Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 165:sta
  1. #31
    Hienoa kun joku viitsii järjestellä ja nähdä "vaivaa". Meinaan myös jonkun reissun nakata ensi kesänä mutta ensireissuksi tämä on liian vaativa.
    ... mutta mikäli joku on järjestämässä jotain vastaavaa lähemmäksi niin seuraan mielenkiinnolla koska jostain tukikohdasta vois esim viikossa vetää kaikkiin ilmansuuntiin monta siivua.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  2. #32
    Lainaa (Toippari @ Tammi. 03 2009,09:24) kirjoitti
    Hienoa kun joku viitsii järjestellä ja nähdä "vaivaa". Meinaan myös jonkun reissun nakata ensi kesänä mutta ensireissuksi tämä on liian vaativa. *
    ... mutta mikäli joku on järjestämässä jotain vastaavaa lähemmäksi niin seuraan mielenkiinnolla koska jostain tukikohdasta vois esim viikossa vetää kaikkiin ilmansuuntiin monta siivua. *
    tuosta vaativuudesta...jos parivuottakin on mopoillut ja jokunen tuhat kilsoja takana ei vaativuuden suhteen tuu ongelmaa.

    sekaan vain
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  3. #33
    Lainaa (Tuppervaari @ Tammi. 02 2009,23:51) kirjoitti
    tosta palaverista..pidettäskö se messujen aikaan? itse pelipaikoilla varmaankin jo perjantaina, palaveria ajatellen lauantai sopisi itselle parhaiten.
    Vois varmaankin palaveerata ja katsoa mikä on lopputulos. Itse en osaa vielä varmuudella sanoa lähdenkö, mutta edelleen kiinnostaa.

    Olen messuilla näiltä näkymin joka päivä, joten mikä päivä tahansa käy.
    Ducati "Ducster" Monster 1200S -17
    Triumph Daytona 675 -10




    Elämä on liian lyhyt jossitteluun.
  4. #34
    Lainaa (bikerinna @ Tammi. 04 2009,21:58) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Tammi. 02 2009,23:51) kirjoitti
    tosta palaverista..pidettäskö se messujen aikaan? itse pelipaikoilla varmaankin jo perjantaina, palaveria ajatellen lauantai sopisi itselle parhaiten.
    Vois varmaankin palaveerata ja katsoa mikä on lopputulos. Itse en osaa vielä varmuudella sanoa lähdenkö, mutta edelleen kiinnostaa.

    Olen messuilla näiltä näkymin joka päivä, joten mikä päivä tahansa käy.
    messuillapa taitaa tuona viikonloppuna suuri osa alan harrastajista ja retkeilijöistä.

    lauantai iltapäivä/ilta vois olla se sopivin ajankohta useimmille.

    paikkakuntalaisena varmaankin voisit ehdottaa sopivaa paikkaa palaverille.

    ja toki muutkin. jos on ideoita niin rohkeesti esille.

    sen verta tuosta varaamisesta..
    useimmissa kohteissa ennakkomaksu on 30 % koko vuokrasta eli jos tuollanen 10 kiinnostunutta saisimme, ennakkomaksun osuus olisi 30-50 eur.
    sillä saisi paikan itselleen ja harkinta aikaa tuonne toukokuun alkupäiville.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  5. #35
    Mä googlettelin viime talvena nuita Kroatian villoja ja muita "mökkejä" ja sieltä löyty tosi makeita ja edullisia, isoja, taloja vaikka kuinka ja paljon!
    Mulla ei tietenkään oo linkkejä tallessa, mut suosittelen googlettelemaan ja etsiskelemään. Ne ei kylläkään ollut mitään suomalaisia saitteja, mutta mitäpä sitten?!
    Jos pikkasen jaksaa etsiä niin väitän, että pääsette paaaaljon halvemmalla!
    Nykyinen Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
  6. #36
    Lainaa (Webbis @ Tammi. 04 2009,22:46) kirjoitti
    Mä googlettelin viime talvena nuita Kroatian villoja ja muita "mökkejä" ja sieltä löyty tosi makeita ja edullisia, isoja, taloja vaikka kuinka ja paljon!
    Mulla ei tietenkään oo linkkejä tallessa, mut suosittelen googlettelemaan ja etsiskelemään. Ne ei kylläkään ollut mitään suomalaisia saitteja, mutta mitäpä sitten?!
    Jos pikkasen jaksaa etsiä niin väitän, että pääsette paaaaljon halvemmalla!
    tälläinen idea ois...eli kuuklettamaan ja esittämään löytöjä.

    -KLIK-
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  7. #37
    Lainaa (Tuppervaari @ Tammi. 04 2009,22:29) kirjoitti
    Lainaa (bikerinna @ Tammi. 04 2009,21:58) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Tammi. 02 2009,23:51) kirjoitti
    tosta palaverista..pidettäskö se messujen aikaan? itse pelipaikoilla varmaankin jo perjantaina, palaveria ajatellen lauantai sopisi itselle parhaiten.
    Vois varmaankin palaveerata ja katsoa mikä on lopputulos. Itse en osaa vielä varmuudella sanoa lähdenkö, mutta edelleen kiinnostaa.

    Olen messuilla näiltä näkymin joka päivä, joten mikä päivä tahansa käy.
    messuillapa taitaa tuona viikonloppuna suuri osa alan harrastajista ja retkeilijöistä.

    lauantai iltapäivä/ilta vois olla se sopivin ajankohta useimmille.

    paikkakuntalaisena varmaankin voisit ehdottaa sopivaa paikkaa palaverille.

    ja toki muutkin. jos on ideoita niin rohkeesti esille.

    sen verta tuosta varaamisesta..
    useimmissa kohteissa ennakkomaksu on 30 % koko vuokrasta eli jos tuollanen 10 kiinnostunutta saisimme, ennakkomaksun osuus olisi 30-50 eur.
    sillä saisi paikan itselleen ja harkinta aikaa tuonne toukokuun alkupäiville.
    Olisko se möte paras pitää siellä messukeskuksessa, niin ei tarvitse lähteä haahuilemaan mihinkään kauemmaksi.
    Kyllä sieltä aina sen verran tilaa löytyy jostain nurkasta, missä voidaan tavata. Vaikka jonkun pubin / roskaruokapaikan liepeillä, johon voidaan sitten yrittää mennä istumaan.

    Mikä vois olla sopiva aika? Pe messut avoinna klo 20 ja la
    klo 18 saakka.
    Ducati "Ducster" Monster 1200S -17
    Triumph Daytona 675 -10




    Elämä on liian lyhyt jossitteluun.
  8. #38
    Lainaa (bikerinna @ Tammi. 04 2009,23:11) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Tammi. 04 2009,22:29) kirjoitti
    Lainaa (bikerinna @ Tammi. 04 2009,21:58) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Tammi. 02 2009,23:51) kirjoitti
    tosta palaverista..pidettäskö se messujen aikaan? itse pelipaikoilla varmaankin jo perjantaina, palaveria ajatellen lauantai sopisi itselle parhaiten.
    Vois varmaankin palaveerata ja katsoa mikä on lopputulos. Itse en osaa vielä varmuudella sanoa lähdenkö, mutta edelleen kiinnostaa.

    Olen messuilla näiltä näkymin joka päivä, joten mikä päivä tahansa käy.
    messuillapa taitaa tuona viikonloppuna suuri osa alan harrastajista ja retkeilijöistä.

    lauantai iltapäivä/ilta vois olla se sopivin ajankohta useimmille.

    paikkakuntalaisena varmaankin voisit ehdottaa sopivaa paikkaa palaverille.

    ja toki muutkin. jos on ideoita niin rohkeesti esille.

    sen verta tuosta varaamisesta..
    useimmissa kohteissa ennakkomaksu on 30 % koko vuokrasta eli jos tuollanen 10 kiinnostunutta saisimme, ennakkomaksun osuus olisi 30-50 eur.
    sillä saisi paikan itselleen ja harkinta aikaa tuonne toukokuun alkupäiville.
    Olisko se möte paras pitää siellä messukeskuksessa, niin ei tarvitse lähteä haahuilemaan mihinkään kauemmaksi.
    Kyllä sieltä aina sen verran tilaa löytyy jostain nurkasta, missä voidaan tavata. Vaikka jonkun pubin / roskaruokapaikan liepeillä, johon voidaan sitten yrittää mennä istumaan.

    Mikä vois olla sopiva aika? Pe messut avoinna klo 20 ja la
    klo 18 saakka.
    joo ainaskin melko liki tuota messukeskusta...lauantain kannalla, ni ainakin ehtii paikoille ajoissa.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  9. #39
    Olin suunnitellut matkaa läntisen euroopan puolelle, mutta jos tuo kuivuu ajoseuran puutteen vuoksi kasaan niin tämä on hyvä vaihtoehto. Aikataulullisesti kuiteskin passeli...

    E: ja tuohon pitää pari viikkoa varata jos yhden meinaa olla paikan päällä...



    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  10. #40
    Lainaa (mico @ Tammi. 04 2009,23:34) kirjoitti
    Olin suunnitellut matkaa läntisen euroopan puolelle, mutta jos tuo kuivuu ajoseuran puutteen vuoksi kasaan niin tämä on hyvä vaihtoehto. Aikataulullisesti kuiteskin passeli...

    E: ja tuohon pitää pari viikkoa varata jos yhden meinaa olla paikan päällä...
    seuraappa siis ketjua tätä

    ps..noin karkeasti aikataulutettuna...matka sijoittus 16.6.-2.7.
    mahdollinen talo käytössä 20.6.-27.6.



    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  11. #41
    Lainaa (bikerinna @ Tammi. 04 2009,23:11) kirjoitti
    Olisko se möte paras pitää siellä messukeskuksessa, niin ei tarvitse lähteä haahuilemaan mihinkään kauemmaksi.
    Kyllä sieltä aina sen verran tilaa löytyy jostain nurkasta, missä voidaan tavata. Vaikka jonkun pubin / roskaruokapaikan liepeillä, johon voidaan sitten yrittää mennä istumaan.

    Mikä vois olla sopiva aika? Pe messut avoinna klo 20 ja la
    klo 18 saakka.
    Joo kannatan itse messukeskusta, jonnekin klo 12-17 väliin. Jotkut meistä saattaa tulla jollain yhteiskyydeillä jolloin klo18 voi olla lähtö jo poispäin. Edit: lauantaina siis.



  12. #42
    Taitaa Vaari tietääkin, mutta Istrian alueelta vois löytyä majoitus täältä
  13. #43
    Lainaa (zpete @ Tammi. 05 2009,10:59) kirjoitti
    Joo kannatan itse messukeskusta, jonnekin klo 12-17 väliin. Jotkut meistä saattaa tulla jollain yhteiskyydeillä jolloin klo18 voi olla lähtö jo poispäin. Edit: lauantaina siis.
    Miten olis lauantaina klo 15 messukeskuksessa, vois tavata vaikka pääsisäänkäynnin luona lähellä narikkaa?
    Katotaan sit mihin mahdutaan istumaan.

    Muita ehdotuksia? *
    Ducati "Ducster" Monster 1200S -17
    Triumph Daytona 675 -10




    Elämä on liian lyhyt jossitteluun.
  14. #44
    Lainaa (Veko @ Tammi. 05 2009,10:59) kirjoitti
    Taitaa Vaari tietääkin, mutta Istrian alueelta vois löytyä majoitus täältä
    Jep..BP mainio vaihtoehto tuohon Istrian alueelle.

    Tässä tapauksessa tarkoitus olisi löytää majoitus tuolta hieman etelämpää, jotta mahdolliset retket olisi mahdollista toteuttaa tuonne Montenegron tai Albanian puolelle.




    Lainaa kirjoitti
    bikerinna Lähetetty Tammi. 05 2009,13:16
    Lainaa (zpete @ Tammi. 05 2009,10:59)
    Joo kannatan itse messukeskusta, jonnekin klo 12-17 väliin. Jotkut meistä saattaa tulla jollain yhteiskyydeillä jolloin klo18 voi olla lähtö jo poispäin. Edit: lauantaina siis.

    Miten olis lauantaina klo 15 messukeskuksessa, vois tavata vaikka pääsisäänkäynnin luona lähellä narikkaa?
    Katotaan sit mihin mahdutaan istumaan.

    Muita ehdotuksia? *
    Tuossa ideaa. Sopia johkin esim. pääsisäänkäynnin paikkeille kokoontuminen ja kattoa sitte joku sopiva paikka.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  15. #45
    Lainaa (bikerinna @ Tammi. 04 2009,23:11) kirjoitti
    Mikä vois olla sopiva aika? Pe messut avoinna klo 20 ja la
    klo 18 saakka.
    Pitemmältä tulevat ehdottakoon aikaa, koska heillä on paluu kyydit.
    Jos ei messuilla, niin ainkin messujen vieressä on muutama ravintola/kahvila jossa varmaan voi pitää pienen palvaerin.

    ps. Mulle sopii lauantai parhaiten, koska olen silloin menossa muutenkin messuille.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
  16. #46
    Lainaa (ilkka75 @ Tammi. 05 2009,15:38) kirjoitti
    Lainaa (bikerinna @ Tammi. 04 2009,23:11) kirjoitti
    Mikä vois olla sopiva aika? Pe messut avoinna klo 20 ja la
    klo 18 saakka.
    Pitemmältä tulevat ehdottakoon aikaa, koska heillä on paluu kyydit. *
    Jos ei messuilla, niin ainkin messujen vieressä on muutama ravintola/kahvila jossa varmaan voi *pitää pienen palvaerin.

    ps. Mulle sopii lauantai parhaiten, koska olen silloin menossa muutenkin messuille.
    Mulle käy toki muukin kuin klo 15, se vaan oli ensimmäinen aika mikä tuli mieleen *

    Ja jos tämä itse reissun pituus mietityttää, niin ainahan sitä vois sit miettiä jotain kompromissia *
    Ducati "Ducster" Monster 1200S -17
    Triumph Daytona 675 -10




    Elämä on liian lyhyt jossitteluun.
  17. #47
    Valitettavasti messut jää samana viikonloppuna tapahtuvan Milanon reissun (futista ja örvellystä.. ) jalkoihin, mutta pitäkää mut luupissa, tää reissu kiinnostaa yhä kovastikin.

    Joku 3 viikkoa olis ihan passeli pituus, viime suvena käytiin parin org:laisen kera jossain määrin samalla suunnalla juuri 3 viikon reissulla, josta nelisen päivää vietettiin ihan rantalomaa Mustalla Merellä ja ihan hyvä reissun pituus se oli.

    Baltia ja suuri osa Puolaa tosiaan suht hyvää ja suoraa tietä, jota voi (poliisit väistäen) edetä ihan vauhdikkaastikin. Autoilijatkin antavat tietä vähintään yhtä hyvin kuin Suomessa. Viimeksi mentiin iltapäivälautalla Tallinnaan ja siitä yöksi Pärnuun, josta osittain aivan perseestä olevassa kelissä seuraavana päivänä tuonne Augustow:iin yöksi. Käytännössä Augustow:sta ajelee päivässä tuonne Puola-Slovakia rajaseudulle ja siitä parissa päivässä Splitin seudulle.
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
  18. #48
    Lainaa (LaMasquerade @ Tammi. 05 2009,16:11) kirjoitti
    Valitettavasti messut jää samana viikonloppuna tapahtuvan Milanon reissun (futista ja örvellystä.. *) jalkoihin, mutta pitäkää mut luupissa, tää reissu kiinnostaa yhä kovastikin.

    Joku 3 viikkoa olis ihan passeli pituus, viime suvena käytiin parin org:laisen kera jossain määrin samalla suunnalla juuri 3 viikon reissulla, josta nelisen päivää vietettiin ihan rantalomaa Mustalla Merellä ja ihan hyvä reissun pituus se oli.

    Baltia ja suuri osa Puolaa tosiaan suht hyvää ja suoraa tietä, jota voi (poliisit väistäen) edetä ihan vauhdikkaastikin. Autoilijatkin antavat tietä vähintään yhtä hyvin kuin Suomessa. Viimeksi mentiin iltapäivälautalla Tallinnaan ja siitä yöksi Pärnuun, josta osittain aivan perseestä olevassa kelissä seuraavana päivänä tuonne Augustow:iin yöksi. Käytännössä Augustow:sta ajelee päivässä tuonne Puola-Slovakia rajaseudulle ja siitä parissa päivässä Splitin seudulle.
    joo.ekojen joukos olit kiinnostuksen ilmaisemas eli kyllä sulle paikka o jos jotaki aikaan saamme.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  19. #49
    Lainaa (LaMasquerade @ Tammi. 05 2009,16:11) kirjoitti
    Joku 3 viikkoa olis ihan passeli pituus, viime suvena käytiin parin org:laisen kera jossain määrin samalla suunnalla juuri 3 viikon reissulla, josta nelisen päivää vietettiin ihan rantalomaa Mustalla Merellä ja ihan hyvä reissun pituus se oli.
    Missä sää sen kolmannen viikon olit?
    A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
  20. #50
    Olen seuraillut tässä homman lutviutumista... kiitos "vaari" viestistä, ajatus jäi hautumaan vaikken heti osannut reagoida!
    Mielelläni tulisin miittiin mukaan, katsotaan miten iso porukka kasaantuu! Olen kylläkin vielä vähän epävarma (en liene ainoa) ja lähinnä tuo juhannus askarruttaa... Jos lähtö ois vähän myöhemmin niin olisi vielä parempi...
    Ei silti, kyllähän viime kesänä olin juhannuksenkin mopomatkalla - Puolan Lublinissa silloin!
    Eli olikos se aika & paikka jo selvät? Lauantaina messuilla...?
    Entinen singeristi ja ompeluseuran kukkahattutäti,
    nykyinen Bee-Äm-Wee -ämmä (F650GS -04)
  21. #51
    Lainaa (Volpe @ Tammi. 07 2009,10:29) kirjoitti
    Olen seuraillut tässä homman lutviutumista... kiitos "vaari" viestistä, ajatus jäi hautumaan vaikken heti osannut reagoida!
    Mielelläni tulisin miittiin mukaan, katsotaan miten iso porukka kasaantuu! Olen kylläkin vielä vähän epävarma (en liene ainoa) ja lähinnä tuo juhannus askarruttaa... Jos lähtö ois vähän myöhemmin niin olisi vielä parempi...
    Ei silti, kyllähän viime kesänä olin juhannuksenkin mopomatkalla - Puolan Lublinissa silloin!
    Eli olikos se aika & paikka jo selvät? Lauantaina messuilla...?
    Jeps.

    Sekaan vain.Silloin hyvä esittää kysymyksiä, toiveita,ajatuksia.


    Katsotaan *tuleeko muita ehdotuksia tuolle palaverille.

    Näillä näkymin messulauantaina n.klo 15:00..asiasta tulee *tarkempaa infoa parin lähiviikon aikana.


    Nyt hyvää aikaa kuuklettaa ja katella omaa suosikkia majapaikaksi.
    Omia havaintoja tuosta majapaikan ettimisestä..

    aluetta ajatellen.

    -tarjontaa on parhaiten tuolla Pohjois/Keski-Dalmatiasta.
    eli Zadar-Split väliltä.Aika moni vuokrakohde sijaitsee Brac tai Hvar saarella.Tämä hieman hankaloittaisi liikkumista, lautta yms.vuorot.Tosin mantereenkin puolelta löytyy kohteita melko kivasti..vielä.
    -Etelä-Dalmatian seudulla suurin osa sijaitsee Korculan saarella josta on matkaa n.100 km Dubrovnikiin.Mantereellakin on jokusia sattunut silmään.

    itse kohteista.
    -asiallisia, hyvin varustettuja..useimmissa mm.pesukone,ilmastointi ja mille itse pannut eniten painoa.oma parkkipaikka tontilla.Muutamia rinnetaloja on joissa parkkipaikka on yleisen kadunvarrella.Tälläistä pitäisin pienenä miinuksena.



    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  22. #52
    Tuo kokoontumis aika sopii hyvin.

    Ja me oltiin tosiaan viime kesänä tuolla Istriassa bikerpoint:n kautta vuokratussa talossa. Minusta ei ole kauhean hyvä paikka päiväreissuja ajatellen, jos nimenomaan kiinnostaa vanha Jugoslavian alue.

    Oikeastaan mulle sopii kaikki muu, mutta kunhan majoitus on Zadar:ssa tai siitä etelään... tuo pohjoinen ei enää kiinnosta.

    Heitettiin suurinpiirtein tällainen päivälenkki ja se oli aivan liian pitkä. Ajoaikaa taisi mennä yli 10 tuntia... paluumatkalla joutui ajelemaan jo pimeässä.



  23. #53
    Lainaa (zpete @ Tammi. 07 2009,12:24) kirjoitti
    Tuo kokoontumis aika sopii hyvin.

    Ja me oltiin tosiaan viime kesänä tuolla Istriassa bikerpoint:n kautta vuokratussa talossa. Minusta ei ole kauhean hyvä paikka päiväreissuja ajatellen, jos nimenomaan kiinnostaa vanha Jugoslavian alue.

    Oikeastaan mulle sopii kaikki muu, mutta kunhan majoitus on Zadar:ssa tai siitä etelään... tuo pohjoinen ei enää kiinnosta.

    Heitettiin suurinpiirtein tällainen päivälenkki ja se oli aivan liian pitkä. Ajoaikaa taisi mennä yli 10 tuntia... paluumatkalla joutui ajelemaan jo pimeässä.
    eli tuo mantereenpuoli split seutuvilla voisi olla jo aika asiallinen.
    toki nuo lauttamatkat ei nyt hirveästi aikaa vie mutta tietyn rajoituksen kuiteskin.

    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  24. #54
    Lainaa (zpete @ Tammi. 07 2009,12:24) kirjoitti
    Heitettiin suurinpiirtein tällainen päivälenkki ja se oli aivan liian pitkä. Ajoaikaa taisi mennä yli 10 tuntia... paluumatkalla joutui ajelemaan jo pimeässä.
    Ei se pimeä mitään, mutta se perhanan "valtatie" joka olikin 50km sorapätkä

    No nyt enää naurattaa tuokin kokemus
    Ducati Diavel Dark
  25. #55
    Lainaa (Jerry Cotton @ Tammi. 05 2009,17:22) kirjoitti
    Lainaa (LaMasquerade @ Tammi. 05 2009,16:11) kirjoitti
    Joku 3 viikkoa olis ihan passeli pituus, viime suvena käytiin parin org:laisen kera jossain määrin samalla suunnalla juuri 3 viikon reissulla, josta nelisen päivää vietettiin ihan rantalomaa Mustalla Merellä ja ihan hyvä reissun pituus se oli.
    Missä sää sen kolmannen viikon olit? *
    Hetkinen, eikös me oltukaan kuin pari viikkoa. Tuntui vain aika niin pitkältä ja jokainen tunti kärsimykseltä teidän seurassa..

    Olihan se paluu vähän kiireistä kun tarkemmin muistelee, onneks oli jo "kortit kerran menetetty"..
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
  26. #56
    Ja enenkuin on liikkeelle edes päässyt vois miettiä kuinkas takasin.

    Tuossa alhaalla eräs vaihtoehto. Huomatkoon et hätäsesti kyhäelty mut reittinä noin suunnilleen.

    ed...no eihän tuosta reitistä jääny kartalle mitään..koetan uudestaan


    -UUSIKLIK-






    Matkan varrelle vois sovittaa tollasetkin kohteet...

    -KLIKX-
    -KLIX-
    -KLIK-
    -KLIK-
    -KLIK-
    -KLIK-

    Ja ohan näitä. Eikun miettimään.



    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  27. #57
    Heitetääs tällainen lisäys. Jos joku haluaisi vaikka ajaa yksin Kroatiaan ja lennättää emännän perässä, niin se onnistuu kohtuu edullisesti (n. 250-330eur ajankohdasta riippuen).

    Blue1:n uusia reittejä:
    Kohde * * alk./suunta, *Matkustusaika
    Split, * * * **121 €, * * * 3.5.-18.10.09
    Dubrovnik, *121 €, * * * 18.6.-17.8.09

    Edit: voisko joku mode päivittää vielä tuota ketjun otsikkoa, esim.
    "Kimppa majoitus? (Kroatiaan kesällä 2009)"



  28. #58
    ^ekax tuo otsikonpäivitys...tosiaankin..sitä sais oikeesti hieman päivittää osuvammax

    tuo zpeten esittämä lentohomma..miettikääs oikeestaan..kuinka monta mahdollisuutta tuossa hommassa oikeestaan onkaan.

    nyt tuo eräänlainen paluuhahmotelmakin pitäs näkyä edellisessä vuodatuksessani



    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  29. #59
    Do dii..asia varmaankin jo tuttu eli tässä vaiheessa kaipaisin alustavaa ilmoittautumista.

    Mikään sitova ilmoittautuminen tämä ei ole. Ainoastaan tarkoituksena kartoittaa kuinka monta todellisuudessa on lähdössä. Samaten tieto olisi tärkeä, jotta saisin informoitua tuosta palaverista.
    Eli *nimeä listaan tai tietoa privana mulle, jollei halua nickiään tuohon listaan.

    eli Kroatiaan ajalla 16.6.2009-2.7.2009 lähtijät:

    1) Tuppervaari
    2) Zpete



    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  30.  
  31. #60
    hep..
    (vaikka alkaa vähän turhan aikaisin, viikko myöhemmin olis parempi. Työkuviot pitää vielä selvitellä kevään aikana...)
Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen