Sivu: 2 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 189:sta
  1. #31
    WaltsuCB600:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Seinäjoki/Huittinen/Tampere/Helsinki
    Lainaa (gol5151 @ Tammi. 23 2009,09:37) kirjoitti
    Hinnat (ennen veroja) ovat Suomessa +30 % UK:n hintoihin. Erotus Suomessa menee suoraan ylimääräisen tukkuportaan (Sumeko) kassaan. Kauppiaat myöntävät tilanteen ja ovat voimattomia, jos purnaat asiasta lähtee HD dealer-lisenssit samantien.

    Kyselin asiaa suoraan HD:lta ja kehottivat olemaan yhdeyssä Lontoolaiseen kauppiaaseen ja tilaamaan pyörän siltä. Suomessa he eivät siis pysty tarjomaan palvelua kilpailukykyiseen hintaan.

    Esimerkkilaskelma Street Bobista:
    Hinta 23.1.2009 punnan kurssilla (punta tulee vielä heikkenemään reilusti, joten hinnat tippuu vielä).

    Hinta Suomessa: 17 261 GBP, sama pyörä Lontoossa 9 090 GBP (Suomen hinnassa alvi 22% + ajoneuvovero 20 %, in UK Brittein alvi 17,5 %). Tax free hinnan ero: 34 %, joka tekee euroissa yli 4000,-. Verojen, rekisteröintikulujen ja rahtien jälkeen lopullinen hinta on Lontosta ostettuna melkein 6 tonnia vähemmän, kun punta taas heikenee, nousee hinnan ero edelleen.

    Ketä haluaa kimppaostoksille Lontooseen, niin saadaan hintaa alas vielä lisää, vaikka ostamalla 20 pyörää kerralla? Alkaa Lontoon kauppiastakin kiinnostamaan jo omista katteistaankin tinkiminenkin ja taas tippuu hinnat lisää.
    Jos toden totta saa pyörän halvemmalla ja takuuhuollot kaiken lisäksi suomessa pelaa + ostoprosessi ei olisi mikään helvetin ruljansi niin mikäs siinä... Mukana ollaan... Pidin noita pikku harleytä suhteellisen edullisena... jo suomessa... Mut jos tosiaan välistä vetäminen on röyhkeetä niin on se ... Ei se vaan oo mukava tunne, et ostan harrikan ja naapuri myös... varsinkaan jos naapuri sai sen puolet halvemmalla...
    Hullu se on...

    Honda CB600F Hornet 2007
    Honda CRF250R 2006
  2. #32
    Lainaa (AF-1 @ Tammi. 23 2009,18:20) kirjoitti
    Sumeko ei sumuta!

    Olen puhut aikasemmin sumekon harrastamasta korkeasta hinnoittelusta hd suhtee.
    Vastaus on ollut olet köyhä!

    Voin sanoa etten ole ainakaan tyhmä kun en suostu moiseen kiskontaan
    Rivien välissä lukee, että ostaisit HD:n mutta ei ole varaa ja joudut ajamaan jollain muulla, koska et ole tyhmä ? Tyhmä on kyllä yleensä köyhäkin.

    Onneksi itse voi ostaa sen millä haluaa ajaa.

    Ei kyllä enää malttaisi odottaa, että saa oman uuden paskavankkurin maaliskuussa liikenteeseen.
  3. #33
    Lainaa (WaltsuCB600 @ Tammi. 23 2009,18:28) kirjoitti
    Lainaa (gol5151 @ Tammi. 23 2009,09:37) kirjoitti
    Hinnat (ennen veroja) ovat Suomessa +30 % UK:n hintoihin. Erotus Suomessa menee suoraan ylimääräisen tukkuportaan (Sumeko) kassaan. Kauppiaat myöntävät tilanteen ja ovat voimattomia, jos purnaat asiasta lähtee HD dealer-lisenssit samantien.

    Kyselin asiaa suoraan HD:lta ja kehottivat olemaan yhdeyssä Lontoolaiseen kauppiaaseen ja tilaamaan pyörän siltä. Suomessa he eivät siis pysty tarjomaan palvelua kilpailukykyiseen hintaan.

    Esimerkkilaskelma Street Bobista:
    Hinta 23.1.2009 punnan kurssilla (punta tulee vielä heikkenemään reilusti, joten hinnat tippuu vielä).

    Hinta Suomessa: 17 261 GBP, sama pyörä Lontoossa 9 090 GBP (Suomen hinnassa alvi 22% + ajoneuvovero 20 %, in UK Brittein alvi 17,5 %). Tax free hinnan ero: 34 %, joka tekee euroissa yli 4000,-. Verojen, rekisteröintikulujen ja rahtien jälkeen lopullinen hinta on Lontosta ostettuna melkein 6 tonnia vähemmän, kun punta taas heikenee, nousee hinnan ero edelleen.

    Ketä haluaa kimppaostoksille Lontooseen, niin saadaan hintaa alas vielä lisää, vaikka ostamalla 20 pyörää kerralla? Alkaa Lontoon kauppiastakin kiinnostamaan jo omista katteistaankin tinkiminenkin ja taas tippuu hinnat lisää.
    Jos toden totta saa pyörän halvemmalla ja takuuhuollot kaiken lisäksi suomessa pelaa + ostoprosessi ei olisi mikään helvetin ruljansi niin mikäs siinä... Mukana ollaan... Pidin noita pikku harleytä suhteellisen edullisena... jo suomessa... Mut jos tosiaan välistä vetäminen on röyhkeetä niin on se * ... Ei se vaan oo mukava tunne, et ostan harrikan ja naapuri myös... varsinkaan jos naapuri sai sen puolet halvemmalla...
    Tää koko Suomen auto eli moottoripyörähinnoittelu on aivan alta arvostelun.
    Eikö se riitä, että Fortum ja muut kivat pikku firmat on nostanu sähkön hintoja 17% prossaa vuodessa?

    Fortum on ah niin armaamme Suomen sähköyhtiö.

    Eikö se riitä, että bensa maksaa?

    Eikö se riitä, että vaikka kaikki maksaa aivan saatanasti, silti julkisia palveluja ollaan ajamassa alas?

    Mihin vittuun ne verot menee?

    Tiet on paskana (kuka muuta väittää, asuu pohjoisessa, vanhukset , lapset, koululaiset on heitteillä) On, koska ei noin ollu ennen.
    Ei ennen kukaan ees kyseenalaistany koulua, vanhustenhuoltoa jne.

    Nyt suurimpiin uutisiin kuuluu jonkun taloushuijarin kuolema.

    ja Suomiko ei ole Albania?

    Kaikissa päivälehdissä suurimpia uutisia on se, kuka nai ketä ja kellä on paras kroppa/ pillu esillä.
    <p>Vanha patu..</p>
  4. #34
    Mukava katsella keskustelua näin yrittäjän näkökulmasta vaikka kyseessä ei olekkaan sama ala. Mutta sanokaa mitä järkeä sumekon on myydä Harrikoita esim 15% nykyisiä hintoja halvemmalla jos saavat kiintiöt myytyä näilläkin hinnoilla? Ainakin minun käsityksen mukaan Sumeko on voittoa tavoitteleva yritys siinä missä yritykset yleensäkkin.

    Tai voihan sitä vaikka alkaa hyväntekeväisyytenä niitä hävittää ja pistää sitten porukkaa pois niin saadaan lisää irtisanottuja tähän maahan
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  5. #35
    Lainaa (Tachometer @ Tammi. 23 2009,18:11) kirjoitti
    Lainaa (mikkoyli @ Tammi. 23 2009,17:49) kirjoitti
    Lainaa (Turder @ Tammi. 23 2009,15:15) kirjoitti
    Eikö kukaan rinnakkaistuoja myy hoodeetä?
    Ei, eikä KTM:ää tai Husabergia. Ducateja on harmaamyyjien listoilla myös joitakin uudempia malleja mikä ihmetyttää. MV Agustahan on pilannut hintatasonsa antamalla dealereiden myydä minne sattuu ja halvalla, vaikka mallit ei ole pahemmin muuttuneetkaan. No se muuttuu H-D:n tullessa omistajaksi. Valitettavasti varmaan myös MV Agustan uusien mallien kiinnostavuus vähenee. Amerikan foorumeilla joku jo unelmoi MV Agustasta H-D peräisellä moottorilla..
    Kyllä KTMää näyttää saavan nyt Eskolta: http://ee-speed.com/index.php?navi=m...yorat&sec=muut
    No niinpä näyttää, eli olin taas väärässä mutta sentään 2008 malleja. Hintaerot taitaa kuitenkin olla pienet. Suurin ihme on jos EE-Speed saa Aprilian RSV4:sta, mutta onhan se tietenkin hinnasta kiinni. En tiedä mitä virallinen hinta on.
    Kyllä mua otti suunnattomasti päähän 2004, kun maksoin Brutalesta 26.000 € enkä ollut pyörään tyytyväinen ja uuden hinta putosi monta tonnia. Nythän saa jo 1078 alkuperäisiin hintoihin nähden halvalla.
    H-D:n hinnat ovat aivan perseestä. Halvimmat pyörät valmistaa ja kalleimmat ostaa. Mutta eihän se hullu ole joka pyytää vaan se joka maksaa. Aftermarket osien ja vielä paljon parempien kuin alkuperäisten edullisuus sekä saatavuus on se mikä pitää H-D:n pinnalla. V-Rod on ainoa, minkä hinta on melkein kohtuullinen ominaisuuksiin nähden.
    Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide 128, KTM 1290 Superduke, pari Ducatia, KTM 450, Husaberg 570, Honda CR 500
  6. #36
    Lainaa (Vonikka @ Tammi. 23 2009,18:42) kirjoitti
    Mukava katsella keskustelua näin yrittäjän näkökulmasta vaikka kyseessä ei olekkaan sama ala. Mutta sanokaa mitä järkeä sumekon on myydä Harrikoita esim 15% nykyisiä hintoja halvemmalla jos saavat kiintiöt myytyä näilläkin hinnoilla? Ainakin minun käsityksen mukaan Sumeko on voittoa tavoitteleva yritys siinä missä yritykset yleensäkkin.

    Tai voihan sitä vaikka alkaa hyväntekeväisyytenä niitä hävittää ja pistää sitten porukkaa pois niin saadaan lisää irtisanottuja tähän maahan *
    Tottakai työllään toimeen pitää tulla.
    Kritisoin Suomen verotusta.
    Mulla on Suomesta ostettu HD, joka maksoi kiitettävästi, joten olenoikeutettu kritisoimaan.
    <p>Vanha patu..</p>
  7. #37
    Lainaa (barfly @ Tammi. 23 2009,18:48) kirjoitti
    Tottakai työllään toimeen pitää tulla.
    Kritisoin Suomen verotusta.
    Mulla on Suomesta ostettu HD, joka maksoi kiitettävästi, joten olenoikeutettu kritisoimaan.
    Komppaan sinua kyllä tuon verotuksen suhteen mutta tosiaan jos myyjää saa kiintöt myytyä niin en usko kummoisia hinnan muutoksia ainakaan alaspäin tulevan ennen kuin tavara alkaa jäämään käsiin...
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  8. #38
    Lainaa (barfly @ Tammi. 23 2009,17:59) kirjoitti
    Lainaa (teemu @ Tammi. 23 2009,17:48) kirjoitti
    Albania ja Suomi onkin hyvin verrattavissa.

    Vastapallo:

    http://www.ellos.fi/DetailP....26B%3d1

    Ei satu niin paljon.
    Tämä lainaus sopis paremmin tähän ketjuun:

    "Mul on tääl lompakossa kolkyt tonnia. Jos mä löydän jotain mistä mä diggaan mä ostan sen."

    No onhan toisaalta Suomella ja Albanialla samoja piirteitä: kummassakin on ollut/on jonkunlaisia henkilökultin oireita. Suomessa Kekkonen ja joku muu ja Albaniassa Hoxha.
    Ja tietenkin noi mitä myöhemmissä viesteissä mainitsit.
  9. #39
    Lainaa (teemu @ Tammi. 23 2009,18:59) kirjoitti
    Lainaa (barfly @ Tammi. 23 2009,17:59) kirjoitti
    Lainaa (teemu @ Tammi. 23 2009,17:48) kirjoitti
    Albania ja Suomi onkin hyvin verrattavissa.

    Vastapallo:

    http://www.ellos.fi/DetailP....26B%3d1

    Ei satu niin paljon.
    Tämä lainaus sopis paremmin tähän ketjuun:

    "Mul on tääl lompakossa kolkyt tonnia. Jos mä löydän jotain mistä mä diggaan mä ostan sen."

    No onhan toisaalta Suomella ja Albanialla samoja piirteitä: kummassakin on ollut/on jonkunlaisia henkilökultin oireita. Suomessa Kekkonen ja joku muu ja Albaniassa Hoxha.
    Ja tietenkin noi mitä myöhemmissä viesteissä mainitsit.
    Kaveri, joka ei kerro mitään ittestään, kommentoi.

    Ainoastaan nimi Teemu.

    Olen maksanut 3:sta autosta ja 1:stä moposta täydet verot.


    Maksanut asunnostani, jne.

    Veroja maksanu niin, että alkaa jo vittuttaa.
    Se, mitä sillä saa.

    Paskoja teitä, vittuiluja joltain Facebook pelleiltä jne.

    Mulla ei ole ikinä ollu kolmeekytä donaa taskussa.

    Mutta olen taatusti maksanu yli kolmesataa donaa veroja eläissäni.

    Ja ennen 23 ikävuotta, siitä ei ole ollut mitään vitun hyötyä!

    Veroja olen maksanut 13 vuotiaasta.

    joten, hiukka kunnioitusta, kiitos.



    <p>Vanha patu..</p>
  10. #40
    Lainaa (mikkoyli @ Tammi. 23 2009,18:44) kirjoitti
    No niinpä näyttää, eli olin taas väärässä mutta sentään 2008 malleja. Hintaerot taitaa kuitenkin olla pienet. Suurin ihme on jos EE-Speed saa Aprilian RSV4:sta, mutta onhan se tietenkin hinnasta kiinni. En tiedä mitä virallinen hinta on.
    Kyllä Esko on saanut hinnat jo RSV4:lle - Ensierä 29490e

    Nakkilan mopotin vielä huokailee ?e
    Mutta jos EE myy RSV1000R 08 16,9ke *ja nakkila 22,9ke saadaan jonkun moista hinta eroa *

    HYVÄ Esko *
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  11. #41
    Lainaa (maRk1 @ Tammi. 23 2009,19:07) kirjoitti
    Selkeesti myös Nakkilan-mopo ja pyörä sumuttaa kaikkien rahat *

    -
    Kaikki " Viralliset " Maahantuojat.

    Koska alkaa sama sota auto puolella. Niin nähdään kuinka paljon oikeasti Verot%% nostaa hintoja .. Ainahan on helppo sanoa naama pokkana että ... Todella pienillä katteilla mennään ja tehdään vaan +/- tulosta . Jos sanotaan että hyvällä katteella myydään teille urpot ... vähentää se myyntiä ja saa kauppiaan näyttämään urpolta.



    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  12. #42
    WaltsuCB600:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Seinäjoki/Huittinen/Tampere/Helsinki
    Itse en ole onneksi aivan perseaukinen ihminen ja katson silti tarkkaan mihin helvettiin rahani lykkään... Ei tässä rikkaat rikastu (en ole rikas) tyhmillä kaupoilla vaikka kuinka saatana mieli tekisi jotain...

    On se oikeesti jumalauta kumma, kun Suomessa sama tuote (moottoripyörä) voi useammalla jälleenmyyjällä olla niinkin eri hintainen... Ei se bensiinikään ole ABC:llä puolet halvempaa kuin SHELLILLÄ... ja samaa paskaa ne myy...
    Se on aivan eri asia, jos tuotteet poikkeaa toisistaan keskenään tai toinen tekee samaa asiaa toista paremmin/tehokkaammin... Niin näissä hinta ero voi vaihdella keskenään...Ja kyllä... maksan mielelläni laadusta ja suomalaisille... Mutta en myöskään anna 50 % tippiä bensiinin hinnasta...

    HD:n laadusta, elämäntavasta tai mistään vitun muusta hypetyksestä en välitä, mutta jos halvan oloisesta tuotteesta maksaa järjetöntä ylihintaa niin luulisi se henki siellä sisällä sanovan, että mistä helvetistä oikein tuli maksettua... Varsinkin jos japanilaiset ovat ns. laadukkaampia ja huomattavasti paremmin hinnoiteltuja...Mutta kuten sanoin laadusta en voi mitään sanoa...Nyt vain joku perustamaan yritystä mikä tuo "ohi" Sumekon... Siinä sitten onkin jo kannattava bisnes...

    Ja by the way... Tarkoitus ei ollut haukkua kyseistä merkkiä... Harkitsen itsekkin 2 pyöräksi HD:tä... Mut sen näkee sitten mistä sen ostan...



    Hullu se on...

    Honda CB600F Hornet 2007
    Honda CRF250R 2006
  13. #43
    Lainaa (WaltsuCB600 @ Tammi. 23 2009,19:17) kirjoitti
    Itse en ole onneksi aivan perseaukinen ihminen ja katson silti tarkkaan mihin helvettiin rahani lykkään... Ei tässä rikkaat rikastu (en ole rikas) tyhmillä kaupoilla vaikka kuinka saatana mieli tekisi jotain...

    On se oikeesti jumalauta kumma, kun Suomessa sama tuote (moottoripyörä) voi useammalla jälleenmyyjällä olla niinkin eri hintainen... Ei se bensiinikään ole ABC:llä puolet halvempaa kuin SHELLILLÄ... ja samaa paskaa ne myy...
    Hyvä pointti Esim; EE-Speed myy B-King 08 11900e ja 09 13990e + toim 600e

    Esim; Rikumotor "Maanteiden kuningas" B-King 17690e toim



    esim;2

    EE- Busa 08 14490 ja 09 15790 + toim 600

    Riku- 17490e toim ?

    Jumalauta ja sitten ihmetellään kun Suomessa on ostovoima toisiksi huonoin. Kaikesta pitää maksaa väliportaan "kohtuu" vedot.

    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  14. #44
    katainen on kakara.

    HD fatboy tehdashinta 7000e suomessa hinta 30000e joku vetää välistä ja röyhkeästi
    Maksakaa idiootit
    Rahat säilyy huomattavasti paremmin kun ei osta ylihintaista romurautaa

    Ostaisin toki fatboin heti jos hinnoittelu olisi yhtään järkevämpää

    Tällä hetkellä sikamakeepaskaperseleveerengassikaperse kauppiaat vetävät tautisia voittoja sen takia että sumeko on vetänyt ääriviivat
    Tää hd on kuin viinaa ja alkon kartelli prkle!!!

    Onko nyt tosiaan niin ettei kukaan muu osaa tuoda harrikkaa suomeen hieman vaatimattomammalla katteella
    SUZUKI B-KING
  15. #45
    Lainaa (AF-1 @ Tammi. 23 2009,19:36) kirjoitti
    katainen on kakara.

    HD fatboy tehdashinta 7000e suomessa hinta 30000e joku vetää välistä ja röyhkeästi
    Maksakaa idiootit
    Rahat säilyy huomattavasti paremmin kun ei osta ylihintaista romurautaa

    Ostaisin toki fatboin heti jos hinnoittelu olisi yhtään järkevämpää

    Tällä hetkellä sikamakeepaskaperseleveerengassikaperse kauppiaat vetävät tautisia voittoja sen takia että sumeko on vetänyt ääriviivat
    Tää hd on kuin viinaa ja alkon kartelli prkle!!!

    Onko nyt tosiaan niin ettei kukaan muu osaa tuoda harrikkaa suomeen hieman vaatimattomammalla katteella
    Määrittele "tehdashinta"...
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  16. #46
    Lainaa (Sika-nauta @ Tammi. 23 2009,19:33) kirjoitti
    Lainaa (WaltsuCB600 @ Tammi. 23 2009,19:17) kirjoitti
    Itse en ole onneksi aivan perseaukinen ihminen ja katson silti tarkkaan mihin helvettiin rahani lykkään... Ei tässä rikkaat rikastu (en ole rikas) tyhmillä kaupoilla vaikka kuinka saatana mieli tekisi jotain...

    On se oikeesti jumalauta kumma, kun Suomessa sama tuote (moottoripyörä) voi useammalla jälleenmyyjällä olla niinkin eri hintainen... Ei se bensiinikään ole ABC:llä puolet halvempaa kuin SHELLILLÄ... ja samaa paskaa ne myy...
    Hyvä pointti Esim; EE-Speed myy B-King 08 11900e ja 09 13990e + toim 600e

    Esim; Rikumotor "Maanteiden kuningas" B-King 17690e toim



    esim;2

    EE- *Busa 08 14490 ja 09 15790 + toim 600

    Riku- 17490e toim ?

    Jumalauta ja sitten ihmetellään kun Suomessa on ostovoima toisiksi huonoin. Kaikesta pitää maksaa väliportaan "kohtuu" vedot.

    Sumekon syyshinnasto:
    Versys Kawa 7990e + 300tk
    EE-speed 8490 + 600tk
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  17. #47
    miks helvetissä pitää ostaa aina se ihan uus?


    ainiin, suomessa harrikan myyminenkin maksaa perkeleesti yrittäjälle niin kiukkua siinä sitten pyörien hinnoista.. käytettyjen kauppa sensijaan elää.
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  18. #48
    Lainaa (JaZZo @ Tammi. 23 2009,19:50) kirjoitti
    miks helvetissä pitää ostaa aina se ihan uus?


    ainiin, suomessa harrikan myyminenkin maksaa perkeleesti yrittäjälle niin kiukkua siinä sitten pyörien hinnoista.. käytettyjen kauppa sensijaan elää.
    Kun oli eka HD.
    <p>Vanha patu..</p>
  19. #49
    Lainaa (maRk1 @ Tammi. 23 2009,19:45) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Tammi. 23 2009,19:42) kirjoitti
    Lainaa (AF-1 @ Tammi. 23 2009,19:36) kirjoitti
    katainen on kakara.

    HD fatboy tehdashinta 7000e suomessa hinta 30000e joku vetää välistä ja röyhkeästi
    Maksakaa idiootit
    Rahat säilyy huomattavasti paremmin kun ei osta ylihintaista romurautaa

    Ostaisin toki fatboin heti jos hinnoittelu olisi yhtään järkevämpää

    Tällä hetkellä sikamakeepaskaperseleveerengassikaperse kauppiaat vetävät tautisia voittoja sen takia että sumeko on vetänyt ääriviivat
    Tää hd on kuin viinaa ja alkon kartelli prkle!!!

    Onko nyt tosiaan niin ettei kukaan muu osaa tuoda harrikkaa suomeen hieman vaatimattomammalla katteella
    Määrittele "tehdashinta"...
    Heh, hyvä heitto toi 7000€....Essolla kerrottiin, että Kone-Kesko saa ilmaiseksi joka toisen Yamahan...
    Ei tarvita matemaatikon kykyä seuraavaan yhtälöön:

    Alb... eiku Suomessa myydään virallisen maahatuojan kautta moottoripyörää X vaikkapa 30kpl vuodessa.

    Jenkeissä samaa moottoripyörää X (japanilainen) myydään 4500 kpl samassa ajassa.

    Kumpikohan maahantuoja saa tehtaalta tingittyä paremman ostohinnan laitteelle???
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  20. #50
    Lainaa (maRk1 @ Tammi. 23 2009,19:57) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Tammi. 23 2009,19:55) kirjoitti
    Lainaa (maRk1 @ Tammi. 23 2009,19:45) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Tammi. 23 2009,19:42) kirjoitti
    Lainaa (AF-1 @ Tammi. 23 2009,19:36) kirjoitti
    katainen on kakara.

    HD fatboy tehdashinta 7000e suomessa hinta 30000e joku vetää välistä ja röyhkeästi
    Maksakaa idiootit
    Rahat säilyy huomattavasti paremmin kun ei osta ylihintaista romurautaa

    Ostaisin toki fatboin heti jos hinnoittelu olisi yhtään järkevämpää

    Tällä hetkellä sikamakeepaskaperseleveerengassikaperse kauppiaat vetävät tautisia voittoja sen takia että sumeko on vetänyt ääriviivat
    Tää hd on kuin viinaa ja alkon kartelli prkle!!!

    Onko nyt tosiaan niin ettei kukaan muu osaa tuoda harrikkaa suomeen hieman vaatimattomammalla katteella
    Määrittele "tehdashinta"...
    Heh, hyvä heitto toi 7000€....Essolla kerrottiin, että Kone-Kesko saa ilmaiseksi joka toisen Yamahan...
    Ei tarvita matemaatikon kykyä seuraavaan yhtälöön:

    Alb... eiku Suomessa myydään virallisen maahatuojan kautta moottoripyörää X vaikkapa 30kpl vuodessa.

    Jenkeissä samaa moottoripyörää *X *(japanilainen) myydään 4500 kpl samassa ajassa.

    Kumpikohan maahantuoja saa tehtaalta tingittyä paremman ostohinnan laitteelle???
    Mitens tämä osuu yhtälöön:
    esim. Jenkki hintoja:
    Honda cbr1000rr 11.999$ msrp = 9374.8€, Brändiltä:19.490,-
    Hd street bob 12.999$ msrp =10.159€, Sumekolta:18.950,-
    Koska TODELLISIA "maahantuontihintoja" ei ole käytettävissä täällä niin on aivan mahdotonta sanoa kuka saa kuinkakin paljon hilloa välistä.

    Mutta se on 100 varmaa, että jenkkimaahantuojan hinta on aivan ei planeetalta kuin Brandtin.
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  21. #51
    joo myönnän että saatoin arvioida hinnan korkeaksi, oikeasti jenkkien tehdas hinta liikkuu 4-6000e korvilla.
    Uusi fat boi maksaa liikkeessä 14000e
    SUZUKI B-KING
  22. #52
    WaltsuCB600:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Seinäjoki/Huittinen/Tampere/Helsinki
    Lainaa (JaZZo @ Tammi. 23 2009,19:50) kirjoitti
    miks helvetissä pitää ostaa aina se ihan uus?


    ainiin, suomessa harrikan myyminenkin maksaa perkeleesti yrittäjälle niin kiukkua siinä sitten pyörien hinnoista.. käytettyjen kauppa sensijaan elää.
    JOS KUKAAN EI OSTA NIITÄ UUSIA NIIN MISTÄ NE KÄYTETYT TULEE?? Venäjältä vai?
    Hullu se on...

    Honda CB600F Hornet 2007
    Honda CRF250R 2006
  23. #53
    Lainaa (WaltsuCB600 @ Tammi. 23 2009,20:35) kirjoitti
    Lainaa (JaZZo @ Tammi. 23 2009,19:50) kirjoitti
    miks helvetissä pitää ostaa aina se ihan uus?


    ainiin, suomessa harrikan myyminenkin maksaa perkeleesti yrittäjälle niin kiukkua siinä sitten pyörien hinnoista.. käytettyjen kauppa sensijaan elää.
    JOS KUKAAN EI OSTA NIITÄ UUSIA NIIN MISTÄ NE KÄYTETYT TULEE?? Venäjältä vai?
    saksasta niitä CBR:iäki on tänne roudattu.

    meinaan vaan että tuossa lahden toisella puolella on järkihintaan(kin) tuoreempaa pyörää myytävänä.
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  24. #54
    HD on suomen suurin kusetus näillä hinnoilla.
    Edes wincapitan ääliöiltä nykimät eurojonot eivät täytä sitä laaria jonka harri kuskit ovat kaikessa älykkyydessään kantaneet jonkun yksityisen ihmisen taskuun vuosikaudet.

    On se mukavaa kun taskut pullistaa ...eikä ykskään juuro ole mennyt huijareiden taskuun
    SUZUKI B-KING
  25. #55
  26. #56
    Lainaa (WaltsuCB600 @ Tammi. 23 2009,20:35) kirjoitti
    JOS KUKAAN EI OSTA NIITÄ UUSIA NIIN MISTÄ NE KÄYTETYT TULEE?? Venäjältä vai?
    Kyllähän se "virallisen maahantuojan" uuden pyörän omistajaa tietenkin vituttaa kun lukee Nettimotoa ja rinnakkaistuoja myy halvemmalla uutta, kuin moni käytettyä .
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  27. #57
    Kysymys?
    Miksi me Suomessa maksamme niistä harrikoista enemmän kuin muut maat?

    Miksi?

    Ei siksi että on toope rahoineen vaan MIKSI?!
    SUZUKI B-KING
  28. #58
    WaltsuCB600:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Seinäjoki/Huittinen/Tampere/Helsinki
    Lainaa (AF-1 @ Tammi. 23 2009,21:33) kirjoitti
    Kysymys?
    Miksi me Suomessa maksamme niistä harrikoista enemmän kuin muut maat?

    Miksi?

    Ei siksi että on toope rahoineen vaan MIKSI?!
    Lähetäppä tuosta valtiolle kirje
    Hullu se on...

    Honda CB600F Hornet 2007
    Honda CRF250R 2006
  29. #59
    Lainaa (WaltsuCB600 @ Tammi. 23 2009,21:41) kirjoitti
    Lainaa (AF-1 @ Tammi. 23 2009,21:33) kirjoitti
    Kysymys?
    Miksi me Suomessa maksamme niistä harrikoista enemmän kuin muut maat?

    Miksi?

    Ei siksi että on toope rahoineen vaan MIKSI?!
    Lähetäppä tuosta valtiolle kirje *
    aijaa valtioko se vastaa yksityisen ihmisen rahan käytöstä?
    SUZUKI B-KING
  30.  
  31. #60
    WaltsuCB600:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Seinäjoki/Huittinen/Tampere/Helsinki
    Lainaa (AF-1 @ Tammi. 23 2009,22:01) kirjoitti
    Lainaa (WaltsuCB600 @ Tammi. 23 2009,21:41) kirjoitti
    Lainaa (AF-1 @ Tammi. 23 2009,21:33) kirjoitti
    Kysymys?
    Miksi me Suomessa maksamme niistä harrikoista enemmän kuin muut maat?

    Miksi?

    Ei siksi että on toope rahoineen vaan MIKSI?!
    Lähetäppä tuosta valtiolle kirje *
    aijaa valtioko se vastaa yksityisen ihmisen rahan käytöstä?
    Tarkotin lähinnä verotusta...Kysymykseen miksi me >Suomessa< maksamme enemmän kuin muut maat...



    Hullu se on...

    Honda CB600F Hornet 2007
    Honda CRF250R 2006
Sivu: 2 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen