Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 70:sta
  1. #31
    Lainaa (Leo @ Tammi. 31 2009,15:06) kirjoitti
    huomasin baehrin sivuilta että mukana tuleva kartasto on v9.0 eikä tuo uudempi v10. Tuostahan voisi kysyä asentavatko tuoreimmat kartat toimituksen mukaan.
    No problem! Kysyin karttaversion tilausta tehdessäni ja Zumo toimitetaan 2009 kartalla..hyvä niin, että ei tarvi alkaa kikkailemaan päivityksen kanssa laitteen saapuessa vaan laite on valmiiksi viimeisimmällä kartalla varustettu...
  2. #32
    Lainaa (moporisti @ Tammi. 27 2009,08:48) kirjoitti
    Osuipa silmiin surffatessa, että Baehrin osastolla olisi Zumo 660 esillä..

    ...olipa siellä maininta rajusta 550n tarjouksestakin => 499+tk !!
    On tosiaan raju tarjous Tosin Englannista tilattuna tuli kotiin muutamassa päivässä €430
  3. #33
    Mistä saitilta sait Garmin 550 430€ ja oliko tuossa hinnassa rahti?

    Terveisin
    Lare
  4. #34
    Lainaa (Lare @ Helmi. 01 2009,12:16) kirjoitti
    Mistä saitilta sait Garmin 550 *430€ ja oliko tuossa hinnassa rahti?
    Halvimmat näyttävät lähtevän e-bay.uk:sta vajaalla 380 £:lla eli rahteineen hyvinkin tuohon 430 €:oon.

    Takuut ym. mahdolliset ongelmat on sitten eri juttu, joten minä ostin Baehrilta messuhintaan 499 € + 15 €. Voi toki olla, että suomalainen maahantuoja huolehtii itse tuotujenkin takuusta - mutta voi myös olla, että ei.

    Myyjä vastaa takuukorjauksista ja kun myyjä on toisessa maassa, saattaa homma olla hiukan työläämpää. Maksan siis muutaman kympin lisää ikään kuin "vakuutuksena" siitä, että mahdolliset ongelmat voi hoitaa Suomessa.

    Ehkä olen *
    - HMPK -
    - IBA Finland -
    http://www.jkweb.suntuubi.com
    Suzuki GSX 1400
  5. #35
    Minä tein ennakkotilauksen Zumo 660 toosasta Englannista. Hintaa tulee 450£+10£ eli vähän yli 500e? Toimitukset alkavat? maaliskuun 23. päivän jälkeen. Baehrista kertoivat, että toimitukset alkaisivat toukokuussa? Saas nährä kuinka tilauksen käy. Kerron sitten tarkemmin.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  6. #36
    Nyt löytyi zumo *£409.40 hintaan + 16.9£ postit...

    Liikkeestä ei mitään tietoa mutta halpa on... http://www.handtec.co.uk/product.php?xProd=1650

    Edit: tein tilauksen google checkoutin kautta joten pitäisi olla turvallista. Himpun päälle 480e kustansi toimituskuluineen päivän kurssilla. Nyt sitten odotellaan...



    98% of all statistics are made up

    Honda CBR1100XX - 2005 / 29tkm
  7. #37
    Kauriinmetsästäjä riisor:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohjeet <<

    Ducati SFV4S
  8. #38
    Lainaa (riisor @ Maalis. 27 2009,11:40) kirjoitti
    Eipä ollu rukkasia kaverilla kädessä vehjettä näpelöidessään. Ei oikein säväyttänyt.
    R1 + FJR
    + lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
  9. #39
    Samaa itsekkin mietin. Zumo 550:ssä on hyvää ne reunassa olevat "oikeat painikkeet" joita pystyy paksummillakin tumpuilla auttavasti klikkailemaan.
    Liv to Raid! Raid to liv!
  10. #40
    Lainaa (riisor @ Maalis. 27 2009,11:40) kirjoitti
    hyvin samalta näyttäis valikot kun "vanhassa" viissatasessakin mitä nyt vähän jotain uutta scrollausefektiä on jne...

    vähän tosiaan pistäis mietityttämään jos olisin ostamassa että mitenhän sen vedenkestävyyden kanssa nyt sitte onkaan ku mikin reikä näyttäis olevan tossa päällä ja skobekin alla aika avonaisen näkösesti! itse laitehan on varmaan vähintään yhtä pätevä kun vanhakin (siitä sen enempää tietämättä) koska vanhaan olen ainakin ollut erittäin tyytyväinen!

    telineessä näyttää tapahtuneen edistystä:

    1. vanhassa ärsyttää se ruuvi jota saa kokoajan pyöritellä jos haluaa varmistua ettei navi ota lentoa jossain tien rypyssä (ei kai tossa sellsta ole?)

    2. liitin on keskellä telinettä kun vanhassa telineessä on liitin alhaalla mihin a. kaikki vesi valuu kun sataa ja b. huoltomies herkästi laskee siihen katteen ruuvit purkaessa mopoa (luulen että itselleni kävi noin koska kun oli mopo venavälysten tarkastuksessa paloi samalla zumon teline niin ettei enää ladannut) onneksi garminin asiallinen takuu hoiti uuden telineen. riitti ku kävi vaan kääntymässä vaikka itse laite oli ostettu ranskasta kun sieltä sen halvimmalla sain!

    edit/OT: jos jollain on sellasta vanhan zumon "sormiruuvia" jossain ylimääräsenä niin ostan sen välittömästi pois kuleksimasta! tonironnberg (at) hotmail.com

    joku joskus laittoi jonkun linkin missä joku jantteri niitä ruuveja sorvas muttei sieltä ikinä mitään posteihin vastattu...



    GSXR-1000 Limited
  11. #41
    Lainaa (KariFi @ Maalis. 27 2009,12:05) kirjoitti
    Lainaa (riisor @ Maalis. 27 2009,11:40) kirjoitti
    Eipä ollu rukkasia kaverilla kädessä vehjettä näpelöidessään. Ei oikein säväyttänyt.
    Eikös noi "perusasetukset" ym. tehdä kotona/taukopaikalla, eikä ajaessa hanskat kädessä.

    Karttanäytössähän ne valikkokohdat oli öö.. suht isokokosia ihan hanskoillakin käytettäväksi.

    Tiiä sit, kokeilemallahan se vasta selviää.

    Jäädään oottelemaan oikeita käyttökokemuksia.

    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

    Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
  12. #42
    Lainaa (Ropaaja @ Maalis. 27 2009,14:16) kirjoitti
    Eikös noi "perusasetukset" ym. tehdä kotona/taukopaikalla, eikä ajaessa hanskat kädessä.
    Ajelun aikana säätelen navigaattorista ainakin seuraavia juttuja:
    - numerovalinta, soittaminen ja puheluihin vastaaminen
    - musiikkivalinnat
    - äänenvoimakkuuden (usein) ja taustavalon (harvoin) säätö
    - lähimmän tankkauspaikan yms. haku
    - kamerahälytysten on/off muutokset (auto/mp-käyttö)
    - muuta mieleen juolahtavaa

    Eikäpä sitä juuri tule pysähdyttyä navigointiosoitettakaan antaessa, joten edelleen epäilen uutukaisen soveltuvuutta - tai varsinkin paremmuutta - moiseen touhuun. Kiinteät napit ovat olleet apu monessa tilanteessa.

    Toki käyttäjiä ja käyttötapoja on monenlaisia.
    R1 + FJR
    + lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
  13. #43
    Kyllä, käyttäjät kaikki erillaisia, kuten käyttötavatkin.

    Itse vasta harkitsen ensimmäisen oikea navin (noksu N95 vasta..) hommaamista, joten mun täytyy hiukan sotkeentua mukaan, jotta selviää miten muut kokee nuo vehkeet.


    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

    Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
  14. #44
    Lainaa (Tohtori R @ Maalis. 27 2009,12:41) kirjoitti
    Lainaa (riisor @ Maalis. 27 2009,11:40) kirjoitti
    hyvin samalta näyttäis valikot kun "vanhassa" viissatasessakin mitä nyt vähän jotain uutta scrollausefektiä on jne...

    vähän tosiaan pistäis mietityttämään jos olisin ostamassa että mitenhän sen vedenkestävyyden kanssa nyt sitte onkaan ku mikin reikä näyttäis olevan tossa päällä ja skobekin alla aika avonaisen näkösesti! itse laitehan on varmaan vähintään yhtä pätevä kun vanhakin (siitä sen enempää tietämättä) koska vanhaan olen ainakin ollut erittäin tyytyväinen!

    telineessä näyttää tapahtuneen edistystä:

    1. vanhassa ärsyttää se ruuvi jota saa kokoajan pyöritellä jos haluaa varmistua ettei navi ota lentoa jossain tien rypyssä (ei kai tossa sellsta ole?)

    2. liitin on keskellä telinettä kun vanhassa telineessä on liitin alhaalla mihin a. kaikki vesi valuu kun sataa ja b. huoltomies herkästi laskee siihen katteen ruuvit purkaessa mopoa (luulen että itselleni kävi noin koska kun oli mopo venavälysten tarkastuksessa paloi samalla zumon teline niin ettei enää ladannut) onneksi garminin asiallinen takuu hoiti uuden telineen. riitti ku kävi vaan kääntymässä vaikka itse laite oli ostettu ranskasta kun sieltä sen halvimmalla sain!

    edit/OT: jos jollain on sellasta vanhan zumon "sormiruuvia" jossain ylimääräsenä niin ostan sen välittömästi pois kuleksimasta! tonironnberg (at) hotmail.com

    joku joskus laittoi jonkun linkin missä joku jantteri niitä ruuveja sorvas muttei sieltä ikinä mitään posteihin vastattu...
    Noita sormiruuveja löytys tuolta.

    http://shop.touratech.se/SE....-0.html
    F800GSA
  15. #45
    Lainaa (KariFi @ Maalis. 27 2009,14:43) kirjoitti
    Lainaa (Ropaaja @ Maalis. 27 2009,14:16) kirjoitti
    Eikös noi "perusasetukset" ym. tehdä kotona/taukopaikalla, eikä ajaessa hanskat kädessä.
    Ajelun aikana säätelen navigaattorista ainakin seuraavia juttuja:
    - numerovalinta, soittaminen ja puheluihin vastaaminen
    - musiikkivalinnat
    - äänenvoimakkuuden (usein) ja taustavalon (harvoin) säätö
    - lähimmän tankkauspaikan yms. haku
    - kamerahälytysten on/off muutokset (auto/mp-käyttö)
    - muuta mieleen juolahtavaa

    Eikäpä sitä juuri tule pysähdyttyä navigointiosoitettakaan antaessa, joten edelleen epäilen uutukaisen soveltuvuutta - tai varsinkin paremmuutta - moiseen touhuun. Kiinteät napit ovat olleet apu monessa tilanteessa.

    Toki käyttäjiä ja käyttötapoja on monenlaisia.
    eipä niistä nappuloista nyt sentään kaikkea saa säädettyä ehkä just volaa, kirkkautta ja pääsee vaihtamaan näkymää (jos nyt oikein muistan) eli joutuuhan sitä vanhaakin zumoa ruudulta näppäilemään joka tapauksessa jos haluaa vaikka osotetta syöttää tai huoltista hakemaan! itse en ole juurikaan reunan nappuloita käyttäny mutta hyvin on hanskat kädessä onnistunu näytön näprääminen ihan liikkeelläkin kun laite tunnistaa olevansa mopotelineessä ja kirjain näppäimet muuttuu ruudulla isommiksi
    GSXR-1000 Limited
  16. #46
    Lainaa (jite @ Maalis. 27 2009,16:45) kirjoitti
    Lainaa (Tohtori R @ Maalis. 27 2009,12:41) kirjoitti
    Lainaa (riisor @ Maalis. 27 2009,11:40) kirjoitti
    hyvin samalta näyttäis valikot kun "vanhassa" viissatasessakin mitä nyt vähän jotain uutta scrollausefektiä on jne...

    vähän tosiaan pistäis mietityttämään jos olisin ostamassa että mitenhän sen vedenkestävyyden kanssa nyt sitte onkaan ku mikin reikä näyttäis olevan tossa päällä ja skobekin alla aika avonaisen näkösesti! itse laitehan on varmaan vähintään yhtä pätevä kun vanhakin (siitä sen enempää tietämättä) koska vanhaan olen ainakin ollut erittäin tyytyväinen!

    telineessä näyttää tapahtuneen edistystä:

    1. vanhassa ärsyttää se ruuvi jota saa kokoajan pyöritellä jos haluaa varmistua ettei navi ota lentoa jossain tien rypyssä (ei kai tossa sellsta ole?)

    2. liitin on keskellä telinettä kun vanhassa telineessä on liitin alhaalla mihin a. kaikki vesi valuu kun sataa ja b. huoltomies herkästi laskee siihen katteen ruuvit purkaessa mopoa (luulen että itselleni kävi noin koska kun oli mopo venavälysten tarkastuksessa paloi samalla zumon teline niin ettei enää ladannut) onneksi garminin asiallinen takuu hoiti uuden telineen. riitti ku kävi vaan kääntymässä vaikka itse laite oli ostettu ranskasta kun sieltä sen halvimmalla sain!

    edit/OT: jos jollain on sellasta vanhan zumon "sormiruuvia" jossain ylimääräsenä niin ostan sen välittömästi pois kuleksimasta! tonironnberg (at) hotmail.com

    joku joskus laittoi jonkun linkin missä joku jantteri niitä ruuveja sorvas muttei sieltä ikinä mitään posteihin vastattu...
    Noita sormiruuveja löytys tuolta.

    http://shop.touratech.se/SE....-0.html
    tuhannet kiitokset tätä on kaivattu!
    tilaanpa heti paikalla!

    e. sinne lähti tilaus! ruuvi n. 5e otin kaks. muut kustannukset sen verran että lopputulos 25e no kannatti se kuitenkin sen verran ärsyttää se ruuvi kun muut on aina jo kahvilla ku ite vielä ruuvaa!



    GSXR-1000 Limited
  17. #47
    Lainaa (Tohtori R @ Maalis. 27 2009,16:50) kirjoitti
    eipä niistä nappuloista nyt sentään kaikkea saa säädettyä ehkä just volaa, kirkkautta ja pääsee vaihtamaan näkymää (jos nyt oikein muistan) eli joutuuhan sitä vanhaakin zumoa ruudulta näppäilemään joka tapauksessa jos haluaa vaikka osotetta syöttää tai huoltista hakemaan! itse en ole juurikaan reunan nappuloita käyttäny mutta hyvin on hanskat kädessä onnistunu näytön näprääminen ihan liikkeelläkin kun laite tunnistaa olevansa mopotelineessä ja kirjain näppäimet muuttuu ruudulla isommiksi
    Ei tietty kaikkea pysty säätämään nappuloista, mutta aika paljon enemmän kuitenkin kuin nuo esimerkit. +/- - namikoillahan pystyy rullaamaan kaikkia listoja, oli ne sitten puhelimen kontaktitietoja, albumilistoja, kadunnimiä tai mitä vain. Kätevyys ajettaessa tuleekin just sitä kautta, että osoitteesta, soitettavan henkilön nimestä yms ei tarvitse antaa kuin 1-2 ekaa kirjainta, ja esilletulevasta luettelosta rullailee sitten kaikessa rauhassa oikean nimen esiin. Se on paljon helpompaa kuin tähtäillä hanskalla kosketusnäytön nappuloihin, ja korjata vikapainalluksia.

    Mutta tosiaan, kaikkea ei nappuloilla pysty tekemään. Itse pidän niitä kuitenkin huomattavana apuna nimenomaan kun on liikenteessä pyörällä. Ilmankin varmasti pärjää.
    R1 + FJR
    + lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
  18. #48
    Lainaa (KariFi @ Maalis. 27 2009,17:51) kirjoitti
    Lainaa (Tohtori R @ Maalis. 27 2009,16:50) kirjoitti
    eipä niistä nappuloista nyt sentään kaikkea saa säädettyä ehkä just volaa, kirkkautta ja pääsee vaihtamaan näkymää (jos nyt oikein muistan) eli joutuuhan sitä vanhaakin zumoa ruudulta näppäilemään joka tapauksessa jos haluaa vaikka osotetta syöttää tai huoltista hakemaan! itse en ole juurikaan reunan nappuloita käyttäny mutta hyvin on hanskat kädessä onnistunu näytön näprääminen ihan liikkeelläkin kun laite tunnistaa olevansa mopotelineessä ja kirjain näppäimet muuttuu ruudulla isommiksi
    Ei tietty kaikkea pysty säätämään nappuloista, mutta aika paljon enemmän kuitenkin kuin nuo esimerkit. +/- - namikoillahan pystyy rullaamaan kaikkia listoja, oli ne sitten puhelimen kontaktitietoja, albumilistoja, kadunnimiä tai mitä vain. Kätevyys ajettaessa tuleekin just sitä kautta, että osoitteesta, soitettavan henkilön nimestä yms ei tarvitse antaa kuin 1-2 ekaa kirjainta, ja esilletulevasta luettelosta rullailee sitten kaikessa rauhassa oikean nimen esiin. Se on paljon helpompaa kuin tähtäillä hanskalla kosketusnäytön nappuloihin, ja korjata vikapainalluksia.

    Mutta tosiaan, kaikkea ei nappuloilla pysty tekemään. Itse pidän niitä kuitenkin huomattavana apuna nimenomaan kun on liikenteessä pyörällä. Ilmankin varmasti pärjää.
    enpä ole tollasta huomannu että valikoitakin voi +/- näppylöillä scrollata!
    GSXR-1000 Limited
  19. #49
    Lainaa (Tohtori R @ Maalis. 27 2009,16:53) kirjoitti
    Lainaa (jite @ Maalis. 27 2009,16:45) kirjoitti
    Lainaa (Tohtori R @ Maalis. 27 2009,12:41) kirjoitti
    Lainaa (riisor @ Maalis. 27 2009,11:40) kirjoitti
    hyvin samalta näyttäis valikot kun "vanhassa" viissatasessakin mitä nyt vähän jotain uutta scrollausefektiä on jne...

    vähän tosiaan pistäis mietityttämään jos olisin ostamassa että mitenhän sen vedenkestävyyden kanssa nyt sitte onkaan ku mikin reikä näyttäis olevan tossa päällä ja skobekin alla aika avonaisen näkösesti! itse laitehan on varmaan vähintään yhtä pätevä kun vanhakin (siitä sen enempää tietämättä) koska vanhaan olen ainakin ollut erittäin tyytyväinen!

    telineessä näyttää tapahtuneen edistystä:

    1. vanhassa ärsyttää se ruuvi jota saa kokoajan pyöritellä jos haluaa varmistua ettei navi ota lentoa jossain tien rypyssä (ei kai tossa sellsta ole?)

    2. liitin on keskellä telinettä kun vanhassa telineessä on liitin alhaalla mihin a. kaikki vesi valuu kun sataa ja b. huoltomies herkästi laskee siihen katteen ruuvit purkaessa mopoa (luulen että itselleni kävi noin koska kun oli mopo venavälysten tarkastuksessa paloi samalla zumon teline niin ettei enää ladannut) onneksi garminin asiallinen takuu hoiti uuden telineen. riitti ku kävi vaan kääntymässä vaikka itse laite oli ostettu ranskasta kun sieltä sen halvimmalla sain!

    edit/OT: jos jollain on sellasta vanhan zumon "sormiruuvia" jossain ylimääräsenä niin ostan sen välittömästi pois kuleksimasta! tonironnberg (at) hotmail.com

    joku joskus laittoi jonkun linkin missä joku jantteri niitä ruuveja sorvas muttei sieltä ikinä mitään posteihin vastattu...
    Noita sormiruuveja löytys tuolta.

    http://shop.touratech.se/SE....-0.html
    tuhannet kiitokset tätä on kaivattu!
    tilaanpa heti paikalla!

    e. sinne lähti tilaus! ruuvi n. 5e otin kaks. muut kustannukset sen verran että lopputulos 25e no kannatti se kuitenkin sen verran ärsyttää se ruuvi kun muut on aina jo kahvilla ku ite vielä ruuvaa!
    OT: onkos teillä ko putiikista kokemusta miten on toimitukset pelannu?

    ei oo ruuveja näkynyt tähän päivään mennessä mutta rahat on kyllä velotettu!

    tällanen posti tuli 2.4.2009

    "Er order är nu skickad från oss!

    När den finns på ert utlämningsställe får ni en avi i brevlådan."

    mitähän lie tarkoittaa (Googlen käännös ei ainakaan paljoa auttanut selvittämään)

    joku ruottin taitoinen???
    GSXR-1000 Limited
  20. #50
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Tohtori R @ Huhti. 09 2009,20:39) kirjoitti
    "Er order är nu skickad från oss!

    När den finns på ert utlämningsställe får ni en avi i brevlådan."

    mitähän lie tarkoittaa (Googlen käännös ei ainakaan paljoa auttanut selvittämään)

    joku ruottin taitoinen??? *
    Tilauksenne on lähetetty meiltä eteenpäin.
    Kun se on saapunut luovutuspaikkaan (lähin posti?) saatte tiedoksiannon postilaatikkoonne.

    Suunnilleen kai noin, tosin mulla oli ruotsin arvosana 6 *
    -nomen est omen-
  21. #51
    Lainaa (Tohtori R @ Huhti. 09 2009,20:39) kirjoitti
    tällanen posti tuli 2.4.2009

    "Er order är nu skickad från oss!

    När den finns på ert utlämningsställe får ni en avi i brevlådan."

    mitähän lie tarkoittaa (Googlen käännös ei ainakaan paljoa auttanut selvittämään)

    joku ruottin taitoinen??? *
    "Kun lähetys on [luovutuspisteessänne] saatte ilmoituksen [postilaatikkonne]"

    Eli kun kamat on postissa, tulee normaali ilmoitus noudettavasta lähetyksestä kotiin.
    - HMPK -
    - IBA Finland -
    http://www.jkweb.suntuubi.com
    Suzuki GSX 1400
  22. #52
    kiitoksia!
    GSXR-1000 Limited
  23. #53
    Tänään sain Zumo 660:n Englannista ja nyt se on jo mopossa kiinni! Oli paaaaaljon helpompi asentaa kuin Tomppa!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  24. #54
    Miten poistetaan lukitus MapSourcelta? Aika huonot ohjeet.... laite on kiinni tietsikassa mutta mitähän ¤&%(//&/%&% tuotenumeroa tarkoitetaa?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  25. #55
    Lainaa (ttuttu @ Touko. 29 2009,11:59) kirjoitti
    Miten poistetaan lukitus MapSourcelta? Aika huonot ohjeet.... *laite on kiinni tietsikassa mutta mitähän ¤&%(//&/%&% tuotenumeroa tarkoitetaa? *
    Oisko paketin mukana tulleessa keltaisessa lapussa oleva koodi?
    R1 + FJR
    + lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
  26. #56
    EI tule enää keltaista lappua, eikä koodia pakkauksen mukana. Tuote täytyy rekisteröidä netissä ja sen jälkeen tuo avauskoodi löytyy koneelta.
  27. #57
    Lainaa (Kunkku @ Touko. 29 2009,12:31) kirjoitti
    EI tule enää keltaista lappua, eikä koodia pakkauksen mukana. Tuote täytyy rekisteröidä netissä ja sen jälkeen tuo avauskoodi löytyy koneelta.
    Niitä erilaisia koodeja oli aikas monta. * Olen koittanut varmaan kaikkia ja aina tulee virheilmo "väärä tuotetunnus" prkl! * Onko se tuotetunnus vai joku muu? *
    Ja laite ON rekisteröity!
    Pistin postia Tuotetukeen! Katsotaan kuinka käy prkl!



    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  28. #58
  29. #59
    Lainaa (PELIKANI @ Touko. 29 2009,13:03) kirjoitti
    Ihan vaan vinkkinä OSTAKAA TOMPPA *
    Sellainen on jo ja eikä sekään toimi kunnolla! Paskoja kaikki?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  30.  
  31. #60
    Lainaa (ttuttu @ Touko. 29 2009,12:49) kirjoitti
    Lainaa (Kunkku @ Touko. 29 2009,12:31) kirjoitti
    EI tule enää keltaista lappua, eikä koodia pakkauksen mukana. Tuote täytyy rekisteröidä netissä ja sen jälkeen tuo avauskoodi löytyy koneelta.
    Niitä erilaisia koodeja oli aikas monta. * Olen koittanut varmaan kaikkia ja aina tulee virheilmo "väärä tuotetunnus" prkl! * Onko se tuotetunnus vai joku muu? *
    Ja laite ON rekisteröity!
    Pistin postia Tuotetukeen! Katsotaan kuinka käy prkl!
    No niin! Suomen Support vastasi puhelimeen ja kun aikani selittelin, niin uskoivat lopulta, että tuotekoodijutskassa on jotain häikkää. Ihan asiallisesti puhelimessa sain apuja ja sitten pyysivät lähettämään emailitse tietoja laitteesta ym. Melkein heti tuli maili, että mailia tulee, KUN asia on ratkaistu! Nyt odotellaan....
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen