Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 70:een 70:sta
  1. #61
    Lainaa (ttuttu @ Kesä. 03 2009,11:05) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Touko. 29 2009,12:49) kirjoitti
    Lainaa (Kunkku @ Touko. 29 2009,12:31) kirjoitti
    EI tule enää keltaista lappua, eikä koodia pakkauksen mukana. Tuote täytyy rekisteröidä netissä ja sen jälkeen tuo avauskoodi löytyy koneelta.
    Niitä erilaisia koodeja oli aikas monta. * Olen koittanut varmaan kaikkia ja aina tulee virheilmo "väärä tuotetunnus" prkl! * Onko se tuotetunnus vai joku muu? *
    Ja laite ON rekisteröity!
    Pistin postia Tuotetukeen! Katsotaan kuinka käy prkl!
    No niin! Suomen Support vastasi puhelimeen ja kun aikani selittelin, niin uskoivat lopulta, että tuotekoodijutskassa on jotain häikkää. Ihan asiallisesti puhelimessa sain apuja ja sitten pyysivät lähettämään emailitse tietoja laitteesta ym. Melkein heti tuli maili, että mailia tulee, KUN asia on ratkaistu! Nyt odotellaan....
    Soittelin tukeen samasta ongelmasta (Zumo 660 ja MapSourcen lukituksen purku).

    Kokeiltiin erilaisia koodeja tuotetuen henkilön kanssa, mutta eipä onnistunut. (aina sama ilmoitus: väärä tuotetunnus) Sitten neito ystävällisesti kertoi, että ongelma voidaan kiertää. Minulla oli uudessa laitteessa käyttämättä nüMaps Guarantee karttapäivitys ja uuden kartan lataamalla tulee mukana myös MapSourcen uudempi versio ja se tulee valmiiksi avattuna. Nyt on koneessani karttaversio City Navigator Europe NT 2010.1 ja toimiva MapSource. (lataus kesti reilut 4 tuntia 2 Mb linjalla)

    Neito ilmoitti eskaloivansa ongelman eteenpäin, koska siitä oli tullut hänellekin jo toinen ilmoitus.
    Turvallisuus on tunne, joka sinulla on, ennen kuin olet tajunnut tilanteen.

    FLHRCI -02
  2. #62
    Lainaa (tahto @ Kesä. 06 2009,22:03) kirjoitti
    Neito ilmoitti eskaloivansa ongelman eteenpäin, koska siitä oli tullut hänellekin jo toinen ilmoitus.
    Se olin minä ja se ko. neito kai oli sama tyyppi, jonka kanssa asioin? Toivokaamme pikaista ratkaisua ongelmaamme.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  3. #63
    Lainaa (ttuttu @ Kesä. 08 2009,08:21) kirjoitti
    Lainaa (tahto @ Kesä. 06 2009,22:03) kirjoitti
    Neito ilmoitti eskaloivansa ongelman eteenpäin, koska siitä oli tullut hänellekin jo toinen ilmoitus.
    Se olin minä ja se ko. neito kai oli sama tyyppi, jonka kanssa asioin? * Toivokaamme pikaista ratkaisua ongelmaamme.
    Nyt tuli mailia Garminin neitokaiselta. Ainakin ne yrittävät auttaa? Nyt pitäisi olla navi ja kaikki tunnarit mukana prkl. Ehämmää niitä töihin raahaa. Miten tässä nyt malttaa kotiin asti odotella?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  4. #64
    Kriisiltä kävin maanantaina hakemassa 660 ja siitä suoraan
    Kentälle ja italiaan 4 päivää siellä ajeltiin toki autolla ja hyvin
    Se pelitti. Jos vertaan becker auto naviini niin kartat avautuu
    Sairaan nopeesti ja tosi nopeesti käyttö valmis. Tosin noin
    Miljoona toimintoa on beckerissä paremmin. Mutta uskon että
    Mp käytössä ihan ok
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  5. #65
    Lainaa (ttuttu @ Kesä. 10 2009,10:53) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Kesä. 08 2009,08:21) kirjoitti
    Lainaa (tahto @ Kesä. 06 2009,22:03) kirjoitti
    Neito ilmoitti eskaloivansa ongelman eteenpäin, koska siitä oli tullut hänellekin jo toinen ilmoitus.
    Se olin minä ja se ko. neito kai oli sama tyyppi, jonka kanssa asioin? * Toivokaamme pikaista ratkaisua ongelmaamme.
    Nyt tuli mailia Garminin neitokaiselta. Ainakin ne yrittävät auttaa? Nyt pitäisi olla navi ja kaikki tunnarit mukana prkl. Ehämmää niitä töihin raahaa. Miten tässä nyt malttaa kotiin asti odotella?
    No niin... kartan detaljit aukesivat! Itse sai tehdä ja miettiä ihan heterona, kun Helpin tytteli ei osannut neuvoa kunnolla ja oikein. Selkeestikään Helppi ei tunne 660:n sielunelämää kunnolla. On ihan eri asia osata käyttää ja osata NEUVOA toisia käyttämään!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  6. #66
    Onko kellään muilla ollut ongelmia päästä my.garmin.com sivuille sisään. Olen rekisteröitynyt ja helpistä olen saanut salasanoja jo tuplastikin kun ei alunperin asettamani toiminut eivätkä toimi nuokaan; virheilmoitus "salasanan ja käyttäjätunnuksen yhdistelmä ei kelpaa".
    Saa nähdä, milloin pääsee päivittämään karttoja, jotka eivät aivan ajan tasalla ole kuitenkaan joka paikassa, mikä tuli todettua Euroopan kiertueella viime viikolla.
  7. #67
    Minulla on hankittuna myös tuo Zumo 660. Kun laitteen käynnistää niin tulee ilmoitus väärästä ääniversoista.
    Laitteen ääniopastuskaan ei näin ollen toimi.

    Maahantuojalta asiaa tiedustelin ja kerrottiin että on tulossa järjestelmäpäivitys jossa asia korjantuu. Muutama päivitys on kylläkin tullut mutta virheilmoitus on ja pysyy.
    Oletteko te saaneet tuota ääniohjausta jo toimimaan ?
  8. #68
    Lainaa (mkk @ Heinä. 13 2009,22:35) kirjoitti
    Onko kellään muilla ollut ongelmia päästä my.garmin.com sivuille sisään. *Olen rekisteröitynyt ja helpistä olen saanut salasanoja jo tuplastikin kun ei alunperin asettamani toiminut eivätkä toimi nuokaan; virheilmoitus "salasanan ja käyttäjätunnuksen yhdistelmä ei kelpaa".
    Saa nähdä, milloin pääsee päivittämään karttoja, jotka eivät aivan ajan tasalla ole kuitenkaan joka paikassa, mikä tuli todettua Euroopan kiertueella viime viikolla.
    Ihan samaa oli mulla, sain uuden passun jonka jälkeen on nyt toiminut. Sitä ennen välillä toimi, välillä ei.

    Mulla tuli 2010 city navigator laitteen mukana, siihen ei päivityksiä ole tullutkaan. Hyvin tuolla on perille päässyt mutta R.M Heinolle ei selvinnyt kypärän ostoon tuon avulla *
  9. #69
    Lainaa (Tiko @ Heinä. 13 2009,23:03) kirjoitti
    Minulla on hankittuna myös tuo Zumo 660. Kun laitteen käynnistää niin tulee ilmoitus väärästä ääniversoista.
    Laitteen ääniopastuskaan ei näin ollen toimi.

    Maahantuojalta asiaa tiedustelin ja kerrottiin että on tulossa järjestelmäpäivitys jossa asia korjantuu. Muutama päivitys on kylläkin tullut mutta virheilmoitus on ja pysyy.
    Oletteko te saaneet tuota ääniohjausta jo toimimaan ?
    Minulla toimi heti firmispäivityksen jälkeen jostain syystä, tuossa searchilla löytyvässä toisessa zumo ketjussa enemmän siitä.
  10.  
  11. #70
    Latasin tuon tuon tiedoston ja heti alkoi pelittämään.
    Kyselin tuota asiaa myös Garminilta ja sain vastaukseksi että aivan lähiaikoina tulee ohjelmapäivitys jolla pelaa myös.
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123