Sivu: 34 / 34:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24323334
Tulokset 991:stä 1005:een 1005:sta
  1. #991
    950 Sumossa on samat vanteet ja svingi kuin SD:ssä. Olikohan TKC 150 leveänä ja rallinastoilla takana, edessä joku 17' takanen enskanastoilla yhden talven. 170-180 kelasi mittariin, sitten ilmanvastusvoima ylitti renkaan jäähän välittämän voiman. Hauskaa oli silti ja rengas kesti varsin hyvin.
    Ed. Viestin Mitaksia syötetään LC8 Kotareille varsin yleisesti, paino ei ole ongelma.
  2. #992
    Jeps, olen jo mittaillut ettei ainakaan svingi ahista. Etuloksun joutuu modaamaan tai ottamaan pois. Kumit ajattelin teetättää kisarenkaassa, sieltä jo pari vuotta sitten kyselin mutta äkillisen persaukisuuden takia jäi tilaamatta. Sisuskumilla joutuu laittamaan jokatapauksessa. Etunen saa olla kapein mahdollinen mikä vielä pomppaa vanteelle. Pikkasen arveluttaa tuo pyörän paino, vaikka oikeistaan kaikki mahdollinen ja mahdoton painon pudotus on jo tehty. Kiitokset kommenteista, lumia ja jäitä odotellessa 😀
  3. #993
    Onko kellään hyviä pirkka-niksejä noiden vetopakan kumien vaihtoon? Lähinnä askarruttaa miten saan ne vanhat lusikoitua ulos. Uskoisin että tuoreet menee vaikka rasvan kanssa naputtelemalla.
  4. #994
    Pitää porata vulkanoinnin läpi reikä, ja vääntää sitten talttapäällä sisäkautta holkki irti.
    Ktm 990 SMT 2011
    Street Triple R 2013 ex
    Street Triple R 2011 ex
  5. #995
    Hei te jotka olette vaihtaneet RC8 kiihdytyssuppiloita, pitäskö ne käydä heittämällä Sdn ruiskurunkoon? Hankin nuo suppilot jollain numerolla, mutta kiinnitys on ihan erilainen. Eli onko noita olemassa jollain varaosanrolla suoraan käypäsiä sdn ruiskurunkoon?
  6. #996
    Jäi Supermotosta ylimääräiseksi lähes käyttämätön ergo-penkki, ei uudelle häpeä. Lisäksi löytyy 990:een sopivat ITG:n suodatin ja sille pohjalevy jos haluaa imupuolen parantaa, uudet ja käyttämättömät.

    Laita Yv:tä jos noille tarvis ja tarjoa.
    Tuono 1100RR
  7. #997
    Osaisiko joku sanoa mistä voi johtua sivuääni 990 duken alakierroksilla? Sellainen hakkaava rahina niinkuin nokkaketju olisi erittäin löysällä tjs. Tämä ilmenee ainoastaan veto päällä jossain 2000-3500rpm, paikallaan kaasutellessa ei mitään. Nokankiristimet ja venakopat olen käyttänyt auki, kaikki toimii normaalisti ja välykset kohdallaan. Olen myös tutkinut kaikki pakosarjan liitokset ym ettei mikään resonoi. Onko mahdollista että nokkaketjut voi olla jo venyneet vaikka kiristimet toimii (ainakin kädessä) normaalisti? Padalla on ajettu 53tkm.
  8. #998
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Ettei olisi toisioketjun resonanssi työtahtien kanssa? Vaimenee jonkin verran kun kiristää ketjua, mutta ei poistu kokonaan.
    1000
  9. #999
    Erilaisten resonanssiäänien paikallistaminen on muuten välillä turhan hapokasta hommaa vaikka
    kuinka etenisi loogisesti ja asioita pois sulkien.

    Kypärän käyttö hankaloittaa asiaa aika lailla, joten ajossa ilmaantuvat resonanssit ovat usein vielä hankalampia.

    Olkoon kuinka laitonta tahansa ja sillä hyvästelisi taivaspaikkansakin.... niin kummasti vaan moni satojakin
    kilsoja riesannut asia on paikantunut samoin tein lyhyellä "puolivallattomalla" koeajolla.

    Ei tässä kuitenkaan laittomuuksiin ketään kehoiteta.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  10. #1000
    Lainaa Hannula kirjoitti Katso viesti
    Ettei olisi toisioketjun resonanssi työtahtien kanssa? Vaimenee jonkin verran kun kiristää ketjua, mutta ei poistu kokonaan.
    Joo tämäkin kävi mielessä, olen kokeillut löysemmällä ja kireämmällä ketjulla, ei vaikutusta asiaan. Tätä ääntä ei aikaisemmin kuulunut ainakaan havaittavasti, nyt sitten viimeisen 5000km aikana on asteittain pahentunut.
  11. #1001
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, koulutusvastaava Nitrous:n avatar
    Liittyi Mar 2004
    Hälsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa wilipedia kirjoitti Katso viesti
    Joo tämäkin kävi mielessä, olen kokeillut löysemmällä ja kireämmällä ketjulla, ei vaikutusta asiaan. Tätä ääntä ei aikaisemmin kuulunut ainakaan havaittavasti, nyt sitten viimeisen 5000km aikana on asteittain pahentunut.
    Ainakin mulla kulunut ketju paukutti Dukessa, mutta uusi ei pitäny juurikaan ääntä.
    Superbike B #7
  12. #1002
    Lainaa wilipedia kirjoitti Katso viesti
    Joo tämäkin kävi mielessä, olen kokeillut löysemmällä ja kireämmällä ketjulla, ei vaikutusta asiaan. Tätä ääntä ei aikaisemmin kuulunut ainakaan havaittavasti, nyt sitten viimeisen 5000km aikana on asteittain pahentunut.
    Onkos eturatas miten hyvässä kunnossa?
    Omassa rallatteli ja meni pykälätkin huonosti päälle, äkkiä katsottuna ratas oli hyvä... mut ketju pois päältä ja ihan paskahan se oli.
    SE
  13. #1003
    Lainaa jiipekki kirjoitti Katso viesti
    Onkos eturatas miten hyvässä kunnossa?
    Omassa rallatteli ja meni pykälätkin huonosti päälle, äkkiä katsottuna ratas oli hyvä... mut ketju pois päältä ja ihan paskahan se oli.
    Ketjulla ja rattailla on nyt rullattu joku 18tkm. Silmämääräisesti ehjät mutta kauneus on katsojan silimässä😀 Tilaan nyt uudet ja katsotaan auttaako.
  14. #1004
    Täällä on 24 tkm mittarissa ja ei täyttä varmuutta onko orggikset. Rattaassa ei näy kulumaa, mutta onko mahdollista, et ne on silti orggis ja kuluneet? Kannattaako vaihtaa jo nyt ettei katkee? Jossain keskustamutkassa en haluis niiden katkeavan. Piikkiaikoina ei ollut epäselvää pitääkö vaijtaa vai ei, sen näki rattaasta.
    Ktm 990 SMT 2011
    Street Triple R 2013 ex
    Street Triple R 2011 ex
  15.  
  16. #1005
    Ketjun maksimi venymä on mainittu omistajan käsikirjassa.
    Mul vaihtu eka satsi 22 tkm kohdalla.
    KTM smt 990 2012
Sivu: 34 / 34:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24323334