Sivu: 1 / 19:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 550:sta
  1. #1
    Heips!!!!

    Eli keväällä olisin tommosta havittelemas, ktm 300 exc:n kaveriksi.

    Onko niin hyvä mitä puhutaan? Tyyppivikoja? Matkapyöräksi parahultainen.?. Räyhähenkinenkö?

    Joulut
    euroopan pimein ? allways spiritual winner! crybaby...
  2. #2
    Helvetin hyvä
    Suoratputket ja ruiskun päivitys niin johan lähtee. Mitää pahaa en pysty sanomaan jos malli ja ajoasento muuten sopii.
    Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
  3. #3
    Viritys potentiaali hyvin, USD keula, radiaalijarrut.

    Putket,Commanderi&Hyperchargeri ni tulee aivan tolkuttomasti lisää potkua.
  4. #4
    Ja vielä kohtuu hienon näköinen.
    Kuvat ei tee oikeutta tuolle.
    Tuono 1100RR
  5. #5
    Joo, jos on customi tyyppiä... niin sanoisin että paras customi mitä ikinä on tehty ja hemmetin hyvännäköinen.. oli viime syssynä kyseinen mopo ja ajoin 2500km... mutta, kun on bussikuski niin ON ja sen verran pers aukinen ettei pysty pitää kun yhtä kerralla
    SUZUKI GSX-1340R L1 black chrome
  6. #6
    Lainaa ([Sepi kirjoitti
    @ Tammi. 15 2009,16:25)]Viritys potentiaali hyvin, USD keula, radiaalijarrut.

    Putket,Commanderi&Hyperchargeri ni tulee aivan tolkuttomasti lisää potkua.
    Commanderia pidän kyllä melko turhana ostoksena. Ruiskun päivitys ja menoks...............
    Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
  7. #7
    Lainaa (HannuTee @ Tammi. 15 2009,21:45) kirjoitti
    Commanderia pidän kyllä melko turhana ostoksena.
    Sama homma, olen aina ihmetellyt tätä voimakomentaja innostusta erityisestu Suzukin tapauksessa.

    Tota ruiskuahan pystyy säätämään (en minä, mutta joku taitava) tai säädättämään ihan omien mieltymysten mukaan.

    Voimakomentaja ei käsitykseni mukaan tuo mitään lisäarvoa mitä ei valmiiksi olemassaolevilla säätömahdollisuuksilla saisi aikaan.
    Tällä foorumillahan oli taannoin onkun bussikuskin varsin kattava raportti ruiskusäätöasioista. Pätee muihinkin kuin busaan.

    No, enpäs enempää tiedä kun omassa on vain hieman ruiskua säädetty että pintakaasulla lähtis vähän joustavammin liikenteeseen.

    Kotikonsteista helpoin ja halvin vois olla TRE, joka valehtelee ruiskulle nelosvaihteen olevan päällä jatkuvasti ja rajoitukset poistuu....tiedä sitten miten toimii.

    Onko kukaan kokeillut TRE palikkaa tässä mallissa?
    - Kenobiitti
    *XT660Z
  8. #8
    Samma här,kiinnostaisi myös toi TRE(lausutaan Tampere)
    intruun.Mutta,jotenkin tuntuu typerältä,että vain muutamiin merkkeihin pystyy ruiskun säätöihin kajoamaan.Lähinnä nyt tulee mieleen Suitsan lisäksi Kotari,johon sai ns.Akra mapin.Luulisi olevan jo valmistajankin etu,että moinen mahdollisuus löytyisi joka pyörästä,edes mainosmielessä.Toisaalta ne jotka pyöriään säätelevät,ovat varmaankin aika marginaalinen ryhmä noin kokonaiskuvaa ajatellen..Niin ja alkuperäiseen kysymykseen,iso Intru on hyvä ostos omasta mielestäni.Kevyt liikutella jopa paikallaan,puhtia,ulkonäköä,modattavissa vaikka minkälaiseksi jos rahnaa riittää,voi ajella rauhassa fiilistellen tai muoviluotiletkaan liittyen..(ei herneitä).Eli käy kokeilemassa..
  9. #9
    Lainaa (Kenobiitti @ Tammi. 16 2009,09:59) kirjoitti
    Lainaa (HannuTee @ Tammi. 15 2009,21:45) kirjoitti
    Commanderia pidän kyllä melko turhana ostoksena.
    Sama homma, olen aina ihmetellyt tätä voimakomentaja innostusta erityisestu Suzukin tapauksessa.

    Tota ruiskuahan pystyy säätämään (en minä, mutta joku taitava) tai säädättämään ihan omien mieltymysten mukaan.
    Pirkanmaalla on pari paikkaa josta löytyy ohjelma jolla ( muistaakseni ) säädetään 5 eri kierrosaluetta. Homma kestää alta puolituntia. Paljon halvempi kuin commanderi joka maksaa kai n.300e ( ? ). Tämä nim.om Suzuki jossa säädön voi tehdä. Pyörä muuttui kyllä uskomattoman paljon. Kaikki nykiminen mm. loppui siihen!

    Koskas muuten ne ajokelit alkais ?
    Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
  10. #10
    palios se kulukee? onko mitattu lentokentällä? oliko rajoitin tässä siihen 215 kmt vai 225 kmt nopeuteen? tampere vissiin poistaa senkin. eli manse eli mne eli tre.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  11. #11
    Ite en ole vielä päässyt mopoa kunnolla kurittamaan,kun on
    vielä sisäänajo kesken.Tuli tehtyä ostos niin myöhään syssyllä..
    Toivottavasti maaliskuussa jo pääsisi suhailemaan,kevät voi tulla hyvinkin ajoissa kun nää talvet nyt on mitä on.
    Nii,tekeekös se Bike Doctor siellä TRE:lla suitsaan niitä säätöjä,olis ilmeisesti sisäänajo hyvä hoitaa ekaks alta pois?
  12. #12
    Lainaa (Betrix @ Tammi. 18 2009,12:17) kirjoitti
    Ite en ole vielä päässyt mopoa kunnolla kurittamaan,kun on
    vielä sisäänajo kesken.Tuli tehtyä ostos niin myöhään syssyllä..
    Toivottavasti maaliskuussa jo pääsisi suhailemaan,kevät voi tulla hyvinkin ajoissa kun nää talvet nyt on mitä on.
    Nii,tekeekös se Bike Doctor siellä TRE:lla suitsaan niitä säätöjä,olis ilmeisesti sisäänajo hyvä hoitaa ekaks alta pois?
    Tekeehän se, ja sisäänajo on juu ihan hyvä hoitaa pois vaikka kyllä jotkut käy ihan pakasta vedettyjäkin säädättämässä.
  13. #13
    Rupes kanssa kiinnostamaan tämä malli jos TRX menee kaupaksi. Jos vaikka päivittäisi Hondan samantien reilut 2x isompaan. Omat toiveet pyörän suhteen tällä hetkellä kun ovat:

    1.) Noin 100+ hv ja yli 130nm
    2.) Pysty tai muuten rennohko ajoasento
    3.) Kardaaniveto
    4.) Kaksi sylinteriä

    Toiveita vain tosin, mutta sanokaas löytyykö toista pyörää alle 15te hintaluokassa uutena tai käytettynä, joka nuo toiveet täyttäisi?

    M1800R on tosin makuuni noin 100kg liian painava. Mites se menee mutkateillä? Haittaako leveä takakumi, kuten MP lehden arvostelussa uudessa H-D Rockerisssa? Entäs kallistusvara, riittääkö nautittavaan ajamiseen?



    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  14. #14
    Eihän tuommoinen 350-kiloinen ´malmikasa´, joka on vielä rakenteeltaan matala ja leveä, voi kovin hyviä kallistusvaroja tarjota. Kyllä siinä raapii joku kohta maata jo todella helposti. Rauhalliseen cruisailuun se on omiaan, ei sporttiseen ajoon.

    Suzukin boksia voi tosiaan säätää, ja säätövara on tämän pyörän käyttötarkoituksen huomioiden enemmän kuin riittävä. Joten jos nyt ei satu lompuuki pullottamaan perstaskussa niin että meinaa oikein ahistaa, en näe ainuttakaan järkevää syytä alkaa asentelemaan jotain PC:tä tämäntyyppiseen härveliin.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  15. #15
    Lainaa (pecha @ Helmi. 02 2009,08:12) kirjoitti
    Eihän tuommoinen 350-kiloinen ´malmikasa´, joka on vielä rakenteeltaan matala ja leveä, voi kovin hyviä kallistusvaroja tarjota. Kyllä siinä raapii joku kohta maata jo todella helposti. Rauhalliseen cruisailuun se on omiaan, ei sporttiseen ajoon.

    Suzukin boksia voi tosiaan säätää, ja säätövara on tämän pyörän käyttötarkoituksen huomioiden enemmän kuin riittävä. Joten jos nyt ei satu lompuuki pullottamaan perstaskussa niin että meinaa oikein ahistaa, en näe ainuttakaan järkevää syytä alkaa asentelemaan jotain PC:tä tämäntyyppiseen härveliin.
    Kyllä se taipuu ainut vaan jalka tapit vaan raapii mutta se lisää vaan katu-uskottavuutta onko sulla kuinka hyvä kokemus mielipiteestäs, vai esson baarissa ootte jutellu
    SUZUKI GSX-1340R L1 black chrome
  16. #16
    Tosta Commarista sen verran että, en pidä sitä turhana hankintana! Saa säädeltyä koneen huomattavasti tarkemmin, eikä sieltä sun täältä. Ja tuskin noita myytäis niin paljon jos ne turhia olis, ainakin kisakuskit käyttää, vaikka Suikkasen oma boxikin on säädettävissä niin kisa puolella tuntuu Commari pitävän pintansa!? Enkä puhu nyt pelkästään Intikan tapauksesta vaan yleisesti.
  17. #17
    Lainaa (TwinTenox @ Helmi. 02 2009,06:50) kirjoitti
    M1800R on tosin makuuni noin 100kg liian painava. Mites se menee mutkateillä? Haittaako leveä takakumi, kuten MP lehden arvostelussa uudessa H-D Rockerisssa? Entäs kallistusvara, riittääkö nautittavaan ajamiseen?
    Hvin menee. Verrattuna muihin customeihin, ihan sairaan hyvin.
    Ei ehkä pärjää wannabe RR pyörille, mutta normaalille ihmiselle riittää mutkaominaisuudet ihan hyvin (tai ainakin mulle).

    Eikä tunnu vauhdissa niin painavalta kuin mitä oikeasti on.

    Jalkatapit raapii maata liian helposti, mutta siihen tottuu jotenkuten.

    Leveä takakumi ei haittaa vaikka niin väitetäänkin.
    Sen sijaan ensiasennus Dunlop haitaa ja on vaarallisen liukas kumi.

    Metzeler ME880:t kun laitoin tilalle ei ongelmia ole enää pidon kanssa ollut vaikka Dunlopeista pieni kammo jäikin.
    Samalla muuten ilmeisesti maavara suureni vähän koska jalkatapit ei enää ihan niin helposti raavi maata.
    - Kenobiitti
    *XT660Z
  18. #18
    Lainaa (M.H @ Helmi. 02 2009,17:41) kirjoitti
    Tosta Commarista sen verran että, en pidä sitä turhana hankintana! Saa säädeltyä koneen huomattavasti tarkemmin, eikä sieltä sun täältä.
    Raskas vastaväite ! Suzukin kohdalla rahan hukkaan heittoa joka euro.

    Tohon ajettavuuten sanoisin , että kun rengaspaineet on kohdallaan menee mutkatkin jouheesti . Siis customista kun puhutaan
    Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
  19. #19
    Lainaa (-busa- @ Helmi. 02 2009,17:08) kirjoitti
    Kyllä se taipuu ainut vaan jalka tapit vaan raapii mutta se lisää vaan katu-uskottavuutta onko sulla kuinka hyvä kokemus mielipiteestäs, vai esson baarissa ootte jutellu
    Yhden viikonlopun ajelin moisella 1800:lla viime kesänä, ehkä n.300-400km. Mutkapätkää ei tosin tarvinnut ajaa kuin 2km, niin huomasi, ettei se ole sinne kaikista paras kampe. Ei customiksi suinkaan huono mutkissa, melko vakaa ja hyvät jarrutkin, mutta kallistusvaraa on customien tapaan aika vähänlaisesti.

    Suuri massa jo yksistään karsii enemmät kaahailun halut, no tämähän ei tietysti ole vain negatiivinen asia, pysyy ajolupa ja saattaa elää vanhaksi. Eikä tämän tyylisellä pyörällä tietenkään ole edes tarkoitus päästä kovaa mutkateillä.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  20. #20
    Lainaa (Kenobiitti @ Helmi. 02 2009,20:42) kirjoitti
    Hvin menee. Verrattuna muihin customeihin, ihan sairaan hyvin.
    Ei ehkä pärjää wannabe RR pyörille, mutta normaalille ihmiselle riittää mutkaominaisuudet ihan hyvin (tai ainakin mulle).

    Eikä tunnu vauhdissa niin painavalta kuin mitä oikeasti on.

    Jalkatapit raapii maata liian helposti, mutta siihen tottuu jotenkuten.

    Leveä takakumi ei haittaa vaikka niin väitetäänkin.
    Mulla nuo kokemukset kustomeista rajoittuu VT750C5 Shadowiin (05). Osui silmään tuo: "...verrattuna muihin kustomeihin, ihan sairaan hyvin." Tarkoitatko verraten muihin isoihin kustomeihin, vai ihan kaikkiin?

    Ajelin viime loppukesänä n. 3500km Hondalla ja sain tasan kerran jalkatapin maahan - liikenneympyrässä. Mutkateillä +100km/h vauhdeissakin on vielä pysynyt tapit ilmassa. Toki TRX:llä pystyy menemään vielä reippaasti kovempaa samat paikat.

    Kuskina olen keskivertoa heikompi, joten mitään älyttömiä en aio yrittääkään.

    Kiitos tiedoista. Pistää kyllä miettimään, jos TRX tuosta menee...



    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  21. #21
    Lainaa (TwinTenox @ Helmi. 02 2009,21:41) kirjoitti
    Kuskina olen keskivertoa heikompi, joten mitään älyttömiä en aio yrittääkään.

    Kiitos tiedoista. Pistää kyllä miettimään, jos TRX tuosta menee...
    Sitä paremmin tuollaisella isolla koneella pärjää kun tietää ajaa maltilla.
    Itse pyörästä voi hyvällä omallatunnolla sanoa pelkkää hyvää. Voima riittää ja väännöllä ajaa vaikka miten rauhallista ja leppoisaa lenkkivauhtia.
    Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
  22. #22
    Vähän tuosta kallistusvarasta tehdään liian iso mörkö.Luonnollisesti tapit saa asfalttiin,niinkuin joka pyörästä.Joku ratakettu kiroaa mopoaan, vaikka korva raapii maata.Ainahan ne rajat jossain tulevat vastaan.Ei se silti edes painavassa customin möhkössä tarkoita,että 60-80km/h teillä tarvitsisi mitenkään yyber varovaisesti ajella,vaikka olisivat kuinka kikkaraisia.
    Mutkiinkin taipuu juu,kiitos kääntyvän etupyörän.Takarengas on leveä,mut kai se on suunnittelussa otettu huomioon,kuten tuossa yhden edellisen viestin HD:ssakin.Edelleenkään se ei tarkoita,että kurviin mentäessä tarvittaisiin Kippari Kallen tumppuja ja KAIKEN huomioon ottavaa ennakoivaa ajotapaa.Yhteenkään mutkaan en ole joutunut pysähtymään,pakittamaan ja tähtäämään uutta tiukempaa ajolinjaa Mutta tämä tästä..
    Kuukausi ja kauden aloitus aikas liki..toivottavasti..
  23. #23
    Lainaa (Betrix @ Helmi. 03 2009,12:03) kirjoitti
    Kuukausi ja kauden aloitus aikas liki..toivottavasti..
    Ainakin se on kuukautta lähempänä

    Juu ja taittuu se.......( jos taittuu )
    Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
  24. #24
    Lainaa (HannuTee @ Helmi. 02 2009,21:07) kirjoitti
    Lainaa (M.H @ Helmi. 02 2009,17:41) kirjoitti
    Tosta Commarista sen verran että, en pidä sitä turhana hankintana! Saa säädeltyä koneen huomattavasti tarkemmin, eikä sieltä sun täältä.
    Raskas vastaväite *! Suzukin kohdalla rahan hukkaan heittoa joka euro.
    Samaa uskaltaisin väittää.
    - Kenobiitti
    *XT660Z
  25. #25
    Lainaa (TwinTenox @ Helmi. 02 2009,21:41) kirjoitti
    Mulla nuo kokemukset kustomeista rajoittuu VT750C5 Shadowiin (05). Osui silmään tuo: "...verrattuna muihin kustomeihin, ihan sairaan hyvin." Tarkoitatko verraten muihin isoihin kustomeihin, vai ihan kaikkiin?
    Kerran olen ajanyt VT750C2:lla ja kerran istunut VT600:n päällä joten kokemus on vähäistä noista pienemmistä.

    Enimmäkseen vertaan muihin isoihin kustomeihin.

    Tuossa kun on ollut myös muutama epäileväinen sen kallistusvaran suhteen niin sanottakoon nyt vaikka niin, että mulla joskus olleella VN15SE:llä vaikka vedin kuinka lujaa tahansa (omasta mielestä) mimmoseen mutkaan tahansa ei tapit koskaan ottaneet maahan.

    Mutta tällä nykyisellä M1800R:llä tappi laahaa maata jo melko huomaamatta ja melko aikaisessa vaiheessa.
    Silti sillä voi vetää jokaiseen mutkaan sikapaljon lujempaa (jos haluaa) kuin em. kawalla.

    Pyytämättä ja ylättäen se tappi usein maahan osuu, mutta siihen tottuu.
    - Kenobiitti
    *XT660Z
  26. #26
    Lainaa (Betrix @ Helmi. 03 2009,12:03) kirjoitti
    Vähän tuosta kallistusvarasta tehdään liian iso mörkö.
    Mun mielestä ainakin lehtien testeissä liian iso mörkö on tehty siitä takarenkaan leveydestä.

    Tottahan on , että se on hölmön levee, muttei se ainakaan mulla mitenkään hankala mutkissa ole.
    (tai sitten en vain osaa)



    - Kenobiitti
    *XT660Z
  27. #27
    Lainaa (Betrix @ Helmi. 03 2009,12:03) kirjoitti
    Takarengas on leveä,mut kai se on suunnittelussa otettu huomioon,kuten tuossa yhden edellisen viestin HD:ssakin.

    Yhteenkään mutkaan en ole joutunut pysähtymään,pakittamaan ja tähtäämään uutta tiukempaa ajolinjaa.

    Kuukausi ja kauden aloitus aikas liki..toivottavasti..
    En tiedä, MP maailman jutussa Rockeria ajanut testaaja veti ekan mutkan vastaantulijoiden kaistan yli sen reunaan. Onnekseen ei tullut ketään vastaan. Että jotta koska kun, en tiedä miten on suunnittelussa huomioitu, muttei tuo vakuuta jos työkseen koeajavakin kokee tuollaisia ylläreitä. Mutta eri pyörästähän tässä on kyse tietty.

    Kausi alkaa juu noin kk kuluttua.

    Saa nähdä millä.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  28. #28
    Lainaa (TwinTenox @ Helmi. 03 2009,21:00) kirjoitti
    ...clip...MP maailman jutussa Rockeria ajanut testaaja veti ekan mutkan vastaantulijoiden kaistan yli sen reunaan. Onnekseen ei tullut ketään vastaan. ...clip... Mutta eri pyörästähän tässä on kyse tietty.
    Siis tätäkö: Rokkeri?
    Ja siksi, että oli levee rengas?

    Hyvä MP maailman testaaja! *
    - Kenobiitti
    *XT660Z
  29. #29
    Voi vain ihmetellä miten kummassa leveä rengas HD:n alla on vaarallinen? Jos näin niin jälleen yksi syy olla ostamasta ylihintaista pyörää

    Mitään ongelmaa itsellä ei ole ollut , mutta pidänkin ilmanpaineet riittävinä
    Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Kenobiitti @ Helmi. 03 2009,22:02) kirjoitti
    Siis tätäkö: Rokkeri?
    Ja siksi, että oli levee rengas?

    Hyvä MP maailman testaaja! *
    En nyt saa töissä tuota linkkiä auki, joten en tiedä sanoa.

    Tämä lehti 1/09 kyseessä:

    http://www.mpmaailma.fi/index.php?magazine=1

    Ja tällainen pyörä:

    http://z.about.com/d/motorcycles/1/0...tailRocker.jpg

    Aika hyvin lyttäsi koko laitteen ajo-ominaisuudet jutussa. En nyt ulkoa sen tarkemmin muista, mutta muistaakseni piti takarenkaan matalaa profiilia ja kokoa (oisko 240/40) syynä siihen, että pyörä on erittäin kankea.

    Joku jollain lehti on käsillä voi kertoa tarkemmin.

    Itsellänihän ei ole kantaa tahi kokemusta asiaan, kun en ole ajanut pyörää jossa moinen rengastus on. Siksi asia kiinnostaakin.



    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
Sivu: 1 / 19:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen