tuollaista ajattelin itse soveltaa, tuo on ns. vakioreitti ollu vuosikausia. Onhan siinä motaripyyhkäsyä Hämeenlinnaan asti, mutta siitä eteenpäin oikeen rattosaa päristelyä.
    Tuo reitti oli itselläkin aina "vakiona" kun sukuloimassa kävi säynätsalossa... Joten ei yhtään hullumpi vaihtoehto.
    Jos jonkusortin porukka lähtee Pk-Seudulta niin ilman muuta voin lähteä mukaan..
    Tein itse ja YRITIN säästää.

  12. #312
    Lainaa (-Timi- @ Maalis. 13 2009,08:27) kirjoitti
    Lainaa (whoooops @ Maalis. 13 2009,08:23) kirjoitti
    Jotain tuollaista ajattelin itse soveltaa, tuo on ns. vakioreitti ollu vuosikausia. Onhan siinä motaripyyhkäsyä Hämeenlinnaan asti, mutta siitä eteenpäin oikeen rattosaa päristelyä.
    Tuo reitti oli itselläkin aina "vakiona" kun sukuloimassa kävi säynätsalossa... Joten ei yhtään hullumpi vaihtoehto.
    Jos jonkusortin porukka lähtee Pk-Seudulta niin ilman muuta voin lähteä mukaan..
    Eli nyt meitä olisi ainakin neljä jotka olisi lähdös tota kolmostietä pitkin hämeenlinnaan ja siitä sitten pikkupolkuja.

    Mistä ois hyvä paikka lähteä? Kolmoistien alussa ois Ruskeasuon Teboili, Kehä ykkösen kohalla Pakilan Teboili ja Kehä kolmosen kohalla Petikon ABC? Itse kuitenkin ehdottaisin Keimolan Nesteen (Itä).

    Lähtöaika joskus 7-8 aikaan?
    Honda CBR1100XX
  13. #313
    Lainaa (Hytz @ Maalis. 13 2009,09:15) kirjoitti
    Lainaa (-Timi- @ Maalis. 13 2009,08:27) kirjoitti
    Lainaa (whoooops @ Maalis. 13 2009,08:23) kirjoitti
    Jotain tuollaista ajattelin itse soveltaa, tuo on ns. vakioreitti ollu vuosikausia. Onhan siinä motaripyyhkäsyä Hämeenlinnaan asti, mutta siitä eteenpäin oikeen rattosaa päristelyä.
    Tuo reitti oli itselläkin aina "vakiona" kun sukuloimassa kävi säynätsalossa... Joten ei yhtään hullumpi vaihtoehto. *
    Jos jonkusortin porukka lähtee Pk-Seudulta niin ilman muuta voin lähteä mukaan..
    Eli nyt meitä olisi ainakin neljä jotka olisi lähdös tota kolmostietä pitkin hämeenlinnaan ja siitä sitten pikkupolkuja.

    Mistä ois hyvä paikka lähteä? Kolmoistien alussa ois Ruskeasuon Teboili, Kehä ykkösen kohalla Pakilan Teboili ja Kehä kolmosen kohalla Petikon ABC? Itse kuitenkin ehdottaisin Keimolan Nesteen (Itä).

    Lähtöaika joskus 7-8 aikaan?
    Ihan sama mistä lähdetään, ja monelta....
    Eiköhän siihen letkaan saada muitakin, moukku saa ainakin luvan lähteä siihen joukkoon!
    Tein itse ja YRITIN säästää.

  14. #314
    Lainaa (-Timi- @ Maalis. 13 2009,09:20) kirjoitti
    Lainaa (Hytz @ Maalis. 13 2009,09:15) kirjoitti
    Lainaa (-Timi- @ Maalis. 13 2009,08:27) kirjoitti
    Lainaa (whoooops @ Maalis. 13 2009,08:23) kirjoitti
    Jotain tuollaista ajattelin itse soveltaa, tuo on ns. vakioreitti ollu vuosikausia. Onhan siinä motaripyyhkäsyä Hämeenlinnaan asti, mutta siitä eteenpäin oikeen rattosaa päristelyä.
    Tuo reitti oli itselläkin aina "vakiona" kun sukuloimassa kävi säynätsalossa... Joten ei yhtään hullumpi vaihtoehto.
    Jos jonkusortin porukka lähtee Pk-Seudulta niin ilman muuta voin lähteä mukaan..
    Eli nyt meitä olisi ainakin neljä jotka olisi lähdös tota kolmostietä pitkin hämeenlinnaan ja siitä sitten pikkupolkuja.

    Mistä ois hyvä paikka lähteä? Kolmoistien alussa ois Ruskeasuon Teboili, Kehä ykkösen kohalla Pakilan Teboili ja Kehä kolmosen kohalla Petikon ABC? Itse kuitenkin ehdottaisin Keimolan Nesteen (Itä).

    Lähtöaika joskus 7-8 aikaan?
    Ihan sama mistä lähdetään, ja monelta....
    Eiköhän siihen letkaan saada muitakin, moukku saa ainakin luvan lähteä siihen joukkoon!
    ite kannatan keimolaa kun tuun klaukkalasta =D tulis eestaas ajamista jos ajaisin hesaan
  15. #315
    Mää lähden täältä Suntiolasta niin jokaiseen nuista ehdotuksista tulee kiertämistä... Mutta mitäpä sitä ei tekis sen takia että pääsee porukalla
    Tein itse ja YRITIN säästää.

  16. #316
    Lainaa (Hytz @ Maalis. 13 2009,09:15) kirjoitti
    Lainaa (-Timi- @ Maalis. 13 2009,08:27) kirjoitti
    Lainaa (whoooops @ Maalis. 13 2009,08:23) kirjoitti
    Jotain tuollaista ajattelin itse soveltaa, tuo on ns. vakioreitti ollu vuosikausia. Onhan siinä motaripyyhkäsyä Hämeenlinnaan asti, mutta siitä eteenpäin oikeen rattosaa päristelyä.
    Tuo reitti oli itselläkin aina "vakiona" kun sukuloimassa kävi säynätsalossa... Joten ei yhtään hullumpi vaihtoehto. *
    Jos jonkusortin porukka lähtee Pk-Seudulta niin ilman muuta voin lähteä mukaan..
    Eli nyt meitä olisi ainakin neljä jotka olisi lähdös tota kolmostietä pitkin hämeenlinnaan ja siitä sitten pikkupolkuja.

    Mistä ois hyvä paikka lähteä? Kolmoistien alussa ois Ruskeasuon Teboili, Kehä ykkösen kohalla Pakilan Teboili ja Kehä kolmosen kohalla Petikon ABC? Itse kuitenkin ehdottaisin Keimolan Nesteen (Itä).

    Lähtöaika joskus 7-8 aikaan?
    Jos vain kelit on kohdillaan eikä ilmaannu muitakaan esteitä, niin voisin kans liittyä remmiin...
    ZH2 2020
  17. #317
    Lainaa (whoooops @ Maalis. 13 2009,08:23) kirjoitti
    Jotain tuollaista ajattelin itse soveltaa, tuo on ns. vakioreitti ollu vuosikausia. Onhan siinä motaripyyhkäsyä Hämeenlinnaan asti, mutta siitä eteenpäin oikeen rattosaa päristelyä.
    Lapsuudesta kokemuksia tuosta päijänteen reitistä, hienoja oli vaikka takapenkiltä vaan kattelin
    Eiks se oo sellasta silta maakaista silta jne meininkiä?
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  18. #318
    Lainaa (Hytz @ Maalis. 13 2009,09:15) kirjoitti
    ...
    Eli nyt meitä olisi ainakin neljä jotka olisi lähdös tota kolmostietä pitkin hämeenlinnaan ja siitä sitten pikkupolkuja.
    ...
    Köh köh... "pikkupolkuja" niinkuin tiet 10, 24 ja E63/9?

    Itse Espoosta ajaisin motaria Lahteen ja Asikkala-Sysmä-Korpilahti eli Päijänteen itäpuolta.

    Saapa nyt nähdä tuleeko tehtyä syrjähyppy johonkin muuhun merkkiin tänä kesänä. Voipi kyllä olla että muut tapahtumat vievät voiton joka tapauksessa tuohon aikaan vuodesta.



    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
  19. #319
    Lainaa (SB2 @ Maalis. 13 2009,14:16) kirjoitti
    Lainaa (whoooops @ Maalis. 13 2009,08:23) kirjoitti
    Jotain tuollaista ajattelin itse soveltaa, tuo on ns. vakioreitti ollu vuosikausia. Onhan siinä motaripyyhkäsyä Hämeenlinnaan asti, mutta siitä eteenpäin oikeen rattosaa päristelyä.
    Lapsuudesta kokemuksia tuosta päijänteen reitistä, hienoja oli vaikka takapenkiltä vaan kattelin *
    Eiks se oo sellasta silta maakaista silta jne meininkiä? *
    onhan siinä toi hämeenlinna jämsä väli aikalailla sellasta jos en väärin muista viime kesästä =D
  20. #320
    Lainaa (compinho @ Maalis. 13 2009,16:30) kirjoitti
    Lainaa (Hytz @ Maalis. 13 2009,09:15) kirjoitti
    ...
    Eli nyt meitä olisi ainakin neljä jotka olisi lähdös tota kolmostietä pitkin hämeenlinnaan ja siitä sitten pikkupolkuja.
    ...
    Köh köh... "pikkupolkuja" niinkuin tiet 10, 24 ja E63/9?

    Itse Espoosta ajaisin motaria Lahteen ja Asikkala-Sysmä-Korpilahti eli Päijänteen itäpuolta.

    Saapa nyt nähdä tuleeko tehtyä syrjähyppy johonkin muuhun merkkiin tänä kesänä. Voipi kyllä olla että muut tapahtumat vievät voiton joka tapauksessa tuohon aikaan vuodesta.
    Ehdottomasti tätä reittiä, jos on aikaa.

    Juu ja ite tapahtumassa mukana jos ei mitään äkkinäistä ilmaannu
    Ai jaa?
  21. #321
    Lainaa (Sämby @ Maalis. 13 2009,19:53) kirjoitti
    Lainaa (compinho @ Maalis. 13 2009,16:30) kirjoitti
    Lainaa (Hytz @ Maalis. 13 2009,09:15) kirjoitti
    ...
    Eli nyt meitä olisi ainakin neljä jotka olisi lähdös tota kolmostietä pitkin hämeenlinnaan ja siitä sitten pikkupolkuja.
    ...
    Köh köh... "pikkupolkuja" niinkuin tiet 10, 24 ja E63/9?

    Itse Espoosta ajaisin motaria Lahteen ja Asikkala-Sysmä-Korpilahti eli Päijänteen itäpuolta.

    Saapa nyt nähdä tuleeko tehtyä syrjähyppy johonkin muuhun merkkiin tänä kesänä. Voipi kyllä olla että muut tapahtumat vievät voiton joka tapauksessa tuohon aikaan vuodesta.
    Ehdottomasti tätä reittiä, jos on aikaa.

    Juu ja ite tapahtumassa mukana jos ei mitään äkkinäistä ilmaannu
    Tämä tosi hyvä, samoja uria ajattelin ite pöristellä.
    KTM - Ready To Go
  22. #322
    Uppista Lahdesta Kouvolaan tuleville... Katotaan siit sitte etiäppäin.

    Lahti - Orimattila - Kausala


    Lahti - Vierumäki - Kausala


    Kumpi tahansa on parempi kuin tuo VT 12…



    VilliKalle:
    Vois lähtä samaan matkaan jos kelit sallii. Oon Utin kulmilta.

    Rotiskossi:
    Olisikohan täältä Kouvolan seudulta kawanisteja lähdössä? Jos sitä itsekkin lähtisi mukaan muttei yksin vittisi noin pitkää matkaa ajella.

    Nipa83:
    Ei pienet kiertomatkat haittaa meikäläisen menoa millään tavoin, mikäli ny ei oo pakkasta tai sada räntää silloin.. Kyllähän aina vinkit kelpaa, joten kerro ihmeessä fiilistelypätkän reitti.. Aika tarkkaan on lähitienoot jo kyllä päristelty läpi viimevuosien aikana..

    Saattaa olla kaikille nuo reitit tuttuja, mut hauskuuskerroin kohillaan... Varsinki toi eteläisempi (orimattila) usein repää vähän pidemmäksi ku suunniteltu.


    Täs olis ny 4 pyörän letka Kouvolasta Jyskälään.




    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

    "Si vis pacem, para bellum"
  23. #323
    onkohan koeajotapahtuma kuvalla sitten yleinen kaikille vai onko pelkästään meidän kawasakille erikoisesti järjestetty? meinaan vain, että olisiko miten paljon ruuhkaa ja jonottamista halutuille kawoille ajamaan päästäkseen?
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  24. #324
    Lainaa (kawabata @ Maalis. 16 2009,19:01) kirjoitti
    onkohan koeajotapahtuma kuvalla sitten yleinen kaikille vai onko pelkästään meidän kawasakille erikoisesti järjestetty? meinaan vain, että olisiko miten paljon ruuhkaa ja jonottamista halutuille kawoille ajamaan päästäkseen?
    Se on meille järkätty tapahtuma
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  25. #325
    Kröh. Jatketaan tähän...
    VilliKalle ja Rotiskossi --> Voitas treffata Jaalassa?
    Tullaan Nipa83 kans Kausalasta Jaalaan?

    Lähetään siitä sitte ylöspäin?



    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

    "Si vis pacem, para bellum"
  26. #326
    Lainaa (Kawa LTD @ Maalis. 16 2009,20:14) kirjoitti
    Kröh. Jatketaan tähän...
    VilliKalle ja Rotiskossi --> Voitas treffata Jaalassa?
    Tullaan Nipa83 kans Kausalasta Jaalaan?

    Lähetään siitä sitte ylöspäin?
    Nojoo, mikäs siinä.. Voin kyl päristellä tuolta orimattilan kautta kausalaan ja siitä sit mentäis sinne Jaalaan treffaamaan muut heebot.. *
    Ikinä en oo juonu liikaa, enkä liian vähän..
    Ihmisenä hieno, mutta miehenä ruma...
  27. #327
    Pk-seudun porukka vois myös ajaa ryhmässä/ryhmissä jyväskylään
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  28. #328
    Lainaa (Nipa83 @ Maalis. 17 2009,19:30) kirjoitti
    Lainaa (Kawa LTD @ Maalis. 16 2009,20:14) kirjoitti
    Kröh. Jatketaan tähän...
    VilliKalle ja Rotiskossi --> Voitas treffata Jaalassa?
    Tullaan Nipa83 kans Kausalasta Jaalaan?

    Lähetään siitä sitte ylöspäin?
    Nojoo, mikäs siinä.. Voin kyl päristellä tuolta orimattilan kautta kausalaan ja siitä sit mentäis sinne Jaalaan treffaamaan muut heebot.. *
    Urgh, ellei mitään isompaa (elämää suurempaa) tuu eteen. Kawa jo tulilla iloisesti ruopii pihaa.
    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

    "Si vis pacem, para bellum"
  29. #329
    Lainaa (SB2 @ Maalis. 17 2009,19:46) kirjoitti
    Pk-seudun porukka vois myös ajaa ryhmässä/ryhmissä jyväskylään *
    Siitä oli puhetta tossa jossain vaiheessa ketjuu. Yksi vahva vaihtoehto olisi kokoontuminen Neste Itäkeimolassa ja sieltä sitten lähdettäis. Kellonaika ei vaan ole lyöty lukkoon vielä, saa viisaammat päättää *
    Honda CBR1100XX
  30.  
  31. #330
    Lappi? Poromiehet etc? Saako ottaa muun merkkisiä kavereita mukaan, ettei nyt aiva yksi tarvi ajella
Sivu: 11 / 18:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 910111213 ... ViimeinenViimeinen