Sivu: 18 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 81617181920 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 511:stä 540:een 624:sta
  1. #511
    Lainaa M.I Boor kirjoitti Katso viesti
    Viimeviikolla tuli tehtyä kaupat -10 käyttöönotetusta -09 mallin R2:sta. Vanha meni vaihdossa. "Uusi" toimitetaan talvivarastoon Tammikuun aikana ja vanha lähtee samalla pois Piitkä kevät tiedossa
    Onnittelut loistavasta valinnasta. Tervetuloa joukkoon.
    Talvi menee varmasti nopeasti tallissa vahaillen ja satulassa istuen (ja kaljaa juoden)
  2. #512
    Lainaa NADI 36 kirjoitti Katso viesti
    Onnittelut loistavasta valinnasta. Tervetuloa joukkoon.
    Talvi menee varmasti nopeasti tallissa vahaillen ja satulassa istuen (ja kaljaa juoden)
    Kiitos kiitos! Oikea valinta oli tiedossakin, entinen kun oli samanlainen, mutta -06 ja 30000km enemmän ajettu
    Entisellä tuli n.30000km myöskin ajettua
    XT1200Z
    M1800R2
  3. #513
    Moi.
    Tuli ostettua 2007 mallinen M1800R suitsa. Itelle eka customi mallinen prätkä. Saa nähä miten äijän käy ku aiemmin on ollu vaan kyykkyä ja fighteria
    Viimeksi muokannut: M1800R-07; 21.02.2015 klo 19:48.
    Power Cruiser...
  4. #514
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    Lainaa M1800R-07 kirjoitti Katso viesti
    Moi.
    Tuli ostettua 2007 mallinen M1800R suitsa. Itelle eka customi mallinen prätkä. Saa nähä miten äijän käy ku aiemmin on ollu vaan kyykkyä ja fighteria
    Ostit sitten kerralla oikean customin
    KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .YamahaFZS1000 -04 .Kawasaki Z1000-03

  5. #515
    Tulipahan luovuttua pyörästä...
    Suzuki m1800r
  6. #516
    Ostin hiljattain vuosimallin 2010 M1800R Suzukin ja olen kyllä kaikin puolin tyytyväinen valintaani. Aiemmin omistin vanhakoppaisen Vmaxin ja sillä tuli ajettua alun kolmatta kautta. Ajamiset on olleet voittopuolisesti matka-ajoa, joten ajattelin vaihtaa hieman mukavampaan pyörään. Ei Maxissakaan mitään vikaa ollut, meni suoraan ja helvetin lujaakin vielä, mutta eihän se mikään matkapyörä ole. Itsellä on pituutta karvan alle 1,9 metriä, joten ohjaamo tuntui hieman ahtaalta pidemmillä stinteillä. Suzukissa on ajoasento minunkin mitoille oikein sopivan tuntuinen. Ehkä tuuma lisää risereihin ja se olisi täydellinen. Vääntöä piisaa kuin pienessä kylässä ja kovassakin vauhdissa kulkee kuin tavarajuna. Pyörä on täysin vakio, ja ajattelin käydä kartan päivittämässä, koska pientä nykimistä on havaittavissa ja topicin viesteistä päätellen tämä toimenpide saattaisi auttaa. Vielä en PC:tä ajatellut asentaa, mutta kaikki on aina mahdollista.
  7. #517
    poista samalla rajoittimet 1-2 vaihteelta saatto kyllä olla vielä 3 vaihteesakin .sen jälkeen lähtee kuin hauki rannasta .esim xx 170kmh asti ei pärjää .ps kaverilla olis suorat putket myytävänä ehkä .ja kalpenee hd äänille
    KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
  8. #518
    Onko tuo todettu ihan stripillä vai esson baarissa?
    BMW R1200GS, EX:BMW r1100s,K1200gt,Suzuki bandit 1200s -02,Hd electra glide -92, hd sportster 1200 -94, Honda cbr1000f -92,Kawasaki 550ltd
    A-AL-BIH-CZ-EST-FIN-H-HR-I-KV-LT-LV-MD-MK-MNE-N-PL-RO-S-SK-SLO-SRB-UA
  9. #519
    Lainaa woke kirjoitti Katso viesti
    Onko tuo todettu ihan stripillä vai esson baarissa?
    sellai kun kaverit lähti rekkaa ohitaa xx oli jaloissa ,ite jäin jo ohitukseen siirtyessä . ei sen tarkemin .ja mitä penki tulos tehosta ja väänöstä ,ehkä antaa olettaa .on vakionakin uskomattoman nopea vaikka trippillä,muistaakseni roketti olis jotain 0.5s nopeampi saatan muistaa kylläkin väärin
    KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
  10. #520
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    Lainaa Kyynikko kirjoitti Katso viesti
    Ostin hiljattain vuosimallin 2010 M1800R Suzukin ja olen kyllä kaikin puolin tyytyväinen valintaani. Aiemmin omistin vanhakoppaisen Vmaxin ja sillä tuli ajettua alun kolmatta kautta. Ajamiset on olleet voittopuolisesti matka-ajoa, joten ajattelin vaihtaa hieman mukavampaan pyörään. Ei Maxissakaan mitään vikaa ollut, meni suoraan ja helvetin lujaakin vielä, mutta eihän se mikään matkapyörä ole. Itsellä on pituutta karvan alle 1,9 metriä, joten ohjaamo tuntui hieman ahtaalta pidemmillä stinteillä. Suzukissa on ajoasento minunkin mitoille oikein sopivan tuntuinen. Ehkä tuuma lisää risereihin ja se olisi täydellinen. Vääntöä piisaa kuin pienessä kylässä ja kovassakin vauhdissa kulkee kuin tavarajuna. Pyörä on täysin vakio, ja ajattelin käydä kartan päivittämässä, koska pientä nykimistä on havaittavissa ja topicin viesteistä päätellen tämä toimenpide saattaisi auttaa. Vielä en PC:tä ajatellut asentaa, mutta kaikki on aina mahdollista.
    Rahan tuhlausta asentaa PC jos saat vietyä pyörän oikealle pajalle säädettäväksi, näin tein itse ja kyllä pelittää ilman lisukkeita, omassa putkisto ja putsarit vaihdettu muuten vakio.

    Lisätietoa täältä:http://www.intruderclubfinlandry.fi/....msg178951#new
    KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .YamahaFZS1000 -04 .Kawasaki Z1000-03

  11. #521
    Lainaa hoplaa kirjoitti Katso viesti
    160 60 18 m1800 alkuperäsellä vanteella leveys jää 147mm mutta pito pinta leveenpi jarruttaessa mitä 130 levee ajo tuntuma jämäkämpi. noin 15000 ajettu ja alkanu kulumaan laineille vasemmalta puolelta joo on me 880 takarengas ja pyörimissuunta oikeenpäin 109 palstalla http://www.m109riders.com/ enempikin keskustelua aiheesta .
    Suostuiko rengasasentaja laittamaan normi 3,5" vanteelle tuon 160 leveän nakin? Tarvitseeko nostaa lokaria kuinka paljon? Vein renkaan ja mopon rengasliikkeeseen, ei suostunut vakiovanteelle laittamaan. pitäisi olla 4,5" vanne.
    Bad to the bone
  12. #522
    Ensi kesää odotellessa on aikaa sairastaa pyöräkuumetta.
    Kovasti kiinnostaisi joko C tai M 1800 Intikka. Mittaa on itellä 190cm ja siipallakin 173cm. Homma on niin, että hänekin pitäis mahtua kyytiin. Olen tässä katellut kuvia, kun en ole vielä istumaan päässyt, että takapenkkiläisen tapit on aika korkealla! Onko ihan mahdoton tuon kokoiselle tarakkaharakalle? Meinaan, että kuolaanko ihan turhaan tämän mallin perään, jos kaksi päällä ajoon pyörää haen?
    Laukutkin pitäis saada mopoon.
  13. #523
    Lainaa Kantsi kirjoitti Katso viesti
    Ensi kesää odotellessa on aikaa sairastaa pyöräkuumetta.
    Kovasti kiinnostaisi joko C tai M 1800 Intikka. Mittaa on itellä 190cm ja siipallakin 173cm. Homma on niin, että hänekin pitäis mahtua kyytiin. Olen tässä katellut kuvia, kun en ole vielä istumaan päässyt, että takapenkkiläisen tapit on aika korkealla! Onko ihan mahdoton tuon kokoiselle tarakkaharakalle? Meinaan, että kuolaanko ihan turhaan tämän mallin perään, jos kaksi päällä ajoon pyörää haen?
    Laukutkin pitäis saada mopoon.
    törkkää tuonne kyssäri... saa kommenttia ehkä todennäköisemmin

    http://www.intruderclubfinlandry.fi/forum/

    -aki-
    ***
  14. #524
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    Lainaa Kantsi kirjoitti Katso viesti
    Ensi kesää odotellessa on aikaa sairastaa pyöräkuumetta.
    Kovasti kiinnostaisi joko C tai M 1800 Intikka. Mittaa on itellä 190cm ja siipallakin 173cm. Homma on niin, että hänekin pitäis mahtua kyytiin. Olen tässä katellut kuvia, kun en ole vielä istumaan päässyt, että takapenkkiläisen tapit on aika korkealla! Onko ihan mahdoton tuon kokoiselle tarakkaharakalle? Meinaan, että kuolaanko ihan turhaan tämän mallin perään, jos kaksi päällä ajoon pyörää haen?
    Laukutkin pitäis saada mopoon.
    Jalkatappien laskusarja löytyy ainakin M sarjaan.
    KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .YamahaFZS1000 -04 .Kawasaki Z1000-03

  15. #525
    Lainaa Kantsi kirjoitti Katso viesti
    Ensi kesää odotellessa on aikaa sairastaa pyöräkuumetta.
    Kovasti kiinnostaisi joko C tai M 1800 Intikka. Mittaa on itellä 190cm ja siipallakin 173cm. Homma on niin, että hänekin pitäis mahtua kyytiin. Olen tässä katellut kuvia, kun en ole vielä istumaan päässyt, että takapenkkiläisen tapit on aika korkealla! Onko ihan mahdoton tuon kokoiselle tarakkaharakalle? Meinaan, että kuolaanko ihan turhaan tämän mallin perään, jos kaksi päällä ajoon pyörää haen?
    Laukutkin pitäis saada mopoon.
    Mä oon 180cm ja laitoin 7,5 cm siirtosarjat, kun oli mielestäni liian ahdas ajoasento. Kaikki on muuten hyvin, mut kun tulee joku monttu (ja niitähän meillä riittää) niin joutuu käsillä vetään perseen irti penkistä, kun jalat on senverran kaukana, mut tien päällä on senverran mukava et en vaihda orkkistappeja takasin.
    Joku on vaihtanu takatapit puolelta toiselle ja näin saanu ne hieman alemmas, se edellyttää reikien poraamista niihin suojamuoveihin.
  16. #526
    Hyvä aika nysvätä prätkää , öljynvaihdot , suodattimet , renkaat ym.
    Uusi Pirelli -paavo 240/40-18 , hinta 151,00
    Toimitusaika 4 päivää. Erinomainen paikka hankkia renkaita.
    Edellinen , samainen gummi kesti 8200km , oikea käsi kramppass koko kesän...
    mprenkaat-store.com
    [url]https://mprenkaat-store.com/[/urlpirelli-diablo-takarengas.jpg
  17. #527
    noita saa halvelmillaan 110€
    Motorradreifen: PIRELLI 240/40 ZR18 (79W) DIABL

    http://www.mynetmoto.com/motorradrei...radreifen.html
    Special price: 102,20 € (incl. VAT exkl. shipping) siis plus rahti mut mulla kahdesta kokemusta kesti alle 3000 km per kappale en suosittele mezlerillä olen päässy yli 10000km
  18. #528
    noita 240 leveitä saa mynet motosta 5kpl 42€ rahdilla ja 2kpl 21€ niin sen yhden renkaan rahti 21€ jos tilais 5 kpl yhdelle jäis rahdille 8.4€ hintaa eikun kimppa tilausta
  19. #529
    Onko kukaan laittanut kuskin selkänojaa tähän M1800R- malliin?
    Minua rupesi hieman polttelemaan. Onko kellään tietoa, että tuleeko se sinne kuskin jakkaran pohjaan kiinni siihen lukituksen vastakappaleeseen, vaiko takapenkin/ kuupan kiinnityspultteihin?
    Netti pullollaan kuvia, mutta ei itse asennuksesta...

    Tarkoitukseni ei ole ostaa orggista, vaan teettää vielä parempi
    XT1200Z
    M1800R2
  20. #530
    Kuskin penkkiin, juurikin siihen lukitukseen


    http://www.m109riders.com/forums/showthread.php?t=77698
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  21. #531
    No perkale, ninpäs oliki...kiitos
    XT1200Z
    M1800R2
  22. #532
    asiaa sivuten oma perse ei oikein sopinut alkuperäselle isuimelle häntäluu hinkasi penkin takaosaan no otin kernin siis päälisen irti ja veistin siintä pehmusteesta taka osasta 3cm pois jo tuli hyvä
  23. #533
    Tuore Suskakuski ilmoittautuu Viikko sitten lueskelin ostopäätöksen varmistukseksi tämän ketjun läpi ja eilen sitten lähti mukaan sinivalkoinen M1800R Aarbikesta.

    Tänään tehdyt tarkastukset osoittivat, että ilmanputsarista tihkuu öljyä. No foorumin lukeneena ei sitten yllättänyt, että oikein mitattuna öljyn taso nousee koko öljytikun puoleen väliin eli monta senttiä ylärajan yli. Minkähän verran siellä on liikaa...? Pitää huomenna lappoa ainakin osa pois ja seurailla tason muuttumista.

    Rengastuksesta täytyy sanoa, että omaan käteen ainakin vakiorengas toimii paljon paremmin kuin 280 levyinen, jonka koeajoin jokin aika sitten. Orggisrenkaalla kanttaaminen ja käsiteltävyys oli aivan eri luokkaa, mut liukkaan oloinen tuo on risteyksestä lähdettäessä. Aikamoista käärmeenkusta vetää takapää ajoittain, mutta se taitaa kuulua asiaan ;)

    Onhan tuo kyllä mukava peli ajaa. Nyt menee Virre myyntiin ja kirjoitellaan tänne sitten sitä mukaa kun kilometrejä ja kokemusta kertyy.


    PS. Jos jollain on pyörään sopivat laukut ylimääräisenä niin saa tarjota. Käyttöä tulee vain kesäloman ajan eli ei niin väliä mallille. Kunhan saa vaimon vaatteet kyytiin niin se riittää.
    Suzuki M1800R -10, Yamaha XV535 -96
    Ex: Aprilia Pegaso 650 -00, CBR900RR -00

    1/4 mile: 10.796s, 212.10km/h, 60ft 1.888s
  24. #534
    vai olivat aar biken asiantuntijat tarkistaneet oljy tason
  25. #535
    Onnittelut hyvästä valinnasta! Öljymäärään en osaa sanoa, että paljonko siellä on liikaa, mutta liikaa on joo.
    Renkaista sen verran, että itse olen tykästynyt 260 leveyteen, on parempi kun 240, tai 280 (kaikista kokemusta).

    Ja kyllä se "käärmeenkusi" siitä vähenee, kun joudut ostelemaan renkaita kaksi- kolme/ kesä
    Ei sen perän kyllä pitäisi venkoilla, kun totutat sen kaasukäden noille väännöille.
    XT1200Z
    M1800R2
  26. #536
    Kiitos. Voi tosin olla ettei liikkeessä ole ehditty tarkistaa mitään. Pyörä ehti olla siellä vain pari päivää niin pesukin oli vielä tekemättä. Mene ja tiedä, mutta noin litran olin lopulta ottanut öljyä pois kun kastui enää tikun pää. 1,5 desiä takaisin ja ei muuta kuin kilometrejä.

    Ekat renkaat menee varmaan jo alkukesän aikana väännöistä nautiskellessa. Vaan menkööt. Säästellään sitten seuraavat Jos on renkaiden kimppatilaus suunnitteilla Helsingissä niin mukana ollaan.
    Suzuki M1800R -10, Yamaha XV535 -96
    Ex: Aprilia Pegaso 650 -00, CBR900RR -00

    1/4 mile: 10.796s, 212.10km/h, 60ft 1.888s
  27. #537
    joo siinä kimppa tilauksessa ehkä säästää sen 5€ mutta mites se jako Suomessa? eli tilaa sieltä mynetmotosta se 3 kappaletta saat samalla 20€ rahdilla. niin et paljon halvemmalla saa mistään ps.älä kuitenkaa tilaa sitä halvinta pirelli diaploa, kun se ei kestä kun vähän yli 3 tonnia
  28. #538
    Nyt olisi tarkoitus hankkia uusi cruiseri muutaman vuoden tauon jälkeen, tarjolla olisi uusi 2017 M1800RZ Blacked Out. Kyseinen vehje tuntuu aika massiiviselta ja huolena on miten sen käsittely sujuu tauon jälkeen. Lisäksi kun pituutta on vain 173cm, omalla voimalla ja massalla ei pysty välttämättä kompensoimaan taidon puutetta. Onko jotain mitä tulisi huomioida tuon käsittelyssä? Tarkoitus ei ole lähteä Saksan Autobahnille ajelemaan, tänä kesänä lähinnä tavoitteena on ajotaidon kerryttäminen ja ehkä parin lyhyemmän viikonloppureissun tekeminen.

    Kyseessä muuten yksi viimeisiä Saksaan tuotuja kappaleita, uusia toimituksia ei enää Suzukilta tehdä. Joten sitäkin suuremmalla syyllä haluaisin varmistaa tuon itselleni.

    Kokemuksia, neuvoja?
  29. #539
    Mulla on ollut noita pyöriä M1800R, sekä R2- versiona, joka lähtee kolmatta kesää liikenteeseen. Itse tosin 182cm, mutta veikkaan, että ei sulle tule mitään ongelmaa tuon pyörän kanssa. On nimittäin yllättävänkin ketterä kokoisekseen ja painopiste alhaalla (istuinkorkeus jotain reilut 700mm). Kaveripiirissä on sen 10cm lyhyempiäkin ko. pyörän omistavia.
    Raisereillahan saa sitä tankoa lähemmäs, jos tuntuu kaukaiselta.

    Toki tämä vain minun mielipide, käy liikkeessä koeistumassa, niin huomaat miten matalalla istutkaan.

    Jokatapauksessa, huonoa et ole ostamassa!!!
    XT1200Z
    M1800R2
  30.  
  31. #540
    joo istuu matalalla mutta lyhyt henkilö poltaa helposti koipensa pakoputkeen kun jalat saa olla aika levällään
Sivu: 18 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 81617181920 ... ViimeinenViimeinen