Sivu: 2 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 624:sta
  1. #31
    Lainaa (TwinTenox @ Helmi. 03 2009,21:00) kirjoitti
    jutussa Rockeria ajanut testaaja veti ekan mutkan vastaantulijoiden kaistan yli sen reunaan. Onnekseen ei tullut ketään vastaan. Että jotta koska kun, en tiedä miten on suunnittelussa huomioitu, muttei tuo vakuuta jos työkseen koeajavakin kokee tuollaisia ylläreitä.
    Kuulostaa kyllä kovastipaljon käyttäjävirheeltä. Ja aivan erityisesti se, jos todellakin veti jo ENSIMMÄISEN mutkan pitkäksi. Se kuulostaa jopa aivan ns.junnumokalta.

    Vaan enhän osaa varmaksi sanoa, kun en ollut paikalla.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  2. #32
    Lainaa (TwinTenox @ Helmi. 03 2009,23:26) kirjoitti
    Itsellänihän ei ole kantaa tahi kokemusta asiaan, kun en ole ajanut pyörää jossa moinen rengastus on. Siksi asia kiinnostaakin.
    Juu, sama Rokkeri se on.

    Ei ainakaan mulle ole aiheutanut mitään ongelmaa Suzukin tapauksessa.
    Samaahan väitettiin vuoden 06-07 lehtijutuissa, joita lueskelin ennen ostamista, M1800R:stä, mutta mielestäni aika perättömiä juttuja.

    Onhan se nyt tietenkin kankeempi kuin joku 100 kiloa painava metrin mittainen 600:n kyykky, mutta onko se sitten mikään ylläri kenellekään.?

    Älä siis suotta pelkää noita lehtijuttuja.

    Mun mielen vakuutti M109Riders foorumin jutut asiasta. Siellä oli yllättävän hyviä ja luotettavaksi paljastuneita arvioita tärinöistä ja ajo-ominaisuuksista. v. 2007 ei vielä suomifoorumeilla paljoa juttuja asiasta ollut.
    - Kenobiitti
    *XT660RR
  3. #33
    Vilkaisin tuota MP maailman juttua nyt kotona. Lainausta: "Jyrkempiä mutkia täytyy lähestyä vielä hitaammalla vauhdilla, ja silti Rocker C meinaa puskea mutkan suoraksi. Ensimmäinen yritys päättyi vastaantulijoiden kaistan ulkoreunaaan... Syy moiseen haluttomuuteen löytynee 240/40 kokoisen renkaan mittasuhteista... Nopeammissa mutkissa Harley käyttäytyy suhteellisen neutraalisti..."

    Jne.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  4. #34
    Kai se sitten noin on,paha tässä kenenkään ammattitaitoa on kyseenalaistaa.Joku lehti saisi kyllä tehdä jonkunlaisen testin noista isoista customeista radalla,vertailuksi muutama 600cc vastaava.Lopuksi nämä sotanorsut voisi nolata vaikkapa kilosella giksuttimella,jolla vedettäisiin kiekura kaks,ikäänkuin malliksi
  5. #35
    En ole kummallakaan ajanut, mutta saattaisko toi Rockerin "kankeus" johtua loivemmasta keulakulmasta?

    Rocker C

    Rake/Trail *36.0° / 6.20 in. (15,784cm)
    Wheelbase 69.2 in. (175,768cm)

    M1800R

    Rake/Trail *31.25° / 4.4 in. (11,176cm)
    Wheelbase 67.5 in. (171,45cm)





    ja onhan tossa suzukissa 130 eturengas hd:ssä vain 90... *
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  6. #36
    Tota pituutta ja keulakulmaa itsekin juuri "harrikkaystäväni" kanssa eilen mietittiin. Minä olin selvin päin..............
    Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
  7. #37
    hyvä on ajaa ,mutta yksi paha miinus ,täristää voimakkaasti kun nopeutta nostaa , tasakaasulla menee hienosti ,merkkiliikkeen meilestä on ominaisuus ,itse kyllä epäilen jotein olevan vialla
    m1800r2
  8. #38
    Lainaa (kn-11 @ Huhti. 09 2009,20:19) kirjoitti
    hyvä on ajaa ,mutta yksi paha miinus ,täristää voimakkaasti kun nopeutta nostaa , tasakaasulla menee hienosti ,merkkiliikkeen meilestä on ominaisuus ,itse kyllä epäilen jotein olevan vialla
    No joo.
    Itse pidin tärinättömyytä yhtenä ostokriteerinä. Sitä tosin oli mahdoton todeta kun missään ei tuolloin ollut mahdollisuutta koeajaa.
    Ostin siis "sian säkissä" luettuani ,m109riders foorumilta sata tärinättömyyttä puoltava kommenttia.

    Ja voin vakuuttaa, että tämä on yksi tärinättömimmistä isoista customeista, jos ei tärinättömin.

    Totta kai tärisee ja vatkaa kun isolla vaihteella kiihdyttää, mutta se kai nyt on ison V2:n ominaisuus eikä vika.
    Jos tärisee jatkuvasti ni sitten hoitoon ja nopeesti. (pyörä siis).

    Kyllä minunkin pyörän heiluu ja vatkaa kun isolla vaihteella ja pienillä kierroksilla alkaa kiihdytyksen. Tuskin mittaria näkee, mutta se kuuluu asiaan.

    Pääasia on se, ettei kädet puudu ja peileistäkin näkee.

    Älä siis sure, hyvä ja tärinätön pyörä sulla on.
    - Kenobiitti
    *XT660RR
  9. #39
    Onko muita suosituksia kuin tämä:

    Metzeler ME880

    Hommasin tuollaisen pyörän ja olen ollut pyörään erittäin tyytyväinen. Pyörässä on Dunlopin ensiasennusrenkaat alla (2007 mallinen pyörä) 7600km takana ja kyllä noilla vielä ajaisi, enkä ole havainnut liukkautta tms. mutta takarengas sai osuman metallitapista, joten se on pakko vaihtaa ASAP. Eturenkaalla ajan 12tkm huoltoon asti, ellei mitään ihmeitä satu.

    Menee tosiaan mutkateillä huomattavasti Shadowia ketterämmin! Paino ei tunnu ajossa missään ja moottori on aivan loistava. Samoin ajoasento hipoo täydellistä. *

    Edit:

    Metzeleriä saisi näemmä Rengas-Onlinesta kuluineen n. 200e:lla. Mitähän lienee asennuksen hinta? ME 880 eturengasta ei tosin ole tarjolla ohjekirjan mukaisena, mutta taitaa tuo 210km/h nopeusluokkakin riittää Suomessa.

    Onko kellään kokemuksia Continentalin ContiRaceAttack Custom renkaasta? olisi n. 210e tuolta ja näytti tekstin perusteella hyvältä vaihtoehdolta.

    Etupyöräksi ei taida olla muita vaihtoehtoja ylipäänsä kuin Dunlopin D407, jos haluaa prikulleen kirjan mukaisen?



    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  10. #40
    Lähden tästä kyselemään Metzin ja Contin hintoja, kun muitakaan suosituksia ei ole tullut. Ensiasennus Dunloppeja ei kannattane korvata samanlaisilla (vaikka en minä mitään ongelmia ole huomannut noissakaan).

    Edit: Metzeler tulee perjantaina alle asennettuna hintaan 270e. Rengas-Onlinesta saisi alle 200e (+ asennus jossain), mutta en jaksanut alkaa tilailemaan / odottamaan, kun oli hyllyssä täällä sopivaa kokoa. 280 olisi myös löytynyt, mutta ajettavuus menee ulkonäön edelle.

    Missäs hinnoissa 12tkm huollot pyörii? Sain parista liikkeestä karkeat arviot ~200e. Tuo sisältää yleiset tarkastukset + öljynvaihto, tulppien vaihto sekä jäähdytysnesteen ja jarrunesteen vaihdot. Ilmeisesti öljynsuodatinta ei vaihdeta kuin 18tkm välein?



    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  11. #41
    Lainaa (TwinTenox @ Touko. 04 2009,11:37) kirjoitti
    Lähden tästä kyselemään Metzin ja Contin hintoja, kun muitakaan suosituksia ei ole tullut. Ensiasennus Dunloppeja ei kannattane korvata samanlaisilla (vaikka en minä mitään ongelmia ole huomannut noissakaan).

    Edit: Metzeler tulee perjantaina alle asennettuna hintaan 270e. Rengas-Onlinesta saisi alle 200e (+ asennus jossain), mutta en jaksanut alkaa tilailemaan / odottamaan, kun oli hyllyssä täällä sopivaa kokoa. 280 olisi myös löytynyt, mutta ajettavuus menee ulkonäön edelle.

    Missäs hinnoissa 12tkm huollot pyörii? Sain parista liikkeestä karkeat arviot ~200e. Tuo sisältää yleiset tarkastukset + öljynvaihto, tulppien vaihto sekä jäähdytysnesteen ja jarrunesteen vaihdot. Ilmeisesti öljynsuodatinta ei vaihdeta kuin 18tkm välein?
    Ilmansuodattimet on 18tkm välein, kyllä se öljynsuodatin vaihtuu aina.. Tai ainakin ois syytä. Renkaista ME 880 on hyvä ja jostain kuulin väitettä että 260 oli kevyempi ajaa kun orkkis 240.

    Jäähdytysneste ja jarrunesteetkin on 2v välein suzukeissa jos en ihan väärin muista.
  12. #42
    Huoltokirjasta katsoin tuon öljynsuodattimen vaihtovälin. Ihmettelin itsekin sitä kyllä. Ajattelin pyytää noiden vakiohuoltojen lisäksi vaihtamaan peräöljyt kertaalleen vielä.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  13. #43
    Lainaa (TwinTenox @ Touko. 04 2009,11:37) kirjoitti
    280 olisi myös löytynyt, mutta ajettavuus menee ulkonäön edelle.

    Missäs hinnoissa 12tkm huollot pyörii?
    Orkkis vanteelle takanakin levennyksestä osa menee siihen , että rengas pyöristyy. Vanne taakse pitäis myös vaihtaa.

    Kössin huolto ylöjärvellä on mun valinta , koska vierestä saa katsella ja vinkkejäkin annetaan samaan rahaan,
    Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
  14. #44
    Löytyykö tähän malliin muuten jo jotain Haynesin opasta? Mietin vain tuota 12tkm huoltoa, jos säästäisi ja tekisi itse. Öljyt, suodatin ja tulpat vaihtunee ohjekirjankin ohjeilla, mutta noiden jarru- ja syylärinesteiden kanssa läträäminen on vähän vierasta.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  15. #45
    Itse en ole törmäillyt mihinkään oppaisiin. Ei noi nesteiden vaihdot kai nyt niin kummallisia ole? Onko edes kauhean tarpeellisia noissa kilometreissä?
    Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
  16. #46
    Lainaa (HannuTee @ Touko. 29 2009,15:50) kirjoitti
    Itse en ole törmäillyt mihinkään oppaisiin. Ei noi nesteiden vaihdot kai nyt niin kummallisia ole? Onko edes kauhean tarpeellisia noissa kilometreissä?
    Olisi se hyvä jos olisi tieto missä on syylärinnesteen poistopropu ja jarrunesteitäkään en ole koskaan vaihtanut, eli en edes tiedä poistetaanko vanhat propun kautta vai imemällä säiliöstä vai letku irroittamalla jne. Peräöljytkin ajattelin vaihtaa (tai vaihdattaa, auki vielä), mutta se vaikuttaisi suhteellisen yksinkertaiselta projektilta.

    Nuo ensinmainitut nesteet pitäisi vaihtaa kahden vuoden välein ja pyörä on otettu käyttöön 03/2007. Sitä en tiedä, että miten tarpeellista se Oikeasti on.

    Mieli tekisi tehdä hommat itse, ettei tarvitsisi miettiä miten on tehty ja säästäisi pitkän pennin, mutta kun ei ole varmuutta siitä miten luonaa.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  17. #47
    [QUOTE= (TwinTenox @ Touko. 29 2009,17:11)]
    Lainaa HannuTee,Touko. 29 2009,15:50 kirjoitti
    Nuo ensinmainitut nesteet pitäisi vaihtaa kahden vuoden välein ja pyörä on otettu käyttöön 03/2007. Sitä en tiedä, että miten tarpeellista se Oikeasti on.
    Tuttu autoasentaja piti näitä nesteiden jatkuvaa vaihtoa turhana. Autossakin kuulemma takasylinteri juuttuu vanhuuttaan ennen kuin vanhoihin nesteisiin. En tiiä?!
    Huollot teetän tosiaan itse paikassa jossa voin vieressä katsella. Saan siis työn mistä maksan.
    Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
  18. #48
    Saapa nähdä. Nyt olisi teoriassa tiedot 12tkm ja 18tkm huoltojen tekemiseen itse. (24tkm ja venojen säätö jää liikkeelle joka tapauksessa.) Pitää vielä miettiä ja kerätä rohkeutta.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  19. #49
    [QUOTE= (HannuTee @ Touko. 30 2009,13:51)]
    Lainaa (TwinTenox @ Touko. 29 2009,17:11) kirjoitti
    Lainaa HannuTee,Touko. 29 2009,15:50 kirjoitti
    Nuo ensinmainitut nesteet pitäisi vaihtaa kahden vuoden välein ja pyörä on otettu käyttöön 03/2007. Sitä en tiedä, että miten tarpeellista se Oikeasti on.
    Tuttu autoasentaja piti näitä nesteiden jatkuvaa vaihtoa turhana. Autossakin kuulemma takasylinteri juuttuu vanhuuttaan ennen kuin vanhoihin nesteisiin. En tiiä?!
    Huollot teetän tosiaan itse paikassa jossa voin vieressä katsella. Saan siis työn mistä maksan.
    Kuullostaa hiukan oudolta pro-kommentilta. Nestejarrujen neste on on varsinainen vesiahmatti ja roskaimuri. On tullut kotteroissa nähtyä melkoinen määrä sisältä syöpynyttä (vesi) jarruputkea ja muita systeemin osia.

    Lisäksi mopoissa nesteen laadun pitää olla tiptop-kunnossa, sen verran oleellinen vempele etenkin tuo etusen pysäyttäjä. Pari kk sitten vaihdoin neljävuotiaat jarrunesteet Banduun - tai mitä se nyt oli, jotakin mustaa epämääräistä mönjää. No, kytkinneste oli vielä kamalammassa kunnossa. Kiehumapisteet luultavasti enää puolet alkuperäisestä.

    Kaiken lisäksi jarrusylinterien ja -mäntien juuttumien herkistely kuuluu ihan normi nestejarrujen ylläpitoon, ei suinkaan vielä tarkoita asetelman yli-ikäisyyttä.

    Toisaalta tuo on laajempikin kysymys: kuinka paljon ylipäätään mitään kannattaa huoltaa... vai uusiiko vaan sitä mukaan osia kun ne kuluvat/vanhenevat...

    -hh-
  20. #50
    Oman pyörän jarrunesteet on kyllä ihan kirkkaat ainakin tarkastusikkunasta katsoen.

    Rupesin miettimään sellaista, että jos tekisin kompromissin ja huoltaisin nyt 2009 12tkm ja 18tkm huollot itse, vaihtaisin peräöljyt kerran ylimääräisesti 12tkm kohdalla, mutta jättäisin jarru- ja jäähdytinnesteet vaihtamatta ja vaihdattaisin ne sitten 2010 liikkeessä, kun joka tapauksessa 24tkm huollon joudun teettämään.

    Miltäs tuollainen 3 vuotta ja 24tkm noille jarru- ja syylärinesteille kuulostaa käyttöikänä?
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  21. #51
    Lainaa (TwinTenox @ Touko. 30 2009,14:33) kirjoitti
    Miltäs tuollainen 3 vuotta ja 24tkm noille jarru- ja syylärinesteille kuulostaa käyttöikänä?
    Niin............ edelleen olen pikkuisen sitä mieltä mitä jo ennenkin. Ihmettelen tuota aikaisempaa posti , missä nesteet oli jo "mönjää"
    Edellisen pyörän 16tkm ajetut nesteet aivan kirkkaat , eikä mitään ongelmia.
    Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
  22. #52
    Lainaa (HannuTee @ Touko. 31 2009,01:14) kirjoitti
    Lainaa (TwinTenox @ Touko. 30 2009,14:33) kirjoitti
    Miltäs tuollainen 3 vuotta ja 24tkm noille jarru- ja syylärinesteille kuulostaa käyttöikänä?
    Niin............ edelleen olen pikkuisen sitä mieltä mitä jo ennenkin. Ihmettelen tuota aikaisempaa posti , missä nesteet oli jo "mönjää"
    Edellisen pyörän 16tkm ajetut nesteet aivan kirkkaat , eikä mitään ongelmia.
    Oli 29100 km ajetut nesteet.

    Oletko katsonut jarrunestesäiliön pohjalle? Sinne se pahin töhnä yleensä tuppaa laskeutumaan - keväisin näkeekin usein, kuinka katupyörien tarkistusikkunoissa näyttää neste olevan kirkasta kuin lähdevesi. Mutta sitten ajaessa sekoittuu taas, tummuu selvästi.

    Kahden vuoden väli saattaa olla ylimitoitetttua, mutta 4 vuotta omasta kokemuksesta on kyllä minimi (perustuu kokemukseni tosin pääosin kotteropuolelle). Bandussa voi olla tyyppivikaakin, jos esim. letkujen sisäpinnan tai työsylinterin kumitiivisteen materiaalista liukenee jotakin mustaa nesteeseen. Tai sitten käytän liikaa jarruja

    Onhan noilla mp-tehtailla ja niiden huoltokirjoissa joskus aika ylikorostettuja juttuja, johtuu kait diileistä vaikkapa mp-osien valmistajien kanssa. Mutta pääosin kyllä luotan niihin, varsinkin tällaisen laatumerkin ollessa kyseessä. Jos manuska "käskee" jotakin, aika lailla niin teenkin.

    Banditin manuaali suosittaa vaihtamaan neljän vuoden välein myös kytkin- ja ja jarruletkut. Itse ajattelin vaihtaa ensi talvena mopon täyttäessä 5 v. Tai jos laiskottaa, seuraavana talvena, 6-vuotiaana.

    -hh-
  23. #53
    Lainaa (HannuTee @ Touko. 31 2009,01:14) kirjoitti
    Edellisen pyörän 16tkm ajetut nesteet aivan kirkkaat , eikä mitään ongelmia.
    Sama homma TRX:ssä 41tkm kohdalla, kirkasta siis. Itse ajoin tuosta 18tkm / 3 vuotta em. nesteitä vaihtamatta (ei tietoa onko koskaan vaihdettu). Kyllä minä siis periaatteessa uskon ja tiedän, että nämäkin nesteet vaihtaa kannattaa, mutta olen hiukan skeptinen noiden aikojen suhteen, mitä valmistaja ehdottaa. Veikkaan, että Suzukissa esim. öljynvaihdot voisi tehdä aivan yhtä hyvin 12tkm välein, kuten Hondissa tai 10tkm kuten Yamahalla.

    Mutta joo, infoa on tarpeeksi. Pitää päättää vaan mitä tekee. Kiitoksia kaikille keskusteluun osallistuneille.



    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  24. #54
    Lainaa (TwinTenox @ Touko. 31 2009,07:35) kirjoitti
    Lainaa (HannuTee @ Touko. 31 2009,01:14) kirjoitti
    Edellisen pyörän 16tkm ajetut nesteet aivan kirkkaat , eikä mitään ongelmia.
    Sama homma TRX:ssä 41tkm kohdalla, kirkasta siis. Itse ajoin tuosta 18tkm / 3 vuotta em. nesteitä vaihtamatta (ei tietoa onko koskaan vaihdettu).
    Joo, noi vaihto välit on varmasti turvallisuushysterian lyhentämiä.
    Itse en ikinä ole vaihtanut jarrunesteitä yhteenkään pyörääni (tai autooni).

    VäiNöön tosin lisäsin.

    Mutta jos ne nyt tähän nykyiseen huolto-ohjelman mukaisesti huollossa vaihtavat niin antaa mennä vaan. Tuskin siitä haittaa on.

    Ovela konsti tietenkin saada lisää hintaa huolloille. Ja siihenhän nämä monet jutut perustuu...rahan nyhtämiseen asiakkaalta.

    Herneet pois :-)
    - Kenobiitti
    *XT660RR
  25. #55
    Kyllhän tämä kone Commanderin vaatii jos haluaa ne montut pois käppyröistä... ainakaan itellä oman ruiskun säätö ei riittänyt...
    Tuollanen penkkikäppyrä tuli, käyttöalueelle tuli ihan kivasti lisää...
    http://lemiti.kuvat.fi/kuvat/Dyno.JPG

    http://lemiti.kuvat.fi/kuvat/Valokuva125.jpg

    Tässä pientä listaa mitä olen siihen laitellut.... 4000€ ylitetty... *

    -Kilpiteline
    -Syylärin suoja
    -Laukut
    -kahvat, peilit...
    -Ledit... * http://lemiti.kuvat.fi/kuvat/Valokuva085.jpg
    -Varashälytin spyball
    -kirkkaat vilkunlasit
    -isompi takaläski 250 Dunlop E3
    -teräspunos jarruletkut
    -Xenon valo
    -ja kaikki muu lisäkromi...

    -Cobra swept putket
    -PC III
    -K&N ja ilmaboxin muokkaus
    - Iridim tulpat
    -GIpro

    Nyt kun vaan malttas ajella eikä tilata kaikkee tuohon... *
    http://www.realmccoyscycleworks.com/products.html
  26. #56
    Lainaa (lemiti @ Kesä. 06 2009,10:16) kirjoitti
    Kyllhän tämä kone Commanderin vaatii jos haluaa ne montut pois käppyröistä... ainakaan itellä oman ruiskun säätö ei riittänyt...
    ]
    Taitaa olla kuka ja missä säädetään. Suomen huolloissa ilmeisesti 3 paikkaa taitaa olla jossa on riittävät ohjelmat.
    Kiva käppyrä tosiaan! Paljonko "commanderista" pulitit ja asensitko itse?
    Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
  27. #57
    Reilu 104 heppaa irtosi omasta vakiona. Ei ole nyt käppyrää tässä, mutta ainakin tehokäyrä näytti aika tasaiselta. Palaan asiaan. Kardaanin häviö% lienee se 20? Jolloin tuossa on siis koneessa tehtaan lupaamat 125hv.

    En oikein tiedä riittääkö inspiraatio koskaan virityspuoleen. Tehonlisäys suhteessa euromäärään tuntuu vaatimattomalta. PC V + putket + ilmanputsarit = karkeana arviona 1700e ja päälle säätäminen, eli mahtaako 2te riittää ja tuloksena ehkä takapyörälle max 15hv lisää. Toki ruiskun toiminta tasakaasulla vaihteilla 1-3 voisi hiukan samalla muuttua tasapainoisemmaksi, mutta aika hyvä tuo on vakionakin.

    Itse asiassa taidan tyytyä tänä vuonna kirkkaisiin vilkunlaseihin (Limited) ja keltaisiin polttimoihin. *

    Edit: Aika samanlaisilta muodoiltaan näytti kuin Lemitin punainen käppyrä, mutta oma käppyrä alkaa 3000rpm, joten sen alle eos.



    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  28. #58
    Lainaa (TwinTenox @ Kesä. 06 2009,22:54) kirjoitti
    Reilu 104 heppaa irtosi omasta vakiona. Ei ole nyt käppyrää tässä, mutta ainakin tehokäyrä näytti aika tasaiselta. Palaan asiaan. Kardaanin häviö% lienee se 20? Jolloin tuossa on siis koneessa tehtaan lupaamat 125hv.
    Takarenkaalta mitattu teho on tosiaan eri kun tehtaan ilmoittama , joka taidetaan mitata kampiakselilta. Tuntuu kyllä silti vähän uskomattomalta toi tehohäviö. Kyllä tuolla ruiskun päivityksellä ja suorilla putkilla eron huomaa , sen voi luvata *. Rahaa palaa ehkä 1000€ *
    Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
  29. #59
    Lainaa (HannuTee @ Kesä. 06 2009,21:14) kirjoitti
    Lainaa (lemiti @ Kesä. 06 2009,10:16) kirjoitti
    Kyllhän tämä kone Commanderin vaatii jos haluaa ne montut pois käppyröistä... ainakaan itellä oman ruiskun säätö ei riittänyt...
    ]
    Taitaa olla kuka ja missä säädetään. Suomen huolloissa ilmeisesti 3 paikkaa taitaa *olla jossa on riittävät ohjelmat.
    Kiva käppyrä tosiaan! Paljonko "commanderista" pulitit ja asensitko itse?
    Commanderi oli jotain 300€:n luokkaa ja en asentanut itse vaan tuon putki/ ilmapuolihomman yhteydessä asensivat. Kokeilivat omaa boxiä säätää, mutta ei saanut tarpeeksi tarkasti kuulemma säädettyä. Pyörät on yksilöitä, joissain voi se oman boxin säätö riittää, toiset taas vaatii parhaaseen lopputulokseen sen voima komentajan...
  30.  
  31. #60
    Oman pyöräni ruisku säädettiin penkissä Suzuki tuning-link softan kera. Putket on Vance&Hines,suodattimet K&N. Lisäksi piti laittaa O2 eliminaattorit lambda-anturin piuhoihin.Hintaa koko lystille jäi säätöineen reilusti alle tonni. Suzukin ruisku on tehty säädettäväksi. Käyttäkää hyvät ihmiset tätä mahdollisuutta hyväksi. Toki jos hienostella haluaa PC on oiva ostos.



    Honda Pan European ABS -06
Sivu: 2 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen