Sivu: 10 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8910
Tulokset 271:stä 276:een 276:sta
  1. #271
    Tuli ostettua tuollainen ylivuotinen '08 RC8. Sain sen alle pari päivää sitten ja nyt on ekat 600km makustelua takana. Oma mielipide on ettei se todellakaan mitenkään niin vaikea laite ole edes kaupungissa kuin on moitittu, jopa helpompi kuin edellinen vaihdossa mennyt jaappanin V2 kyykky VTR SP-1. Samat perusongelmat, mutta lievempänä ja mutkatiellä tuo taas on monta luokkaa notkeampi vehje. Tämän kanssa varmasti viihdytään kesä jos toinenkin.



    Pari kysymystä kuitenkin:
    - Kuuluuko tuon koneen säksättää ja kilkattaa kovinkin kovasti? Kuulostaa siltä kuin jokin venttiili olisi metrin verran säädöistä pielessä
    - Yritin katsella tuolta KTM Service & Safety checkistä mitä sille on tehty, mutta ei löydä mun laitteen tietoja. Kenties ehkä siksi, että en löytänyt mun luovutustodistuksesta mitään Delivery Certificate Numberia. Yläreunassa on joku "henkilötunnus", mutta sillä ei tuonut mitään tietoa. Mistä siis löytyy tuo Certinumero?
    I'm not complete idiot, still missing some parts!
    Honda VFR 800 V-Tec & Yamaha XS650
    (exät Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
  2. #272
    Lainaa (absum @ Heinä. 29 2010,20:02) kirjoitti
    - Kuuluuko tuon koneen säksättää ja kilkattaa kovinkin kovasti? Kuulostaa siltä kuin jokin venttiili olisi metrin verran säädöistä pielessä
    Äänet kertonee että kone käy eikä mikään osa ole päässyt jumiintumaan... *

    Ilmeisesti siis samanlaisia kilinöitä kuin videolla ~1:40 alkaen?

    Toisessa videossa kuuluu ehkä vielä selvemmin.



  3. #273
    Lainaa (Seikkailu_R @ Heinä. 29 2010,20:13) kirjoitti
    Äänet kertonee että kone käy eikä mikään osa ole päässyt jumiintumaan... *

    Ilmeisesti siis samanlaisia kilinöitä kuin videolla ~1:40 alkaen?

    Toisessa videossa kuuluu ehkä vielä selvemmin.
    Piti ihan käydä käynnistämässä ja kuuntelemassa vertailun vuoksi. Luonnossa tietysti kalke on voimakkaamman kuuloinen kuin videossa, mutta tutulta kuulostaa ja tahti on sama. Ei siis ilmeisesti syytä huolestua, kuulunee asiaan
    I'm not complete idiot, still missing some parts!
    Honda VFR 800 V-Tec & Yamaha XS650
    (exät Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
  4. #274
    Lainaa (absum @ Heinä. 29 2010,20:02) kirjoitti
    - Yritin katsella tuolta KTM Service & Safety checkistä mitä sille on tehty, mutta ei löydä mun laitteen tietoja. Kenties ehkä siksi, että en löytänyt mun luovutustodistuksesta mitään Delivery Certificate Numberia. Yläreunassa on joku "henkilötunnus", mutta sillä ei tuonut mitään tietoa. Mistä siis löytyy tuo Certinumero?
    Juu, mun mielestä se on juurikin tuo henkilötunnus. Noita kaikkia takuuhuoltojuttuja ei välttämättä kirjata, ainakin tuolle mun vanhalle SD:lle ei näkynyt kuin nuo vuosihuollot. Nykyisessä laitteessa ei tullut tuota ensimmäisen omistajan luovutustodistusta mukana, niin ei voi tarkistaa.

    Ehkäpä tuolle laitteellesi ei vielä ole tehty sen kummenpaa...
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  5. #275
    Lainaa (Tachometer @ Heinä. 29 2010,23:00) kirjoitti
    Ehkäpä tuolle laitteellesi ei vielä ole tehty sen kummenpaa...
    Olis kyllä syytä olla tehty... noiden -08 vuosimallien takuuhommiin kun kuuluu mm. uudet männät, nokat ja öljynlauhdutin + muuta...
    Honda NS 125 R2 --> Gilera SP01 --> Kawasaki ZXR 400 -92 --> Kawasaki ZX-6R -98 --> Ducati 748 S -99 --> KTM 1190 RC8 -08 --> Honda CBR 1000 RR -07
  6.  
  7. #276
    Kyselin myyjältä aiheesta, niin kuulemma kaikki muut olisi tehty jo KTM:n puolesta paitsi vaihteensiirtäjän fiksi ja sen lupasivat tehdä ajokauden päätteeksi. Ei sitten vissiin tosiaan näy tuolla service checkissä tehtaalla tehtyjä juttuja ja huollossahan tuo ei vielä ole edes käynyt.
    I'm not complete idiot, still missing some parts!
    Honda VFR 800 V-Tec & Yamaha XS650
    (exät Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
Sivu: 10 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8910