Sivu: 13 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31112131415 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 361:stä 390:een 624:sta
  1. #361
    Lainaa Tepe1 kirjoitti Katso viesti
    Herätelläänpä taas vaihteeksi rengaskeskustelua

    Orkkis takarengas pitäisi päivittää uuteen. Mikä mahtaa olla tällä hetkellä se paras vaihtoehto jos haetaan kestävyyttä ja pitoa?
    Laitoin alle Metzellerin Marathon ME880 260:sen. Syynä se, että kyseinen merkki/malli on ollut paras kokemani rengas customissa. Tätä rengasta on siis kulutettu jo useassa vanhassa pyörässä ja siksi valitsin tuon. Leveys tuli sen 260 siksi, että se pysyy vielä vakiovanteella..... Jenkkifoorumeilla hieman varoitellaan 280:sen laittamista vakiovanteelle......
    Renkaan tilasin saksasta huomattavasti halvemmalla, kuin mihin paikalliset mopo-kauppiaat pystyvät ja vaihdon tein itse! Apuna oli kaveri, bilteman rengasrautoja, nailoniset vannesuojat sekä rengasrasvaa..... Ei tullut naarmun naarmua ja tasapainokin säilyi, kunhan vain laittoi ventiilin merkin kohdalleen!

    Edit: Tuo vakio Dunlop on sitten ihan P#&ka! Pyörän ominaisuus vain paranee kunnon renkaiden myötä!
    Viimeksi muokannut: tocarlsson; 24.03.2012 klo 23:21.
  2. #362
    Lainaa tocarlsson kirjoitti Katso viesti
    Laitoin alle Metzellerin Marathon ME880 260:sen. Syynä se, että kyseinen merkki/malli on ollut paras kokemani rengas customissa. Tätä rengasta on siis kulutettu jo useassa vanhassa pyörässä ja siksi valitsin tuon. Leveys tuli sen 260 siksi, että se pysyy vielä vakiovanteella..... Jenkkifoorumeilla hieman varoitellaan 280:sen laittamista vakiovanteelle......
    Renkaan tilasin saksasta huomattavasti halvemmalla, kuin mihin paikalliset mopo-kauppiaat pystyvät ja vaihdon tein itse! Apuna oli kaveri, bilteman rengasrautoja, nailoniset vannesuojat sekä rengasrasvaa..... Ei tullut naarmun naarmua ja tasapainokin säilyi, kunhan vain laittoi ventiilin merkin kohdalleen!

    Edit: Tuo vakio Dunlop on sitten ihan P#&ka! Pyörän ominaisuus vain paranee kunnon renkaiden myötä!
    Ok, sen verran Metzeleristä löytyi kehuja, joten päätin myös tilata ME880:t eteen ja taakse. Takasen otin 260 leveänä. Melko kivasti oli hinnat kohdillaan Mynetmotossa

    Vielä pitäisi keksiä joku edukas (n. 100€) nostin, jolla mopon saisi kätevästi ilmaan. Löytyykö kokemuksia?
    BMW K1300R
    exät: GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
  3. #363
    Lainaa tocarlsson kirjoitti Katso viesti
    Jenkkifoorumeilla hieman varoitellaan 280:sen laittamista vakiovanteelle......
    Minä ajoin kesän Metukan 280:llä ja vakiovanteella, ei ollut mitn onkelmia, hyvin pyöri, toimi ja pysyi vanteella. Tosin hieman kankeampi, kun nykyinen Metukka 260, mut ei paha...ja hulppean näköinen

    Minä olen tilaillut suomesta, mp-renkaat.store, homma pelaa ja maksutapoja löytyy. "Paistoajat" olleet aina tuoreella leimalla.
    Ja vaihdot olen suorittanut paikallisella pyöräkauppiaalla 23€ alle laitettuna, eli eipä juuri viitsi itse rassailla.
    Viimeksi muokannut: M.I Boor; 25.03.2012 klo 22:10.
    XT1200Z
    M1800R2
  4. #364
    Onko isoon Intikkaan olemassa ns. katulaillista putkistoa, jonka saisi katsastettua tai ylipäätään täyttää lain vaatimat kriteerit (mm. E- merkinnät)?

    Vakioputki toimii myös, mutta olisi kiva saada ne parikymmentä lisänewtonia kaivettua esille
    BMW K1300R
    exät: GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
  5. #365
    onko kukaan asentanut vaihde näyttöä?? hiukan apu/kytkentä ohjeita tarvittaisiin!!
  6. #366
    Mitenkäs paljon porukalla on kertynyt mittariin?itse ostin käytetyn 07 ajettu60tkm tuntuu kuin olisi ajamaton
  7. #367
    06 mallisella tuli ajettua reilu 50 tkm - takuuna vaihdettu polttoainekisko , ei muuta onkelmaa.

    08 mallisella (vaihdoin Vantaalla lähes uuteen) ajettu nyt 28 tkm , nou ropleems
  8. #368
    Nyt on tässä tämän viikkoa alla ollut musta, punaisella raidalla oleva M1800RZ.
    Työt on hieman haitannut harrastuksia, joten en ole kerennyt ajaa kun rapiat 600km pyörällä, ostaessa oli 3800km ajettu.
    Pyörä tuntuu hyvältä ajaa ja muutenkin aika messevä peli!

    Pärrä on vakio kaikin puolin muuten, paitsi peilit, jalkatapit ja kahvat on vaihdettu.
    6000km huollossa ajattelin, että jos sitä säädättäs vähän, tuntuu vähän laihalla olevan niinku kaikki nuo vakiona.
    Kannattaako siihen laittaa tre vai pelkästään säätää vähän boksia?
  9. #369
    Lainaa JTS kirjoitti Katso viesti
    Nyt on tässä tämän viikkoa alla ollut musta, punaisella raidalla oleva M1800RZ.
    Työt on hieman haitannut harrastuksia, joten en ole kerennyt ajaa kun rapiat 600km pyörällä, ostaessa oli 3800km ajettu.
    Pyörä tuntuu hyvältä ajaa ja muutenkin aika messevä peli!

    Pärrä on vakio kaikin puolin muuten, paitsi peilit, jalkatapit ja kahvat on vaihdettu.
    6000km huollossa ajattelin, että jos sitä säädättäs vähän, tuntuu vähän laihalla olevan niinku kaikki nuo vakiona.
    Kannattaako siihen laittaa tre vai pelkästään säätää vähän boksia?
    Onnittelut loistavasta valinnasta!!! Minä saan omani viikon päästä.... (siis samanlaisen)
    Kyllä viikko on sit niin pitkä aika.....
  10. #370
    Lainaa JTS kirjoitti Katso viesti
    Kannattaako siihen laittaa tre vai pelkästään säätää vähän boksia?
    Boksin säätö riittää jos et ala putkistoa ja ilmanputsareita vaihtelemaan.
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
  11. #371
    Lainaa 3JJ kirjoitti Katso viesti
    Boksin säätö riittää jos et ala putkistoa ja ilmanputsareita vaihtelemaan.
    Joo. En toistaiseksi arvellut laittaa, tarkotus olis, että tämän kesän olis tuolleen.

    Talven aikana jos jotain sitten laittelisi. Tai voihan se mieli muuttua tässä vielä...jokatapauksessa tuolla säädättämisellä jos lähtisi liikenteeseen aluksi.
  12. #372
    Lainaa TimmiAura kirjoitti Katso viesti
    Onnittelut loistavasta valinnasta!!! Minä saan omani viikon päästä.... (siis samanlaisen)
    Kyllä viikko on sit niin pitkä aika.....
    Onnea vaan sullekkin! Samalla värilläkö tulee?
  13. #373
    Onnittelut täältäkin!

    Tuosta vähän messevämpää soundia --> http://www.nettivaraosa.com/moottori...ikkeet/1341726
    BMW K1300R
    exät: GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
  14. #374
    Lainaa JTS kirjoitti Katso viesti
    Onnea vaan sullekkin! Samalla värilläkö tulee?

    Sama on väri... Ja sen takia sitä pitikin odottaa..... (tilaustavaraa...)
  15. #375
    Lainaa TimmiAura kirjoitti Katso viesti
    Sama on väri... Ja sen takia sitä pitikin odottaa..... (tilaustavaraa...)
    Sillä minunkin piti ulkomailta hommata, tosin oishan Suomesta liikkeestä saanu pakasta vetästyjäkin, mutta ei niin sopivalla hinnalla
  16. #376
    Sopiiko Intikan orginaali laukkuihin kypärä sisälle? Mitat on: 18x26x46...(siis laukun)
    Vaikuttaa aika kapeilta?
  17. #377
    Nyt kun foorumin ulkonäköä saatu vähän siedettävämmäksi että täällä viitsii edes käydä...

    Talven muokkaukset sain valmiiksi viime keskiviikkona, pari kuukautta myöhässä.

    Ohjaustanko LA Chopper Hefty 14" Ape Hanger Black (1 1/4")
    Riserit 44mm (~1,75") nostolla 1 1/4 tangolle Ritz:ltä, W&W Cycles katalogista
    MotionPro kaasuvaijerit 8 tuumaa pidemmät
    Metallipunos jarruletkut, yksi pitkä ja yksi lyhyt
    Suzuki VL1500 (C90 07-09) kytkimen pääsylinteri
    Revo (Rainey5230) Hydrauli kytkin setti, 20cm (~8") pidemmällä letkulla
    C50 ja M50 katkaisijat, johdot pidennetty ja vedetty tangon sisällä



    Ei enää rumia, roikkuvia johtoja


    C90 pääsylkky


    REVO kytkin setti
    Viimeksi muokannut: DizzySpell; 13.05.2013 klo 13:55.
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  18. #378
    Lainaa Tepe1 kirjoitti Katso viesti
    Onko isoon Intikkaan olemassa ns. katulaillista putkistoa, jonka saisi katsastettua tai ylipäätään täyttää lain vaatimat kriteerit (mm. E- merkinnät)?

    Vakioputki toimii myös, mutta olisi kiva saada ne parikymmentä lisänewtonia kaivettua esille
    Leovincen Blackjack ainakin http://www.leovince.com/en/search.ph...parole_chiave=
    harmi vaan kun on susiruma

    ja jos olen oikein tulkinnut niin näillä olis laillisia?

    Miller Custombike http://www.miller-custombike.de/inde...open=:144:220:

    H-B-Motorcycle http://www.h-b-motorcycle.de/
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  19. #379
    ^^ Eipä ole tullut tienpäällä vastaan vielä m1800:sta apinakiikulla varustettuna, mutta eipä silti ihan sopiva kokonaisuus tuo, erilainen, kun suurimmalla massalla (itelläkin vakiotanko, mut sentäs kahvatupit vaihettu orkkiksista toisenlaisiin ..lisäks kyllä toistaseks tykkään tuosta tangosta... )

    Itse asiassa tuosta tienpäällä näkymisestä tuli mieleeni, että aika moni kyselee huoltsikalla kun kurvaa kahveelle tai tankille omalla 1,8l papattimella, että "mikäs pyörä tuo on jne. ja eipä ole tullut nähtyä jne."
    ...ja sitten kun ne kuutioita erehtyy kysymään, niin voi herranjee sitä ihmettelyä, että "ompa iso" jne.
    Selittele siinä nyt sitten jotain v2 ja tehopainosuhteesta yms.
    Voi olla kyllä, että kyselijät ei ole "aktiivisia moottoripyöräimmeisiä" eli tietävät vaan ns. "perus kyykyt ja harrikat"
  20. #380
    Mynetmotossa metukat tarjouksessa, juuri sopivasti joten laitoin tulemaan 260.
    Päivälleen vuosi sitten tilasin edellisen! Nyt sai 11€ halvemmalla.
    Nyt renkaalla ajettu noin 10000km, ehkä muutama tonni jäljellä.


    Mites onko muut vaihdellut noita etummaisia moottorin kumeja?
    Eli alkuperäisenä edessä ja takana alhaalla on pehmeemmät(11652-10G00) ja takana ylhäällä jäykemmät(11652-10G30)

    Omaani vaihdoin talvella eteen noi jäykkemmät.
    Tärinät muuttu ehkä vähän terävämmiksi, mutta enää ei alakierroksilla vedossa ravista sillälailla että tankki meinaa irrota...

    Reilu 30000km ajettu, olihan ne aika lytyssä


    Ikävästi roikkuu!


    Ei roiku enää
    Viimeksi muokannut: DizzySpell; 13.05.2013 klo 14:01.
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  21. #381
    mitäs toi kytkin setti maksaa onko helppo toteuttaa?
  22. #382
    Lainaa jariiisakkala kirjoitti Katso viesti
    mitäs toi kytkin setti maksaa onko helppo toteuttaa?
    Kytkin setti 199$ ->REVO Ebay ja pidemmällä letkulla
    ja pääsylinteri, kahva ja katkaisia on suzukin alkuperäisiä, C90(VL1500) 07-09.
    Pääsylinteri 59800-10F20
    Kahva 57500-10F10
    Katkaisija 57560-10F00

    Kahva ja katkaisija tuli amerikasta noin 67$, pääsylinteriin myivät ei oota joten sen tilasin cmsnl.comista, oiskohan ollut noin 300€ veroineen ja posteineen

    Asennus ohjeet/kuvat löytyy täältä
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  23. #383
    Tuli ostettua Intruuder m1800r
    On kyllä mukava peli popotella!!!
    Suzuki m1800r
  24. #384
    Tervetuloa joukkoon "susrajan suhari" ja onnellisia ohituksia.
  25. #385
    onko joku laittanut/perehtynyt tuohon remmiahdin hommaan?löysin aika vähän netistä infoa ja vielä vähemmän myytäviä sarjoja
  26. #386
    rupesin tuota kilpitelinettä muokkaamaan kun tuntu aika tönköltä,vilkut vaihtu samalla rupesi ainakin omaa silmää paremmin mielyttämään...

  27. #387
    Onko kukaan laittanut "tuulilasia", ja jos on, niin millaisen? Ajelin mennä viikolla 2500 km kutakuinkin putkeen, ja välillä tuli pleksi mieleen...
    Vaikka olen kavereille maininnut, tähän malliin ei tuulilasi sovi.
  28. #388
    Lainaa TimmiAura kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan laittanut "tuulilasia", ja jos on, niin millaisen? Ajelin mennä viikolla 2500 km kutakuinkin putkeen, ja välillä tuli pleksi mieleen...
    Vaikka olen kavereille maininnut, tähän malliin ei tuulilasi sovi.
    Se Suzukin oma pleksi (taisi olla se sporttimalllinen) ei kuulemma vaikuta juuri suuntaan eikä toiseen. Itselläni on sellainen jenkistä tilattu suht. törkeän näköinen pikakiinnikkeellä oleva malli Ja tuo heiluttaa kyllä melko ikävästi kypärää eikä näkökenttä meinaa pysyä tarkkana yli 80 vauhdeissa. Joten vinkkejä toimivasta versiosta myös vastaanotetaan
    BMW K1300R
    exät: GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
  29. #389
    Olisko jollain vinkkiä mistä voisin ladata valmiin kartan PCIII:lle? Pyörästä löytyy seuraavat kamppeet: PCIII, V&H Bigshots, K&N filters, GIpro(tre). Olen kokeillut commanderin omilta sivuilta löytyvää karttaa, mutta tuntuu olevan turhan rikkailla säädöillä. Ajatus on kiikuttaa mopotin penkkiin ko. putkella, mutta vasta noin kuukauden kuluttua ja siihen saakka pitäisi cruisailla valmiilla kartalla.

    Tai tietty jos jollakulla on ollut samat vermeet ja kartta tallella niin?
    BMW K1300R
    exät: GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
  30.  
  31. #390
    Täällä hyvät räjähdyskuvat: http://www.cmsnl.com/suzuki-vzr1800-...333/partslist/
    Viimeksi muokannut: susrajan suhari; 28.07.2012 klo 19:24.
    Suzuki m1800r
Sivu: 13 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31112131415 ... ViimeinenViimeinen