Katso äänestykset tulokset: paras syy olla lähtemättä porukalla ajeleen -

Äänestäjät
103. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • ei oo bensaa/ei oo rahaa

    9 8,74%
  • skootteri on rikki/huollettavana/odotan vara-osia

    15 14,56%
  • tyttöystävän/perheen kanssa pitäisi viettää aikaa=ei jouda

    27 26,21%
  • maksalaatikko on mikrossa ja pitäisi syödä

    19 18,45%
  • voi alkaa sataan vettä tai tuulee liikaa/on liian hyvä keli

    11 10,68%
  • pyörä ei oo vakuutuksissa juuri ko.aikana

    1 0,97%
  • telkkarista tulee hyvä ohjelma

    5 4,85%
  • edustustehtävät painavat(häät j.ne)

    16 15,53%
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 44:sta
  1. #1
    matkaskootteristi
  2. #2
    Missäs on vaihtoehto "Ei oo porukkaa..." ?
    Abusus non tollit usum
  3. #3
    Lainaa (whoooops @ Tammi. 23 2009,17:45) kirjoitti
    Missäs on vaihtoehto "Ei oo porukkaa..." ?
    Niinpä



    CBR 600rr
  4. #4
    Lainaa (xniko @ Tammi. 23 2009,17:49) kirjoitti
    Lainaa (whoooops @ Tammi. 23 2009,17:45) kirjoitti
    Missäs on vaihtoehto "Ei oo porukkaa..." ?
    Niinpä
    No niin justiinsa.. + entä vaihtoehto että alkaa ahistamaan seurassa? Tai että olen ujo? Tai että en usko pysyväni porukan mukana? Tai että että...
    - Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
    - Honda CBR XX -99
  5. #5
    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002
  6. #6
    Jovvain..


    Matka ei porukas vaan etene.....aina se on joku jolla ei oo matkarakkoa, tai sit on vaan pieni tankki, tai sit tulee taas nälkä vaikka äsken 600km sitten syötiin, pitää topata tupakille, janoki tulee, pitää ostaa batterya tms. humpuukia

    Nii tai sitten ei jaksa aamulla herätä (05:30) ku pitäs lähtee Yliperän taa jos on tottunu vasta 08:00 nousee jne....
  7. #7
    "Ei oo kelejä, ei oo kesää..."

    mutta uudet renkulat tilattu paikalliselle dealerille
    "Hidas mutta kankee"
  8. #8
    Lainaa (mchuurre @ Tammi. 23 2009,18:48) kirjoitti
    Jovvain..


    Matka ei porukas vaan etene.....aina se on joku jolla ei oo matkarakkoa, tai sit on vaan pieni tankki, tai sit tulee taas nälkä vaikka äsken 600km sitten syötiin, pitää topata tupakille, janoki tulee, pitää ostaa batterya tms. humpuukia *

    Nii tai sitten ei jaksa aamulla herätä (05:30) ku pitäs lähtee Yliperän taa jos on tottunu vasta 08:00 nousee jne....
    Aika paljon samoilla linjoilla, kaikista vaan ei ole porukassa ajamiseen. Jotkut meistä on täsmällisempiä kuin toiset. Aika on suhteellinen käsite.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  9. #9
    Painavin syy on se että jonossa ajaminen on perseestä. "lähetään ajelemaan" ja sit ajetaan se tuhanteen kertaan tahkottu "mutkapätkä" jonossa kytäten että ei aja edellä kulkevan perään, ja että tuleeko se takana ajava vielä perässä?

    Minä saan ajaa jonoissa kyllikseni kun asun kehä3:n sisäpuolella
    Parasta ajelu on kun et näe ympärilläsi yhtään muuta tienkäyttäjää.

    Noh sanotaan jotain positiivistakin Matkalle en itsekseen lähtisi. Monesti on tullut lähdettyä ajamaan ja sitten se ajelu jää siihen että jutellaan kaveriporukalla pari tuntia motskareista ja sit lähdetään kotia..

    Jos mutka-ajosta haluan nauttia niin suuntaan mieluiten moottoriradalle, siellä ei ole pelkoa vastaantulijoista eikä poliiseista
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  10. #10
    Juu tuosta puuttuu se vaihtoehto, että porukassa ajelu ei keskimäärin ole hauskaa, kun pitää kytätä muiden tekemisiä, vauhdit on liian kovia tai liian hiljaisia, paussit on väärässä kohtaa ja reittivalinnat aivan ärseestä, jne...

    No kun harvoin sitä tekee, ni ihan jees. Kerran kesässä ehkä...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  11. #11
    <p>Vanha patu..</p>
  12. #12
    Sälli joka ostaa 15.000€ maksavan pyörän mutta seisotaa kun ei voi ostaa bensaa ...
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  13. #13
    Ajan mieluiten yksin.
    ooo
  14. #14
    Lainaa (Gixxer.fi @ Tammi. 23 2009,21:25) kirjoitti
    Lainaa (Rajala @ Tammi. 23 2009,21:15) kirjoitti
    Ajan mieluiten yksin.
    Eiks toi oo aika tylsää . Mä taas haluisin hamuta kaikki mahdolliset kamun kaveritkin mukaan
    Ei.
    ooo
  15. #15
    Mulle moottoripyöräily merkitsee useimmiten irtiottoa sosiaalisesta ympäristöstä ja muista ihmisistä. Jos haluan jonkun sosiaalisen harrastuksen, niin teen jotain ihan muuta.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  16. #16
    Perhe tulee kuitenkin ensin, vaikka MP on kiva harrastus,joillekin jopa työ. On kuitenkin asioita joita perhe tarjoaa joita Mpeily ei anna.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
  17. #17
    Porukassa on välillä ihan kiva ajella mutta silloinkin viimeisenä. Porukan vetäjänä tuppaa kasvamaan sarvet päähän ja nopeusmittari viuhuu jossain aivan muualla kuin setä sinisen suosittamilla alueilla.
    Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
    Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)

    - Turvaton karkulainen -
  18. #18
    Lainaa (Gixxer.fi @ Tammi. 23 2009,22:10) kirjoitti
    Lainaa (Rajala @ Tammi. 23 2009,21:41) kirjoitti
    Lainaa (Gixxer.fi @ Tammi. 23 2009,21:25) kirjoitti
    Lainaa (Rajala @ Tammi. 23 2009,21:15) kirjoitti
    Ajan mieluiten yksin.
    Eiks toi oo aika tylsää . Mä taas haluisin hamuta kaikki mahdolliset kamun kaveritkin mukaan
    Ei.
    Paljon sulle tulee kilsoja/reissu? Mä voisin ajella vaikka kuin paljon kun frendejä on mukana ja tauolla höpistään ties mistä. Yksin ajellessa rupee noi biisitkin loppuun kesken
    5-700km. Tauolla en höpise, vaan tankkaan. Tai kusen, tai vedän savut, tai kaikki samassa setissä. Kun oon tankannu ja kussu/vetänyt savut/tms. niin jatkan matkaa. Ei tarvi ootella, kun jollain on kusi kesken tai housuissa tai paskahätä tai näläkä yms. Siksi ajan yksin mieluiten.
    ooo
  19. #19
    Mulla on suunnitelmissa ensi kesänä vetästä nordkappiin ja takas _yksin_. En nimenomaan halua ketään mukaan. 4-5pv vain minä ja moottoripyörä.... aahhh. Siinä mieli rauhoittuu!
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  20. #20
    Lainaa (wekkuli @ Tammi. 23 2009,22:33) kirjoitti
    Mulla on suunnitelmissa ensi kesänä vetästä nordkappiin ja takas _yksin_. En nimenomaan halua ketään mukaan. 4-5pv vain minä ja moottoripyörä.... aahhh. Siinä mieli rauhoittuu!
    Hei mäkin meen.. en kyllä ihan nordkappiin asti.. mutta pohjosnorjan lenkin ja kans yksin, että mennäänkö yhtä matkaa
    - Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
    - Honda CBR XX -99
  21. #21
    Lainaa (Gixxer.fi @ Tammi. 23 2009,23:11) kirjoitti
    Lainaa (Hapsu @ Tammi. 23 2009,22:44) kirjoitti
    Lainaa (wekkuli @ Tammi. 23 2009,22:33) kirjoitti
    Mulla on suunnitelmissa ensi kesänä vetästä nordkappiin ja takas _yksin_. En nimenomaan halua ketään mukaan. 4-5pv vain minä ja moottoripyörä.... aahhh. Siinä mieli rauhoittuu!
    Hei mäkin meen.. en kyllä ihan nordkappiin asti.. mutta pohjosnorjan lenkin ja kans yksin, että mennäänkö yhtä matkaa *
    Ette te voi kimpassa mennä , te ootte lonely ridereita .

    Kukin tyylillään
    Voi vetää kimpassa, mutta molemmat eri suuntaan... Siinähän onkin jo kimppa-ajelua kylliksi, ku morjestaa puolessavälissä...
    ooo
  22. #22
    Jaa, mitään nosta ei voinu valita. Ajelen suurimmaksi osaksi itekseni
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  23. #23
    Lainaa (Rajala @ Tammi. 23 2009,21:15) kirjoitti
    Ajan mieluiten yksin.
    Tuossahan se... Lapissa kävin yksin viime suvena ja tulevana viel korkeemmalla. Yksin. Känny maksimissaan mukana.
    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

    "Si vis pacem, para bellum"
  24. #24
    OLOLOL oli niin tyhmä vaihtoehto että oli pakko vastata toi maksalaatikko...

    ei siin mitään, oon maksalaatikkofani... eihä sitä ny saa syömättä jättää....
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  25. #25
    Porukassa on kiva ajella sillon kun on KIVA porukka -> Mc Tyrä
    Mutta kyllä sitä tulee suurinosa kesästä ajeltuu yksin.
    Siinä saa pitää vauhdin/tauot mieleisinään ja tehdä sellasia ex tempore juttuja, et empäs meekkään tonne vaan tonne
    Sitä minusta on moottoripyöräily parhaimmillaan...

    Vain minä ja mopo
    Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
  26. #26
    Kouluttaja BANDIT-R:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2007
    Mänttilä
    MotOrg ry jäsen
    Ei oo vaihtoehtoo ajoporukoita kyttää kylän kaikki kissalanpojat.

    Tottakai aina porukalla kun mahdollista mut en jätä kyl ajamatta yksinään...
    Pääasia et ajaa kun voi ja huvittaa
    Hallitusaktiivi,EVP
    Honda CBR1000F 1991
    Toyota Celica 1990


  27. #27
    Ajan edellä vaimo perässä , eix se riitä ! Hä
    Pojat ajaa mopoilla
  28. #28
    Ihan tosissaan jos yrittää vastata, niin kyllä se on yksin kaikkein hauskinta siksi että se on ainut asia missä saa olla yksin ittensä kans.. kahvit voi toisen motoristin kanssa juoda ja sanan vaihtaa mutta ajot mieluiten yksin tai sitte hyvän kaverin kanssa
    - Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
    - Honda CBR XX -99
  29. #29
    Riippuu missä porukassa ajelee, en valitse semmoista mikä ei natsaa... ja kyllä sitä yksinkin kerkiää ajeleen.
    ..yleensä kaikki miittingitkin on osa tätä..
    SUZUKI GSX-1340R L1 black chrome
  30.  
  31. #30
    Yksinhän tuota tuli viime kesänä lähinnä ajeltua.

    Ei mulla oo kavereita, tai siis niillä kavereilla ei oikeen oo prätkää (ne taitaa olla niitä persaukisia. ;) ) ja sitten oon ujo, ja en uskalla, ja tuntuu etten osaa. ;)
    Nyksä. Speed Triple 2013
    EX: GSX-R 1000 K6
    EX: R6R 06
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen