Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    eli kyseisestä pyörästä kaivattaisiin kokemuksia/kuka tuo maahan ja hintoja.perkule ku vanha enduro harrastus heräs eloon ja muovimopoilu lopahti
  2. #2
    maahantuoja löytyy Täältä ja ei taida kukaan muu tuoda kotarin osia
    Täytyy olla vähintään 4 eri pyörää kesän aikana.....
  3. #3
    Suomesta tosiaan tarvikkeiden saanti muualta, kuin maahantuojan tiskin kautta hieman hankalaa. Vaan eipä hätiä mitiä; esim | KTM Sommer | Saksasta toimittaa myös Suomeen.

    Nykyisellään jo LC4 alkaa olla totisempaan maastomenoon turhan painava (150kg), mutta "jokapaikanpyöränä" mitä mainioin. Kotarinkin kone kestää myös kilometrejä hyvin huollettuna, mutta pohjalla tietty työkonemaisuus eli jos tärinät huolettavat, ei KTM välttämättä paras vaihtoehto... Parannuksia tehty sekä alihankkijoiden laatutasoon (esim. aiemmin laatikon laakerit kulutustavaraa) ja yleiseen toimivuuteen, joten mitä tuoreemman kamppeen saa hommattua, sitä parempi.

    LC4 taitaa myös olla ainoita Suomeen tyypitettyjä moottoripyöriä, joissa rekisteriotteessa vaihtoehtorengastukseksi hyväksytään myös 17" supermotardvanteet, joten endurosta saa kädenkäänteessä laillisen supermoton (ja toisinpäin). Muutoinhan ei rengaskoon pienentäminen 21" --> 17" oikein tahdo viranomaisille kelvata.
  4. #4
    Tuli itse hommattua tuossa muutama kuukaus sitte tuommonen lc4 640 sm vanteilla. Reilu nelisen tuhatta kilomeetteriä takana ja ei voi muuta kun kehua.. Kone vääntää mahtavasti alhaalta ylös sekä toimii mielestäni kaupunki ajossa upeasti. Metsässäkin on tullut käytyä jo monesti, vaikka eihän noilla katugummeilla siellä hirveen hyvin pääse..

    Ajoasennosta sen verran, että aluksi niskat olivat kipeinä, mutta nyt tuohon on tottunut eikä paikat enää ole/tule kipeäksi. Toki, jos pitkän matkan meinaa yhtäpäätä ajaa, niin paikat on kyllä hellinä *

    Moottoritiellä ajamisessa satasen nopeus on aika passeli, ohitukset onnistuvat vielä luontevasti, mutta mitään repäsevää kiihtyvyyttä ei tuosta nopeudesta pyörä enää ota. Mitään herkkuahan tuolla motarilla ei ole ajaa..
    Omassa pyörässä kumminkin pykälää isompi eturatas, joten pyörä ei huuda ihan niin paljon isoilla teillä ajettaessa.

    Äänenvaimenninta vaihtamalla saa pyörästä erittäin päheet saundit ulos(jopa naapurin huono kuuloinen mummo kuulee jo kaukaa) *


    Ei varmasti huono valinta kyseinen malli, käy ihmeessä koeajamassa jossain... ja eikun



  5. #5
    Mä oon tässä tämän kesän ajellut (leikkinyt) LC4 Supermotolla ja täytyy myöntää, että hauskaa on ollut. Kaupungissa on kiva liikkua, kun ajoasento sallii muun liikenteen helpon seuraamisen ja valoista lähtee kuin "nappi housuista". Huiput mittasin GPS:llä 156 km/h (en maannut tankin päällä) heh heh.... Lisäbonuksena tulee kuitenkin pikkujannujen kuolaavat katseet ja "keuli..keuli" -eleet.
  6.  
  7. #6
    Tänä keväänä ostin uuden LC 4 Adventuren, enkä ole katunut päivääkään, vaikka ostin sen ilman minkäänlaisia aiempia kokemuksia pyörästä. Vaihdatin siihen änkkärin ja suutinsrj:n sekä ilmanottoa parannettiin. Pyörä kiihtyy ja vääntää hyvin. Pyörä on todella nopea ja huippualustan takia helppo ajaa sora-/metsäautoteillä.

    Vuonna 2003 sylinterinkanteen on tehty muutoksia, jotka nostivat tehoa 5 hv sekä paransivat vääntöä. Pyörä tärisee ajossa hieman, mutta ei häiritsevästi (ainakaan minun mielestä). Kokemusta muista tömäreistä minulla ei ole, joten en osaa verrata sitä muihin. V 2003 kytkin muuttui hydrauliseksi.

    Jos ostat pyörän uutena, joudut huoltamaan sen takuusydeemien takia merkkikorjaamossa ensimmäiset 2 vuotta. Huoltoväli on 5000 km ja jokainen huolto maksaa vähintään 240 euroa.

    Matkaakin on tullut ajettu ihan kivasti. Kate taittaa tuulen yllättävän hyvin. Kulutus minun pyörässä on ollut n. 4,8 l/100 km, joten tankillisella pääsee noin 550-600 kilometriä. Matka-ajossa on se huono puoli, että takapuoli puutuu suhteellisen nopeasti, koska satula on kova ja kapea. 200 kilometrin välein on pakko pitää taukoa; on nimittäin sietämättömän kipeä, mutta pidempään matkaankin varmasti tottuu.

    Ensi kesänä 7,5 viikoksi Kreikkaan ja muualle Eurooppaan Valko-Venäjän ja Ukrainan kautta, joten sitten päästään testaamaan pyörää oikein kunnolla. * Toivottavasti saan ajokaverin tuolle Valko-Venäjä, Ukraina, Kreikka välille.