Sivu: 3 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123451353 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 2516:sta
  1. #61
    Lainaa (donald79 @ Kesä. 11 2008,18:12) kirjoitti
    Mihin hintaan lähtee smc:n 1000 km huolto? Onko jo kokemuksia?
    Joo on kokemusta larun bike worldissa makso joku 140 euroa hela hoito. Normisti siihen on huolto-ohjeen mukaan varattu aikaa 3 tuntia, mut olivat velottaneet muistaakseen 2,5 tuntia.
  2. #62
    Mulla makso 219 euroa...vähän ihmetyttää hinta kyl.
  3. #63
    Missä kävit huollossa? Todella oudolta kuulostaa..katoit varmasti laskuerittelyn läpi, oliko mitään ihmeellistä?

    Kaivoin laskun esille ja tässä mun laskuerittely:

    - Castrol gps 15w50, 2 ltr, 22,40 euroa
    - Oil filter long, 1 kpl, 6,40 euroa
    - Oil filter short, 1 kpl, 5,65 euroa
    - pientarvikelisä, 5,40 euroa

    + työveloitus, 1,5 h, 108 euroa

    = 147,85 euroa
  4. #64
    sliderit tilattu. bw:stä ja oisko ne ollu sen 35 egee per pää... eli ei paha. Mulla makso kans 1000km sen n. 140 rahaa ( bikeworldistä myös ). Perkele tota mittaria kun on sumussa. nopeuden vielä näkee, mutta häiritseviä pöly/ kosteusplänttejä siellätäällä... Takuuseen!!muillakin ollu kai sen verran ongelmia sen suhteen, että luulis ktm:n tekevän kohta hiukka tiiviimmän kellon( vois melkein odottaa hetken jos sellainen tulis).
  5. #65
    Joo sama vika rahikaisella..mulla rupes näyttö vetää huuruun vasta tonnin huollon jälkeen. Nyt kanssa samaa pölyä ja huurua siellä täällä reunoissa, ainoa vaan että trippi ja kello rupee oleen jo vaikea nähä. Laittakoon 5tkm huollossa sen sitten takuuseen.

    edittiä: kilsat kohilleen.



  6. #66
    Katsoin erittelyn läpi:

    - öljyt HP4 10W40 30,02
    - pientarvikelisä 9,00
    - työt 2,5 180,00

    Eli suodattimiakaan ei ole vaihdettu! Ja öljy ei ainakaan ole speksin mukaista...en tosin tiedä haittaako? Ai niin ja huoltokirjasta puuttuu kilometrimerkintä!!Nyt palaa kyllä käämit lopullisesti!Mitäköhän kotari tykkää tällaisista huoltoedustajista?
  7. #67
    Suodattimet kuuluu vaihtaa joka huollossa, kannattaa selvittää onko vaihdettu. Noista öljyistä en oo ihan varma, manuaalin mukaan pitäis olla 10w60, mutta luulen että pääasia on että öljy täyttää luokitukset kunnolla. Ainaki tuolla ktmforum.co.uk:ssa on laittanu porukka vähän kaikenlaisia litkuja koneisiin.

    Sen lisäks että valtuutettu huolto täyttää huoltokirjan, niin sen pitäisi syöttää pyörän tiedot joka huollossa KTM Dealer.net:iin. Tämä takaa sen että takuu on maailmanlaajuisesti voimassa..etc. Tästäkin pitäisi saada paperia kouraan todisteena.
  8. #68
    Näänkö mä jostain et onko ne syöttäny tietoja vai pitäskö nää suoraan netistä tulostetut voitelu- ja huoltotaulukot, jotka on ruksailtu mustekynällä olla se todistus
    Emmä saanu muuta kun ton kuitin ja merkinnän huoltokirjaan(ilman kilometrimerkintää).
    Rupee oikeesti jännittää, että onko tollasella turaamisella vaikutusta takuuasioihin.
  9. #69
    Mulle lätkästiin tommonen paperi käteen, missä on pyörän, mun, ja myyjän tiedot. Sit ajetut kilsat ja huollon päiväys, yms.. Toi on näköjää kopioitu suoraan ktm dealer.netin sivuilta. Sit ton ecun vikakoodin luvusta tuli lisäks printtiä. Toivottavasti saat selvitettyä onko huolto tehty huolto-ohjelman mukaan vai vedetty vasurillakäsiseläntakanapimeässä. Takuuasioista en osaa sanoa yhtään mitään. Mut eikai ne pienistä, ku ei nekää meistä..
  10. #70
    Missä Donald käytit fillaria huollossa? Aika omituista jos ei oo filsuja vaihdettu...
    Itte en ainakaan hyväksy koneeseen mitään muuta kun Motorexin Kotarille suunnittelemaa litkua(10W60). Saman hintasta ku noi muut, mutta...
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  11. #71
    Yllämainitut asiat ovat kunnossa. Selvitin liikkeen kanssa. Tosin hinta on silti järkyttävän suolainen. Eli seuraavan kerran joutuu uhraamaan hieman aikaa hintavertailulle.
  12. #72
    Lainaa (donald79 @ Kesä. 12 2008,13:23) kirjoitti
    Yllämainitut asiat ovat kunnossa. Selvitin liikkeen kanssa. Tosin hinta on silti järkyttävän suolainen. Eli seuraavan kerran joutuu uhraamaan hieman aikaa hintavertailulle.
    Viittikkö tuppaamaan sen liikkeen nimen, ni osaa ottaa huomioon mahdollisissa tulevissa koitoksissa?



    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  13. #73
    Poistin sen 2. ja 3. vaihteen rajoittimen, nii-in sitä piti kysyä että onko tarvetta laittaa piuhat takasi kiinni huollon ajaks? Ei muuten, mutta ettei pukkaa jotain vikakoodia tms?
  14. #74
    tuleeko tuosta ihan huomattava hyöty? siis rajoittajan poistosta?
  15. #75
    Tuon huoltotilanteenhan voi myös tsekata suoraan kotarin sivuilta service kohdasta service&safety check. Lätkäsee runkonumeron niin kertoo miten on huollot kirjattu KTM:n järjestelmään.
    KTM SuperDuke
  16. #76
    mulla oli ainakin piuhat irti huollossa, eikä mitään ongelmia.
  17. #77
    Lainaa (santtu-cbr @ Kesä. 17 2008,21:24) kirjoitti
    tuleeko tuosta ihan huomattava hyöty? siis rajoittajan poistosta?
    En tiedä vielä ku en päässy kunnolla kokeilemaan, mut laitan kyl jotain persdynomutua kehiin tuonnempana.
  18. #78
    Lainaa (xlr8 @ Kesä. 17 2008,22:07) kirjoitti
    mulla oli ainakin piuhat irti huollossa, eikä mitään ongelmia.
    Hyvä tietää tämä.
  19. #79
    Lainaa (santtu-cbr @ Kesä. 17 2008,21:24) kirjoitti
    tuleeko tuosta ihan huomattava hyöty? siis rajoittajan poistosta?
    Ainakin mun persdyno sanoo että tulee. Se on vaan sitte väännettävä tappiin se kaasukahva, että hyötyy irtoo.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  20. #80
    Lainaa (Marshal @ Kesä. 18 2008,01:01) kirjoitti
    Lainaa (santtu-cbr @ Kesä. 17 2008,21:24) kirjoitti
    tuleeko tuosta ihan huomattava hyöty? siis rajoittajan poistosta?
    Ainakin mun persdyno sanoo että tulee. Se on vaan sitte väännettävä tappiin se kaasukahva, että hyötyy irtoo.
    Voin kompata tätä nytten..tosin mitään eroa ei huomaa normiajossa, vaatii että runttaa kaasun pohjaan.
  21. #81
    Lainaa (Duneon @ Kesä. 19 2008,12:25) kirjoitti
    Lainaa (Marshal @ Kesä. 18 2008,01:01) kirjoitti
    Lainaa (santtu-cbr @ Kesä. 17 2008,21:24) kirjoitti
    tuleeko tuosta ihan huomattava hyöty? siis rajoittajan poistosta?
    Ainakin mun persdyno sanoo että tulee. Se on vaan sitte väännettävä tappiin se kaasukahva, että hyötyy irtoo.
    Voin kompata tätä nytten..tosin mitään eroa ei huomaa normiajossa, vaatii että runttaa kaasun pohjaan.
    eikös normiajo ole juuri läppä levällään menemistä? No joo hyvä tietää että kannattava modaus on.
  22. #82
    Lainaa (Duneon @ Kesä. 19 2008,12:25) kirjoitti
    vaatii että runttaa kaasun pohjaan.
    Juuri niin ja sekin nopeasti !
    KTM 690 SM Prestige
  23. #83
    Kävin tänään kyselemässä tuollaista SMC:tä koeajolle. Sellaista ei löytynyt, mutta tyyppäsin sitten uuden duken jossa oli putkisto ja kisanokka. Olipa melkoinen ero viime keväänä ajamaani vakioon SM:ään. Onko kukaan täällä tehnyt tuollaisia muutoksia SMC:n? Alkoi meinaan jonkun verran kiinnostamaan kyseinen kampe...
    R1250 GSA
    Hva Te300i
    748
    999

    Ex
    Aprillia:Rsv Mille, Bmw 1200 GSA, Ducati:Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf Honda:F6B Husaberg:Fe450 Husqvarna:Te300 Kawasaki:Zx6r Ktm:Superduke r, Supermoto 950 Suzuki:Gsxr 750, Triumph:Rocket 3R, Yamaha:Fz1n, Yzf R1
  24. #84
    KISANOKKA???..:o.. pitää vissiin ruveta soittelemaan.
  25. #85
    Mites tuota täällä porukoilla on tuon lambdan kanssa asiat. Meinasin vaa että pitäis ottaa vissii se irti ni puhuis paremmin alakierroksilla. Jos sen irrottaa ni tarviiko laittaa mitää vastuksia vai pelaako normaalisti?? Ja sit niistä rajoittimista, mistä ne piuhat pitää ottaa irti??
    Ilman hauskaakin voi olla viinaa!
  26. #86
    Onkohan 690 SMC:hen olemassa mustia katteita? Pikkasen polttelisi tuollainen Itävallan ihme ens kaudeksi, muttei kuitenkaan niin paljoa, että Oranssia väriä esiintyisi pyörässäni .
  27. #87
    Lainaa (villero @ Heinä. 03 2008,18:04) kirjoitti
    Onkohan 690 SMC:hen olemassa mustia katteita? Pikkasen polttelisi tuollainen Itävallan ihme ens kaudeksi, muttei kuitenkaan niin paljoa, että Oranssia väriä esiintyisi pyörässäni .
    On.
    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
  28. #88
    Lainaa (Ratanaula @ Heinä. 03 2008,17:10) kirjoitti
    Mites tuota täällä porukoilla on tuon lambdan kanssa asiat. Meinasin vaa että pitäis ottaa vissii se irti ni puhuis paremmin alakierroksilla. Jos sen irrottaa ni tarviiko laittaa mitää vastuksia vai pelaako normaalisti?? Ja sit niistä rajoittimista, mistä ne piuhat pitää ottaa irti??
    Tosta lambda hommasta ei mitään hajua. mulla on kyseinen torvi ainakin kiinni , kun tossa akrassa on kanssa paikka sille. rajoittimien poistoon löytyy linkki tosta ekalta sivulta muistaakseni. Helppo homma.
  29. #89
    Lainaa (xlr8 @ Heinä. 03 2008,23:15) kirjoitti
    Lainaa (Ratanaula @ Heinä. 03 2008,17:10) kirjoitti
    Mites tuota täällä porukoilla on tuon lambdan kanssa asiat. Meinasin vaa että pitäis ottaa vissii se irti ni puhuis paremmin alakierroksilla. Jos sen irrottaa ni tarviiko laittaa mitää vastuksia vai pelaako normaalisti?? Ja sit niistä rajoittimista, mistä ne piuhat pitää ottaa irti??
    Tosta lambda hommasta ei mitään hajua. mulla on kyseinen torvi ainakin kiinni , kun tossa akrassa on kanssa paikka sille. rajoittimien poistoon löytyy linkki tosta ekalta sivulta muistaakseni. Helppo homma.
    No joo pitää katella jos sais ne irti...
    Ilman hauskaakin voi olla viinaa!
  30.  
  31. #90
    Joku arschloch kävi yöllä repimässä kottaraisesta minivilkut takaa irti. Myös käsisuojat kelpas. Köyhät asialla.
Sivu: 3 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123451353 ... ViimeinenViimeinen