Sivu: 18 / 18:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8161718
Tulokset 511:stä 519:een 519:sta
  1. #511
    Jos nyt vielä joku lukee tätä topicia ja muistaa tapauksen niin tiedoksi kiinnostuneille, että Käpän mopon avaimetkin sitten löytyi - tyttöystävän takin hihataskusta...! *
    Royal Enfield Bullet Electra BS 500 2005
    Yamaha Virago 535 1988
    Moto Guzzi 750 Nevada 2008
    HD Sportster Custom 2004
  2. #512
    Lainaa (wimmevanamo @ Kesä. 09 2009,10:47) kirjoitti
    Jos nyt vielä joku lukee tätä topicia ja muistaa tapauksen niin tiedoksi kiinnostuneille, että Käpän mopon avaimetkin sitten löytyi - tyttöystävän takin hihataskusta...! *
    Ei prkl...
    Tyttöystävälle huutia...
    Tein itse ja YRITIN säästää.

  3. #513
    Lainaa (wimmevanamo @ Kesä. 09 2009,10:47) kirjoitti
    Jos nyt vielä joku lukee tätä topicia ja muistaa tapauksen niin tiedoksi kiinnostuneille, että Käpän mopon avaimetkin sitten löytyi - tyttöystävän takin hihataskusta...! *
    ^ Kyllä muistaa itsekin etsin hetken avaimia aamulla (siihen keltaiseen Ducatiin)



  4. #514
    Lainaa (zpete @ Kesä. 09 2009,10:58) kirjoitti
    Lainaa (wimmevanamo @ Kesä. 09 2009,10:47) kirjoitti
    Jos nyt vielä joku lukee tätä topicia ja muistaa tapauksen niin tiedoksi kiinnostuneille, että Käpän mopon avaimetkin sitten löytyi - tyttöystävän takin hihataskusta...! *
    ^ Kyllä muistaa * *itsekin etsin hetken avaimia aamulla (siihen keltaiseen Ducatiin)
    Oliko sitä jotenkin liikkeellä...? Meidän möksässä etsittiin myös eräitä muita avaimia... *



    Royal Enfield Bullet Electra BS 500 2005
    Yamaha Virago 535 1988
    Moto Guzzi 750 Nevada 2008
    HD Sportster Custom 2004
  5. #515
    Lainaa (wimmevanamo @ Kesä. 09 2009,10:47) kirjoitti
    Jos nyt vielä joku lukee tätä topicia ja muistaa tapauksen niin tiedoksi kiinnostuneille, että Käpän mopon avaimetkin sitten löytyi - tyttöystävän takin hihataskusta...! *
    Jummijammi * *
    No, hyvä kun löytyi....ei tarvii pelätä että joku ventovieras yrittää käynnistellä mopoa joku kerta *
    Ducati "Ducster" Monster 1200S -17
    Triumph Daytona 675 -10




    Elämä on liian lyhyt jossitteluun.
  6. #516
    Ette arvaa... mä sain jopa loputkin kuvat siirrettyä tuonne Kuvablogiin. Ei mennyt edes kolmea kuukautta! Käykää ny nauramassa itellenne.
    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
  7. #517
    Miima ja sen paita

    Ei kukaan oo sattunu näkeen tollasta paitaa missään ton reissun jälkeen?? Mulla kun on se melko hyvin hukassa, viimeiset muistikuvat paidasta juurikin tolta reissulta..

    E// Jaa joo, taidettiin me käydä leikkipuistossakin Kirjurin reissulla.. Kiitos Jagge että muistutit minua kyseisestä reissusta kuvilla



  8. #518
    ^ Jep, todistusaineistoa pitää aina olla. Muutenhan ei oo mitään tapahtunutkaan. Ja nyt oon hankkinut kunnon filmiäkin tuohon aparaattiin että ensi keväältä saadaan sitten parempia otoksia.
    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
  9.  
  10. #519
    ^ On se kiva että joku huomaa ton todistus aineistonkin tärkeyden. Meillä näytti olevan kohtalaisen hauskaakin siellä leikkipuistossa Muistasin kyllä että laskettiin liukumäestäkin ja se oli liian hurja, sen takia siitä ei varmaan oo kuvejakaan?!?
    Kukaan ei ole hyödytön...
    ...Aina voi olla edes huonona esimerkkinä!
Sivu: 18 / 18:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8161718