Nyt on hyvä aika laittaa joulurahat Englantiin.
Euro ja punta on melkein tasoissa.
120vrk käppyrä joka päivittyy reaaliajassa.
Euro ja punta on melkein tasoissa.
120vrk käppyrä joka päivittyy reaaliajassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no ton zumon himtaa laskeskelinkinGarmin zumo kovasti alkaa kiinnostaa britanniasta, säästäisi helposti muutaman satasen hinnassa
Tämä oli ajatus, ja laittakaa myös toimituskulut.Pistäkää tänne kans mistä ootte tilannut niin tietää että homma ko. putiikissa toimii!
En ole kuullut, mutta kaikki kamat, mitkä olen tuolta saarelta vuosien saatossa tilannut, on tullut aina hiton nopeasti verrattuna esim. laiskoihin nahkahousuihin.Löytyi tälläinen firma Englannista. Jos punnan kurssi on edukas niin.....Garmin zumo kovasti alkaa kiinnostaa britanniasta, säästäisi helposti muutaman satasen hinnassaOnko tuttu firma kenellekään?
Juu ei ole paha hinta. ebay.uk:sta löytyy halvimmillaan hintaan 375£ + 15£ postit... Valuuttalaskuri kertoisi hinnaksi vajaat 420e sisältäen postituksen hinnan...Löytyi tälläinen firma Englannista. Jos punnan kurssi on edukas niin.....Garmin zumo kovasti alkaa kiinnostaa britanniasta, säästäisi helposti muutaman satasen hinnassaOnko tuttu firma kenellekään?
Mua himottaisi tuo Zumo kun Jassullakin on sellainen!En ole kuullut, mutta kaikki kamat, mitkä olen tuolta saarelta vuosien saatossa tilannut, on tullut aina hiton nopeasti verrattuna esim. laiskoihin nahkahousuihin.Löytyi tälläinen firma Englannista. Jos punnan kurssi on edukas niin.....Garmin zumo kovasti alkaa kiinnostaa britanniasta, säästäisi helposti muutaman satasen hinnassaOnko tuttu firma kenellekään?
![]()
Mitäs tulee maksamaan uuden pyörän tuonti Englannista?Sieltähän voisi vaikka hakea mopon.... Onkos kellään kokemusta sikäläisistä kauppiaista ja pyöristä?
Triumpheja ainakin on tarjolla yhtä paljon kuin Saksassa puimureita ...