Sivu: 3 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 189:sta
  1. #61
    EI PIDÄ MAKSAA KOHTUUTTOMIA SUMMIA!!! ONKO SE VAIKEETA YMMÄRTÄÄ!!!
    NJo ei kuyn mulla oli kuume, no vittu saa olla melkone kuume että maksaa 30ke pataraudasta joka on kehitetty aikojen alussa.
    SUZUKI B-KING
  2. #62
    Lainaa (AF-1 @ Tammi. 23 2009,22:25) kirjoitti
    EI PIDÄ MAKSAA KOHTUUTTOMIA SUMMIA!!! ONKO SE VAIKEETA YMMÄRTÄÄ!!!
    NJo ei kuyn mulla oli kuume, no vittu saa olla melkone kuume että maksaa 30ke pataraudasta joka on kehitetty aikojen alussa.
    vituttaako?
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  3. #63
    Lainaa (JaZZo @ Tammi. 23 2009,22:26) kirjoitti
    Lainaa (AF-1 @ Tammi. 23 2009,22:25) kirjoitti
    EI PIDÄ MAKSAA KOHTUUTTOMIA SUMMIA!!! ONKO SE VAIKEETA YMMÄRTÄÄ!!!
    NJo ei kuyn mulla oli kuume, no vittu saa olla melkone kuume että maksaa 30ke pataraudasta joka on kehitetty aikojen alussa.
    vituttaako?
    Ei, mutta epäilen, että jollakin on valot päällä ilman, että ketään on himassa
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  4. #64
    Lainaa (AF-1 @ Tammi. 23 2009,22:25) kirjoitti
    EI PIDÄ MAKSAA KOHTUUTTOMIA SUMMIA!!! ONKO SE VAIKEETA YMMÄRTÄÄ!!!
    NJo ei kuyn mulla oli kuume, no vittu saa olla melkone kuume että maksaa 30ke pataraudasta joka on kehitetty aikojen alussa.
    Köyhillä se vaan vaatii hieman isomman kuumeen ennen kuin tuollaisen raskii ostaa

    jazzoa kompaten niin vituttaako?
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  5. #65
    Saahan samaan hintaan 3 m köyttä + vahvan magneetin
    Civis Pacum, Para bellum
  6. #66
    Ne ostaa kun pystyy ja ne ei osta ketkä ei pysty!
    Sillä selvä mitä siinä itkeen.
    Eiks ne kaikki paremmat maksa?
    HD ultra 35000€
    kolt vinki 35000€
    halvalla ei saa hyvvää.
    Anteeks kirjotus virheet
  7. #67
    WaltsuCB600:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Seinäjoki/Huittinen/Tampere/Helsinki
    Mut eix HD:n ostamisella saanu sitä "rispektiä" Immosen mukaan? Ja kovalla rahalla... Onhan siinä HD:ssä jotakin, mutta kohtuudella kaikki kaikessa... Esim. Rocker C... Onko se nyt OIKEASTI 28 900 € arvoinen peli...?

    Kyseessä siis * Rockeri

    52 kW
    117 Nm

    Jos vertaa harrikan näitä pikkumopoja (mikä itseäni kiinnostaa) niin saako todella n. 16 000 € hinta erolla enemmän pyörää...?

    Vertaa 1200 low

    49 kW
    98Nm

    Täytyy toki myöntää, että tuo Rocker on hienompi ja yksilöllisempi, mutta n. 16 000€ luulis saavan jo melko yksilöllisen pelin... *

    Ja sen verran pitää sanoa, kun ottaa järkeen nämä ne ostaa ketä pystyy... Olis tässä varaa ostaa vaikka neljä HD:tä tuohon pihalle tönöttämään ja pankista saa lisää, mutta kysymys onkin, että onko näissä hinnoissa mitään järkeä?



    Hullu se on...

    Honda CB600F Hornet 2007
    Honda CRF250R 2006
  8. #68
    Täytyy sanoo että en edes jaksanu lukee viestiketjua loppuun asti mutta voin sanoo kokemuksesta että (ajan itse rekkaa keski-eurooppaan) käyttäkää alkuvuotta mp:den tuontiin.. suosittelen.. voi säästä jopa satasia.. rahdissa.. kysykää myös muilta yrityksiltä.. MP:n kuljetukseen ei tarvita eikoiskalustoa..



  9. #69
    Lainaa (WaltsuCB600 @ Tammi. 24 2009,00:24) kirjoitti
    ... Esim. Rocker C... Onko se nyt OIKEASTI 28 900 € arvoinen peli...?

    Kyseessä siis * Rockeri

    52 kW
    117 Nm

    Jos vertaa harrikan näitä pikkumopoja (mikä itseäni kiinnostaa) niin saako todella n. 20 000 € hinta erolla enemmän pyörää...?

    Vertaa 1200 low

    49 kW
    98Nm

    Täytyy toki myöntää, että tuo Rocker on hienompi ja yksilöllisempi, mutta n. 20 000€ luulis saavan jo melko yksilöllisen pelin... *

    Olis tässä varaa ostaa vaikka neljä HD:tä tuohon pihalle tönöttämään ja pankista saa lisää, mutta kysymys onkin, että onko näissä hinnoissa mitään järkeä?
    Vähän lyhentelin lainausta...

    Vertaat siis svh:ta ja taxfree hintaa... Vertailukelpoiset vois olla 28 900 € vs. 14 400 €. 14 500 € on kuitenkin erisuuri kuin 20 000 €.

    Mulla ei ole ollut tähän mennessä nähtävästi varaa ostaa kuin kaksi harrikkaa, mutta ruvetaanko kehumaan kenellä ois varaa ostaa niitä eniten?

    Ps. Pikkumopoja verrattuna 600 Hondaan?
    XL1200S, eli Sportster 1200 Sport -96
    FLHRI, eli Road King -97
  10. #70
    tuli tossa mieleen että jos on sellaisia henklöitä joita kiinnostaa/on tuomassa pyörää ja kuljetus on epäselvä niin kertokaa mulle mistä olette tuomassa ja minne se pitäisi toimittaa niin kerron (jos tiedän) sieltä suunnalta olevia kuljetusliikkeitä jotka ajaa eurooppaan..
  11. #71
    "Olis tässä varaa ostaa vaikka neljä HD:tä tuohon pihalle tönöttämään ja pankista saa lisää"

    On se hienoo ettei tee rahasta tiukkaa, mene ja osta noi
    pari harrikkaa testi mielessä ja kerro meille köyhille oliko eroja.
    Siinä on sopiva koe ajolenkki Huittinen-Tampere-Helsinki

    Vastaus kysymykseen ? *Hinnoissa ei ole järkeä.
    Mutta jos jotain haluaa tehdä tai kokeilla siitä on maksettava.



    Anteeks kirjotus virheet
  12. #72
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Hinnoissa ei tosiaan ole järkeä mutta eipä siinä mitään uutta ole; ei moottoripyöräilyssä muutenkaan ole järkeä.



    Ja teille jotka ihmettelette miksi jotkut ajaa Harrikoilla ja ovat valmiita niistä maksamaan... No samalla lailla Harrikapiireissä varmaankin ihmetellään miten jotkut viitsii ajella japseilla vaikka rahaa kai olisi Moottoripyöräänkin
    Dirty Nasty Furriner
  13. #73
    Lainaa (Staga @ Tammi. 24 2009,01:57) kirjoitti
    miten jotkut viitsii ajella japseilla vaikka rahaa kai olisi Moottoripyöräänkin *
    Nyt kuule saat perustella ton jutun aika hyvin
    *olen kuulolla*
    Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
  14. #74
    Lainaa (*cebarimimmi* @ Tammi. 24 2009,02:13) kirjoitti
    Lainaa (Staga @ Tammi. 24 2009,01:57) kirjoitti
    miten jotkut viitsii ajella japseilla vaikka rahaa kai olisi Moottoripyöräänkin *
    Nyt kuule saat perustella ton jutun aika hyvin *
    *olen kuulolla*
    Ei fanaattisuutta tartte perustella...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  15. #75
    Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
  16. #76
    Lainaa (*cebarimimmi* @ Tammi. 24 2009,02:34) kirjoitti
    No jaa...ei kai se nyt "pyörällä tunarointia" ole jos laite simahtaa keskelle risteystä. Sattuu varmaan meille taviksillekin joskus... Ainakin on mulle sattunut. Sekä HD:lla, että Kawalla. Molemmilla kerroilla kuskin vika. Pyörä ok.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  17. #77
    Onko tässä tosiaan näin syvä kuilu Harrikat vs. muut pyörät? Itse en välttämättä ole Harrikan kohderyhmää, pikemminkin omaan makuun uppoisi saman omistajan Buell, mutta JOS haluaisin jostain syystä ajaa custom-tyyppisellä pyörällä, niin kyllähän merkki olisi HD. Mutta koska näin ei ole, ajan jollain muulla kuin HD:llä.
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  18. #78


    Tämä kyseinen "kuva" vaan kertoo KAIKEN...
    Mut kuka mistäkin tykkää.....
    Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
  19. #79
    Pitäisköhän pyörä merkkii vaihtaa jos ei lähe edes käyntiin Mitä noil hooteil sit edes tekee???
    Osta honda ni varmasti toimii
    Honda 1100 XX Superblackbird -08
    Kawasaki Monster ZX-10 R -09
    Ja nyt taas mennään bläkkärillä, vm07.
    Vaihtu uuteen Honda VFR 1200F -14.
    Kawasaki H2 SX SE -18
  20. #80
    Raudassa ei oo raha hukassa
    Intruderclubfinland

    Pappa Tunturi
    Tunturi Tiger Aqua
    Yamaha DT 125 *-87
    Yamaha XS 650 *-80
    Honda Shadow 600 *-90
    Suzuki Intruder 1400 *-91
  21. #81
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Lainaa (Tachometer @ Tammi. 24 2009,02:46) kirjoitti
    Onko tässä tosiaan näin syvä kuilu Harrikat vs. muut pyörät?
    Eii... "Just yanking their chains" kuten amerikassa sanotaan. Kiusataan kuten pikkusiskoa
    Dirty Nasty Furriner
  22. #82
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Lainaa (*cebarimimmi* @ Tammi. 24 2009,03:02) kirjoitti


    Tämä kyseinen "kuva" vaan kertoo KAIKEN...
    Mut kuka mistäkin tykkää.....
    Aika pätevän näköinen laitos, saa liikuntaakin startatessa eikä tarvi pelätä sekoittavansa omaa laitetta toisen pyörään Mutterin edessä

    Eikä siinä mitään pahaa ole jos tykkää ajella Nissan Sunnylla tai Toyota Corollalla, hyviä laitteita ja sopivat tarkoitukseensa
    Dirty Nasty Furriner
  23. #83
    Taantuma tarttui Harley-Davidsoniin

    Moottoripyörävalmistaja Harley-Davidson suunnittelee leikkaavansa noin 1 100 työpaikkaa tämän ja ensi vuoden aikana. Myös tuotantoa supistetaan, Marketwatch kertoo.

    Harley-Davidson tavoittelee toimilla 60 – 70 miljoonan dollarin vuotuisia säästöjä. Yhtiön osakekurssi on syksyn aikana laskenut noin 70 prosenttia.
  24. #84
    Lainaa (veke73 @ Tammi. 24 2009,03:15) kirjoitti
    Pitäisköhän pyörä merkkii vaihtaa jos ei lähe edes käyntiin Mitä noil hooteil sit edes tekee???
    Osta honda ni varmasti toimii
    Onkoo lintu vielä myynnissä? mä myin bleidini pois ja katselen jotain vähemmän jyrkkää katupyörää tilalle.
    SUZUKI B-KING
  25. #85
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Lainaa (AF-1 @ Tammi. 24 2009,09:28) kirjoitti
    Lainaa (veke73 @ Tammi. 24 2009,03:15) kirjoitti
    Pitäisköhän pyörä merkkii vaihtaa jos ei lähe edes käyntiin Mitä noil hooteil sit edes tekee???
    Osta honda ni varmasti toimii
    Onkoo lintu vielä myynnissä? mä myin bleidini pois ja katselen jotain vähemmän jyrkkää katupyörää tilalle.
    Osta tommonen, ei käy lihasten päälle

    Dirty Nasty Furriner
  26. #86
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Niin Mark1; se tosiaan oli H-D, tosin customoitu Indian Larry Legacyn pajalla.
    Dirty Nasty Furriner
  27. #87
    Lainaa (AF-1 @ Tammi. 24 2009,09:28) kirjoitti
    Lainaa (veke73 @ Tammi. 24 2009,03:15) kirjoitti
    Pitäisköhän pyörä merkkii vaihtaa jos ei lähe edes käyntiin Mitä noil hooteil sit edes tekee???
    Osta honda ni varmasti toimii
    Onkoo lintu vielä myynnissä? mä myin bleidini pois ja katselen jotain vähemmän jyrkkää katupyörää tilalle.
    viel olis lintu tallis hyvään kotiin
    Honda 1100 XX Superblackbird -08
    Kawasaki Monster ZX-10 R -09
    Ja nyt taas mennään bläkkärillä, vm07.
    Vaihtu uuteen Honda VFR 1200F -14.
    Kawasaki H2 SX SE -18
  28. #88
    WaltsuCB600:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Seinäjoki/Huittinen/Tampere/Helsinki
    Ja eipä ole 600 cc Honda(eikä oo ensimmäinen mopo) enää tämän talven jälkeen... * En vain halunnut ostaa 30 000 € harrikkaa... Oma totaalinen hintaraja mp:ssä on n. 20 000 €... Kyseessä on kuitenkin vain moottoripyörä... Kaksi rengasta, moottori ja runko ympärillä...EN VAIN VIITSI MAKSAA ENEMPÄÄ... ehkä en vain ole TOSI harrastaja...

    Ja vertasin suositushintoja keskenään...(korjaus 20 000€- 16 000€) Mielestäni aivan älytön hinta ero lähes kahden samanlaisen mp kesken...

    Ja täällä on varmaan huomattavasti varakkaampia ihmisiä, kuin minä... Kannattaa vaikka käydä esim. tsekkaan Ducati osasto...

    Fanaattisuutta ei korvaa mikään... Mersu miesten ajattelu maailma toimii varmasti samanlailla, kuin harley:n... Ei oo elämässä muuta kuin kyseinen merkki...Itse en jaksa enempää aiheesta vääntää... Ajokoon joku vaikka hevosella MP kypärä päässä...



    Hullu se on...

    Honda CB600F Hornet 2007
    Honda CRF250R 2006
  29. #89
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Lainaa (WaltsuCB600 @ Tammi. 24 2009,11:49) kirjoitti
    Ja vertasin suositushintoja keskenään...(korjaus 20 000€- 16 000€) Mielestäni aivan älytön hinta ero lähes kahden samanlaisen mp kesken...
    Joo onhan ne melkein samanlaisia, ihan kuten CBF600 ja CBR600RR, ei juurikaan eroa.
    Dirty Nasty Furriner
  30.  
  31. #90
    Eihän esim. käytetyllä Ducatilla ajaminen ole sen kummempaa kuin millään muullakaan.Kyllä niitä on kohtuullisen samoihin hintoihin saatavilla.Ihan niinkuin Harrikoitakin.Molempia on ollut ja on edelleenkin enkä todellakaan ole mikään Kroisos.Ne joilla on perstasku kunnossa ajaa uusilla ja jotkut aika kalliillakin pelillä.Ihan saman ajofiiliksen olen saanut käytetylläkin kuin uudella.
Sivu: 3 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen