Sivu: 72 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2262707172737482 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2131:stä 2160:een 2516:sta
  1. #2131
    Uudemman koneen tilavuudet on 2008-2011 654cc ja 2012-> 690cc

    On tämä nykyinen 690 LC4 moottori sivistyneempi tärinöiltään kuin vanhempi 640 LC4. Ei tuon kokoluokan moottorit ole koskaan täysin värinättömiä, oli koneena KTM, Husse, BMW tai Yamaha. Yksipyttyinen yksimukinen vääntökone tärisee aina enemmän ja vähemmän, toiset tulee tämän kanssa toimeen ja toiset ei. Mun mielestä 690 koneen tärinät ei olleet häiritseviä tai rasittavia, mutta EXC oli miellyttävämpi tärinöiden osalta.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  2. #2132
    Emännällä Duke 690 -12 ja mitä sillä itse olen ajanut niin ei ole tärinät haitanneet eikä se emäntäkään ole valitellut vaan tykkää pyörästä melkosesti.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  3. #2133
    Se on kanssa jumalattoman hauska ja tasapainoinen pyörä ajaa.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  4. #2134
    Omalla -13 690 Dukella tuli tehtyä kesälomareissu Helsinkiin, kilometrejä pyörähti kaikkiaan 850km eikä kyllä voi moittia että tärinä vaivaisi ja mielestäni penkkikin on muotoilultaan onnistunut. Polttoainetta meni 4,1l/100km, kulutusta toki nosti motariajo.
  5. #2135
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Emännällä Duke 690 -12 ja mitä sillä itse olen ajanut niin ei ole tärinät haitanneet eikä se emäntäkään ole valitellut vaan tykkää pyörästä melkosesti.
    Emännillä hierova istuin on vain plussaa?

    OT
    Voi olla, että jää mopo kaikesta kuumeesta huolimatta nyt hankkimatta kun elämän tilanne jarruttaa kun emännys on hoitovapaalla ja talossa maalämpölainat yms. päällänsä. Mutta joskus, varmasti, pakko saada.
    90-luvulla tuli neppailtua crossipyörillä ja kevarilla, ei hyviä pohjia voi jättää käyttämättä Edes joku halpa supermoto/enska voisi kelvata alkuun varsinkin jos syksyllä saisi edullisesti ja sitten katsoisi sellaisen mallin jossa on halvat vakuutukset. Mutta toisaalta ei millään haluaisi tyytyä ainakaan piikkiseen tai muuhun inisijään. Täytyy varmaan selvitellä sitä "papereissa A2"-asiaa.
    End of OT
    Viimeksi muokannut: alspe; 21.08.2015 klo 09:23.
    Mopoo hankkimassa
  6. #2136
    Ootteko ite tehneet venttiilien säädöt näihin vai käyttäneet jossain huollossa?
    Mitä moinen lysti on kustantanu huoltoliikkeessä?
    Kokemuksia eri liikkeistä? Itse asustan pk-seudulla niin lähiseudun paikat kiinnostaa erityisesti.
    Vai onko kuinka helppo operaatio jos ite tekis?
    <p>Yamaha FZ1N 2007</p>
  7. #2137
    Helppoa kuin mikä tehdä itse. Jos siis työkalut pysyy yhtään kädessä.

    Jos omat taidot epäilyttää niin tuonne meikäläisen työpisteelle voi kyllä tulla ropaamaan ja saa samalla sivusta neuvoja ;)
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    KTM 690 Enduro R
  8. #2138
    Jees kiitti vastauksesta!

    Mitäs öljyä ootte käyttäny näissä?
    Monessa paikassa suositellaan tuota Motorexin Cross Power 10W60:stä, jota olin tänään jo Stormilla hakemassa.
    Varmistin vielä myyjältä että eikös tätä tuohon suositella, niin katteli sitten koneeltansa että ei.
    Kuulemma 10W50:stä suositellaan, molemmat myyjät olivat tätä mieltä??
    Oma pyöräni siis 2008 vuodelta jos sillä jotain merkitystä.
    <p>Yamaha FZ1N 2007</p>
  9. #2139
    Ei ne aina siellä tiskin takana kaikkea tiedä

    10W60 Motorex on valmistajan suosittelema öljy, mutta kyllä se 10W50 rexi myös käy ja tästäkin on merkintä käsikirjassa. Omissa aikoinaan kokeilin muutamia öljyjä ja 10W60 Motorex pelitti parhaiten ja öljyt vaihtui 2000-2500km välein.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  10. #2140
    Tervehdys kohtalotovereille.

    Vaihtu tänään gixxerii tuollaseen -09 690 SMC päpättimeen. Nyt pieni muotoinen kysymys kun en oikein muualta ole selkeätä vastausta löytänyt.

    Tuo pyörä kun on koko musta ja meinasin siihen tarrasarjaa alkaa tilailemaan niin käykö tuollasen SMC R mallin kanssa tarrasarjat ristiin? Kun aika moni myy vaan R nimikkeellä noita sarjoja niin kävisikö tuollaseen R malliin tarkoitetut mulle.

    Ja jos hyviä ideoita on mistä sarja kannattaisi tilata ja millainen sarja niin ideoita otetaan vastaan.
  11. #2141
    http://crispydesigns.co.uk

    Tuolta löytyy laadukkaat teipit. Kaveri tekee just semmoiset kun haluat. Ite tilasin tuolta ja tyytyväinen oon ollu laatuun.
  12. #2142
    3dl ja ~1000km öljyn kulutus, voi olla vähän enemmänki öljyä. Pyörällä nyt menty 2700km. Onko normaali kulutus?
  13. #2143
    Jollain oli suurempi öljynkulutus ja huollossa oli sanottu olevan toleranssin sisäpuolella, eli ilmeisesti on ihan ok jos öljyä kuluu vain kolme desiä...

    Mulla molemmat Endurot taisi 2500km vaihtovälin aikana syödä sen verran öljyä että ennen vaihto öljytaso oli ikkunassa puolenvälin alapuolella.

    09-10 SMC:tä on vähän katseltu sillä silmällä, jos jollain on hyvä yksilö tarjolla niin voi lähestyä yyveellä
    Kylätason kurapyöräilijä.
  14. #2144
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Jollain oli suurempi öljynkulutus ja huollossa oli sanottu olevan toleranssin sisäpuolella, eli ilmeisesti on ihan ok jos öljyä kuluu vain kolme desiä...

    Mulla molemmat Endurot taisi 2500km vaihtovälin aikana syödä sen verran öljyä että ennen vaihto öljytaso oli ikkunassa puolenvälin alapuolella.

    09-10 SMC:tä on vähän katseltu sillä silmällä, jos jollain on hyvä yksilö tarjolla niin voi lähestyä yyveellä
    Osta multa tuo 2012 Enduro motoilla ja piikeillä, ostan itse Husqvarnan 701:sen
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  15. #2145
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti
    ostan itse Husqvarnan 701:sen
    Tätä olen jo odotellukin
    Braaaaap
  16. #2146
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    Tätä olen jo odotellukin
    T1mppa hiljaa
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  17. #2147
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti
    Osta multa tuo 2012 Enduro motoilla ja piikeillä, ostan itse Husqvarnan 701:sen
    Liian uusi hinnan puolesta, muuten ostaisin mielelläni

    701 on aika herkku ulkonäön puolesta, jos olisin uutta ostamassa niin ei tarvisi miettiä ostaisiko 690 vai 701:en.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  18. #2148
    Mistä näihin nastarenkaita suht edullisesti?
  19. #2149
    Lainaa fendel kirjoitti Katso viesti
    Mistä näihin nastarenkaita suht edullisesti?
    Vaikka satapiikistä http://www.satapiikki.fi
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  20. #2150
    http://www.satapiikki.fi/epages/sata...s/Nastarenkaat

    Ei varmasti halvin paikka, mutta parhaasta päästä.
    Mulla oli tuolta 990 adventuren talvi gummit ,enduro piikki ja jäärata renkaita myös, kaikkia voi vain kehua.
    baotian 50
  21. #2151
    Kiitoksia nopeista vastauksista. Täytyy tuolta katsoa. Jos jollain ylimääräsiä niin saa kaupata.

    Alkaa Rovaniemen korkeudella talven tulo vuosi vuodelta venymään joten kelkkaa ei vielä tarvi kaivaa esille ja jollain päästävä ajamaan
  22. #2152
    HEI! Hommailin syssymmällä kans tällästä mopoa talliin vuosmallissa 2008. Yks asia ihmetyttää, tyhjäkäyntikierrokset on aika korkeat mutta kun painaa kytkimen pohjaan ne laskee ja kun päästää kytkimestä ni taas nousee. Onko normaalia?
  23. #2153
    Soikse laita kivasti?
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  24. #2154
  25. #2155
    Lainaa fendel kirjoitti Katso viesti
    Mistä näihin nastarenkaita suht edullisesti?
    Vaikka tuolta: http://www.nettimoto.com/ktm/690/1952903

    Satapiikistä itsekkin tilasin, hyvänlaatuista jälkeä ja mielestäni toimiva palvelu.
    ...Siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
    Hayabusa -09T 361.23 km/h Halli 2014
    KTM 1290 Superduke


  26. #2156
    Lainaa Villeboy5 kirjoitti Katso viesti
    HEI! Hommailin syssymmällä kans tällästä mopoa talliin vuosmallissa 2008. Yks asia ihmetyttää, tyhjäkäyntikierrokset on aika korkeat mutta kun painaa kytkimen pohjaan ne laskee ja kun päästää kytkimestä ni taas nousee. Onko normaalia?
    Helpotetaan, kuinka korkeat????
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  27. #2157
    Lainaa Villeboy5 kirjoitti Katso viesti
    HEI! Hommailin syssymmällä kans tällästä mopoa talliin vuosmallissa 2008. Yks asia ihmetyttää, tyhjäkäyntikierrokset on aika korkeat mutta kun painaa kytkimen pohjaan ne laskee ja kun päästää kytkimestä ni taas nousee. Onko normaalia?
    Mulla oli kerran kans samantyylistä vikaa -15 kotaris. Jäi pyörä laittamatta talliin ja iski kovat sateet niin sen jälkeen teki tuota, mutta hävis kyllä sitten ittekseen. Eli oisko mulla ainaki ollu sit kosteutta väärässä paikassa?
  28. #2158
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Villeboy5 kirjoitti Katso viesti
    HEI! Hommailin syssymmällä kans tällästä mopoa talliin vuosmallissa 2008. Yks asia ihmetyttää, tyhjäkäyntikierrokset on aika korkeat mutta kun painaa kytkimen pohjaan ne laskee ja kun päästää kytkimestä ni taas nousee. Onko normaalia?
    En tunne ko. vekotinta millään lailla, mutta kuulostaa oudolta. Ekaks tulee mieleen että kytkimen painelaakeri on paskana ja ottaa vastaan kunnolla kun kytkintä painetaan.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  29. #2159
    Kokeile miten toimii kun kytkinkahvassa oleva katkaisija on eliminoitu, jos vielä tekee niin vika saattaa olla softassa tai jossain anturissa? Oletko piuhan/läppärin kanssa katsonut löytyykö vikakoodeja?

    Kun kaikki on kunnossa niin kierrokset ei saa muuttua kytkintä painaessa.

    Kannattaa myös laittaa kyssäriä Kurapyörä foorumin tietäjille, sieltä voi vastaus tai linkki vikaan tulla aika nopeasti.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  30.  
  31. #2160
    Juu elikkä tänään taas tallilla olin ja räpläsin pyörää sen verran että sai tarkenpaa tietoa. Tyhjäkäyntikierrokset on kytkin pohjaan painettuna 2000rpm ja kun päästää kytkimestä ne nousee 2200-2300 väliin haahuilemaan. Vanha omistaja sanoi että ei oo vika. Mites toi vikakoodien luku toimii? Mulla on autoon vikakoodilukija niin meneekö tuo sama pistoke pyörään? Ja missä sellainen sijaitsee. Vanha omistaja laittanut ruiskun ja sylinterin väliin ahtoletkun pätkän jonka vaihdan alkuperäseen kumitorveen keväämmällä, saattaako tuo vaikuttaa?
Sivu: 72 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2262707172737482 ... ViimeinenViimeinen