Sivu: 29 / 29:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19272829
Tulokset 841:stä 859:een 859:sta
  1. #841
    Lainaa alexz kirjoitti Katso viesti
    No tuo ei paljoa maksanut. Kertoileppa miten toimii niin viivyttelen tilausta jonkin aikaa
    Kauko-ohjain oli kuten luvattukin. Orkkis Gopro ja ainakin näyttää ihan uudelta. Varmaankin takuukorjattu versio. Latauspiuha tuli mukana ja kaikki näyttää toimivan ihan kuten pitääkin. Rannehihnaa ei näköjään tullut, perhana...
    Tässä esim. yksi samalta myyjältä KLIK:
    BMW K1200rs
  2. #842
    Sankari vitonen tarjouksessa. KLICK!
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  3. #843
    Lainaa Tannisto kirjoitti Katso viesti
    Kauko-ohjain oli kuten luvattukin. Orkkis Gopro ja ainakin näyttää ihan uudelta. Varmaankin takuukorjattu versio. Latauspiuha tuli mukana ja kaikki näyttää toimivan ihan kuten pitääkin. Rannehihnaa ei näköjään tullut, perhana...
    Tässä esim. yksi samalta myyjältä KLIK:
    Tilasin samasta paikasta. Hinta sen verran halpa että jos ei paljoa menetä
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
  4. #844
    Mulla gopro 3 ja en saakeli saa salasanaa nollattua. Hermostuttaa huomattavasti.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  5. #845
    Voisin suositella itse mielummin Yi 4k+ mallin hankkimista. Itse alunperin tutkimus gopro 5 blackiä, mutta jokaisessa testissä se hävisi yi 4k+ kameralle. Ja kamera pärjää suhteellisen hyvin jopa GoPro 6 blackille. YouTuben puolelta voi käydä itse arvostelut kurkkimassa.

    Saksan amazonissa kamera oli tarjouksessa 220e jokuviikko takaperin. Omat pikatestit todisti myös että kameran kuva on erinomainen.

    Jos hyvää kameraa haluaa, tuota saa yleensä halvemmalla kuin 5 blackiä, ja on parempi :P ja isona plussana että on yhteensopiva gopro kiinnikkeiden kanssa (ei koteloiden).
    Suzuki Bandit 1200 S -05
  6. #846
    Kellään kokemusta ulkoisen microfonin käytöstä GoPron kanssa?

    Ajattelin jos sellaisen sivusta aukollisen skeleton kotelon hankkisi ja siihen esim BOYA BY-GM10 tai vastaavan mikin hankkisi. Mikin voisi vaikka laittaa penkin alle jolloin mopon äänet ehkä paremmin tallentuisi
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
  7. #847
    Onko kellään session käyttäjällä tällästä hommattuna?
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  8. #848
    Lainaa alexz kirjoitti Katso viesti
    Kellään kokemusta ulkoisen microfonin käytöstä GoPron kanssa?

    Ajattelin jos sellaisen sivusta aukollisen skeleton kotelon hankkisi ja siihen esim BOYA BY-GM10 tai vastaavan mikin hankkisi. Mikin voisi vaikka laittaa penkin alle jolloin mopon äänet ehkä paremmin tallentuisi
    ei nyt isompaa kokemusta, mutta hero4 ulkosella mikillä on kyl äänien keräilyn osalta ihan eri planeetalta. Ehdottomasti kannattaa kokeilla.
    Mulla oli eka testi mikki kypärän sisällä, gopro kun leuassa kiinni niiin lyhyt matka... mielessä kävi myös y-haara että yksi mikki kypärän sisällä ja toinen menis vaikka sivulaukkuun tms josta saa pyörän ääniä.
    kypärän sisältäkin kyllä aika hyvät pyörän äänet saa, mutta kypärässä kyl suhinaa kuitenkin jonkun verran, mulla kyl taisi olla raollaan visiiri silloin.

    -a-
    ***
  9. #849
    Lainaa alexz kirjoitti Katso viesti
    Ajattelin jos sellaisen sivusta aukollisen skeleton kotelon hankkisi ja siihen esim BOYA BY-GM10 tai vastaavan mikin hankkisi. Mikin voisi vaikka laittaa penkin alle jolloin mopon äänet ehkä paremmin tallentuisi
    Tilasin nyt skeleton kotelon sekä siihen tuon ulkoisen mikin. Saa nähdä kuuluuko mopon äänet paremmin. Tosin paikoillaan vakio pöntöt joista ääntä astetta kovemmin kuin sähkömoposta

    Jos ei noista paljoa iloa ole niin ei sitten rahaakaan hirveesti kulunut
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
  10. #850
    Millä laitteella onnistuu parhaiten gopro 5 hero black videon editointi? Tabletti kiinnostaisi eniten kokonsa puolesta. Kuinka paljon pitäisi olla muistia?
    Makuasioita sanoi...
  11. #851
    Parhaiten onnistuu tehokkaalla pöytäkoneella, jossa työtä suoritetaan suurimmalta osin näyttiksellä. Hyvä väritoisto näytössä auttaa suuresti. Muistin määrä riippuu editointimateriaalista ja kuinka paljon tuottaa esikatseltavaa materiaalia välimuistiin.
    ...
  12. #852
    Lainaa kaunimik kirjoitti Katso viesti
    Millä laitteella onnistuu parhaiten gopro 5 hero black videon editointi? Tabletti kiinnostaisi eniten kokonsa puolesta. Kuinka paljon pitäisi olla muistia?
    Kuten mainittu, pöytäkoneella onnistuu parhaiten. Mutta iPhonen ja iPadin iMovie sovellus on erittäin toimiva mobiilinakin, jos ei mitään taidetta ole aikeissa tehdä.
    Tabletissa ja matkapuhelimessa täytyy tietenkin olla "riittävästi" muistia. Riippuu tietenkin myös siitä kuinka paljon sitä videotiedostoa siihen laitteeseen tunkee. Päivän aikana tulee helposti 10GB ja enemmänkin, joten 64GB muistia olisi hyvä olla. Valmiin matskunhan voi striimata siitä suoraan vaikka YouTubeen, joten ei jää laitteen muistia kuormittamaan.
    BMW K1200rs
  13. #853
    Goprolla on melko uusi quick sovellus joka on androidpohjainen. Sen vuoksi ajatteli tabletttia. Pöytäkone ei vissiin voi olla Microsoft jotta sitä voisi käyttää. Käykö nuo iMovie uudemmille gopro malleille?
    Makuasioita sanoi...
  14. #854
    Vanhassa ipadissä imovie näyttää toimivan. Täytyy näprätä ja ihmetellä. Vanhaan iPadin ei asennettua uusimpia gopro sovelluksia.
    Makuasioita sanoi...
  15. #855
    Lainaa kaunimik kirjoitti Katso viesti
    Goprolla on melko uusi quick sovellus joka on androidpohjainen. Sen vuoksi ajatteli tabletttia. Pöytäkone ei vissiin voi olla Microsoft jotta sitä voisi käyttää. Käykö nuo iMovie uudemmille gopro malleille?
    Moi, kyllä tuo Quick on jo vanhahko juttu. Toimii Windowsissa myös. Itse en ole sitä käyttänyt vaan tuota GoPro Studiota. Mun käsityksen mukaan Quick:ssä voi tehdä max 60 sekunnin klippejä (joku muu voi tulla oikaisemaan asiaa).
  16. #856
    Hyvä! Täytyykin kokeilla tuota gopro studiota.
    Makuasioita sanoi...
  17. #857
    Miten kauan on akku kestänyt kuvausta?

    Tänään kun eka kerran tänä vuonna kokeilin pidempään niin hyvä jos tunnin kesti. Mielestäni vähintään pari tuntia pitäisi kestää. Kamera Hero 4 Black.

    Toinen kyssäri, onko suositella kameraan sopivaa hyvää / edullista (voiko noin edes olla) muistikorttia ja jos vielä mistä se kannattaisi ostaa?
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
  18. #858
    Eipä ne tuon kauempia kestä vakioakuilla.
    https://www.data-systems.fi/tuotteet...tikortit-4832/
    Tuota kannattaa kahlailla.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  19.  
  20. #859
    Kortti olisi hyvä olla Class 10 & U3. Jotkut muistikortit pystyvät näyttämään kuvan nykimättömänä vaikka ovatkin vain U1-tasoisia mutta rahaa ei kannata heittää hukkaan ostamalla niitä U1:iä.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
Sivu: 29 / 29:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19272829