Sivu: 11 / 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011121321 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301:stä 330:een 1048:sta
  1. #301
    Mites onko kukaan värkännyt SuperDukeen tommosta GP tyylistä vaimenninta?
    Ei vauhti kuolemaa tee, vaan ajovirhe.
  2. #302
    Onko kukaan purkanut normi superduken perää, erityisesti saanut irrotettua satulan aluskappaleen ehjänä? Olen purkamassa perää ja nyt vastustaa huolella, toi berberin alunen ei tahdo irrota millään. Pitäiskö tankki tai takahäkki irrottaa et sen alusen saa pois?

    Olen noin yhden kaljan päässä dremeliin tarttumisesta...

    EDIT: Withdrawn... Eli piti ottaa se yksi kalja lisää ja kuikuilla kunnon valon kanssa rekkarikilvenkiinnikkeen alle. Luulin et se oli yhtä puuta alusen kanssa mutta sehän olikin ruuveilla kiinni => rekkarikilven kiinnikeen 4 ruuvia irti ja sen jälkeen voimallisen ähkimisen säestämänä alunen liukui taakse *



    Nyt on perä purettu ja huomenna voikin alkaa nipomaan R:n perää kiinni *



    Purkuhommassa tuli huomattua et osa ruuveista on lähestulkoon uskon voimalla kiinni eli kannattaa tarkistaa satulan alla olevat ruuvit, etenkin ne isommat ja laittaa lukitetta väliin...



  3. #303
    Laitetaan vielä kuva projektin tuloksesta:


    Aika jees, jos vielä tuntuu ajossakin hyvältä niin pitää viedä takakate maalarille... Änkkärin kiinnitys jäi vielä huomiselle, ei jaksa enää alkaa.

    EDIT: No piti se änkkärikin vielä käydä nipomassa. Voi ottaa hyvillä mielin pari asennusolutta



  4. #304
    Lainaa (s&s @ Tammi. 30 2010,20:37) kirjoitti
    Aika jees, jos vielä tuntuu ajossakin hyvältä niin pitää viedä takakate maalarille...
    Voin kokemuksesta luvata, että hyvälle ei tule tuntumaan. Ei ole mikään touring-satula, jos on pehmeään istuimeen tottunut.
    R1250 GSA
    Hva Te300i
    748
    999

    Ex
    Aprillia:Rsv Mille, Bmw 1200 GSA, Ducati:Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf Honda:F6B Husaberg:Fe450 Husqvarna:Te300 Kawasaki:Zx6r Ktm:Superduke r, Supermoto 950 Suzuki:Gsxr 750, Triumph:Rocket 3R, Yamaha:Fz1n, Yzf R1
  5. #305
    Ota toi kauheennäkönen kuraläppä tosta perästä pois ja laita tilalle jotain sirompaa
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  6. #306
    Olen lueskellut samaa muilta foorumeilta tuosta satulan mukavuudesta, mutta enpä mä varmaan suurempaa tourinkia tuolla harrasta, siihen on muut vehkeet. Tosin luin vinkin et satula joustaa enemmän korkeammilla holkeilla joten laitoin suoraan 15 milliset kumpaankin päähän.

    Ja joo, eihän toi rekkariteline mikään kaunistus ole, muttei tähän hätään ollut muutakaan...

    Vielä kun saapuis egaystä bongatut R-mallin lämpösuojat putkiin, niin sit tämä proggis olis finito. Paljon muuta ei varmaan ensi kesäksi tulekaan, paitsi R&G:n crash padit, fenda extenda ja bubbling under -listalla skidmarxin huggeri ja powerpartsin touring-pleksi (mun mielestä pyörä on paremman näköinen korkealla pleksillä).



  7. #307
    Lainaa (Midas @ Tammi. 30 2010,21:02) kirjoitti
    Ei ole mikään touring-satula, jos on pehmeään istuimeen tottunut. *
    Osu silmään, että powerpartsilta löytyy nykyään ergo-satula myös R:ään, linkki: http://www.ktm.com/index.p....otype=6

    Pitääpä miettiä tuollaista jos vakiosatula alkaa tuntumaan riittävän pahalta...
  8. #308
    Lainaa (s&s @ Helmi. 02 2010,20:06) kirjoitti
    Lainaa (Midas @ Tammi. 30 2010,21:02) kirjoitti
    Ei ole mikään touring-satula, jos on pehmeään istuimeen tottunut. *
    Osu silmään, että powerpartsilta löytyy nykyään ergo-satula myös R:ään, linkki: http://www.ktm.com/index.p....otype=6

    Pitääpä miettiä tuollaista jos vakiosatula alkaa tuntumaan riittävän pahalta...
    Mietin itse olisko pelimannin veto hommata toinen setti sitä penkin alustaa ja siihen tuommoinen ergopenkki. Sitten voisi mielialan ja ajojen mukaan vaihdella penkkiä vallan helposti miten huvittaa..
    wille
  9. #309
    Lainaa (wille @ Helmi. 05 2010,11:51) kirjoitti
    Mietin itse olisko pelimannin veto hommata toinen setti sitä penkin alustaa ja siihen tuommoinen ergopenkki. Sitten voisi mielialan ja ajojen mukaan vaihdella penkkiä vallan helposti miten huvittaa..
    Niiden 4 ruuviin irrottamisessa ja kiinnittämisessä ei kauaa nokka tuhise... Mutta jos on kiireinen ja vaihtelunhaluinen pelimanni niin eihän se alunen taida paljon kustantaa *
  10. #310
    Lainaa (s&s @ Helmi. 05 2010,12:53) kirjoitti
    Lainaa (wille @ Helmi. 05 2010,11:51) kirjoitti
    Mietin itse olisko pelimannin veto hommata toinen setti sitä penkin alustaa ja siihen tuommoinen ergopenkki. Sitten voisi mielialan ja ajojen mukaan vaihdella penkkiä vallan helposti miten huvittaa..
    Niiden 4 ruuviin irrottamisessa ja kiinnittämisessä ei kauaa nokka tuhise... Mutta jos on kiireinen ja vaihtelunhaluinen pelimanni niin eihän se alunen taida paljon kustantaa *
    Tottapa tuokin. Eikä niitä ratapäiviä nyt kuitenkaan varmaan niin kohtuuttomasti pääse kertymään että tarvis alvariinsa olla ruuvailemassa. Oletan kuitenkin että geelipenkillä kaikki muut ajot tulisi ajettua.

    Toi korotuskikka tarvii kevään tullessa kyllä kokeilla.
    wille
  11. #311
    Lainaa (s&s @ Tammi. 30 2010,21:25) kirjoitti
    Vielä kun saapuis egaystä bongatut R-mallin lämpösuojat putkiin, niin sit tämä proggis olis finito. Paljon muuta ei varmaan ensi kesäksi tulekaan, paitsi R&G:n crash padit, fenda extenda ja bubbling under -listalla skidmarxin huggeri ja powerpartsin touring-pleksi (mun mielestä pyörä on paremman näköinen korkealla pleksillä).
    s&s, tuon setin hinnallahan olisit saanut jo vaihdettua oikeaan ärrään

    Itse ajattelin tilata Samcon silikoniletkut, Pro-Boltin mustan akselimutterin taakse ja ehkä oranssit koneen pultit. Jäähdyttäjän suoja tulee varmaan myös (R&G), jos noilla saisi uutta ilmettä. Noitten letkujen vaihdon yhteydessä voisi huuhdella ne sannat pois järjestelmästä myös.

    Ei ole varaa(mieltä) Akroihin eikä järkihintasia ärriä ole tarjolla joten pittää tuunata vanhaa

    Minkäslainen kilpiteline sitä pittää ostaa, jos ei halua rälläkkään tarttua ja säilyttää orkkisvilkut?
  12. #312
    Lainaa (Le Motard @ Helmi. 06 2010,21:07) kirjoitti
    Lainaa (s&s @ Tammi. 30 2010,21:25) kirjoitti
    Vielä kun saapuis egaystä bongatut R-mallin lämpösuojat putkiin, niin sit tämä proggis olis finito. Paljon muuta ei varmaan ensi kesäksi tulekaan, paitsi R&G:n crash padit, fenda extenda ja bubbling under -listalla skidmarxin huggeri ja powerpartsin touring-pleksi (mun mielestä pyörä on paremman näköinen korkealla pleksillä).
    s&s, tuon setin hinnallahan olisit saanut jo vaihdettua oikeaan ärrään
    No ei ihan... Mietin tota kun laskeskelin kikkareiden hintaa ja oikeastaan ainoa missä olisin säästänyt olis toi R kit ja hiilikuitulämpösuojat eli noin 700 erkkiä, kaiken muun olisin hommannut myös R:ään. Hankintavaiheessa R olisi maksanut 3 tonnia enemmän. Ja olisi jäänyt tämä omin käsin tekemisen ilo kokonaan väliin *

    Lainaa kirjoitti
    Itse ajattelin tilata Samcon silikoniletkut, Pro-Boltin mustan akselimutterin taakse ja ehkä oranssit koneen pultit. Jäähdyttäjän suoja tulee varmaan myös (R&G), jos noilla saisi uutta ilmettä. Noitten letkujen vaihdon yhteydessä voisi huuhdella ne sannat pois järjestelmästä myös.
    Jos alat huuhtomaan niin raportoi ihmeessä löytyikö sieltä mitään?
  13. #313
    Lainaa (s&s @ Helmi. 07 2010,10:30) kirjoitti
    Lainaa (Le Motard @ Helmi. 06 2010,21:07) kirjoitti
    Lainaa (s&s @ Tammi. 30 2010,21:25) kirjoitti
    Vielä kun saapuis egaystä bongatut R-mallin lämpösuojat putkiin, niin sit tämä proggis olis finito. Paljon muuta ei varmaan ensi kesäksi tulekaan, paitsi R&G:n crash padit, fenda extenda ja bubbling under -listalla skidmarxin huggeri ja powerpartsin touring-pleksi (mun mielestä pyörä on paremman näköinen korkealla pleksillä).
    s&s, tuon setin hinnallahan olisit saanut jo vaihdettua oikeaan ärrään
    No ei ihan... Mietin tota kun laskeskelin kikkareiden hintaa ja oikeastaan ainoa missä olisin säästänyt olis toi R kit ja hiilikuitulämpösuojat eli noin 700 erkkiä, kaiken muun olisin hommannut myös R:ään. Hankintavaiheessa R olisi maksanut 3 tonnia enemmän. Ja olisi jäänyt tämä omin käsin tekemisen ilo kokonaan väliin *
    Enäänhän ei puutu erona ärrään kuin parempi alusta, luistokytkin, ohjausiskari, täysputkisto, erilainen ohjausgeometria, enemmän voimaa... Mun mielestä ne oli sen kolmen tonnin arvoisia.
    R1250 GSA
    Hva Te300i
    748
    999

    Ex
    Aprillia:Rsv Mille, Bmw 1200 GSA, Ducati:Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf Honda:F6B Husaberg:Fe450 Husqvarna:Te300 Kawasaki:Zx6r Ktm:Superduke r, Supermoto 950 Suzuki:Gsxr 750, Triumph:Rocket 3R, Yamaha:Fz1n, Yzf R1
  14. #314
    Lainaa (Midas @ Helmi. 07 2010,10:38) kirjoitti
    Lainaa (s&s @ Helmi. 07 2010,10:30) kirjoitti
    Lainaa (Le Motard @ Helmi. 06 2010,21:07) kirjoitti
    Lainaa (s&s @ Tammi. 30 2010,21:25) kirjoitti
    Vielä kun saapuis egaystä bongatut R-mallin lämpösuojat putkiin, niin sit tämä proggis olis finito. Paljon muuta ei varmaan ensi kesäksi tulekaan, paitsi R&G:n crash padit, fenda extenda ja bubbling under -listalla skidmarxin huggeri ja powerpartsin touring-pleksi (mun mielestä pyörä on paremman näköinen korkealla pleksillä).
    s&s, tuon setin hinnallahan olisit saanut jo vaihdettua oikeaan ärrään
    No ei ihan... Mietin tota kun laskeskelin kikkareiden hintaa ja oikeastaan ainoa missä olisin säästänyt olis toi R kit ja hiilikuitulämpösuojat eli noin 700 erkkiä, kaiken muun olisin hommannut myös R:ään. Hankintavaiheessa R olisi maksanut 3 tonnia enemmän. Ja olisi jäänyt tämä omin käsin tekemisen ilo kokonaan väliin *
    Enäänhän ei puutu erona ärrään kuin parempi alusta, luistokytkin, ohjausiskari, täysputkisto, erilainen ohjausgeometria, enemmän voimaa... Mun mielestä ne oli sen kolmen tonnin arvoisia. *
    Juu, mut halusin R:stä vaan ton perän... Ja valintaa helpotti *siinä kohtaa sekin et käteiskassa oli sen 3 tonnia vajaa *



  15. #315
    Lainaa (Midas @ Helmi. 07 2010,10:38) kirjoitti
    Enäänhän ei puutu erona ärrään kuin parempi alusta, luistokytkin, ohjausiskari, täysputkisto, erilainen ohjausgeometria, enemmän voimaa... Mun mielestä ne oli sen kolmen tonnin arvoisia. *
    ?!? Onko ärrässä luistokytkin?
    wille
  16. #316
    Lainaa (wille @ Helmi. 07 2010,12:11) kirjoitti
    Lainaa (Midas @ Helmi. 07 2010,10:38) kirjoitti
    Enäänhän ei puutu erona ärrään kuin parempi alusta, luistokytkin, ohjausiskari, täysputkisto, erilainen ohjausgeometria, enemmän voimaa... Mun mielestä ne oli sen kolmen tonnin arvoisia. *
    ?!? Onko ärrässä luistokytkin?
    Tuossa artikkelissa on aika hyvin kerrottu mallien erot.



    R1250 GSA
    Hva Te300i
    748
    999

    Ex
    Aprillia:Rsv Mille, Bmw 1200 GSA, Ducati:Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf Honda:F6B Husaberg:Fe450 Husqvarna:Te300 Kawasaki:Zx6r Ktm:Superduke r, Supermoto 950 Suzuki:Gsxr 750, Triumph:Rocket 3R, Yamaha:Fz1n, Yzf R1
  17. #317
    Parts manuaalien mukaan std:ssä ja R:ssä on sama kytkin... Tiedä sitten olisko ameriikan peleissä eri speksit.
  18. #318
    Lainaa (Le Motard @ Helmi. 06 2010,21:07) kirjoitti
    Itse ajattelin tilata Samcon silikoniletkut, Pro-Boltin mustan akselimutterin taakse ja ehkä oranssit koneen pultit. Jäähdyttäjän suoja tulee varmaan myös (R&G), jos noilla saisi uutta ilmettä. Noitten letkujen vaihdon yhteydessä voisi huuhdella ne sannat pois järjestelmästä myös.

    Ei ole varaa(mieltä) Akroihin eikä järkihintasia ärriä ole tarjolla joten pittää tuunata vanhaa

    Minkäslainen kilpiteline sitä pittää ostaa, jos ei halua rälläkkään tarttua ja säilyttää orkkisvilkut?
    Pariin kertaan olen dukesta venttiileitä tarkastellut, eikä sieltä hiekkaa vanhojen nesteiden mukana ole tullut. Varsinaista huuhtelua en kyllä ole suorittanut, mitä nyt syyläristä laskenut vettä useampaan kertaan lävitse .

    Tuohon pulttien värin vaihtoon, kyllähän noita alkuperäisiäkin pinnoitettua (mustattua, passivoitua) saa. Ei tarvitsisi uusia tilata ja säilyisi "oman" tekemisen ilo. Pirauttaa johonkin firmaan mikä moisia oulun suunnalla tekee, saa vaikka kromatut jos tykkää.

    Kilpitelineestä, orkkisvilkut saa varmasti kiinni mihin vaan telineeseen, sen pikku tapin mikä määrää kiinnityskulman saattaa joutua katkaisemaan, tai vastaavasti porata reiät niille kilpitelineeseen. johdotusta joutunee hieman muokkaamaan, jos hyvän haluaa. sukkaa päälle niin siisti tulee.
  19. #319
    http://www.ktm950.info/how....ul.html

    Tuolla asiaa vesipumppurempasta. Tuo santa ja sen määrä järjestelmässä on pyöräkohtaista tai sitten ei ole. Superduke-foorumeilla on tuosta aika paljon juttua myös. Idea hiekasta jäähdytysnestekierrossa ei kyllä ole mitenkään mairitteleva.. valmistajan tuntien on varmaan aika turha viedä toimivaa pyörää evidenssin kanssa huoltoon ja olettaa, että ilmaiseksi pääsisi

    Nuo britit tuntuvat olevan sellasta kansaa, että maksavat mitä pyydetään liiemmin kyselemättä.
  20. #320
    Lainaa (peruskallio @ Helmi. 07 2010,21:35) kirjoitti
    Tuohon pulttien värin vaihtoon, kyllähän noita alkuperäisiäkin pinnoitettua (mustattua, passivoitua) saa. Ei tarvitsisi uusia tilata ja säilyisi "oman" tekemisen ilo. Pirauttaa johonkin firmaan mikä moisia oulun suunnalla tekee, saa vaikka kromatut jos tykkää.

    Kilpitelineestä, orkkisvilkut saa varmasti kiinni mihin vaan telineeseen, sen pikku tapin mikä määrää kiinnityskulman saattaa joutua katkaisemaan, tai vastaavasti porata reiät niille kilpitelineeseen. johdotusta joutunee hieman muokkaamaan, jos hyvän haluaa. sukkaa päälle niin siisti tulee.
    Nuo Pro-Boltin hinnat ovat oikeasti sellaisia tommoselle satsille, että masokisti saa olla jos viittii ruveta soittelemaan moisten perässä. Onpahan vanhat originellit näyttää sitten vielä jos haluaa pyörästä eroon. http://www.tastynuts.com Tuolta saa käytännössä kaikki pyörän pultit vaikka titaanisina jos sellasesta tykkää ja sen värisenä kuin sattuu kuumottamaan.

    En ole oikein löytänyt muita kun noita R&G:n jakkaroita kilvelle netistä, ainakaan mestaa mistä saisi tilattua. Mukavaahan olisi, jos saisi samasta paikasta sen syylärinsuojan.
  21. #321
    Ymmärtääkseni KTM on tehnyt päivytyksen vesipumppuun tämän ongelman tultua ilmi. Akseli on nykään (990 koneissa) kovempaa tavaraa,vanhempaa adventurea koskee siis lähinnä. Poikkeuksia toki näkyy olevan.

    Ongelmahan siis on että akseli kuluu ja alkaa vuotamaan vettä öljykanavaan. tämä taas tukkii öljynsuodattimen ja voela. No painevalohan siitä lopulta syttyy kun öljy ei enää liiku. Aiheesta keskustelua suomenkielellä täällä: kuramopoilijat

    Onkohan joku Duken omistaja tällä foorumilla kohdannut vesi-ongelmia??
  22. #322
    Minä käsitin, että se muhju syö lopulta sen tiivisteen, jolloin menee liemet sekaisin. Kestää huomattavasti pidempään, jos ottaa heti kättelyssä sen vesikierron käsittelyyn.

    Osaatko sanoa, mistä vuodesta edespäin ne koneet on kestävämpiä?
  23. #323
    Kaippa se kivi on osasyy kulumiseen, mutta siihen akseliin tiivisteen kohdalle syntyy ura mistä alkaa vuotamaan. Luultavasti kuluu kyllä ajan kanssa ilman kiveäkin hiertämässä.Toki se tiivistekin on siinäkohtaa entinen.

    Mun ymmärrykseen ei vain toisaalta mahdu miksi se kivi sinne tiivisteen väliin pääsisi jos sinne ei vesikään alunperin mahdu.

    Omaani olen aatellut tehdä rempan jos oireita öljynsuodattimessa alkaa näkymään, mitä sitä ehjää purkamaan. Toisaalta eipä tuo hommana kauhean iso ole, mutta kun ei dukejen osalta ole korviin ongelmia kantautunut...

    Akseli noiden nettijuttujen perusteella taisi vaihtua vuosimalliin 2007. alunperin oli jotain patarautaa ja myöhemmin kovempaa seosta. Adventureissa tiivisteen ja akselin vaihto kuului huolto-ohjelmaan 15tkm välein, myöhemmin poistettu ohjelmasta.
  24. #324
    Tuli vaihdettua led-vilkut eteen ja taakse. Ongelmana on että tuo Motonetin 2-napainen elektroninen vilkkurele (se "hassu ja pyöreä") ei oikein toimi. Kaikki pelasi kyllä hienosti kun testailin relettä siinä kohtaa kun takana oli vielä polttimovilkut, mutta sitten kun laitoin taaksekin ledit niin toiminta loppui siihen... Eli vaatii ilmeisesti lisää vastusta? Kytkennät on OK, testailin polttimon kanssa.

    Vastuksia en halua laittaa, eikun toista relettä etsimään... Olisi varmaan alunperinkin pitänyt ostaa se Motonetin tai Bilteman 3-napainen? Hondaan ostin aikoinaan jonkin kalliimman releen jostain MP-liikkeestä, se toimi suoraan.
    ex: SuperDuke
    ex: CBR1000RR
    ex: GSX-R600
  25. #325
    Kävin hakeen tuon Bilteman 3-napaisen releen: LINKKI . Eli kolmas napa maihin. Tuntuis pelaavan.

    Edit: Loputkin ongelmat ilmeisesti ratkesivat, rikkinäinen liitin aiheutti päänvaivaa.



    ex: SuperDuke
    ex: CBR1000RR
    ex: GSX-R600
  26. #326
    WaltsuCB600:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Seinäjoki/Huittinen/Tampere/Helsinki
    Tuli just tänään Stormilta tilattua elektroninen rele, joten saa nähdä kuinka toimii... Itse kans vaihdoin nyt kaikki vilkut ledeiksi ja ei pelitä... Vastuksilla pelleily ei tuonut tulosta... Lämpee yksinkertaisesti liikaa...
    Hullu se on...

    Honda CB600F Hornet 2007
    Honda CRF250R 2006
  27. #327
    WaltsuCB600:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Seinäjoki/Huittinen/Tampere/Helsinki
    Ja toimii kuin tauti...!!
    Hullu se on...

    Honda CB600F Hornet 2007
    Honda CRF250R 2006
  28. #328
    Joku britti laittanut oranssit Samco-letkut, mitä itsekin kaavailin:
    http://www.superduke.net/forum/viewtopic.php?t=7548
    Eivät kyllä näy mun mielestä tuolta sen vertaa, että kannattas investoida. Samassa taas juttua siitä valusannasta, jota ollut tällä kertaa paljon ja kyseessä '08 mallinen. Olen vähän kahden vaiheilla, pitäisikö huuhdella.

    Mitä mieltä, voiko tuohon käyntilämpötilaan vaikuttaa jollain jäähdytysliemellä, kuumanahan tuo käy?
  29. #329
    punasen värinen neste, aineen nimeä en nyt muista, johtaa lämpöä vihreää hieman paremmin.
    En muista oliko alunperin punaista lientä vai ei, mutta sillä saattaa jotain vaikutusta saada.
    Eipä sellaista mopoa taida olla joka ei kuumana kävisi, duke ei mielestäni edes pahimmasta päästä.

    Jos se huuhtelu kovin vaivaa niin tee se nyt ihmeessä! Ainakaan ei tarvitse miettiä, olisiko siitä ollut jotain hyötyä, jos vedet öljyyn sekaantuu.
  30.  
  31. #330
    Njoo, mutta tossa on se, että onko se sama ajella vaan menemään ja laittaa sitte kerralla koko vesipumppuremppa, kun kerran on avaamaan ruvettu, jos sen joutuu tekemään ennen paria kymmentä tuhatta.
Sivu: 11 / 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011121321 ... ViimeinenViimeinen