Sivu: 11 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011
Tulokset 301:stä 305:een 305:sta
  1. #301
    Lainaa ruoste kirjoitti Katso viesti
    Hiukan tekis mieli kokeilla Streetfighteria seuraavaksi pyöräksi. Saatavuus näyttää vaan olevan aika heikkoa ja hintataso ehkä tuostakin johtuen yliampuvaa muihin malleihin verrattuna. Iso S olisi särmikkäämpi vaihtoehto, mutta pienempi lienee käytettävyydeltään parempi. Ovatko nuo ulkoisilta mitoiltaan samanlaisia ja ovatko minkälaisia ajettavia 190 senttiselle kuljettajalle? Kokemusta on kyllä R1 ja Fireblade tyylistä eli tiiviiseenkin asentoon tottuu
    Käsittääkseni ovat ulkoisilta mitoiltaan suurinpiirtein identtisiä. Mitä ajoasentoon tulee, niin se on omien kokemusten perusteella huomattavasti rennompi ja väjempi kuin japseissa. Särmää tuossa 848:ssa on kyllä ihan riittävästi. Tarjontaa ei tosiaan kauheasti ole, mutta tuo minun moponi olisi ainakin kaupan .
    Yamaha TZR 125 -90
    Ducati S 750 HF -01
    Triumph Daytona 675 -08
    BMW F 800 R Chris Pfeiffer edition -10
    Triumph Daytona 675 -07
    Ducati Streetfighter 848 -12
  2. #302
    Taitaa olla kelien puolesta ajelut ajeltu ja pitäisi motivoitua tekemään iso huolto. Autotallia jo siivosin.

    Pitäisi:

    Hihnat
    venttiilivälykset
    tulpat (NGK)
    öljyt (Shell)
    pakkasnesteet (Comma)
    jarrunesteet (Brembo)
    etustefat ja öljyt (athena+Motul)
    ohjauslaakerin rasvaus
    jarrupalat ehkä
    kytkimen voisi käyttää auki tai ei kun pelaa ihan hyvin

    Tarvikkeita on haalittu sieltä täältä. Alkuperäiset hihnat ja tulpat Englannista reilusti Suomea halvemmalla. Loput käytännössä Motonetista. Athenan stefatkin puolet mopoliikkeen hinnoista.

    Stongakin pitää vaihtaa vähän korkeampaan. Tuolla jo hyllyssä pötköttää. Vauhdikkaassa ajossa orkkis on ihan hyvä, mutta alle satasen vauhdissa minulle liian kyykky.

    Pyörä tuntuu koko ajan paremmalta ja paremmalta kun siihen nyt on tottunut parin kesän aikana. Ulkonäkö etenkin sangen eroottinen. Samoin ajofiilis.
    Ducati Streetfighter 1098 -10

  3. #303
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti

    Tarvikkeita on haalittu sieltä täältä. Alkuperäiset hihnat ja tulpat Englannista reilusti Suomea halvemmalla. Loput käytännössä Motonetista. Athenan stefatkin puolet mopoliikkeen hinnoista.
    Etustefat on semmoinen tapaus, että suosittelen ihan alkuperäistä tuotetta.
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  4. #304
    No onhan nuo Athenat sentään italialaiset Ässän Öhlionseihin laittavat jotain Suzukin stefoja, kun alkuperäiset race-mallit ovat vuotoherkkiä.
    Ducati Streetfighter 1098 -10

  5.  
  6. #305
    Olipa kerran honda ja keulastefojen vaihto.
    Siihen laitettiin tarvikestefat ja keulaputket alkoi vuotamaan muutaman tuahhen kilometrin jälkeen.
    Kun asiaa tutkittiin, niin huomattiin, että tarvikestefa ei juurikaan jousta.
    Etupumppu ruuvipenkkiin ja kevyt vääntö liukuputkesta.
    Kuinka ollakkaan ei tarvinnut paljoa vääntää, kun alkoi jo taskulampun valo näkymään stefan ja liukuputken välistä.
    Alkuperäisellä stefalla sama homma ja liukuputkea sai vääntää paljon enemmän ennen kuin valo alkoi loistamaan.

    Joten se alkuperäinen stefa mukautui ja tiivisti paljon suuremman liikkeen kuin tarvikestefa.
    Keulaputket ei liiku ainoastaan ylös- ja alaspäin.

    Kun vehkeet on levällään, niin tämmöinen testi on helppo ja nopea tehdä.
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
Sivu: 11 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011