Sivu: 25 / 25:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15232425
Tulokset 721:stä 735:een 735:sta
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Kohtaan 1 ei mitään väliä kummalla puolella on toimii kyllä.

Kohtaan 2 Esijännitys säädetään painumien mukaan eli tuossa kirjassa on vaan tietyn painoiselle säädöt. Ota parikaveria mittaamaan ja pitämään pystyssä. Jä säädä painuma omalle painolle hyväksi.
    1 Kiitos.

2 näin se taitaa olla paras tehdä juu. Kiitos.
    KTM smt 990 2012
    Lainaa MarkoNy kirjoitti Katso viesti
    Morjens

Toinen kesä menossa SMT:llä ja tyytyväinen valintaan edelleen. Yksi asia vaan askarruttaa, nimittäin vaihdepedaalin asento. Liian ylhäällä on se minun koivelle ja kurjistaa muuten mainiota ajonautintoa.

Ulkomaalaisia foorumeja selaillessa huomaan ongelman olevan melko yleinen. Olen ohjeen mukaan yrittänyt säätää poljinta alemmaksi mutta sitten se alkaa ottaa kiinni sivutuen jousen kiinnitystappiin eikä ykköstä saa päälle.
    Nyt joutuu aina nostamaan jalkaa tapilta kun pitää vaihtaa pienemmällä.

Onko vinkkejä korvaavaan pedaaliin millä ongelman saisi pois?

T Marko
    Lämmitelläkseni vanhaa aihetta, taisin lopulta selvittää mistä ongelmat vaihdepolkimen kanssa juontavat juurensa. Kottaraiseen on asennettu se Powerparts pohja "panssari" ja toisen puolen yksi kiinnikerauta on siellä sivuseisontatuen kiinnikkeen ja rungon välissä.
    Näinollen seisontatuki härdelli on varmaan puoli senttiä ulompana kuin normaalisti ja sen seurauksena vaihdepolkimen liike alaspäin on rajallinen. Ottaa kiinni siihen palautusjousen kiinnityspulttiin.
    Onko kellään moista asennettuna? Kuva siitä vaihdepolkimen läheisestä kiinnikkeestä tai alkuperäinen asennusohje voisi auttaa selvittämään onko meitsin pohjapelti asennettu oikein.

T Marko
    Asialliset asiat hoidetaan, muutoin ollaan kuin Ellun kanat!
    Uutena omistajana smt vaikuttaa tooodella hyvältä myös kaupunkiin, jousituksen ja näppärän kääntyvyyden vuoksi. Toki alakierrosten epätasainen käynti pitänee jossain välissä korjata mutta ei muuta. Etujarrulevyissä heittoa ja täristää jarruttaessa, onko kellään kokemusta ebc levyistä, joita saa n 200e ebay.de?.
    Ktm 990 SMT 2011
    Street Triple R 2013 ex
    Street Triple R 2011 ex
    Jos tallin nurkista löytyy jollakulla ovaalinmuotoiset slip on vaimentimet noise killereillä,järkihintaan, olen kiinnostunut.

Myös air box modiin tarvittavat osat kuten rottweiler/ITG suodattimen pohjalevyt kiinnostavat.
    Lainaa MotoMesa kirjoitti Katso viesti
    Jos tallin nurkista löytyy jollakulla ovaalinmuotoiset slip on vaimentimet noise killereillä,järkihintaan, olen kiinnostunut.

Myös air box modiin tarvittavat osat kuten rottweiler/ITG suodattimen pohjalevyt kiinnostavat.
    Löytyis pohjalevy 990 Kotariin Itg suodattimelle, jos et ole vielä mistään sitä hankkinut.
    Morjens kaikille! Minusta tuli muutama viikko takaperin oranssin 2012-mallisen SMTn omistaja ja hurjan tyytyväinen olen ostokseen. Tuolla kelpaa kiertää Eurooppa kesäkuussa. Laatuvaikutelma on ihan eri tasolla kuin Kawasakeissa ja potkuakin on sen verran, että ei varmana lopu kesken.

Suzu-ukon kanssa ehdinkin muutaman lauseen asiaan liittyen vaihtaa tuolla kahvanlämmittimet-ketjussa. Lootassa odottelevat vielä kuten myös oileri. Etuloksun jatke on postissa tulossa ja suodattimen kun saa niin pitää laittaa tuoreet öljyt sisään.

Vielä huomenna eturengas tilaukseen ja jossain vaiheessa alle, niin sitten voisikin keskittyä vain ajamiseen.

Lähetetty minun FRD-L19 laitteesta Tapatalkilla
    KTM 990 SMT -12
    Honda NX 250 -88

Tarinaa kesäkuun 2017 Euroopan retkestä: http://tommitravels.blogspot.fi/
    Kannattaa käydä kaikki pultit, kytkimen pultteja myöten läpi momenttiavaimen ja lukitteen kanssa ennen pidempää reissua. Erittäin hyvä pyörä, mutta pulttien löystyminen ominaisuutena ilman lukitetta. Samoin takarattaan välys (puslat) kannattaa tarkistaa.
    Ktm 990 SMT 2011
    Street Triple R 2013 ex
    Street Triple R 2011 ex
    Lainaa Striple kirjoitti Katso viesti
    Kannattaa käydä kaikki pultit, kytkimen pultteja myöten läpi momenttiavaimen ja lukitteen kanssa ennen pidempää reissua. Erittäin hyvä pyörä, mutta pulttien löystyminen ominaisuutena ilman lukitetta. Samoin takarattaan välys (puslat) kannattaa tarkistaa.
    Hyvä vinkki. Kiitän. Vaikka tuo on juuri semmosta hommaa mikä ei juuri kiinnostaisi, niin onhan se silti tehtävä.

KTM 990 SMT -12
    Honda NX 250 -88

Lainaa Striple kirjoitti Katso viesti
    Uutena omistajana smt vaikuttaa tooodella hyvältä myös kaupunkiin, jousituksen ja näppärän kääntyvyyden vuoksi. Toki alakierrosten epätasainen käynti pitänee jossain välissä korjata mutta ei muuta. Etujarrulevyissä heittoa ja täristää jarruttaessa, onko kellään kokemusta ebc levyistä, joita saa n 200e ebay.de?.
    Näissä kotarin kelluvista etulevyistä on ollut vähän puhetta muualla.
    Yleensä ne levyt ei o kierot vaan niitten kellunta pulttien väliin on menny hiekkapölyä ja muuta kakkia ja tekee sen että se ei saa vapaasti liikkua (selitin tän ehkä maailman eniten päin helsinkii mutmut..).
    Eli jos vaan jaksat purkaa ne ja laittaa yöks liukenemaan johonki mömmöön niin pitäisi sillä parantua.
    Toivottavasti oli jotain hyötyä ja järkeä.
    Tässä tapauksessa levyt piti uusia --> EBC. Levyn keskiosa oli kulunut syvemmälle, ja edellisten omistajien jäljiltä osa levyn napeista olivat ovalisoituneet.
    Ktm 990 SMT 2011
    Street Triple R 2013 ex
    Street Triple R 2011 ex
    Paras akku kohtuulliseen hintaan otsikon mukaiseen pyörään?

Toivottavasti meni vaan akku Motoparkissa, mutta siitä nyt aloitetaan kuitenkin. Edellinen ainakin oli entinen.

KTM 990 SMT -12
    Honda NX 250 -88

En osaa sanoa parhaasta, mutta kohtuuhintainen oli ainakin Exide, jonka ostin viiime vuonna Eurobikerilta. Kuudenkympin akulle jäi orgin etusetelin avulla hintaa huimat 30€ Ainakin vielä on toiminut.
    -11 KTM 990SMT
    -04 Suzuki SV1000S
    -94 Suzuki GSX750F
    -98 Honda CB Sevenfifty
    -84 Yamaha RD125
    -86 Helkama Raisu
    -84 Honda Monkey Dax 73cc
    Lainaa TomeS kirjoitti Katso viesti
    En osaa sanoa parhaasta, mutta kohtuuhintainen oli ainakin Exide, jonka ostin viiime vuonna Eurobikerilta. Kuudenkympin akulle jäi orgin etusetelin avulla hintaa huimat 30€ Ainakin vielä on toiminut.

Minulla toimi Exide melkein vuorokauden.... GS battery on sitten taas ollut hyvä.
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Minulla toimi Exide melkein vuorokauden.... GS battery on sitten taas ollut hyvä.
    Jos ei Köpiskään ole kuten ennen, ei ole "Jasatkaan" .
    Nykyinen on jo hieman huonossa hapessa kolmen vuoden jälkeen, vaikka ei ole saanut kertaakaan siipeensä.
    Muinoinhan nuo pelittivät isältä pojalle.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  15.  
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Jos ei Köpiskään ole kuten ennen, ei ole "Jasatkaan" .
    Nykyinen on jo hieman huonossa hapessa kolmen vuoden jälkeen, vaikka ei ole saanut kertaakaan siipeensä.
    Muinoinhan nuo pelittivät isältä pojalle.

GS ja Jasa ei vissii eroa toisistaan kuin nimessä
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
Sivu: 25 / 25:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15232425