Heips, olen uusi foorumilla ja mietin, että onko tämä KTM 690 SMC hyvä ensimmäiseksi kunnon pyöräksi? Kevarin olen omistanut ja sekin oli supermoto. Kiitos vastauksista
Omasta mielestä ainakin sopii enspyöräks, hieman kyllä käyttötarkotuksesta riippuen. Tuo on kohtuu kevyt, helppo hallita, eikä liian tehokas jos semmonen nyt edes on mahollista. Teho/paino-suhde on kohtuullinen, joten ei tällä kuitenkaa jalkoihinkaan tarvii jäädä.
Itte ajoin kesän verran vanhalla 370cc enska Suzukilla ja sitä ennen oikeestaan vaan mopolla kunnes siirryin sitte tähän, eli melkeinpä sama tilanne. Rauhallisesti kannattaa tietysti alottaa (itse en alottanu tarpeeks rauhallisesti )
Mutta joo, voin suositella.
690 SMC
Ne jotka on vaihdattanu noita mittareita takuuajan ulkopuolella "takuuseen", ni oletteko käyttäny bw:ssä vai vaihtaisko esim. racingbike sidecar tai koskimies/pwrmoto Lappeenrannassa?
690 SMC
... Saathan sä sen mistä vaan. Käyt tekemässä reklamaation paikanpäällä tai lähetät mailia kuvien kera.
Voithan sä vaihtaa sen myös itse, kun viet sen vanhan vaan vaihdossa. Menee sen pari viikkoa että tehtaalta tulee uus. Nykyään ne antaa jo uudemman mallin 2012 mittareita, jossa on ihan erillainen kumisuojaus ympärillä - näyttää ihan pätevältä...
... Ajakaa enemmän ja selittäkää vähemmän...
Pyörästäni (vm 2008) hajosi mittari viime kesänä. Ajoin bike worldiin ja tilasivat uuden tehtalta ja lukemaksi kirjattiin tuleva tasaluku eli minun tapauksessani 15000 km. Uutta ei saa mistään omiin käsiinsä ja miksi edes tarvitsisi, koska mittari ja työtunti sen vaihtamiseen on ilmainen bike worldissä ja varmasti muillakin valtuutetuilla ktm-huolto ja -jälleenmyyjillä.
Mikä on teidän mielestänne sopiva hinta -08 vuoden 11 tkm ajetusta SMC:stä johon on vaihdettu slipari, kilpiteline ym. pientä? Tai sitten vastaavasti saman vuoden 20 tkm ajetusta?
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Niinpä niin. Kuumetta ja rahaa olisi mutta tarjonta on sitten tätä luokkaa. Ei viitsisi hirveästi ylihintaakaan maksaa. Vaikea vain määritellä että mikä on ylihintaa jos myynnissä on muutama hassu pyörä.
Sitä halvempaa kävin katsomassa mutta oli vähän sanomista. Silläkin oli siis kaaduttu ja oli vaurioita näkyvissä. Kuntoon nähden oli ylihintainen omasta mielestäni eikä sitten tullut kauppoja ainakaan vielä. Toista onkin sitten vaikeampi ihan muuten vain käydä tarkistamassa kun tuota välimatkaa on. Ei ainakaan puhelimessa antanut toivoa kovin suuresta hinta-alesta.
Mulla saattas olla -09 SMC myynnissä ajeltu n.11tkm pääkaupunkiseudulla. Löytyy akraa, kireempää nokkaa, kantta vähän avarreltu. Edelleenki niin holtiton vekotin mun alle että voisin ehkä myydä jos siitä jonkinmoisen rahallisen korvauksen saan.
Muuten voisi kiinnostaakin, mutta ei ihan noin viimeisen päälle tehokas tarvitsisi olla. Lähinnä nyt tuota nokan vaihtoa ja kannen avartamista tarkoitan. Älkääkä sanoko, että kaipaan sitä lisätehoa kuitenkin kohta.
Viimeksi muokannut: invito; 11.04.2012 klo 16:05.
Moro vaan kaikille.
Olen uus täällä ja mopoilu on kans aika uutta meikäläiselle. Tuli tos syksyllä hommattu -08 Smc ja tuli kyl heti todettua että on helvetin hauska laite, tuskinpa kukaan pystyy olee eri mieltä?!
Asiaan.....tos pyöräs oli asennettuna akran koko rööri ja akran mappi ( en ole tarkistanu vielä) ihmetyttää pikkasen miks siinä oli vakio ilmaputsari. No, vaihdoin siihen DNA:n putsari ja siihen kuuluva " avoin kiinnitys" tuntuu kyl siltä että vääntöä tuli reippaasti lisää. Niin onko täällä tietoa/kokemusta siitä miten tämmönen boksi sopis tähän mopoon näillä muutoksilla? http://www.sc-project.com/ktm_690_smc_e.htm
Käytän sitä ens viikolla penkissä niin sit ollaan vähä viisaampia mut olis kivaa kuulla miten te ootte säätäny pelinne noilla muutoksilla.
Jos jollakin on myydä SMC niin voi ottaa allekirjoittaneeseen yhteyttä.
Jos joku on halukas myymään matkustajan jalkatapit niin voi ottaa yhteyttä. Tarvetta olisi mutta omasta pyörästä ei sellaisia löydy.
kawasaki myyty ja jos joku on halukas myymään smc:n niin voi ottaa yhteyttä..
yv tai tai suoraan sähköpostiin jaakko.grekela @ dnainternet.net
Vaihdoin omaani peilit... Saa vähän kevyemmän näköiseksi tota keulaa ja ei ota peilit käsiin kiinni seisoaltaan keuliessa... Leon pönttö pitää muuten oikeasti kohtalaisen kovaa ääntä ilman killeriä.
KTM 690 SMC-R vm.-19, Dnepr MT-09 vm.-73 sivuvaunulla ja KTM380SX vm.-01
Tässä päivän tulokset.
Eli pyörässä on kiinni akran koko rööri, akran kartta ja dna suodatin avoimella kiinnityksellä.
Siihen lyödään varmaan seuraavaks PC V + Autotune kiinni.
Mietteitä tästä?
En oo vielä lukenu/ nähny missään tota yhdistelmää -08 SMC:ssä
Viimeksi muokannut: Luke690; 20.04.2012 klo 00:03.
Jos jollain on SMC kaupan, voi tännepäin kaupata yv:llä.
Noni, nyt on sitten toi pc vitonen ja autotune kiinni. Muutos oli heti huomattava ja ajan kanssa se vaan paranee. Ilmaistahan se ei tietenkään ollu mutta helppoa ja v**un hauskaa!
KTM 1290 Adv. S -23,Suzuki VL 1500 - 02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .