Ja se on melko uusi foorumin jäsen kun lähti kyselemään. Yritin haun avulla etsiä tietoa tästä kaasukahvan lukitsijasta vai miksi sitä nyt sanoisi. Luonnollisesti porukka tuntuu jakautuvan kahtia näiden lukitsijoiden suhteen.
Ostin viime vuoden huhtikuussa FJS 600 A:n ja viime kesänä tuli vaimon kanssa ajeltua yli 10 tkm. Kokemuksen pohjalta haluaisin ensi kesänä ajella hieman "kevyemmin". Silver Wingin kaasu on ainakin minun pyörässäni melko jäykkä ja vastaavasti moottorijarrutus on melko voimakas, joten hetken lepuutuksia on vaikea saada kaasukädelle.
Eli onko kukaan teistä asentanut maxiskootteriin tämmöistä härpäkettä ja mistä olette niitä hommanneet?
Laitoin sellaisen ensin GSX 1400:aan ja siirsin Busaan myöhemmin. Aivan hyvä laite.
Lisää täältä
Vista Cruise
Eli ei maxeissa kellään ole?
Onko Juk_Ka sulla ollut tuo jo kuinka kauan, siis ainakin kahdessa pyörässä? Tarkoitan että "löystyykö" tuo pidätin kuinka paljon ajan saatossa?
Tuntuu kyllä, että tämä Vista Cruise on juuri se mitä haen. Cruise sana tässä yhteydessä tuntuu hieman kummalliselta, ainakin minä miellän Cruisen hieman eritavalla. Mutta tarkoituksensa ajaa varmasti ihan ok. Sen, että pystyy pitkillä suorilla lepuuttamaan kaasukättä ja korjaamaan lapasia tarvittaessa.
Härpäke on ollut käytössä kaksi kautta eikä ainakaan vielä ole löystynyt. Tuskin se ikuinen on, mutta sitä saa kyllä tarvittaessa kiristettyä ja säädettyä.(elokuu @ Tammi. 08 2009,07:37) kirjoitti
Joo, eihän se mikään varsinainen cruise ole, mutta ajaa asiansa nimenomaan siinä, että voi hetkeksi aikaa irrottaa kaasukäden.
Kauden eka ajolenkki - oikeesti kaksi: ensin yksin "back to the basics" ja sitten kaksin - tehtynä. Ja hienosti täytti virkansa tuo Vista Cruiser. Erittäin tyytyväinen olin myös muihin tekemiini muutoksiin.
Tästä se taas lähtee! Ei kun ajamaan ja rentoutumaan, niin unohtuu mielestä muut turhat ja turhan typerät jonnin joutavuudet!