Sivu: 1 / 49:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 1469:sta
  1. #1
    Olen koittanut etsiä tosta tietoa että milloinkohan alkaa liikkeet myymään suomessa? Tosta saa pienellä jalostuksella varmasti mukavan pelin.
    Jos vaikka ens vuoden ajelis jollain muulla ku kyykyllä...
    KTM 690 SMC-R vm.-19, Dnepr MT-09 vm.-73 sivuvaunulla ja KTM380SX vm.-01
  2. #2
    Tehäänkös tästä virallinen "690-threadi" kun ei näyttänyt aikaisempiakaan olevan. *

    Moto-Seinäjoen sivuilla näytti olevan jo hintakin tälle, 11.320 euroa. Olisin voinut odottaa paljon pahempaakin.

    Tosiaan "pikku jalostuksella".. * *..täytyy nyt odottaa koeajoa että pääsee päättelemään onko tuossa tarpeeksi potentiaalia (thumbs up), mutta jos tuommoinen talliin eksyy niin putket tyystin eri kuosiin, "kilpiteline" pois ja etulokari/lamppu-härpäkkä vaihtuu johonkin inhimillisemmän näköiseen, josko sillä sitten kehtaisi näyttäytyä ihmistenkin ilmoilla.

    ..tai sitten ostaa suoraan sen Husan.



  3. #3
    On se vaan aika karmeen näköinen jos verrataan vastaavaan 640 malliin... (oma mielipiteeni, tokkiinsa)
    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  4. #4
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (TeeVee @ Joulu. 01 2006,07:46) kirjoitti
    On se vaan aika karmeen näköinen jos verrataan vastaavaan 640 malliin... (oma mielipiteeni, tokkiinsa)
    Mun mielestä se ei oo ruma vaan massasta erottuva, ja jollain perversillä tavalla hyvän näkönen, varsinkin noi putket, ei oo muilla samanlaisia. Jos sitä vaikka ens kesäks tollasen.

    Onkos tuota KTM690 kukaan, vielä missään päin maailma, päässy testamaan?
    Superbike #7
  5. #5
    onhan tuo keula nyt jotain ihan karmeeta....
    "Jos viistoistavuotiasta sais."

    990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
  6. #6
    Lainaa (uijui @ Joulu. 05 2006,10:05) kirjoitti
    onhan tuo keula nyt jotain ihan karmeeta....
    niin on, ei aina tarvitse tavoitella liikaa massasta erottuvia katteita ym ym. tuollaisella pilaa helposti koko pyörän etenkin jos siihen ei mitään omakätistä päivitystä saa kovin vaivattomasti tehtyä. on ollu kyllä insinöörit pikkasen liikaa aikaansa edellä vai alkaako oikeesti supermotot menemään tuohon suuntaan ulkonäöllisesti? jos tuo on suuntaus niin alkaa olla pikkasen vaikeeta tulevaisuudessa lyötää mieleistään pyörää.
  7. #7
    Lainaa (pissis88 @ Joulu. 08 2006,23:21) kirjoitti
    Lainaa (uijui @ Joulu. 05 2006,10:05) kirjoitti
    onhan tuo keula nyt jotain ihan karmeeta....
    niin on, ei aina tarvitse tavoitella liikaa massasta erottuvia katteita ym ym. tuollaisella pilaa helposti koko pyörän etenkin jos siihen ei mitään omakätistä päivitystä saa kovin vaivattomasti tehtyä. on ollu kyllä insinöörit pikkasen liikaa aikaansa edellä vai alkaako oikeesti supermotot menemään tuohon suuntaan ulkonäöllisesti? jos tuo on suuntaus niin alkaa olla pikkasen vaikeeta tulevaisuudessa lyötää mieleistään pyörää.
    Eiköhän nää muovisen näköiset möhkömotot oo uus trendijuttu.

    Kisapelimallistosta löytyy sitten ne oikeat motot jotka on tehty muuhunkin kuin mutterille bostailuun.
  8. #8
    11.550 euroa näyttää olevan Prestige-version hinta (musta-titaani -väritys sekä valuvanteet).
  9. #9
    Keula aivan perseestä ja putket hanurista! YÖK! *
    Muuten kyllä erittäin kiinnostava pyörä olis kyllä ollu...
    Jos Tädillä on pallit, niin se on setä...
  10. #10
    Älkää itkekö, mitä meinaatte että ensimmäisiä aftermarket-osia tulevat olemaan kun pyörä tulee tuutista ulos?

    Osaisiko joku photoshopata tuosta siedettävän näköisen?
  11. #11
    Mun mielestä helvetin hauskan näkönen laitos, varsinkin toi keula mutta säilytetty silti ihan hyvin supermotojen tyyli..

    Putkien kulmakin on vedetty överiks street tyyliin.. tosi hauskan näkönen laitos

    ja just toi oranssilla "nokalla" oleva.. ei tarvi kun kattoa prätkää, niin on jo hauskaa. Se tässä on varmaan ollut "teemana" ja onnistuttu hienosti

    Mikä möhkö? 150kg ilman gasoa.. noi rosterikatit varmaan painaa muutaman kilon

    Ei tarvis tehdä mitään muutoksia.. toi hussen uus "moto" on taas designin puolesta menny aika käsille mun mielestä.



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  12. #12
    Mikäs tässä uudessa on istuinkorkeus? Kun ei tota pituutta kauheasti ole niin kiinnostais. Tommonen ois kyllä hauska vehje mutkateillä
  13. #13
    Lainaa (-Nikki- @ Joulu. 30 2006,17:35) kirjoitti
    Mikäs tässä uudessa on istuinkorkeus? Kun ei tota pituutta kauheasti ole niin kiinnostais. Tommonen ois kyllä hauska vehje mutkateillä *
    Sellainen tieto löytyi kun 875 mm, ei siis ihan matalin.
  14. #14
    Lainaa (-dq- @ Joulu. 30 2006,20:34) kirjoitti
    Lainaa (-Nikki- @ Joulu. 30 2006,17:35) kirjoitti
    Mikäs tässä uudessa on istuinkorkeus? Kun ei tota pituutta kauheasti ole niin kiinnostais. Tommonen ois kyllä hauska vehje mutkateillä *
    Sellainen tieto löytyi kun 875 mm, ei siis ihan matalin. *
    eikös tuo istuinkorkeuden madaltaminen onnistu lähes joka pyörässä? ei muuta kuin vähän keulaa alas ja taka iskarissa on hyvät säätö mahdollisuudet. tietenkin jos kovasti arveluttaa niin soittoa tänne näin
  15. #15
    Itse kyllä vähän ihaistuin ko pyörään messuilla. Käheä esittelyvideoki löytyy täältä
    Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus
  16. #16
    Lainaa (gixeri @ Helmi. 06 2007,07:35) kirjoitti
    Itse kyllä vähän ihaistuin ko pyörään messuilla. Käheä esittelyvideoki löytyy täältä
    Joo oli kyllä huomattavasti siedettävämmän näköinen luonnossa, eikä mitää pahalta laitokselta nyt muutenkaan tuntunut.
  17. #17
    Video näytti hyvältä, mut ite en kyl lämpee nuille putkille, enkä etukatteelle
    - Pyörä tykkää että sillä ajetaan -

    *Suzuki GSX-R 750 K1
  18. #18
    kyllä tossa on haettu vähän liikaa jotain uutta. toi aprilian sxv on mun mielestä hyvä esimerkki siitä miten tuodaan sopivasti jotain uutta muotoilua kehiin.
  19. #19
    Olihan toi omalla tavallaan mukiinmenevä Piti vähän photoshoppailla ja kyllähän siitä sais siedettävän näkösen jos maskin vaihtais...
    Pain is just weakness leaving the body
  20. #20
    Kyllä siinä Husaberg 650 forsessa on sitä jotakin,ja painokin kohdallaan,elikkä toi supermoto nimitykseni ei sovi kyseiseen kotariin..vanha africa twiniki on tyylikkäämpi ku toi kotari ,katelkaahan nettimotosta ku jollain on siisti vehe myynnissä..tämä tietysti vain minun mielipiteeni
  21. #21
    Lainaa (mekanik @ Helmi. 06 2007,19:25) kirjoitti
    Olihan toi omalla tavallaan mukiinmenevä Piti vähän photoshoppailla ja kyllähän siitä sais siedettävän näkösen jos maskin vaihtais...
    Laita ihmeessä näytille jos osaat. Jos saa toivomuksia esittää niin maski/etulokari EXC:stä, putki/putket ylempää vedettynä ja kilpiteline erilaiseksi.

    Ja eihän tämä mikään varsinainen supermoto olekaan, vaan kun ei ainakaan mulla ole massia ostaa useampaa pyörää, Husasta ja muista tiukemmista vehkeistä kun ei oikein arkikäyttöön ole.
  22. #22
    Tässä olis nyt toi 690 pikasesti muokattuna... (Alkuperänen)



    Jos tollasen nyt erehtyy ostaan, niin melkeinpä se on pakko modata toi keula

    Edittiä: Yks kuva lisää... Tällä kertaa tökerösti modatuilla putkilla





    Pain is just weakness leaving the body
  23. #23
    Ei hassumpi
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
  24. #24
    Kyllä tuo ainakin meikäläisen mieleen on. Mukavan pirteä uutuus Supermoto markkinoille.
    K7 750 kisseri
  25. #25
    Ei huono.

    Saisko vielä yhden pienemmällä etumaskilla ja jollain järjellisen kokoisilla/näköisillä slipareilla? Pönttöjen kulma alemmassa kuvassa ok.
  26. #26
    No johan parani!
    - Pyörä tykkää että sillä ajetaan -

    *Suzuki GSX-R 750 K1
  27. #27
    Lainaa (-dq- @ Helmi. 07 2007,03:53) kirjoitti
    Saisko vielä yhden pienemmällä etumaskilla ja jollain järjellisen kokoisilla/näköisillä slipareilla? Pönttöjen kulma alemmassa kuvassa ok.
    Pain is just weakness leaving the body
  28. #28
    ei ole kyllä enään minun mielestä supermoto noilla kiloilla. prkl sehän painaa yhtä paljon kun kuussatanen separi ja paukkua puolet siittä
  29. #29
    Lainaa (-dq- @ Helmi. 06 2007,23:15) kirjoitti
    Ja eihän tämä mikään varsinainen supermoto olekaan, vaan kun ei ainakaan mulla ole massia ostaa useampaa pyörää, Husasta ja muista tiukemmista vehkeistä kun ei oikein arkikäyttöön ole.
    Nimenomaan. Huoltovälikin taidetaan luvata 5000-7500 kilsan välille. Mua ei ainakaa kiinnosta tehdä huoltoja 15h välein. Nojoo, ehkä tuossa vähän liikaa haetaan jotain uutta, mutta kyllä se siitä kun silmä tottuu. Yhtä rumalta se vuoden 2007 gsx-r ois näyttäny 70-luvulla
    Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus
  30.  
  31. #30
    Hoohoo, kiitos mekanik.

    Joo 5 tkm itse veikkaisin huoltoväliksi. Kyllä ne Husan etc. lyhyet huoltovälit itsellä vielä menisi, vaan kun ei kestä perse ajaa pidempiä matkoja sellaisen jalkalistan levyisen penkin päällä.

    Ja sanovathan ne XT 660 X:ää supermotoksi? Vaan ei kannata siihen pelkkään painoon tuijottaa, veikkaan että tuo on moninkertaisesti hauskempi vekotin kaahailla kun jokin kusiaiskyykky. Makuasioita. Paukkuahan tuossa sinänsä on 1-sylinteriseksi jo aika hyvin, ja voihan se olla että slipareilla ja ruiskunsäädöllä tulee vielä hieman lisääkin. Pitää vaan toivoa että niitä riittää koeajettaviksikin, ei pysty kokeilematta kuitenkaan ostamaan.
Sivu: 1 / 49:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen