Sivu: 1 / 25:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 735:sta
  1. #1
    KTM 990 SM T julkaistiin eilen Milanon näyttelyssä. Kyseessä on 990 Supermotosta enemmän matkailuun kehitetty versio...

    fasterandaster

    Kuvia, jos näkyvät. (G. Freeman ja H. Mitterbauer)









    BMW R nineT

    Tarinoita: Alppihullun päiväkirja
    Videoita: http://www.youtube.com/user/Alppihullu/videos

    AT-BA-BE-CH-CZ-DE-DK-EE-ES-FI-FR-GR-HR-HU-IT-LI-LT-LU-LV-MC-ME-NO-PL-RO-RS-SE-SK-SLO-TH
  2. #2
    Tuollaistahan voisi jopa harkita sitten, kun alkaa radalla ajelu tylsistyttää ja tourinki kiinnostamaan enemmän.. Eli ei varmaan ihan lähi vuosina.
    Hauskan näköinen jokatapauksessa.
    "The Slow And Pathetic"
  3. #3
    Ihan veikeän näköinen kaveri!
    Kyllä tollaisella tornantteja vääntelis mielellään, josko noita olisi vuokrattava ensi kesänä. Pitää tarkkailla Pauls endurokellerin sivuja...
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
  4. #4
    Lainaa (JT79 @ Marras. 05 2008,08:51) kirjoitti
    Kuvia, jos näkyvät. (G. Freeman ja H. Mitterbauer)
    Ei näy, tässä ktmimages.com-sivuilta:



    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  5. #5
    Tämäpä taitaa olla seuraava pyöräni. Varsinkin, jos ne tekee siitä ABS-version.

    Onkos täällä ketään joka olisi ajanut Triumphin 1050 triple koneella (nykyiinen mopo on -07 Tiger) ja KTM:n 990 koneella? Lähinnä kiinnostaisi tietää minkälainen tuo kone on luonteeltaan. Paperillahan nuo ovat melko lähellä toisiaan, mitä nyt KTM:n tehot ja väännöt taitaa vaatia pikkuisen enemmän kierroksia. Sitä kun on mennyt hemmottelemaan itsensä pilalle Triumphin kaikkialla oleilevalla väännöllä, niin millään kovin äkäisellä vehkeellä ei viitsisi enää matkaa taittaa.
    Ducati Hyperstrada -14
  6. #6
    Mihin tossa kotarissa abs jarruja tarvitsee? Siinähän on jo helkatin hyvät jarrut jo luonnostaan.
    Ultrafast KTM machine .
  7. #7
    Lainaa (Dege @ Huhti. 04 2009,21:36) kirjoitti
    Mihin tossa kotarissa abs jarruja tarvitsee? Siinähän on jo helkatin hyvät jarrut jo luonnostaan.
    Toivottavasti tästä nyt ei tule taas mitään ABS-taistelua, mutta musta ne on ihan hyvä turvavaruste, jota en toivo koskaan tarvitsevani. Nykyisessä Triumphissa moiset on ja toistaiseksi 20000km jälkeen edelleen toimettomana. Mutta kun on Puolalaisella uraisella tiellä vesisateessa dipannut renkaansa dieseliin, niin alkaa yllättävästi arvostamaan kaikkia mahdollisia teknisiä keksintöjä, jotka pitää pystyssä.



    Ducati Hyperstrada -14
  8. #8
    Ehdottomasti ottaisin tuollaiseen mopoon ABS:t. Pelkkä smoto on sit erikseen, mut jos matkaa ajaa kelissä kuin kelissä ja vaihtelevalla lastilla, niin en kyllä ostais omalla rahalla enää mopoa, jossa ei olisi ABS:siä.

    En osaa tuosta smt:n koneesta sanoa, mutta ainakin vanhempi kaasutinmallinen 950 smoto oli varsin jouhea luonteeltaan. Ainakin sen lyhyehkön koeajolenkin perusteella vääntöä tuntu tulevan heti alhaalta, kun meinas keulia tahattomasti.
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  9. #9
    Ihan mielenkiintoisen näköinen pyörä, mutta on tuossa kyllä supermoton käsitettä venytetty jo aika pitkälle.
  10. #10
    Lainaa (pajazo @ Huhti. 04 2009,22:51) kirjoitti
    Ihan mielenkiintoisen näköinen pyörä, mutta on tuossa kyllä supermoton käsitettä venytetty jo aika pitkälle.
    Jeps, eipä tuo mikääm supermoto enää olekaan, enkä moista olekaan hakemasa. Ideana onkin löytää pyörä jolla voi käydä kahvilla Monacossa, kurvailla siinä matkalla Alpeilla ja pärjätä kehä kolmosen työmatkaruuhkassa.
    Ducati Hyperstrada -14
  11. #11
    Tuommoisen * juuri ostin, saan ajoon vapuksi.
    "Tyhmyys ihmisen tyhmentää" -FG
  12. #12
    Lainaa (kotterokuski @ Huhti. 25 2009,13:24) kirjoitti
    Tuommoisen juuri ostin, saan ajoon vapuksi.
    Onnea vain uudesta ja hienosta kotarista! Tuollainen tekisi mieli hakea itsekin, jos toi yamppi vain menisi kaupaksi..



    Honda CRF 250 L
  13. #13
    Onneksi olkoon hienosta pyörästä! Itselle haaveilen seuraavaksi pyöräksi samanlaista. Tossa alkaa oleen monikäyttöisyys huipussaan. Suomen olosuhteissa ja nopeuksissa optimi valinta.
    KTM 950 SM
  14. #14
    Kiitos kiitos , minulle toi istuu kuin nenä päähän. Tykästyin heti.
    "Tyhmyys ihmisen tyhmentää" -FG
  15. #15
    Onko tuohon SMT:hen saatavilla muita laukkuja kuin ne kotarin omat "pehmeät". On meinaan liian pienet ja jotenkin vierastan pehmeitä laukkuja reissukäytössä.

    Eni vei, tuo voisi hyvinkin olla se seuraava...sitten joskus.

    Niin ja onnittelut kotterokuskille uuden pyörän johdosta!



  16. #16
    Tulihan koeajettua tuo smt ja täytyy sanoa että oli ensimmäinen pehmeä kotari, siis ajettavuudeltaan suorastaan unettava.
    Ultrafast KTM machine .
  17. #17
    Lainaa (Dege @ Huhti. 25 2009,21:56) kirjoitti
    ajettavuudeltaan suorastaan unettava.
    Unettava ?= mukava/pehmeä ajettava...jotakin muuta?...
    <br />
  18. #18
    Unettava= järkyttävän mukavanoloinen alusta, kovuudesta ei tietoakaan mikä ei ole välttämättä ole huono asia. Itse tykkään kovemmasta alustasta, pysyy paremmin pirteänä ajaessa. Alustan toiminta muuten oli hyvä, voiko WP.ltä muuta odottaa. Tietysti onhan siinä kaikki säädötkin millä saa alustan kovemmaksi.
    Ultrafast KTM machine .
  19. #19
    Jossain testissä väittivät että saa ratamoodiin säätämällä....
    CW-XXX RIII
    F = dp / dt
  20. #20
    Ite ostin just hiljan perusmallin sm990:stä. Olen aina ollut sitä mieltä että se on ruma, eikä se mielipide ole siitä muuksi muuttunut. Mutta päätin olla välittämättä siitä kun se muuten on _todella_ mainio pyörä.

    Smt:kin olis varmaan mainio vekotin, mutta itte oon nakupyöräillyt jo niin monta vuotta, etten katteista välitä, siksi perusmalli on riittävän jees.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  21. #21
    Sivulaukkuja ei vielä ainakaan ole muita saatavilla niihin pikakiinnikkeisiin kuin ne pienet pehmeät. Takaboxin saa tietysti kovakuorisena,ite otin 47 litrasen.
    Alustan saa tosiaan säädettyä sellaiseksi kuin haluaa.
    "Tyhmyys ihmisen tyhmentää" -FG
  22. #22
    Onko mitään toivoa että jonkin muun version laukkutelineet kävisivät suoraan?

    Onko noita muuten missä koeajeltavissa? Uudellamaalla?

    Lehtiartiklojen perusteella vaikuttaa kiintoisalta.
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  23. #23
    Nyt on sitten * 150 km ja naama on *.
    "Tyhmyys ihmisen tyhmentää" -FG
  24. #24
    Lainaa (Tympeysmies @ Huhti. 27 2009,17:47) kirjoitti
    Onko mitään toivoa että jonkin muun version laukkutelineet kävisivät suoraan?

    Onko noita muuten missä koeajeltavissa? Uudellamaalla?

    Lehtiartiklojen perusteella vaikuttaa kiintoisalta.
    BW:n kummastakin liikkeestä löytyy koeajo pyörät.
    SW-Motech:in (RM-Heino) mallistosta löytyy sopivat telineet sekä alu-boxille, että normi muovi ämpäreille.
    Jousitus on säädetty vakio asetuksissa turhan löysäksi ainakin satakiloiselle apinalle, mutta säädöt löytyvät.
    Häiritsevin asia on rivikoneisiin tottuneelle tuo kotarin V2:sen kulmikkuus. Todennäköiseti koeajan adventuren ennen ostopäätöstä.
    Optimi yhdistelmä minulle olisi Triumph:in kolmipyttyinen 1050 moottori, kotarin alusta ja runko. Yhdistettynä Triumphin ulkoiseen olemukseen...
  25. #25
    Juuri nuo asialliset laukkutelineet ja riittävät lisävarustelaukut tuossa T-mallissa tekevät pelistä houkuttelevan. Jos olisin nyt pyörää vailla, niin tuossa olisi yksi vaihtoehto jonon kärkeen.
    Dixi et animam levavi
  26. #26
    ei siinä mikään kulmikas kone ole. Pistää eturattaaksi piikkiä pienemmän elikk 16 piikkisen ja G2sen kaasuhandelilla tasoittaa ranneliikkeen rosoituutta.
    Kahva käy kaikkiin lc8hin.

    alkuperäistä kahvaa voi myös viilata anteeksiantavammaksi, ts. progressiivikseksi. ideana on rajoittaa läppien avautumisen vauhtia 1/3 kierroksen aikana. loppukierto sitten nostaa luistit katttoon
    a
    CRF1000
    RC8
    Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
  27. #27
    Houkutteleehan se. Mutta vittuuntuuko sitä tuohon kulmikkuutteen vai innostuuko siitä. Jotenkin vain tuntuu sille, että pieni kaasun liike aiheuttaa vähän liikettä ja reilumpi liike aiheutta vahvan lähdön?!? Kaasuun vastaavuus on minulle iso ongelma. Korjaantusikohan tuo powercommanderilla?
  28. #28
    Kyllä se kaasun kulmikkuus on ihan todellinen ongelma sm:ssä. Toiset tottuu, toiset ei. Itse sanoisin, että ei se ainakaan kauheasti pahempi ole kuin mva brutalessa, joka mulla oli aiemmin. Että ajattelin vaan tottua.

    Semmonen mielikuva mulla on, että pcllä saattais asiaan saada parannusta, mutta joku ktm-foorumi vois olla asiaan paremmin valaisua antava...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  29. #29
    SMTssä on eri kartta jossa polttoainetta on pienille avauksilla ja tyhjäkäynnille erilailla kuin näissä aikaisemmissa... Käykää ajamassa niin selviää onko kulmikas...
    CW-XXX RIII
    F = dp / dt
  30.  
  31. #30
    Lainaa (wizard11 @ Huhti. 30 2009,09:22) kirjoitti
    SMTssä on eri kartta jossa polttoainetta on pienille avauksilla ja tyhjäkäynnille erilailla kuin näissä aikaisemmissa... Käykää ajamassa niin selviää onko kulmikas...
    Kävin koeajamassa ja sen pohjalta tässä kommentoin. Pitänee käydä vielä uudestaan ajamassa.
Sivu: 1 / 25:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen