Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
    MP-messuille on enää nelisen viikkoa aikaa ja se on ikään kuin alku uuden ajokauden odottamiselle. Alkaa kauhea hinku katsoa kalenterista päivien kulumista ja auringon kiipeämistä korkeammalle taivaalle. Se päivä, jolloin räystäiltä alkaa tippumaan vettä, mikäli katoille nyt tänä talvena lunta ehtii tullakaan, on oikea ilon ja riemun päivä.

Kesällä suunnittelimme maxistien tapaamisen yhteydessä yhteistä matkaa Saarenmaalle. Toivottavasti se toteutuu. Sovimme myös ensimmäisen kokoontumisen Kalajoelle viikko äitienpäivän jälkeen.

Toivottavasti tuleva kesä on edellistä lämpimämpi, kuivempi ja vähätuulisempi. Silloin ehtii kilometrejä mittariin kertyä mukavasti.
    Aikuinen nainen nexusti
    alku uuden ajokauden odottamiselle???
    Mä olen odottanu sitä jo ennen ku vanha kunnolla loppu
    - Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
    - Honda CBR XX -99
    Lainaa (Hapsu @ Tammi. 01 2009,14:41) kirjoitti
    alku uuden ajokauden odottamiselle??? *
    Mä olen odottanu sitä jo ennen ku vanha kunnolla loppu *
    Mitään loppunu... Tosin kausi 09 alkoi tänään pikku lenkille...
    F = dp / dt
    Morjehdus ja hyvää kuluvaa vuotta kaikille.

Tottakai piti käydä eilen avaamassa kausi 2009, n. 15 km aurinkoisessa 6 asteen pakkasessa tiet ihan kuivia ainakin täällä Vantaan korkeudella.

Onko maxisteilla aikomus tavata MP 09 yhteydessä?

Skootta
    Piaggio X8 400
    Ei ole ollut puhetta, mutta itse olen menossa lauantaina paikalle. Mikäli osuu samalle päivälle kohdalle, niin laittakaa viestiä tulemaan, niin järjestetään treffit.
    Aikuinen nainen nexusti
    Morjens!

Mikkelistä olisi tarkoituksenani tulla MP 09:iin vaikka sitten lauantaina.
    Olihan teillä puhelinnumeroni, voitaisiin jossain tavata ja kahvitella, esim. klo 14 aikoina?
    Aikuinen nainen nexusti
    Lainaa (Trinity @ Tammi. 02 2009,16:32) kirjoitti
    Olihan teillä puhelinnumeroni, voitaisiin jossain tavata ja kahvitella, esim. klo 14 aikoina?
    Jep, pidetäänpäs siten lähempänä h-hetkeä yhteyttä.
    Jep - tulossa ollaan myös MP-messuille, vaikka ilmeisesti mitään mullistavan uutta siellä ei maxisteille taida tiedossa ollakaan...?

Niin - ja ajokausi ei ole alkanut vielä täällä Satakunnassa, kun pahus vieköön heitti yllättäin noin senttimetrin vahvuisen lumivaipan tänne!!! Merkillinen lumitalvi heti ajokauden alussa? Pitää nyt sitten vain odotella parempia ajokelejä.

Nähdään!
    honsuya
    Burgman Executive 650 /08

Olla normaali ei ole parhaita puoliani.
    Tarkoitus tulla myös lauantaina messuille. Trinity ehdotti, että klo 14.00 nautittaisiin maxiporukalla iltapäiväkalj.. korjaan -kahvit. Voitaisiin esim. klo 14.00 tavata skodeosastolla (mistä tulikin mieleen?), ja siitä suunnistaa sopivaan, tuota, kahvilaan. Silloin mukaan osaisitte tekin, jotka ette puhelinnumeroitamme tiedä. Joku voi tietysti ajatella, että mistäs maxistin sitten tunnistaa? Suotta murehtia, kyllä meidät tunnistaa.
    wart burgman
    Sovittu...tapaamme siis huomenna klo 14.00 skodeosastolla.
    Heips!

Hyvää alkavaa kevättä kaikille!

Olen myös tulossa huomenna aamusta messuille. Liityn kaffeporukkaan jos vielä olen paikalle. Lähtökyydin ajankohta kun ei ole mun päätettävissä. Viime vuonna jokaisella merkillä oli skodensa omassa pilttuussa, niin tarkoitatteko skodeosastolla Vespaa?

Kysyy epätietoinen?
    Aivan, Karilla oli täysin oikea kommentti, koska kaikilla merkeillä on tosiaan skootterinsa omilla osastoillaan. Siispä ehdotan, että kaivelette mahdollisesti jo hankkimanne messulehtisen ja avaatte sivulle 7, jossa on esittelyhalli. Minusta oiva kohtaamispaikka tuossa hallin keskellä, kohdassa jossa kaaviossa lukee "TIE". Siinä onkin mukavasti lähekkäin sekä Gileran/Piaggion/Vespan ja Suzukin osastot. Sopiiko?
    Aikuinen nainen nexusti
    ....siis nyt hallin keskelle, kohtaan jossa kaaviossa lukee "TIE"....ok! sinne siis.... *
    Ajoin Nexuksen kotiin säilytyksestä 15 min sitten. Kypärän ja hanskat olin laittanut oven viereen lähtövalmiiksi, joten olin liikkeessä paikalla 20 min sen jälkeen, kun tuli tekstiviesti puhalimeeni "'Gilera on valmis ja noudettavissa". Uusi LeoVince 4 Road on ihan siisti, ottaisinkohan vielä viimeisimmän äänen rajoittimen pois....näkisi, kuinka korkealle naapurin noita pomppaa * . NO, hakuvalmius ja varsinainen haku olivar lähes palokuntaluokkaa!

Pahus, kun on vielä niin paljon hiekkaa kaduilla. Enemmän, kuin mitä sitä oli näkevinäänkään, kun autolla olen ajellut. Pliis, pliis, pliis, äkkiä nyt harjauskoneet liikkeelle, kaupungin sedät!
    Aikuinen nainen nexusti
    Tänään 11.4.2009 alkoi ajokausi myös täällä Oulussa. * * *
    Alko kellä alko...nysse kausi on kuitenkin jo luikahtanu loppusuoralle.

Tulevasta viikonlopusta on onneksi luvattu lämmintä ja kuivaa, joten vielä pääsee ajamaan.
    Kävisikö sitten vaikkka muroleen kanavalla ihmettelemässä keltaisten lehtien peittämää kahvilan pihaa..

Tulisi vaan äkkiä taas jo kevät, se on sitten yhtä juhlaa kun saa olla koko ajokauden skootterin kanssa!
    ...itsehän sain skootterin vasta ny alkusyksystä, saattaa siksi poltella "hieman" talven aikana...
    Forward taapertamista - as early as -62

*Xciting 500Ri*
    Lainaa (lehtijussi @ Syys. 22 2009,22:05) kirjoitti
    Alko kellä alko...nysse kausi on kuitenkin jo luikahtanu loppusuoralle.

Tulevasta viikonlopusta on onneksi luvattu lämmintä ja kuivaa, joten vielä pääsee ajamaan.
    Kävisikö sitten vaikkka muroleen kanavalla ihmettelemässä keltaisten lehtien peittämää kahvilan pihaa..

Tulisi vaan äkkiä taas jo kevät, se on sitten yhtä juhlaa kun saa olla koko ajokauden skootterin kanssa!
    ...itsehän sain skootterin vasta ny alkusyksystä, saattaa siksi poltella "hieman" talven aikana...
    Oli meininki käydä Muroleen kanavalla kesän aikana. Hieno paikka. Kesä on kuitenkin nii-in lyhyt. Ens kesänä sitte.
    Pää surisee ja suu pärisee.
    Niinpä niin, eihän tuo ole kuin muutama hassu päivä, kun ollaan taasen aprillipivässä ja tien pinnasta voi etsiskellä jo sulaa pätkää, jolla voi ottaa jo tuntuntumaa ajamiseen.
    Nyt olisi kovastikin aika ryhtyä pohtimaan äitienpäivän jälkeisen viikonlopun kokoontumista. Siitähän ei luovuta, eihän! OLisiko tuo Kalkkisten tapaaminen hyvä hoitaa nyt?
    Onkohan maxisteja menossa Lahden messuille? Minä tässä emmin ja pähkäilen. Luulenpa kuitenkin, että väliin jää. Olisi kiva tietää, ovatko välimatkat messualueella kuinka suuret....
    Ajattelin ajaa muutaman suuremman lenkin ensi kesänä, jollemme sitten toteuta Eestin rundia. Gotlantiinkin olisi mukava mennä, ei tosin sinne ringille, turha olisi sen vuoksi ylimääräistä maksaa, kun maxilla ei oikein asiaa ringille ole.

Aikuinen nainen nexusti
  20.  
    Niinhän se lähenee ja siksi kyselisinkin minkälaista tietoa on foorumilaisilla Piaggio X Evo 400 i.e. skootterista. 2008 mallinen on tulossa kunhan haen pois. Entinen Piaggio X8 250 i.e. on myynnissä Nettimotossa hintaan 3400€. Ajettu vain 4744 km.
    Suzuki Intruder M1500 2012