Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    K@zzu:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Upplands Väsby Sverige N 59°31'11.22 E 17°54'32.93
    Onko reitin pituus jotenkin rajoitettu Google maps karttaohjelmassa???Minä yritin suunnitella kesäloma reittiä Norjaan ja takaisin täältä Tukholman seutuvilta mutta kun olin kiertänyt etelä Norjan kautta Ålesundin seutuville jotain alle 2000km niin eipä loppu reitin teko halunnut onnistua. Reitin olisi pitänyt kulkea suurinpiirtein näin: Tukholma-Darmmen-Kristiansand-Stavanger-Bergen-Ålesund-Tukholma pikku teitä ja aika lailla rantoja myötäillen etelä Norjassa. Mutta kun laitoin määränpääksi Tukholma niin se ei kelvannut vaan piti laittaa jokin paikka Ålesundin ja Tukholman puolivälistä ja sitten siirrellä sitä viimeistä merkkiä pikku hiljaa kohti Tukholmaa. Sitten jos yritti siirtää reittiä pienemmille teille ei sekään aina onnistunut. Olin kyllä valinnu "vältä moottoriteitä" mutta eihän se reitti mene silti niinkuin itse haluaa vaan sitä joutuu hieman muokkaamaan. Siis onko muilla vastaavanlaisia ongelmia vai olenko minä vaan niin hemmetin tyhmä etten ymmärrä mitä teen väärin? Niin ja vielä jos aikoo lähettää linkin e-postina onko sen koko rajoitettu? Suurin mitä minä olen onnistunut lähettämään on n. 25KB? Siis ei kovin suuri.
    K@zzu *
    ps. toivottavasti tämä meni oikeaan paikkaan *
    sama

K@zzu
    Googlen kartoissa on jotain bugeja, mm. Sirdal - Lysebotn välillä on tie Googlen reitityksen mukaan poikki. Tämä haittaa reittien suunnittelua eikä sitä voi kiertää muuta kuin reittiä muuttamalla tai pilkkomalla reitti useampaan osaan. Vastaavia bugeja saattaa olla muuallakin Norjassa. (En ole vastaaviin vielä Suomen reitityksissä törmännyt)
    https://reissu.org
    Joo, siis noita "lisää määränpää" pisteitä voit valita niin monta kuin on aakkosia=23kpl (valitsemasi pisteet tallentuvat vasempaan reunaan aakkosin merkattuina). Niitä reitin muutos vetopallukoitakin on vaan tietty määrä mahdollista käyttää.. pitäis ihan joskus kokeilla montako kertaa voi reittiä muuttaa vetämällä pallukka uuteen paikkaan.
    650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
    K@zzu:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Upplands Väsby Sverige N 59°31'11.22 E 17°54'32.93
    [quote=Wolff,Tammi. 04 2009,23:23]Googlen kartoissa on jotain bugeja, mm. Sirdal - Lysebotn välillä on tie Googlen reitityksen mukaan poikki............

Sama juttu on RV63:lla Trollstigen näyttäis olevan poikki. RV63 on kyllä talvisin suljettu, oliskohan Google niin älykäs että tietäis tien olevan kiinni?

K@zzu *

K@zzu
    Kokeile toista karttakonetta esim. Via Michelin.com
    Pitää kysyä viisaammilta kun en osaa enkä ymmärrä.
    Pitääkö Google Mapsiin luoda tili että saa suunnittelemansa reitin tallennettua ja esim. linkitettyä tänne???
    Ennen ajokautta ehtis vielä suunnitteleen monta lenkkiä, mutta turha piirrellä kun ei osaa tallettaa.
    Suzuki V-Strom 1050XT
    Ei tarvii luoda tiliä. Teet ensin reitin ja sitten oikeassa reunassa kartan yläpuolella lukee Linkki. Siitä klikkaamalla aukeaa kartan päälle dialogi josta reitin saa kopsattua.

Edit. Niin se reitti on sitten sellainen www-osoite/kilometrioksennus...

https://reissu.org
  8.  
    Kiitti Wolff! Nyt taitaa onnistua.
    Suzuki V-Strom 1050XT