Sivu: 17 / 26:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 71516171819 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 481:stä 510:een 778:sta
  1. #481
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    KTM onkin mulle aivan uusi tuttavuus eli mistäpä kannattaisi kattella esim laukkuja tuohon kun tulee tuota euroopaa toiseltakin kantilta aika ajoin katteltua.
    Linkin takaa löytyy kotarin omia laukkuja ja muuta powerparts sälää. Kerran tilannut useampia tuotteita ja oli todella nopea toimitus ja ystävällinen palvelu.

    http://www.motokeidas.com/shop/tuott...0990-supermoto
    KTM 990 SMT
    ex. Hayabusa
    ex. 1250FA
  2. #482
    ^Kiitos paljon ja koittakaa kestää edes hetki mun tulevia typeriä kysymyksiä.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  3. #483
    Itsekin uusi SMT leirissä... viikon vanha pyörä pihassa, joten samoja kysymyksiä tulossa täältäkin
    KTM 990 SMT
    ex. Hayabusa
    ex. 1250FA
  4. #484
    Jahas eli kottarais kunkut tympääntyy meihi alta .. no minkä vaan
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  5. #485
    Mä otin vakiolaukuista kiinnikkeet irti ja siirsin ne Holan Nomada pro II laukkuihin jotka tilavuudeltaan 31litraa.
    Pari viikkoa ne vasta on olleet kiinni ja pysyneet ongelmitta .
    2017 R1200GS Rallye
  6. #486
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    ^Kiitos paljon ja koittakaa kestää edes hetki mun tulevia typeriä kysymyksiä.
    Tervetuloa voiman oranssille puolelle Koska lähdetään sorapolkuja tutkimaan vai odotetaanko talvea että saa piikkiä alle
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  7. #487
    Kiitos Paroni! Kyllä me (minä) varmaan ootetaan ens suveen. Mutta juu pitäs varmaa johonkin letkaan pitkästä aikaa samaan aikaan yhtyä.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  8. #488
    Nyt se on tapahtunut ja KTM on ostettu. Ensi viikolla saan itse koneen kotiin.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  9. #489
    Piti jo aikaisemmin varoitella että ei kannata mennä koeajolle millään LC8 pohjaisella ellei ole valmistautunut ostamaan. Kokemusta on, useammaltakin kerralta.

    Tämä 990 SMT voisi olla ihan kiinnostava joskus....

    Enivei hyviä kilometrejä uuden tuttavuuden kanssa, alkuun kestovirne naamalla voi aiheuttaa särkyä naamalihaksissa. Virne säilyy mutta kipuun tottuu ajan kanssa
  10. #490
    No tietoinen koeajo tämä oli. Olen 2 vuotta LC8 laitteesta haavellut ja en ole käynyt koeajolla... Nyt olin koeajoon valmis ja kuinka kävikään
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  11. #491
    Ja kovat sivulaukut tuntuu olevan hinnoissaan
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  12. #492
  13. #493
    Lainaa Seikkailu_R kirjoitti Katso viesti
    Jos ei karu ja kantikas ulkomuoto häiritsee, niin alu-laukkuja saa kohtuu hintaan...
    Kielimuuri...
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  14. #494
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Kielimuuri...
    Laitoin linkin uusiksi kun näkyi menevän hakuun...
  15. #495
    Ei jymmarrä Suche im DÄRR-Shop
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  16. #496
    Ratkasin asian tilaamalla sw evot ja käytän vanhoja laukkujani. Takalaukun kyllä tarttisin.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  17. #497
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Ei jymmarrä Suche im DÄRR-Shop
    No johan vastustaa...

    Kokeile googleen DÄRR- Motorrad- Box
  18. #498
    SMTee.. Sellanen mopo mitä vois kutsua aidoksi syrjähypyksi,, mutta mitä muistelee jälkikäteen ja saattaa hankkia uuestaan vaikkei oikeasti sellaista tarvittiskaan.

    5,5 litraa normiajossa. 2,2- 2,5x rata-ajossa. Kone on KANTTIlaatikko mihnä kyllä tottuu jos haluaaa. MP-maailman parhaat jarrut mitä vastaan tulllu. Ainoa mopo missä pään voi kääntää rauhassa taakke kattomaan mitä tapahtuu ja edelleen tietää mihinä mopo menee eli geometriat ainakin allek kohillaan. Uus advekään ei omaa sellaista viskeraalista tuntemusta ja yhteyttä elementtiin missä smtssä pääsee osaks. Jos poliiseilla olis noita niin mopomiiteissä olis meno kuin 80 luvulla. kjäh.
    a
    BMW R1200RS
    Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
  19. #499
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Ratkasin asian tilaamalla sw evot ja käytän vanhoja laukkujani. Takalaukun kyllä tarttisin.
    Itse laitoin Kappa K46NT laukun vanhasta pyörästä. SMT:n takalevyyn käy varmasti monen laukun kiinnike suoraan.
    KTM 990 SMT
    ex. Hayabusa
    ex. 1250FA
  20. #500
    Lainaa Crankcase kirjoitti Katso viesti
    Itse laitoin Kappa K46NT laukun vanhasta pyörästä. SMT:n takalevyyn käy varmasti monen laukun kiinnike suoraan.
    Juu siihe varmaan käy vaikka mikä mutta nyt pitää ekan kerran koskaan sanoa attä mopo on aivan perkeleen kaunis ja ei tahtos rumentaa sitä jollain meijjerin lootalla . Kyllä nyt olen vaikea asiakas kun tahdon lootan mut sen pitää olla KTM kaunis... oi joi mua.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  21. #501
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Juu siihe varmaan käy vaikka mikä mutta nyt pitää ekan kerran koskaan sanoa attä mopo on aivan perkeleen kaunis ja ei tahtos rumentaa sitä jollain meijjerin lootalla . Kyllä nyt olen vaikea asiakas kun tahdon lootan mut sen pitää olla KTM kaunis... oi joi mua.
    KTM kaunis? Vaadin nähdä kuvan
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  22. #502
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    KTM kaunis? Vaadin nähdä kuvan
    Ei kuva auta. Sun pitäs kattoa mun silmien kautta että uskot.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  23. #503
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Juu siihe varmaan käy vaikka mikä mutta nyt pitää ekan kerran koskaan sanoa attä mopo on aivan perkeleen kaunis ja ei tahtos rumentaa sitä jollain meijjerin lootalla . Kyllä nyt olen vaikea asiakas kun tahdon lootan mut sen pitää olla KTM kaunis... oi joi mua.
    Kaunis on, ei mahda minkään Kun en laukkua tarvitse otan koko takalevyn matkustajankahvoineen irti, mustat pultit tilalle ja taas on kaunis...
    KTM 990 SMT
    ex. Hayabusa
    ex. 1250FA
  24. #504
    Nii ja mulla hakkaa vastaan se että oikeasti noita lootia tartten kun pitää kaunotarelle alppeja ja kauniita Kroatian maisemiakin näytellä..
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  25. #505
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Nyt se on tapahtunut ja KTM on ostettu. Ensi viikolla saan itse koneen kotiin.
    Olikos Pirkko mustis?
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  26. #506
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Olikos Pirkko mustis?
    En ole vielä Pirkolle tohtinut kertoa mitä tuleman pitää... Mutta täytyy sanoa että enpäs ois itte uskonu miten voin olla noin kiintynyt koneeseen... tuntuupas oudolta antaa pois.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  27. #507
    SMT:n herkullisuus kokretisoituu kunnolla vasta kun olet ajellut sillä pari tuusaa ja sit loikkaat takas tollasen möhkön kimppuun. Tuntuu kuin yrittäs raiskata veltolla vehkeellä siirtolohkaretta...

    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  28. #508
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    SMT:n herkullisuus kokretisoituu kunnolla vasta kun olet ajellut sillä pari tuusaa ja sit loikkaat takas tollasen möhkön kimppuun. Tuntuu kuin yrittäs raiskata veltolla vehkeellä siirtolohkaretta...

    En tiedä onko tää nyt sit jees mutta taidan luotaa kommettiisi kohtalaisen lujasti.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  29. #509
    Upea laite ja jopa siihen nyt ylenpalttiselta tuntuvaan moottorijarruun addiktoituu kun sen kanssa tulee sinuiksi.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  30.  
  31. #510
    Hissukseen alan käsittämään kaikki lc8 höpinät.... tuntuu aikas pirulaiselta..
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
Sivu: 17 / 26:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 71516171819 ... ViimeinenViimeinen