Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 70:sta
  1. #1
    Ducatin huoltohinnat .... Missäs olette teettäneet, mihin malliin, minkä huollon ja millä hintaa?

    Löytyiskö (etelä-Suomesta) hyvää, halpaa (tai ees kohtuuhintaista) huoltomestaa, jotka osaisivat näitä italian kaunottaria käsitellä ?
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  2. #2
    Jos määräaikaista meinasit, niin eikös sen pitäisi olla kaikissa valtuutetuissa saman hintaista. Näin muistelin lukeneeni ja vielä kysyin Ducatini myyjältä joka vahvisti asian.
    ER5 -> Yamaha FZ6 -> XT660Z Tenere -> HYM 1100 -> VFR1200X -> GSX-S1000A
  3. #3
    Cuda Nurmijärvellä.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  4. #4
    Pari vuotta sitten s800ff 10tkm huolto Hailacilla (sis.jakoremmit) oli muistaakseni jotain 700€ tietämillä... Eli nesteet / tarkistukset/ venttiilien tarkistus...

    Eli onhan tossa pauttiarallaa 3x japsien iso huolto
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  5. #5
    Lainaa (zERopowa @ Touko. 28 2010,22:53) kirjoitti
    Jos määräaikaista meinasit, niin eikös sen pitäisi olla kaikissa valtuutetuissa saman hintaista. Näin muistelin lukeneeni ja vielä kysyin Ducatini myyjältä joka vahvisti asian.
    Joo näin se on, hailacilta tulee osat valtuutetuille ja hinnat tietysti sen mukaisia. Kyselin kyllä viimeksi kun omaani huollatin täällä JKL:ssä että meneekö maahantuojalle osa työkuluista "bonuksena" mutta ei kuulema.

    Tunteja oli mennyt 10tkm huollossa 6 ja veloitus kun on siinä 60e tietämillä niin eihän siinä halvalla selviä, eli kyllä se työn osuus noissa maksaa eniten ja pyörälle myös tehtiin tarkistuslistan mukaan 15 eri toimenpidettä sisältäen vielä renkaan vaihdon. Loppusumma oli tällöin 504e joten tuo 700e 20tkm huollosta on mielestäni ihan sopiva, työtunnin hinta kun on mitä on.
  6. #6
    Tallinna ?
    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
  7. #7
    Mailasin Tallinnan ducatille. 60% halvempaa on huolto, kysyin vielä mitä siihen kuuluu/onko ruuhkaa, mutta en saanut vastausta. Hehe =)
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  8. #8
    Luulisi että olisi vieläkin halvempaa, kun talvella katselin että tuntiveloitus olisi 20e luokkaa ja työtunneista kai suurin osa huoltohinnasta tulee. Täytyy itekin kysellä vielä tarkemmin, huoltoaika lähestyy...
  9. #9
    Lainaa (Brocol @ Touko. 30 2010,12:19) kirjoitti
    Luulisi että olisi vieläkin halvempaa, kun talvella katselin että tuntiveloitus olisi 20e luokkaa ja työtunneista kai suurin osa huoltohinnasta tulee. Täytyy itekin kysellä vielä tarkemmin, huoltoaika lähestyy...
    No jaa, taitaa esimerkiksi originaalit hihnat 749/999 malliin olla päälle 150 euroa, jos mennään näiden "listahintojen" mukaan. Paras vaihtoehto on mielestäni itse hankkia tarvittavat osat ja sitten vie jollekin Ducatit tuntevalle expertille.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  10. #10
    Mites tuo Tallinnassa huoltaminen vaikuttaa takuisiin..? Ei kai mitenkään? Sitähän voisi harkita "kesälomareissuna". Samalla hieman Vironkierrosta .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  11. #11
    Lainaa (Athene @ Touko. 28 2010,22:51) kirjoitti
    Ducatin huoltohinnat .... Missäs olette teettäneet, mihin malliin, minkä huollon ja millä hintaa?

    Löytyiskö (etelä-Suomesta) hyvää, halpaa (tai ees kohtuuhintaista) huoltomestaa, jotka osaisivat näitä italian kaunottaria käsitellä ?
    moro. Olen kiertänyt 996:sen kanssa hailacilla petetään ja vedätetään asiakasta. Cuda on kova jätkä muistamaan väärin, eikä osaa korjata pyörää- AP Lahdesta ei muista enää mitään eikä osaa mitään. RM heinon tilat ovat espoossa ja tampereella niin pienet että jos haluat pyörän ehjänä ja naarmuttomana takaisin, älä vie sinne. tuossa jonkun aikaa sitten 2000 € kansisäädön ja huollon jälkeen nokkahihnan kiristäjät olivat väärin kasatut olivat ja meni venttiilejä solmuun alle 1000 kilometrin ajon jälkeen , en suosittele sitäkään.Käytyin salossa myöskin pyörää, mutta siellä ei osarru loggautua koneen säätöohjelmaan tehtaan omalla käsipaneelilla, jäi ruiskun säätö tekemättä. Ducatin ylläpito on niin kallista, eikä täältä löydy yritystä joka osaa tehdä niitä, että suosittelen alkamaan harrrastamaan sitä, ja tekemään huollot itse. Jos et osaa tehdä itse, ja jos sunulla ei ole rajattomasti rahaa, niin myy pyörä pois ja tee jotain muuta, siinä pyörässä ei ole mitään niin hyvää , että sillä kannattaisi ajaa. Alitehoinen, , vikoja, surkeat huollot, kalliit osat, jää kaikille, vaikea saada osia, ym Valitettavasti.
  12. #12
    Lainaa (Brocol @ Touko. 30 2010,12:19) kirjoitti
    Luulisi että olisi vieläkin halvempaa, kun talvella katselin että tuntiveloitus olisi 20e luokkaa ja työtunneista kai suurin osa huoltohinnasta tulee. Täytyy itekin kysellä vielä tarkemmin, huoltoaika lähestyy...
    Joo voi olla, en nyt muista tarkkaan mitä tuo suomen hinta on..Mutta meinasi persiilleen tipahtaa ku hinnan kuulin(viron)

    E:~75% on ero



    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  13. #13
    Lainaa (Athene @ Touko. 30 2010,15:21) kirjoitti
    Mites tuo Tallinnassa huoltaminen vaikuttaa takuisiin..? Ei kai mitenkään? Sitähän voisi harkita "kesälomareissuna". Samalla hieman Vironkierrosta .
    On ihan virallinen diileri, ei vaikuta mitenkään takuisiin.
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  14. #14
    Lainaa (macci @ Touko. 30 2010,21:48) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Touko. 28 2010,22:51) kirjoitti
    Ducatin huoltohinnat .... Missäs olette teettäneet, mihin malliin, minkä huollon ja millä hintaa?

    Löytyiskö (etelä-Suomesta) hyvää, halpaa (tai ees kohtuuhintaista) huoltomestaa, jotka osaisivat näitä italian kaunottaria käsitellä ?
    moro. Olen kiertänyt 996:sen *kanssa hailacilla petetään *ja vedätetään asiakasta. Cuda on kova jätkä muistamaan väärin, eikä osaa korjata pyörää- AP Lahdesta ei muista *enää mitään *eikä osaa mitään. RM heinon tilat ovat espoossa ja tampereella niin pienet *että jos haluat pyörän ehjänä ja naarmuttomana takaisin, älä vie sinne. *tuossa jonkun aikaa sitten 2000 € kansisäädön ja huollon jälkeen nokkahihnan kiristäjät olivat väärin kasatut *olivat ja meni venttiilejä solmuun alle 1000 kilometrin ajon jälkeen , en suosittele sitäkään.Käytyin salossa myöskin pyörää, mutta siellä ei osarru loggautua koneen säätöohjelmaan tehtaan omalla käsipaneelilla, jäi ruiskun säätö tekemättä. Ducatin ylläpito on niin kallista, eikä täältä löydy yritystä joka osaa tehdä niitä, *että suosittelen alkamaan harrrastamaan sitä, ja tekemään huollot itse. *Jos et osaa tehdä itse, ja jos sunulla ei ole rajattomasti rahaa, niin myy pyörä pois ja tee jotain muuta, siinä pyörässä ei ole mitään niin hyvää , että sillä kannattaisi ajaa. Alitehoinen, , vikoja, surkeat huollot, kalliit osat, jää kaikille, vaikea saada osia, ym Valitettavasti.
    Ei kai se nyt niin lohdutonta ole? Kyllä kai joku noista suomalaisista huoltopaikoista osaa asiansa.

    Onhan se totta, että tyyristä on Ducatin huolto juu.
  15. #15
    Taidan kiikuttaa omani tallinnaan, ku lauttamatkakaan ei mulle kustanna mitään. Tulee samalla tehtyä maakuntakierros
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  16. #16
    Itselläni vaikutti ostopäätökseen juuri Ducatin varaosien hinnoittelu ja huoltojen hankaluus. Kaikki osat ovat 2-3 kertaa kalliimpia kuin Hondassa. Huolloissa tarvitaan joka paikassa erikoistyökaluja ja nokkahihnoissa vielä oma vaivansa.

    Haluaisin kyllä V2:sen tai rivikolmosen. Ei oikein miellytä rivinelosen ominaisuudet. Ducati jää pois em. syistä ja Triumph ei taas tee 1000-1200 kuutioista kyykkää.
    Täytynee jatkaa Japseilla, kun niihin riittää rahat ja korjaus onnistuu lekalla ja meisselillä.
    Tunturi Senator > Tunturi Tiger > Piaggio NRG PureJet > Honda CBR1000RR RR8
  17. #17
    Ei missään nimessä kiinnosta luopua Ducatista, järkevää tai ei. Sen ajan mihin on varaa ja enempää ei ehdikään.

    A-moottorilla olen huoltanut viimeiset kerrat ja niiltähän tuo käy. Ei ole merkittävästi halvempi, joten Eesti-vaihtoehto kiinostaa kyllä hiukan.

    Työtoveri käyttää aina Volvoa Tallinnan Veholla.
  18. #18
    R.M. Heinolla Hyperin ekan 1000 km huolto hinta-arvio noin 300 euroa.

    Ilmeisesti italiaanojen öljy on tahmeempaa ku tulee hitaammin ulos moottorista - miten muuten siihen kolme tuntia kuluisi?

    Toki huolto on aika perusteellinen ainakin työlistauksen mukaan.

    EDIT: tuossa edellä lueteltu tarinointi Ducatin huolloista voi pitääkin paikkaansa, mutta itse en ole kokenut mitään vastaavaa. Ainakin Heinon huolto toimii Tampereella, Jukka Eerola on asiansa osaava kaveri.

    Mut täähän on just niin kallista kuin sen itse kokee. Pitäähän sitä pyörää huoltaakin ja ilmankin voi elää. Tai ainakin ilman sitä Hondaa voi elää *



    * If it ain't broken, fix it until it is!

    Ducati Club Finland ry:n kouluttaja
    Liikenneopettaja, mp-kouluttaja

    Ducatisti aina ja...
  19. #19
    Toi tonnin huoltohan on ihan full kusetusta mallista riippumatta. Uudet öljyt sekä suodatin kiinni ja sitten jotain muttereiden kiristelyä.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  20. #20
    Siis 1000km huolto.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  21. #21
    Viime kesänä käytin oman pyörän "keväthuollossa" Tallinnassa, jäi varsin positiivinen kuva toiminnasta...

    Sitten vielä hinta *
  22. #22
    Kyllä ilmajäähy Ducateille löytyy huoltoja. Ei nuo nyt ainakaan sen kummallisempia pyöriä ole kuin muutkaan. Hihnat voi itse hankkia sieltä,mistä halvimmalla löytää ja tehdä myös itse suurimman osan huoltokirjan kohdista - rasvaukset, tarkistukset jne. Tämä tietysti sitten kun takuut on jo ohitettu.
    Monster M695 > Triumph Sprint ST
  23. #23
    Itse voin ainakin suositella a-moottori nimistä puljua joka juuri muutti Helsinkiin Vantaalta. Siellä olen pari kertaa käyttänyt pyörän ja homma on toiminut hyvin.
    Ducati Monster 600 2001
  24. #24
    Lainaa (j_alli @ Touko. 31 2010,15:36) kirjoitti
    Viime kesänä käytin oman pyörän "keväthuollossa" Tallinnassa, jäi varsin positiivinen kuva toiminnasta...

    Sitten vielä hinta *
    Varasin huollon Tallinnasta, kun sielläpäin käväsen. No lopuilla useilla sadoilla voi ostaa vaikka kaljaa
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  25. #25
    Lainaa (Jake82 @ Kesä. 01 2010,12:36) kirjoitti
    Lainaa (j_alli @ Touko. 31 2010,15:36) kirjoitti
    Viime kesänä käytin oman pyörän "keväthuollossa" Tallinnassa, jäi varsin positiivinen kuva toiminnasta...

    Sitten vielä hinta *
    Varasin huollon Tallinnasta, kun sielläpäin käväsen. No lopuilla useilla sadoilla voi ostaa vaikka kaljaa *
    Ei taida mahtua Monsterin kyytiin ne mitä erotuksella saa... Tai voithan juoda jo maissa sen erotuksen! Tosin sen jälkeen saattaa Monsterin työntäminen olla jo haasteellista...



    <p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-&gt; ?</p>
  26. #26
    Käytin kesän alussa 2011 1098.ni Tallinnassa ja voin suositella. Lähes puolet hinnasta pois ja hyvää jälkeä mm. koneellinen kiillotus(en tiedä kuuluuko normaalisti). Kyseessä oli siis 24tkm huolto. aikaa meni 3 vajaata päivää, eli yövyin 2 yötä aistikkaissa tallinnan hotelleissa.

    ps. Kannattaa muistaa juhlinnan lomassa että eestissä on 0 promilleraja *

    kerron jos haluatte lisätietoja..
  27. #27
    Kuinka moni teistä muuten huoltaa itse Ducatinsa, jos alla vanhempi, missä ei takuitakaan ole?

    Minä rassasin jokunen viikko sitten omaan 750S vm2003 ducatiin 40tkm huollon, vielä kun ajokausi loppuu niin venttiilien välyksien tarkistus ja säätö. (netistä löytyy tähänkin todella hyviä ja tyhjentäviä videoita miten tehdä)

    Jos yhtään pysyy meisselit kädessä niin todella kannattaa ja kun ostaa esim saksasta varaosat niin saa hirmusesti halvemmalla kuin suomesta (esim tuohon eteen 2 paria jarrupaloja jotain 50e kun suomesta yksi pari samoja maksaa 92e)

    edit: Ducatisuite.com on loistava paikka aloittaa.



    Ducati 750
  28. #28
    Jotenkin elän siinä uskossa että suuri osa ns. harrastajista huoltaa just noita vanhempia itse. Itsekin yritän, vaikka venttiilien säätö ja hihnojen vaihto on vielä opiskeluasteella. Vaimon monsteri on siis ollut työn alla. Oma ducati on sen verran uusi ettei parane itse hiplailla, vaikka onnistuisikin.

    Tosin tänä kesänä tonnin huolto tehtiin Puolassa, Varsovassa dealerillä. Johtui siitä että oltiin matkalla kohti Eurooppaa eikä huvittanut kääntyä Suomeen tämän takia.

    Yhtä kauan meni kuin Suomessa, mutta hinta oli noin puolet siitä mitä täällä. Ostin sitten t-paitoja loppurahalla, nekin oli halvempia.

    Sitten on nää hylkymonsterit joilla vaan ajetaan, ja ehkä joskus vaihdetaan öljyt tai ainakin lisätään sitä ku uupuu. Eli eivät saa mitään huoltoa kun virallisella on niin kallista ja itse ei jaksa, viitsi tai osaa...



    * If it ain't broken, fix it until it is!

    Ducati Club Finland ry:n kouluttaja
    Liikenneopettaja, mp-kouluttaja

    Ducatisti aina ja...
  29. #29
    Voin lämpimästi suositella cuda-motorsia nurmijärvellä. Asiantunteva kaveri, ja hinnatkin sopivat.
  30.  
  31. #30
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen