Sivu: 12 / 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112131422 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 331:stä 360:een 1048:sta
  1. #331
    Kukas osaa kertoa, mitkä käsisuojat passaavat sellaisenaan tähän? Ilmeisesti KTM:n powerpartseissa on S-Dukelle tarkoitetut, mutta en löydä? Noissa muissa on ilmeisesti ongelmia kahvojen kanssa, eivät mahdu typistämättä.
  2. #332
    Oliko se nyt niin että 2008SDssä on vesipumpun akselia ja tiivistystä muutettu/parannettu, niin että ei pitäisi heti ruveta vuotamaan?

    Tietäisi vaan että rupeaako vaihtamaan osia vai onko se turhaa.
  3. #333
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Airhead @ Maalis. 31 2010,15:17) kirjoitti
    Oliko se nyt niin että 2008SDssä on vesipumpun akselia ja tiivistystä muutettu/parannettu, niin että ei pitäisi heti ruveta vuotamaan?

    Tietäisi vaan että rupeaako vaihtamaan osia vai onko se turhaa.
    Ainakin -07 mallissa on kestänyt jo jotain 35-40tkm, eikä vielä ongelmia havaittavissa. Taitaa ne isoimmat ongelmat olla siinä vanhemmassa 950-koneessa.



    Superbike #7
  4. #334
    Noista kilpitelineistä pitää mainita yks juttu. Ostin aikoinaan mun 690SM:ään R&G:n kilpitelineen. Aivan järkyttävää paskaa oli laatu. Alko hitsisaumat ruostumaan parin kk:n jälkeen ja muutenkin maalit rapisemaan. Lopulta koko paska lähti huitsinvituraan motarilla kilpineen päivineen. Laitoin melko mairittelevan reklamaation firmalle. Eipä niitä paljoon jääkarhumaan ongelmat kiinnostanut.

    Kun uutta telinettä etsin, törmäsin sillon firmaan nimeltä Evotech. Tilasin sieltä uuden telineen ja jopas oli laadukkaan olonen kapistus. Paksua Billet- alumiinia ja väritkin pysy moitteetta.

    Kun Duke tuli taloon, en miettiny hetkeekään minkä kilpitelineen ostan siihen. Nyt Evotechin teline kiinni ja oon ollu SD:ssäkin todella tyytyväinen. Hinta puolet siitä mitä R&G pyytää omista paskoistaan. Sama juttu crashpad rintamalla. Evotechiltä myös padit paljon halvemmalla ja laatu on priimaa. Ei oo tosin kokemuksia R&G:n padeista, mutta jos on samaa laatua ku kilpitelineet, ni eipä kipatessa paljon lohduta.

    Kannattaa tutustua em. firmaan jos on ko. tuotteita hommaamassa. Mulla on tosta Evon kilpitelineen asennuksesta pic by pic tallenteet, jos joku tarvii.

    UGH ja kevättä kohti.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  5. #335
    Nyt taitaa mulla olla modifikaatiot tehtynä toistaiseksi... Tällästä sain aikaan:


    Kikkareet:
    -KTM:n akselitatit
    -R kit
    -R:n karbooniset lämpösuojat
    -Pyramid plasticsin fenda extenda
    -R&G konetatit
    -R&G lankarullat
    -R:n ergo satula
    -Kotarin touring-pleksi

    Pyörä on kyllä luiskassa, mutta jotenkin näyttää toi perä liian matalalta... Pitäisköhän ostaa pisempi iskari *
  6. #336
    Hieno peli! Äänentoistoon voisi vielä hieman panostaa.. Mistä olet hommannut kaatumatatit tuohon koneen kylkeen?
  7. #337
    Lainaa (Repis @ Huhti. 01 2010,23:11) kirjoitti
    Hieno peli! * Äänentoistoon voisi vielä hieman panostaa.. *Mistä olet hommannut kaatumatatit tuohon koneen kylkeen?
    Danke... Konetatit ostin adrenalinilta. Tai siis twin shackistä:
    http://www.twinshack.co.uk/

    Mutta tsekkaa myös intobikes, britit laskuttaa pirusti postikuluista.

    Vinkki tuli tältä palstalta, olisko ollut sivu tai pari sitten. Ajattelin ajella vakiokannuilla siihen asti että yoshimura saa värkättyä e-hyväksytyn version.
  8. #338
    Lainaa (s&s @ Huhti. 01 2010,17:17) kirjoitti
    Nyt taitaa mulla olla modifikaatiot tehtynä toistaiseksi...
    komia on peli, mutta miltähän olis näyttänyt valkoisella perällä... Täyshiilikuituiset Yoshit sopisivat tuohon kuin nenä piähän....
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  9. #339
    Lainaa (Tachometer @ Huhti. 02 2010,00:14) kirjoitti
    Täyshiilikuituiset Yoshit sopisivat tuohon kuin nenä piähän....
    tai Remuksen hiilikuituiset hexaconit! ovat myös e-hyvät. Pitää taas mainostaa *



    Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07
  10. #340
    Lainaa (s&s @ Huhti. 01 2010,17:17) kirjoitti
    Nyt taitaa mulla olla modifikaatiot tehtynä toistaiseksi... Tällästä sain aikaan:


    -R:n ergo satula
    Miltä tuo ergopenkki vaikuttaa? odottelen itse vielä vesi kielellä omani saapumista paikalliselle diilerille.
    wille
  11. #341
    Lainaa (wille @ Huhti. 02 2010,10:34) kirjoitti
    Miltä tuo ergopenkki vaikuttaa? odottelen itse vielä vesi kielellä omani saapumista paikalliselle diilerille.
    Jaa'a, odotin siltä kyllä vähän enemmän, musta se vaikuttaa siltä kuin ei olisikaan geeliä vaan vain jotain vaahtomuovia... Mukavuudesta on vaikea sanoa mitään, mutta eiköhän se tässä kuukauden sisään selviä.

    Mä odottelin tota omaani parisen kuukautta tilauksesta, viime torstaina se sit viimein saapui Espoon BW:iin.
  12. #342
    Lainaa (Tachometer @ Huhti. 02 2010,00:14) kirjoitti
    komia on peli, mutta miltähän olis näyttänyt valkoisella perällä...
    Samaa itse miettinyt, kyllähän se valkonen perä olis paikallaan mutta ainakaan maalauttaa en viitsi ennenkuin olen varma että pidän R-perän. Kun saisi kisatarrojen sapluunat jostain, niin sellaiset voisin jostain etolan valkoisesta muovitarrasta leikata ja läimästä perään.
  13. #343
    Lainaa (jukka990 @ Huhti. 02 2010,07:42) kirjoitti
    Lainaa (Tachometer @ Huhti. 02 2010,00:14) kirjoitti
    Täyshiilikuituiset Yoshit sopisivat tuohon kuin nenä piähän....
    tai Remuksen hiilikuituiset hexaconit! ovat myös e-hyvät. Pitää taas mainostaa *
    Pitää kattella... Jotenkin olen fiksoitunut noihin yosheihin, mutta ei nuo hexaconitkaan huonolta näytä. Ensi kesä kuitenkin vakiona, ainakin näillä näkymin.
  14. #344
    Lainaa (s&s @ Huhti. 05 2010,08:16) kirjoitti
    Lainaa (wille @ Huhti. 02 2010,10:34) kirjoitti
    Miltä tuo ergopenkki vaikuttaa? odottelen itse vielä vesi kielellä omani saapumista paikalliselle diilerille.
    Jaa'a, odotin siltä kyllä vähän enemmän, musta se vaikuttaa siltä kuin ei olisikaan geeliä vaan vain jotain vaahtomuovia... Mukavuudesta on vaikea sanoa mitään, mutta eiköhän se tässä kuukauden sisään selviä.

    Mä odottelin tota omaani parisen kuukautta tilauksesta, viime torstaina se sit viimein saapui Espoon BW:iin.
    Eihän tuossa ärrän orggispenkissä mitään muuta vikaa minun mielestäni ole kuin suunnaton liukkaus. Varsinkin jos ja kun ajelee vielä tekstiilikamoissa on se suorastaan vaarallisen liukas.

    Tokihan siihen varmaan voisi koittaa laittaa jotain kemikaalia mikä vähentäisi liukkautta. Toistaiseksi olen vasta koittanut pestä sitä erilaisilla aineilla ilman mainittavaa tulosta.
    wille
  15. #345
    Lainaa (wille @ Huhti. 05 2010,10:30) kirjoitti
    Eihän tuossa ärrän orggispenkissä mitään muuta vikaa minun mielestäni ole kuin suunnaton liukkaus. Varsinkin jos ja kun ajelee vielä tekstiilikamoissa on se suorastaan vaarallisen liukas.

    Tokihan siihen varmaan voisi koittaa laittaa jotain kemikaalia mikä vähentäisi liukkautta. Toistaiseksi olen vasta koittanut pestä sitä erilaisilla aineilla ilman mainittavaa tulosta.
    Liukkausongelmaan ergo-penkki varmaan auttaa, pinta on rypyliäinen ja mielestäni tarraa kyllä kiinni jopa farkun persukseen...

    Yleensä kemikaaleilla onnistuu helpommin liukastaminen * Oikeilla aineilla varmaan myös kitkan lisääminen, mutta ainetta voi sit löytyä myös ajohousun persuksesta.
  16. #346
    Lainaa (s&s @ Huhti. 05 2010,10:48) kirjoitti
    Lainaa (wille @ Huhti. 05 2010,10:30) kirjoitti
    Eihän tuossa ärrän orggispenkissä mitään muuta vikaa minun mielestäni ole kuin suunnaton liukkaus. Varsinkin jos ja kun ajelee vielä tekstiilikamoissa on se suorastaan vaarallisen liukas.

    Tokihan siihen varmaan voisi koittaa laittaa jotain kemikaalia mikä vähentäisi liukkautta. Toistaiseksi olen vasta koittanut pestä sitä erilaisilla aineilla ilman mainittavaa tulosta.
    Liukkausongelmaan ergo-penkki varmaan auttaa, pinta on rypyliäinen ja mielestäni tarraa kyllä kiinni jopa farkun persukseen...

    Yleensä kemikaaleilla onnistuu helpommin liukastaminen * Oikeilla aineilla varmaan myös kitkan lisääminen, mutta ainetta voi sit löytyä myös ajohousun persuksesta.
    Uujea! Uusi uljas Ergo-istuin saapui tänään ja kyllä vain on aivan erituntuinen nyt. Mietin myös jotain stomp-grippejä tankkiin mutta kun käytännössä polvet on niin alhaalla ettei niistä taitaisi isommin olla iloa.

    Mutta siis summa summarum, tuota penkkiä voi kyllä suositella jo lyhyenkin koeajelun perusteella.
    wille
  17. #347
    Tuli vihdoin viikonloppuna avattua kausi.

    Talven aikana aikaan saadut muutokset:
    -Iskareiden huolto ja shimmaus Gustafsson Racingissa
    -Xenon lähivaloon
    -ledi vilkut eteen ja taakse
    -pienempi kilpiteline

    Ledivilkkuja asentaessa kannattaa suoraan hakea eletroninen vilkkurele, jonka itse unohdin ensiksi. Vaikka oli vastukset kiinni niin silti vilkutti liian nopeati. Vielä pitää testata, että toimiiko elektronisella releellä ilman vastuksia.
    "The Slow And Pathetic"
  18. #348
    Lainaa (Marshal @ Maalis. 31 2010,21:21) kirjoitti
    Noista kilpitelineistä pitää mainita yks juttu. Ostin aikoinaan mun 690SM:ään R&G:n kilpitelineen. Aivan järkyttävää paskaa oli laatu. Alko hitsisaumat ruostumaan parin kk:n jälkeen ja muutenkin maalit rapisemaan. Lopulta koko paska lähti huitsinvituraan motarilla kilpineen päivineen. Laitoin melko mairittelevan reklamaation firmalle. Eipä niitä paljoon jääkarhumaan ongelmat kiinnostanut.

    Kun uutta telinettä etsin, törmäsin sillon firmaan nimeltä Evotech. Tilasin sieltä uuden telineen ja jopas oli laadukkaan olonen kapistus. Paksua Billet- alumiinia ja väritkin pysy moitteetta.

    Kun Duke tuli taloon, en miettiny hetkeekään minkä kilpitelineen ostan siihen. Nyt Evotechin teline kiinni ja oon ollu SD:ssäkin todella tyytyväinen. Hinta puolet siitä mitä R&G pyytää omista paskoistaan. Sama juttu crashpad rintamalla. Evotechiltä myös padit paljon halvemmalla ja laatu on priimaa. Ei oo tosin kokemuksia R&G:n padeista, mutta jos on samaa laatua ku kilpitelineet, ni eipä kipatessa paljon lohduta.

    Kannattaa tutustua em. firmaan jos on ko. tuotteita hommaamassa. Mulla on tosta Evon kilpitelineen asennuksesta pic by pic tallenteet, jos joku tarvii.

    UGH ja kevättä kohti.
    Pystytkö avaamaan uuden keskustelun, johon liittäisit noita kuvia tosta projektista... kiitos.
    buell xb12s -> ktm superduke
  19. #349
    Kunka moni on vaihtanut jäähdytinnesteet pyöräänsä?

    Multa löytyi jotain mujua nesteiden seasta. Nyt on järjestelmä huuhdeltu ja täytetty uusiksi. Tämä on ilmeisesti sitä tehtaalta jäänyttä bonusta?
  20. #350
    En ole vielä vaihtanut mutta se taitaa olla seuraava huoltotoimenpide. Onko vinkkejä tuohon huuhteluun, vai etenenkö mutu-tuntumalla?
    ex: SuperDuke
    ex: CBR1000RR
    ex: GSX-R600
  21. #351
    Ettepä te paljoa ota silmää käteen, kun sivukaupalla tästä muhjusta jauhettu niin tässä kuin muissakin LC8-aiheisissa säikeissä.
  22. #352
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Onko kukaan muokannut tuota Super Duken vakiosatulaa matalammaksi? Äkkiseltään tunnustelemalla siinä on aika reilusti pehmustetta, joten madaltaminen varmaan onnistuisi aika helposti.

    Penkin muokkaamista mietin siksi, että näin lyhyenä ei ulkokaarteen jalka tahdo yltää jalkatapille kun persettä siirtää yhtään reilummin penkillä. Lähinnä rata-ajoa koskeva ongelma siis.

    Toinen vaihtoehto olisi säädettävä jalkatappisarja, jolla tappeja saisi nostettua jonkin verran, mutta nekään eivät ihan ilmaisia ole.
    Superbike #7
  23. #353
    Lainaa (Nitrous @ Huhti. 17 2010,20:52) kirjoitti
    Onko kukaan muokannut tuota Super Duken vakiosatulaa matalammaksi? Äkkiseltään tunnustelemalla siinä on aika reilusti pehmustetta, joten madaltaminen varmaan onnistuisi aika helposti.

    Penkin muokkaamista mietin siksi, että näin lyhyenä ei ulkokaarteen jalka tahdo yltää jalkatapille kun persettä siirtää yhtään reilummin penkillä. Lähinnä rata-ajoa koskeva ongelma siis.

    Toinen vaihtoehto olisi säädettävä jalkatappisarja, jolla tappeja saisi nostettua jonkin verran, mutta nekään eivät ihan ilmaisia ole.
    Näillä saa säädettyä vakioiden jalkatappien sijaintia 103 dollarilla postikuluineen, eli 76 eurolla: http://www.cyclecontrol.com/index.php?page=products/rsa



    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  24. #354
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Tachometer @ Huhti. 17 2010,20:54) kirjoitti
    Lainaa (Nitrous @ Huhti. 17 2010,20:52) kirjoitti
    Onko kukaan muokannut tuota Super Duken vakiosatulaa matalammaksi? Äkkiseltään tunnustelemalla siinä on aika reilusti pehmustetta, joten madaltaminen varmaan onnistuisi aika helposti.

    Penkin muokkaamista mietin siksi, että näin lyhyenä ei ulkokaarteen jalka tahdo yltää jalkatapille kun persettä siirtää yhtään reilummin penkillä. Lähinnä rata-ajoa koskeva ongelma siis.

    Toinen vaihtoehto olisi säädettävä jalkatappisarja, jolla tappeja saisi nostettua jonkin verran, mutta nekään eivät ihan ilmaisia ole.
    Näillä saa säädettyä vakioiden jalkatappien sijaintia 103 dollarilla postikuluineen, eli 76 eurolla: http://www.cyclecontrol.com/index.php?page=products/rsa
    Kiitokset tästä vinkistä. Pitää laittaa harkintaan. Kyse ei kuitenkaan ole kuin parista sentistä.

    Edit. Tuollaistan palojen teettäminen/tekeminen tulisi tietty varmasti vielä halvemmaksi.



    Superbike #7
  25. #355
    Lainaa (Nitrous @ Huhti. 17 2010,20:58) kirjoitti
    Lainaa (Tachometer @ Huhti. 17 2010,20:54) kirjoitti
    Lainaa (Nitrous @ Huhti. 17 2010,20:52) kirjoitti
    Onko kukaan muokannut tuota Super Duken vakiosatulaa matalammaksi? Äkkiseltään tunnustelemalla siinä on aika reilusti pehmustetta, joten madaltaminen varmaan onnistuisi aika helposti.

    Penkin muokkaamista mietin siksi, että näin lyhyenä ei ulkokaarteen jalka tahdo yltää jalkatapille kun persettä siirtää yhtään reilummin penkillä. Lähinnä rata-ajoa koskeva ongelma siis.

    Toinen vaihtoehto olisi säädettävä jalkatappisarja, jolla tappeja saisi nostettua jonkin verran, mutta nekään eivät ihan ilmaisia ole.
    Näillä saa säädettyä vakioiden jalkatappien sijaintia 103 dollarilla postikuluineen, eli 76 eurolla: http://www.cyclecontrol.com/index.php?page=products/rsa
    Kiitokset tästä vinkistä. Pitää laittaa harkintaan. Kyse ei kuitenkaan ole kuin parista sentistä.

    Edit. Tuollaistan palojen teettäminen/tekeminen tulisi tietty varmasti vielä halvemmaksi.
    Äkkiseltään kun miettii, niin kyllähän tuolllaisten rämmäleiden tilaaminen muutaman meidän alihankkijan kautta (laserleikkaus + pulverimaalaus) varmaankin keräisi hintaa noin 30 - 40 euron verran...
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  26. #356
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Tachometer @ Huhti. 17 2010,21:19) kirjoitti
    Lainaa (Nitrous @ Huhti. 17 2010,20:58) kirjoitti
    Lainaa (Tachometer @ Huhti. 17 2010,20:54) kirjoitti
    Lainaa (Nitrous @ Huhti. 17 2010,20:52) kirjoitti
    Onko kukaan muokannut tuota Super Duken vakiosatulaa matalammaksi? Äkkiseltään tunnustelemalla siinä on aika reilusti pehmustetta, joten madaltaminen varmaan onnistuisi aika helposti.

    Penkin muokkaamista mietin siksi, että näin lyhyenä ei ulkokaarteen jalka tahdo yltää jalkatapille kun persettä siirtää yhtään reilummin penkillä. Lähinnä rata-ajoa koskeva ongelma siis.

    Toinen vaihtoehto olisi säädettävä jalkatappisarja, jolla tappeja saisi nostettua jonkin verran, mutta nekään eivät ihan ilmaisia ole.
    Näillä saa säädettyä vakioiden jalkatappien sijaintia 103 dollarilla postikuluineen, eli 76 eurolla: http://www.cyclecontrol.com/index.php?page=products/rsa
    Kiitokset tästä vinkistä. Pitää laittaa harkintaan. Kyse ei kuitenkaan ole kuin parista sentistä.

    Edit. Tuollaistan palojen teettäminen/tekeminen tulisi tietty varmasti vielä halvemmaksi.
    Äkkiseltään kun miettii, niin kyllähän tuolllaisten rämmäleiden tilaaminen muutaman meidän alihankkijan kautta (laserleikkaus + pulverimaalaus) varmaankin keräisi hintaa noin 30 - 40 euron verran...
    Tai jos käyn levyä protoshopista ja teetän koulun labrassa taitaa hintaa tulla n. 10€. Pitää vain tarkistaa jarrun ja vaihdepolkimen säätöjen riittävyys.
    Superbike #7
  27. #357
    Lainaa (wheel @ Huhti. 12 2010,17:02) kirjoitti
    Lainaa (Marshal @ Maalis. 31 2010,21:21) kirjoitti
    Noista kilpitelineistä pitää mainita yks juttu. Ostin aikoinaan mun 690SM:ään R&G:n kilpitelineen. Aivan järkyttävää paskaa oli laatu. Alko hitsisaumat ruostumaan parin kk:n jälkeen ja muutenkin maalit rapisemaan. Lopulta koko paska lähti huitsinvituraan motarilla kilpineen päivineen. Laitoin melko mairittelevan reklamaation firmalle. Eipä niitä paljoon jääkarhumaan ongelmat kiinnostanut.

    Kun uutta telinettä etsin, törmäsin sillon firmaan nimeltä Evotech. Tilasin sieltä uuden telineen ja jopas oli laadukkaan olonen kapistus. Paksua Billet- alumiinia ja väritkin pysy moitteetta.

    Kun Duke tuli taloon, en miettiny hetkeekään minkä kilpitelineen ostan siihen. Nyt Evotechin teline kiinni ja oon ollu SD:ssäkin todella tyytyväinen. Hinta puolet siitä mitä R&G pyytää omista paskoistaan. Sama juttu crashpad rintamalla. Evotechiltä myös padit paljon halvemmalla ja laatu on priimaa. Ei oo tosin kokemuksia R&G:n padeista, mutta jos on samaa laatua ku kilpitelineet, ni eipä kipatessa paljon lohduta.

    Kannattaa tutustua em. firmaan jos on ko. tuotteita hommaamassa. Mulla on tosta Evon kilpitelineen asennuksesta pic by pic tallenteet, jos joku tarvii.

    UGH ja kevättä kohti.
    Pystytkö avaamaan uuden keskustelun, johon liittäisit noita kuvia tosta projektista... kiitos.
    Pitää kattoa kun kerkeen. Ollu vähän hoppua. Jos jollakin tulee kiire ja on asentamassa, ni hoputtaa vaan, kyl mä ne sit laitan
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  28. #358
    Lainaa (Le Motard @ Huhti. 16 2010,15:53) kirjoitti
    Ettepä te paljoa ota silmää käteen, kun sivukaupalla tästä muhjusta jauhettu niin tässä kuin muissakin LC8-aiheisissa säikeissä.
    No oliko sulla sitä muhjua koneessa vai oletko saanut aikaiseksi vaihdettua mehuja?
  29. #359
    Lainaa (s&s @ Huhti. 05 2010,08:19) kirjoitti
    Lainaa (Tachometer @ Huhti. 02 2010,00:14) kirjoitti
    komia on peli, mutta miltähän olis näyttänyt valkoisella perällä...
    Samaa itse miettinyt, kyllähän se valkonen perä olis paikallaan mutta ainakaan maalauttaa en viitsi ennenkuin olen varma että pidän R-perän. Kun saisi kisatarrojen sapluunat jostain, niin sellaiset voisin jostain etolan valkoisesta muovitarrasta leikata ja läimästä perään.
    No nyt selkisi miltä se näyttäis (melkein) valkoisella perällä:


    Sain sdr battlen numeroiden taustatarrojen sapluunat ja teetätin tarrat tarrapainossa. Nyt peräkin sopii panda-värimaailmaan...



  30.  
  31. #360
    Lainaa (s&s @ Huhti. 18 2010,19:55) kirjoitti
    ...Sain sdr battlen numeroiden taustatarrojen sapluunat ja teetätin tarrat tarrapainossa. Nyt peräkin sopii panda-värimaailmaan...
    Todella upea!!!

    Tuo ei vaan perkule uppoa mulle, kun noita tuulilaseja asennellaan näihin ... Mutta tämä vain oma mielipide - muuten aivan täydellistä!
    FXSB & ZX10R
Sivu: 12 / 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112131422 ... ViimeinenViimeinen