Sivu: 34 / 34:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24323334
Tulokset 991:stä 996:een 996:sta
  1. #991
    950 Sumossa on samat vanteet ja svingi kuin SD:ssä. Olikohan TKC 150 leveänä ja rallinastoilla takana, edessä joku 17' takanen enskanastoilla yhden talven. 170-180 kelasi mittariin, sitten ilmanvastusvoima ylitti renkaan jäähän välittämän voiman. Hauskaa oli silti ja rengas kesti varsin hyvin.
    Ed. Viestin Mitaksia syötetään LC8 Kotareille varsin yleisesti, paino ei ole ongelma.
  2. #992
    Jeps, olen jo mittaillut ettei ainakaan svingi ahista. Etuloksun joutuu modaamaan tai ottamaan pois. Kumit ajattelin teetättää kisarenkaassa, sieltä jo pari vuotta sitten kyselin mutta äkillisen persaukisuuden takia jäi tilaamatta. Sisuskumilla joutuu laittamaan jokatapauksessa. Etunen saa olla kapein mahdollinen mikä vielä pomppaa vanteelle. Pikkasen arveluttaa tuo pyörän paino, vaikka oikeistaan kaikki mahdollinen ja mahdoton painon pudotus on jo tehty. Kiitokset kommenteista, lumia ja jäitä odotellessa 😀
  3. #993
    Onko kellään hyviä pirkka-niksejä noiden vetopakan kumien vaihtoon? Lähinnä askarruttaa miten saan ne vanhat lusikoitua ulos. Uskoisin että tuoreet menee vaikka rasvan kanssa naputtelemalla.
  4. #994
    Pitää porata vulkanoinnin läpi reikä, ja vääntää sitten talttapäällä sisäkautta holkki irti.
    Ktm 990 SMT 2011
    Street Triple R 2013 ex
    Street Triple R 2011 ex
  5. #995
    Hei te jotka olette vaihtaneet RC8 kiihdytyssuppiloita, pitäskö ne käydä heittämällä Sdn ruiskurunkoon? Hankin nuo suppilot jollain numerolla, mutta kiinnitys on ihan erilainen. Eli onko noita olemassa jollain varaosanrolla suoraan käypäsiä sdn ruiskurunkoon?
  6.  
  7. #996
    Jäi Supermotosta ylimääräiseksi lähes käyttämätön ergo-penkki, ei uudelle häpeä. Lisäksi löytyy 990:een sopivat ITG:n suodatin ja sille pohjalevy jos haluaa imupuolen parantaa, uudet ja käyttämättömät.

    Laita Yv:tä jos noille tarvis ja tarjoa.
    Tuono 1100RR
Sivu: 34 / 34:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24323334