Tulokset 1:stä 23:een 23:sta
    Osaako kukaan neuvoa pääkaupunkiseudulta ompelimoa missä tehdään ajovarusteisiin (nahka ja tekstiili) korjauksia ja muutoksia?
    BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
    ER-6f 2006
    Lainaa (Nasu @ Tammi. 10 2009,13:54) kirjoitti
    Osaako kukaan neuvoa pääkaupunkiseudulta ompelimoa missä tehdään ajovarusteisiin (nahka ja tekstiili) korjauksia ja muutoksia?
    Eikös pienet muutokset onnistu ihan suutarilla? Mun pitäisi ajohousuihin lisätä uuden takin vetoketju. Sitten niissä housissa onkin yhteensopivuus kolmeen eri tyyppiin..
    Itse en ole kokeillut, mutta Ratafoorumin puolella suositeltiin vantaalaista Tuhattaituri nimistä paikkaa.

Yhtä nahkapukua olen korjauttanut ihan suutarilla. Jotkut kavennukset ja muut sellaiset voi vaatia sit jotain tuhattaituria..
    Nööp......Malmilla......on kuulemma tehnyt. Tarkoitus olis viedä mamman nahkatakki vetskarin vaihtoon........
    Lainaa (SuzukiV2 @ Tammi. 10 2009,14:31) kirjoitti
    Itse en ole kokeillut, mutta Ratafoorumin puolella suositeltiin vantaalaista Tuhattaituri nimistä paikkaa.

Yhtä nahkapukua olen korjauttanut ihan suutarilla. Jotkut kavennukset ja muut sellaiset voi vaatia sit jotain tuhattaituria..
    Tikkurilassa teetin tuolla Tuhattaiturilla juuri vanhaan nahkarotsin kylkiin lisäkiristykset, hyvää jälkeä teki ja maksoi muistaakseni huikeet 30 egee. Eli pisteet sinne...

Mut eiköhän pienet muutokset teetä millä tahansa kunnon suutarilla? Eli lähimmästä liikkeestä vaan kysäseen...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Juu Tuhattaituri on hyvä.
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
    Tekstiileissä huomionarvoista nuo gore- ja muut mahdolliset kalvot, niiden remppa vaatii vähän omaa osaamistaan.
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Lainaa (julles @ Tammi. 11 2009,11:08) kirjoitti
    Tekstiileissä huomionarvoista nuo gore- ja muut mahdolliset kalvot, niiden remppa vaatii vähän omaa osaamistaan.
    Hyvä pointti, tuota ei kaikki neulan vääntäjät ota huomioon, ei ole kiva istua hyvin passaavassa puvussa, kun sateella kusee läpi kainaloista.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed

"Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
    Mä teen korjauksia ajovarusteisiin.En kyllä ole Pääkaupunkiseudulla mutta otapa yhteyttä jos et oo jo löytänyt HYVÄÄ tekijää.Gore kamoihin täytyykin laittaa uudet saumateipit jos tekee uusia saumoja tai korjaa vanhoja(kyllä ammattilaisen se pitäis tietää ja infota myös asiakasta).Osassa takeistakin on erikoisia vetoketjuja ettei niitä ihan normi kaupasta hankita.

Kai joku perus ompelimo/suutari saa 2-osaisen nahkapuvun (sen millä yhdistetään takki ja housut) vetoketjun vaihdettua, laadukkaasti? Vois myös hankkia takkiin sen jatkolipareen alaselkään ja vaihtaa samalla siihenkin vetoketjun. Oulun alueelta saa suositella tekijöitä
    Kannattaakohan pakoputkeen palaneita gore housuja alkaa korjata? Polven kohdalla lähes 5 cm kokoinen reikä ulkokankaassa.

Ja kuinka palaneet housut saa irti pakoputkesta?!
    Lainaa (erg @ Huhti. 17 2009,09:50) kirjoitti
    Ja kuinka palaneet housut saa irti pakoputkesta?!
    Kostuta sokeripala vedellä ja hinkkaa basha pois, ei naarmuta ja lika irtoaa
    -Z-
    Onkos kellään tietoa tampereen seudusta? Tarttis nahkatakkia kaventaa.
    - If you risk nothing, you gain nothing -
    Lainaa (Yamaha1 @ Tammi. 11 2009,06:10) kirjoitti
    Lainaa (SuzukiV2 @ Tammi. 10 2009,14:31) kirjoitti

Tikkurilassa teetin tuolla Tuhattaiturilla juuri vanhaan nahkarotsin kylkiin lisäkiristykset, hyvää jälkeä teki ja maksoi muistaakseni huikeet 30 egee. Eli pisteet sinne...

Mut eiköhän pienet muutokset teetä millä tahansa kunnon suutarilla? Eli lähimmästä liikkeestä vaan kysäseen...
    Vein tuhattaiturille kengän korjaukseen ja yritin tarjota kahta nahkapukua tuossa muutama viikko sitten. Kengän ottivat kunhan ensin vittuilivat kun on niin vaikea homma, mutta nahkapukua eivät huolineet. Sanoivat etteivät tee muutostöitä. Ilmeisesti on muutenkin tarpeeksi duunia tai muuten ei naamani miellyttänyt..

Kuka muu näitä muutostöitä tekee? Pitäis kiristää hihoja vähän. Ihan sama missä päin tampere-helsinki akselilla

Tekivät kyllä hyvää työtä kengän kanssa ja mielelläni antaisin puvunkin tuhattaiturille.
    Täysin asiaton kommentti mutta "muutosompelu", se on hyvä sana! *
    Kevättä!
    Lainaa (Anni-Ilona @ Huhti. 13 2009,18:24) kirjoitti
    Mä teen korjauksia ajovarusteisiin.En kyllä ole Pääkaupunkiseudulla mutta otapa yhteyttä jos et oo jo löytänyt HYVÄÄ tekijää.Gore kamoihin täytyykin laittaa uudet saumateipit jos tekee uusia saumoja tai korjaa vanhoja(kyllä ammattilaisen se pitäis tietää ja infota myös asiakasta).Osassa takeistakin on erikoisia vetoketjuja ettei niitä ihan normi kaupasta hankita.
    +1 tälle ja suositukset. Nahkakousut korjattiin, eikä ollut ihan simppeli homma kun piti hieman joka saumasta korjailla. Hyvää jälkeä tuli ja ammattitaidolla.
    BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
    ER-6f 2006
    Lainaa (Nasu @ Huhti. 29 2009,19:59) kirjoitti
    +1 tälle ja suositukset. Nahkakousut korjattiin, eikä ollut ihan simppeli homma kun piti hieman joka saumasta korjailla. Hyvää jälkeä tuli ja ammattitaidolla.
    Kiitos, on mukavaa saada suoraa palautetta.J hyvä että olet tyytyväinen.
    Nahkatakin vetoketju sanoi sopimuksen irti ja Anni-Ilona korjasi sen nätisti, eikä ollut kallis. Muutenkin homma toimi mallikkaasti. Kiitokset!

http://anni-ilona.com/index.htm

Tiedoksi vielä, että kamppeet voi toimittaa ja hakea Tikkurilasta.
    http://www.noop.fi/ tekee nahkatöitä. Teetin täällä 2-osaisen nahkapuvun vetskarin vaihdon ja 4 päivässä homma oli valmis. Maksoi 64e. Firma on Malmilla.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Lainaa (Pectusfortuna @ Touko. 22 2009,19:58) kirjoitti
    Nahkatakin vetoketju sanoi sopimuksen irti ja Anni-Ilona korjasi sen nätisti, eikä ollut kallis. Muutenkin homma toimi mallikkaasti. Kiitokset!

http://anni-ilona.com/index.htm

Tiedoksi vielä, että kamppeet voi toimittaa ja hakea Tikkurilasta.
    Kiitos palautteesta ja mukava kuulla että olit tyytyväinen.
    Minäkin suosittelen

www.anni-ilona.com

Rukan pöksyt lyhennetty ja ei uusista erota.
    Hintakin edullinen joten ottakaahan ihmeessä yhteyttä tarvittaessa.
    V-Strom 1000
    Lainaa (jpuonti @ Huhti. 17 2009,11:49) kirjoitti
    Onkos kellään tietoa tampereen seudusta? Tarttis nahkatakkia kaventaa.
    Nostanpa tätä ketjua koska Tampereen suutaripalvelut ovat itsellenikin ajankohtaisia. Olisi siis tarkoitus kaventaa nahkaisen ajotakin hihoja. Kellään kokemusta missä tuommoinen kannattaisi teettää?
  23.  
    Kiitokset Anni Ilonalle myös täältä.

Hyvä palvelu yhdistettynä kohtuulliseen hintaan ja joustavaan aikatauluun *

Arlen Nessit sai jatkoaikaa liukujen jäljiltä.
    XX -06 (2012 - 2014)
    Yamaha R1 -08 kilvetön (2010 - 2012)
    GSX-R 1000 k8 (2010)
    XX -08 (2008-2010)
    XX -05 (2005-2008)
    CBR 600 F4 -00 (2001-2005)