Sivu: 3 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 287:sta
  1. #61
    Lainaa (MrEre @ Loka. 20 2009,12:54) kirjoitti
    Lainaa (presto358 @ Loka. 20 2009,08:52) kirjoitti
    Lainaa (MrEre @ Loka. 19 2009,21:45) kirjoitti
    CBF:ssä on ohjaustanko hiukan vinossa oikealle, ei tuota ajossa oikein huomaa, mutta pistää silmään kun kerran huomasin.

    Onko vinkkejä ja ohjeita kuinka tuota voisi suoristaa?
    Tangon pitimissä on olemassa tangon säätömahdollisuus. *Voisko pitimet olla vähän vinossa tai jopa toinen väärin päin?
    Tangon pitimet kävin tarkistamassa ja samoin päin näyttää olevan. Vaikuttaa koko T-pala olevan hitusen vinossa ja ohjaustanko sen mukana. Pumput näyttävät olevan suoria ja mopo muutenkin kolaroimaton.
    Tuosta on jotain kirjeenvaihtoa www.cbf1000.comissa.
    EDIT: Tässä linkki
    Jos häiritsee niin kuulemma putkien kiinnitykset löysälle ja vähän kääntää oikeaan suuntaan niin korjaantuu. Itse en ole kokeillut.



    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  2. #62
    Onko joku löytänyt netistä tai kaupasta korjauskäsikirjaa cbf 1000:n. Alfamerilta löytyy mutta vain Saksan kielisenä, eikä Saksan kieli oikein itseltäni luonnistu. Netistä tuntuu löytyvän manuaaleja melkein joka lähtöön mutta ei cbf:n.
    Honda Monkey -82
    Yamaha RS 125 -75
    Honda CB 125 -84
    Kawasaki ZZR 1100 -92
    Honda CBF 1000 -06
  3. #63
    Lainaa (cantor 43 @ Loka. 20 2009,15:45) kirjoitti
    Onko joku löytänyt netistä tai kaupasta korjauskäsikirjaa cbf 1000:n. Alfamerilta löytyy mutta vain Saksan kielisenä, eikä Saksan kieli oikein itseltäni luonnistu. Netistä tuntuu löytyvän manuaaleja melkein joka lähtöön mutta ei cbf:n.
    Ei löydy muuta kuin omistajan käsikirja netistä. Itse tilasin Hondan oman korjaamokäsikirjan (4 cm paksu). On kyllä hyvä vaikka onkin mustavalkoinen kuvien osalta. Hinta oli jotakin 100 ekeä.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  4. #64
    Lainaa (Pete2 @ Loka. 20 2009,13:40) kirjoitti
    Tuosta on jotain kirjeenvaihtoa www.cbf1000.comissa.
    EDIT: Tässä linkki
    Jos häiritsee niin kuulemma putkien kiinnitykset löysälle ja vähän kääntää oikeaan suuntaan niin korjaantuu. Itse en ole kokeillut.
    Loistavaa, kiitos! Yksinkertaiselta vaikuuttaa homma, pitää talven pimeinä iltoina koittaa säädellä ohjaus kuntoon.

    Hyvin myös tuon ohjeen kirjoittaja itse luonnehti, miksi hän säätöhommaan ryhtyi.

    Lainaa kirjoitti
    I have to say that the bars never felt twisted or out of alignment, and handling wasn't compromised, but the sight of them slightly out of true became almost phobic and had to be cured.
    hooondaaa
  5. #65
    Lainaa (Pete2 @ Loka. 20 2009,16:12) kirjoitti
    Lainaa (cantor 43 @ Loka. 20 2009,15:45) kirjoitti
    Onko joku löytänyt netistä tai kaupasta korjauskäsikirjaa cbf 1000:n. Alfamerilta löytyy mutta vain Saksan kielisenä, eikä Saksan kieli oikein itseltäni luonnistu. Netistä tuntuu löytyvän manuaaleja melkein joka lähtöön mutta ei cbf:n.
    Ei löydy muuta kuin omistajan käsikirja netistä. Itse tilasin Hondan oman korjaamokäsikirjan (4 cm paksu). On kyllä hyvä vaikka onkin mustavalkoinen kuvien osalta. Hinta oli jotakin 100 ekeä.
    Tilasitko Brandtilta vai mistä? Toimitus aika?
    Honda Monkey -82
    Yamaha RS 125 -75
    Honda CB 125 -84
    Kawasaki ZZR 1100 -92
    Honda CBF 1000 -06
  6. #66
    Lainaa (cantor 43 @ Loka. 20 2009,18:02) kirjoitti
    Lainaa (Pete2 @ Loka. 20 2009,16:12) kirjoitti
    Lainaa (cantor 43 @ Loka. 20 2009,15:45) kirjoitti
    Onko joku löytänyt netistä tai kaupasta korjauskäsikirjaa cbf 1000:n. Alfamerilta löytyy mutta vain Saksan kielisenä, eikä Saksan kieli oikein itseltäni luonnistu. Netistä tuntuu löytyvän manuaaleja melkein joka lähtöön mutta ei cbf:n.
    Ei löydy muuta kuin omistajan käsikirja netistä. Itse tilasin Hondan oman korjaamokäsikirjan (4 cm paksu). On kyllä hyvä vaikka onkin mustavalkoinen kuvien osalta. Hinta oli jotakin 100 ekeä.
    Tilasitko Brandtilta vai mistä? Toimitus aika?
    Paikalliselta Honda -kauppiaalta, joka tilasi Brandtiltä, joka tilasi Belgiasta, joka tilasi jostain kauempaa. Kesti muistaakseni vähän yli kolme viikkoa.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  7. #67
    Nyt löytyy myös sähköinen versio täältä
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  8. #68
    Lainaa (Pete2 @ Loka. 26 2009,17:14) kirjoitti
    Nyt löytyy myös sähköinen versio täältä
    Sieltähän sen sai ladattua koneelle. Kiitos
    Honda Monkey -82
    Yamaha RS 125 -75
    Honda CB 125 -84
    Kawasaki ZZR 1100 -92
    Honda CBF 1000 -06
  9. #69
    Tällä viikolla hankin tonnisen cbf:n -07 pitempien reissujen siintäessä ens vuonna. Semmonen on käynyt mielessä että onko kukaan tietoinen/onko kukaan tehnyt tommoseen hihnavetoa? Oon hieman laiska öljyilemään ketjuja vaikka ajankin ihan kauheesti 34 tonnia tuli tänä kesänä vedeltyä, ensin 600 Fazulla ja ihan loppukausi 600 cbf:llä ja nyt sitte tuntu että isompaa tarttis ja kun hyväkuntonen osu simmuun BW:ssä niin nappasinpa sen koeajamatta
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  10. #70
    Onnittelut hankinnasta !.

    Aika villi ajatus tuo hihnaveto. Tutkailin cbf100.com -sivua ja ei ainakaan siellä ole kukaan (ensihakemalla) ehdotellut moista. Mahtuisikohan tuo pyörimään leveytensä puolesta hihnan tilalla? Oletko törmännyt tarvikesarjoihin hihnaa varten missään?

    Itse olen vaihtanut Öhlinsin jouset sekä matalamman ohjaustangon (sekä putket ja joukon pienempää sälää). En ole vaan päässyt vielä oikein kunnolla testaamaan kun tuli tuo talvi *.



    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  11. #71
    Lainaa (Pete2 @ Joulu. 19 2009,17:54) kirjoitti
    Onnittelut hankinnasta !.

    Aika villi ajatus tuo hihnaveto. Tutkailin cbf100.com -sivua ja ei ainakaan siellä ole kukaan (ensihakemalla) ehdotellut moista. Mahtuisikohan tuo pyörimään leveytensä puolesta hihnan tilalla? Oletko törmännyt tarvikesarjoihin hihnaa varten missään?

    Itse olen vaihtanut Öhlinsin jouset sekä matalamman ohjaustangon (sekä putket ja joukon pienempää sälää). En ole vaan päässyt vielä oikein kunnolla testaamaan kun tuli tuo talvi *.
    En oo missään törmänny tarvikesarjoihin saatikka cbf:ään johon tommonen ois tehty, mutta kun olen kuullut että tämmösiä projekteja on tehty muille pyörille? Ei siis MITÄÄN hajua mahtuuko se hihna sinne, en ymmärrä tekniikasta yhtään mittää kun oon vaan tyhmä nainen Olettaisin että hihna tois huolettomuutta ajoihin? No kattotaa jos joku tietäs...???

    Mä laitatan nyt samoin tein liikkeessä semmosii pikkujuttui, niinku lämpimät kahvat, huggerin, uudet gumit, kaatumaraudat ja ehkä sliparit. Sähkön ulostulo on tosi siististi siinä bensatankin mittarin alla jo valmiina. En taida uskaltaa muita muutoksia tilailla ennenkun pääsee ajaan yksin ja kuorman kanssa. Mulla on tossa kiinni 3x46 litraa Giviä... Painoeroa tulee siis aikalailla kun lähtee reissuun Varmaankin noita katteita mietin jossain vaiheessa.... Täyskatteita en laita koska toi on semmonen superduperkirkasoranssi väriltään niin täyskatteellisena se loistais ku majakka. Kaksvärisistä en välitä. Mutta jos sen bellypanin... Ja mittaristo on aika tylsä, josko sille jotain tekis. Ja jos hihnaa ei saa niin isomman takarattaan ajattelin laittaa niin sais lähtönopeutta lisää Nii ja tarakkaharakkaeston (siis semmonen takapenkin päällinen) hankin ehdottomasti, kun en koskaan varmana kyysää ketään

    BTW jos joku tuntee cbf600:n omistajia, mulla olis halpa leovince tyrkyllä... Se on tuolla kauppakanavapuolella, vihjailkaa sinne suuntaan
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  12. #72
    Noiden etujousien vaihtamista suosittelen. Alkuperäiset ovat tosipehmeät. Kun kuormaat nuo laukut täyteen niin keula kevenee niin paljon että ei tunnu ohjaus enää yhtään kivalta. Kun vaihdoin jouset putkien sisään niin etupää napakoitui huomattavasti, ei enää vatkaa kun ottaa kädet ohjaustangolta yms. Itse tilasin nuo Öhlinsin jouset. Hinta on satasen kantturoissa ja helpohkot asentaakin jos saat vain etupään johonkin kannatukselle. Jos olet kovasti kevyt niin nuo Öhlinsit vaihtoehdot voivat olla vähän jäykätkin (minulle sopivat kun painan 88 kg), mutta onhan niitä muitakin.

    Itse laitoin tämän bellypanin. Istuu hyvin ja pyörän väreissä hyvännäköinen. Helppo asentaa kunhan ensin keksii mikä kiinnitysrauta kuuluu mihinkin kohtaan ja ruuviin.



    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  13. #73
    Tuli mieleen että jos olet hankkimassa slipareita niin saisikohan niitä sinun 600:n LeoVincejä viriteltyä CBF1000:eenkin? Säästyisi muutama euro. Itse laitoin myös LeoVincet. Istui kerralla kohdalleen ja helppo homma asentaa.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  14. #74
    Noissa slipareissa on semmonen pikkujuttu että 600:ssa niitä on vaan yksi ja toikin on malliltaan ovaali Että kyllä jos semmoset tarvii niin täytynee hankkia ihan varta vasten. Olikohan 585e Allrightissa. Nii ja se on myyty se 600:n slipari että eipä sillä enää mittää tee.

    Oon kattonu ihan samaa belly pania. Kun huggerikin on väärän värinen niin samalla tommosen siinä sitte maalais kun se maali joudutaan sekottaan kuiteski. Värikoodi pitää jostain urkkia vaan.

    Tosta jousituksesta oon lueskellu... Mun pitännee koklaa ensin että miltä se tuntuu ajella. Olen 160 cm ja ajokamoissa ehkä 58 kiloo että hiinä hiinä yllääkö ees jalat maahan vaikka satula on matalimmalla. Vaan sama se oli 600:ssa ja hyvin mentiin

    BTW siitä hihnasta... Ei taida onnistuu. Että ketjuilla mennään Kiitti siitä cbf1000.com-vinkistä. Mä oon jo jonkinmoista vääntöä aiheesta saanu siellä aikaseks, tosin yksikään ei ole edes kuullu moisesta proggiksesta, suosittelivat bemarii tms jos hihnan haluu
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  15. #75
    Jos kiinnostaa Beowulf Warriorit , niin kuvassa olevat tulee ehkä myyntiin. Briteissä hyväksytyt, mutta ei E-hyväksyntää.
    Tässä tietoa valmistajan sivuilta. Pituus 38cm, hyvät äänet killerienkin kanssa ja Motoparkissakin melurajoista läpi.
    Ja ei ainakaan tehot tipahda, *mitattu takaselta killerit paikoillaan KN:n suodattimella.
    Mopo vaihtuu ehkä 2010 cbf1000fa:han, kun tuo uusi vfr taitaa olla aika kyykky.
    Voin minä myydä koko pyöränkin, jos hinnasta sovitaan. *
  16. #76
    Lainaa (Anu2009 @ Joulu. 21 2009,15:07) kirjoitti
    Noissa slipareissa on semmonen pikkujuttu että 600:ssa niitä on vaan yksi ja toikin on malliltaan ovaali
    No niinpä tietysti. Enpä tullut ajatelleeksi *.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  17. #77
    Lainaa (cbftonni @ Joulu. 21 2009,16:46) kirjoitti
    Jos kiinnostaa Beowulf Warriorit , niin kuvassa olevat tulee ehkä myyntiin. Briteissä hyväksytyt, mutta ei E-hyväksyntää.
    Tässä tietoa valmistajan sivuilta. Pituus 38cm, hyvät äänet killerienkin kanssa ja Motoparkissakin melurajoista läpi.
    Ja ei ainakaan tehot tipahda, *mitattu takaselta killerit paikoillaan KN:n suodattimella.
    Mopo vaihtuu ehkä 2010 cbf1000fa:han, kun tuo uusi vfr taitaa olla aika kyykky.
    Voin minä myydä koko pyöränkin, jos hinnasta sovitaan. *
    Mitä toi käytännössä tarkottaa että ei E-hyväksytty Siis jos käy niin että polliisi pysäyttää ja ymmärtää jotain mopoista ja huomaa etteivät oo E-hyväksytyt, loppuuko matkanteko siihen? Vaan ilmottele vaikka privana sitten kun tiedät, voisin ollakkin kiinnostunut kun vaan ensteks selvii mitä toi "ei E-hyväksyntää" takottaa... Tosin nyt mun täytyy sanoa että mun kandeis ehkä ajaa tolla ennenkun lähtee putkia vaihtamaan. Jos vaikka tykästyn normisaundeihin
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  18. #78
    Täällä on jotakin juttua asiasta. Muuttuu vissiin vuodenvaihteessa siten että ratkaisevaa on ettei ääni kasva viittä desibeliä siitä mitä on vakiona (tai jotain sinnepäin).
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  19. #79
    Apua... En mä jaksa tommosta ketjuu lukee kokonaan Eli siis JOS polliisi epäilee että on liian äänekkäät putket (riippumatta nyt siitä mittaustavasta, oli se sit Nokian känny tai ihan mikä vaan JA riippumatta siitä meneekö 5 db yli alkuperäisestä) ni voiko ne passittaa jonnekkii katsastuskonttorille??? Auttakaa ny tyhmää naista



    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  20. #80
    Moro!
    No, jos ei E-hyväksyntää, eikä siten myös muutoskatsastusta ole tehty(muutos katsastus vaatii E-hyväksynnän), niin saattaa olla että sakon lätkäseevät.... Turha sitä on muutoskatsastuksessakaan käyttää ilman sitä E-hyväksyntää, kun ei mene läpi. Joten, mikäli haluat laillisena pitää tuon pyörän ja vaihdat siihen slipareita, niin ainut vaihtoehto on sitten hommata E-hyväksytyt putket ja muutoskatsastaa ne tai ajella vakio putkilla. Tosin täällä keski-suomessa eivät taida olla kovin hanakoita puuttumaan noihin, mutta en sitten tiedä miten on siellä etelässä...
    Itsellä on nuo Vinssin putket, missä E-hyväksyntä, mutta en ole viitsinyt noita käyttää leimalla... Tiedän... ehkä kandeisi, mutta.... On tuota poliisit katsellut, mutta ei ole vielä tullut sanomista... kerran kolaripaikalla, kerran vakuutusyhtiössä, kerran pienen nopeusrajoituksen ylittämisen takia... ei sanktioita... koputtaa piätä eli puuta...
    Ja kannattaa muistaa, että mikäli käytät muutoskatsastamassa jotkut E-hyväksytyt putket, niin sehän tarkoittaa sitä, että ne on lailliset sitten siihen asti, kun db-killerit on paikallaan... Mikäli ne otat sitten pienien äänien lisäysten toivossa pois... laittomaksi muuttuu... joten silloin on sama olla maksamatta sitä muutoskatsastustakaan...
    Suosittelisin kuitenkin ensin vähän päästelemään sillä pyörällä ihan vakioputkilla, niin tietääpähän sitten miten se käytös muuttuu...
    Sen voin vielä sanoa, että itse olen tuossa kokeillut noita Vinssin putkia monta kertaa välillä ilman killereitä ja välillä niiden kanssa ja huomannut sen, että ilman killereitä äänet on toki paremmat/kovemmat, mutta koneen käytös ei niinkään... Killereiden kanssa alakierrosvääntöä tulee ihan eri tavalla, eli toimii paremmin. Johtunee osittain siitä, että tuo Bifferi on säädetty jo tehtaalla melko laihalle, varmaan ihan päästöjen takia. Ja killereiden kanssa nuo äänet ei ole ihan niin kovat, mutta itselleni tärkeämpää on koneen toiminta.... Ja kyllä nuo äänet on ihan ok, vaikkei paljon kovemmat olekaan kuin vakioputkilla....
    Noissa Vinssin putkissa on sellaiset killerit, mitkä ikäänkuin sulkevat sen suorimman tien kaasuille, ja ne joutuu kiertämään vähän mutkan kautta, joten killereiden kanssa eivät ole niin sanotut suorat putket ja kenties sikäli siihen tulee vähän vastapainetta, joka taas vaikuttaa siihen käykö kone miten laihalla....
    Toki, jos haluat ajella ilman killereitä, niin silloin varmaan kannattaa harkita Commanderia ja säätöä...
    Toki myös ihan vakiokamoilla ilman killereitä pärjää.... mutta riippuu mitä haluaa ja paljonko on siitä valmis maksamaan... niinhän se menee vähän joka "suhteessa"....

    -Toni-
    Aprilia Dorsoduro 750
  21. #81
    Lainaa (Tonppa Tuunaaja @ Joulu. 27 2009,22:04) kirjoitti
    Moro!
    No, jos ei E-hyväksyntää, eikä siten myös muutoskatsastusta ole tehty(muutos katsastus vaatii E-hyväksynnän), niin saattaa olla että sakon lätkäseevät.... Turha sitä on muutoskatsastuksessakaan käyttää ilman sitä E-hyväksyntää, kun ei mene läpi. Joten, mikäli haluat laillisena pitää tuon pyörän ja vaihdat siihen slipareita, niin ainut vaihtoehto on sitten hommata E-hyväksytyt putket ja muutoskatsastaa ne tai ajella vakio putkilla. Tosin täällä keski-suomessa eivät taida olla kovin hanakoita puuttumaan noihin, mutta en sitten tiedä miten on siellä etelässä...
    Itsellä on nuo Vinssin putket, missä E-hyväksyntä, mutta en ole viitsinyt noita käyttää leimalla... Tiedän... ehkä kandeisi, mutta.... On tuota poliisit katsellut, mutta ei ole vielä tullut sanomista... kerran kolaripaikalla, kerran vakuutusyhtiössä, kerran pienen nopeusrajoituksen ylittämisen takia... ei sanktioita... koputtaa piätä eli puuta...
    Ja kannattaa muistaa, että mikäli käytät muutoskatsastamassa jotkut E-hyväksytyt putket, niin sehän tarkoittaa sitä, että ne on lailliset sitten siihen asti, kun db-killerit on paikallaan... Mikäli ne otat sitten pienien äänien lisäysten toivossa pois... laittomaksi muuttuu... joten silloin on sama olla maksamatta sitä muutoskatsastustakaan...
    Suosittelisin kuitenkin ensin vähän päästelemään sillä pyörällä ihan vakioputkilla, niin tietääpähän sitten miten se käytös muuttuu...
    Sen voin vielä sanoa, että itse olen tuossa kokeillut noita Vinssin putkia monta kertaa välillä ilman killereitä ja välillä niiden kanssa ja huomannut sen, että ilman killereitä äänet on toki paremmat/kovemmat, mutta koneen käytös ei niinkään... Killereiden kanssa alakierrosvääntöä tulee ihan eri tavalla, eli toimii paremmin. Johtunee osittain siitä, että tuo Bifferi on säädetty jo tehtaalla melko laihalle, varmaan ihan päästöjen takia. Ja killereiden kanssa nuo äänet ei ole ihan niin kovat, mutta itselleni tärkeämpää on koneen toiminta.... Ja kyllä nuo äänet on ihan ok, vaikkei paljon kovemmat olekaan kuin vakioputkilla....
    Noissa Vinssin putkissa on sellaiset killerit, mitkä ikäänkuin sulkevat sen suorimman tien kaasuille, ja ne joutuu kiertämään vähän mutkan kautta, joten killereiden kanssa eivät ole niin sanotut suorat putket ja kenties sikäli siihen tulee vähän vastapainetta, joka taas vaikuttaa siihen käykö kone miten laihalla....
    Toki, jos haluat ajella ilman killereitä, niin silloin varmaan kannattaa harkita Commanderia ja säätöä...
    Toki myös ihan vakiokamoilla ilman killereitä pärjää.... mutta riippuu mitä haluaa ja paljonko on siitä valmis maksamaan... niinhän se menee vähän joka "suhteessa"....

    -Toni-
    Pitää sen verran korjata että näkyy noita Vinssejä myytävän kahdella killerityypillä. Toinen on pitempi, jossa pää on ummessa ja reikiä sivulla. Killerissä on laajennus päässä (näyttää vähän hepiltä, jos Anu on sattunut joskus näkemään * ). Toinen on suora putken pätkä. Tämä jälkimmäinen on ilmeisesti uudempi malli, koska sellainen tuli minulle kun ostin pöntöt syys-lokakuussa. Tuo suora putken pätkä vaimentaa ihan sopivasti ja saa sen verran vastapainetta että seokset pysyvät sopivina mittarin mukaan. Ajettiin penkissä ja killereillä tuli pari heppaa lisää, mutta ilman killeriä nuo lisähepat jäi saamatta. Kommanderilla saattaisi saada pari vielä lisää. Tärkeintä oli että vakioputkien teho/vääntökuoppa hävisi 4500 kierroksen kohdalta.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  22. #82
    Juu, minäkin kattelin noita Vinssin papereita ja huomasin että niissä on kuvat kahdenlaisista killereistä... Minulla on nuo irstaammat mallit....
    Lisäksi paketissa tuli nuo eräänlaiset reikälevyt, mitkä on ilmeisesti tarkoitettu ennen slipareita asennettavaksi... vissiin... En ole kokeillut....

    -Toni-
    Aprilia Dorsoduro 750
  23. #83
    Lainaa (Tonppa Tuunaaja @ Joulu. 28 2009,21:42) kirjoitti
    Juu, minäkin kattelin noita Vinssin papereita ja huomasin että niissä on kuvat kahdenlaisista killereistä... Minulla on nuo irstaammat mallit....
    Lisäksi paketissa tuli nuo eräänlaiset reikälevyt, mitkä on ilmeisesti tarkoitettu ennen slipareita asennettavaksi... vissiin... En ole kokeillut....

    -Toni-
    Joo paketissa oli minulla myös reikälevyt. En laittanut paikalleen ja hyvin tuntuvat seokset olevan kohdallaan.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  24. #84
    Laitetaas vähän päivitystä välillä tähänkin....
    Onkos täällä talven aikana harrasteltu rakentelua?
    Olisi kiva nähdä, onko millaisia projekteja vireillä, jos sais vaikka jotain ideoita...
    Minä modasin nuo pitkään kaipaamani tupla ajovalot pyörään tuossa talven pimeinä tunteina... Nyt pitäis alkaa näkymään/näkemään.... Tupla Bi-xenonit 50W asensin tohon mopottimeen... Ei tarvitse enää kuunnella naapurin mummojen kommenttia että hei, sulla on toinen lamppu palanut tuosta moposta....
    Hommasin toisen umpion saksan maalta(kiitos Aimo Pamaus), johon asentelin nuo projektorit(kiitos Gordin).
    Ohessa linkki kuviin, jos joku haluaa tsekata....

    http://kuvablogi.com/nayta/2490039/

    T:Toni
    Aprilia Dorsoduro 750
  25. #85
    Homma on vielä vähän kesken, mutta seuraavia juttuja on tullut asennettua talven aikana:

    - Öhlinsin takajousielementti, johon vaihdoin vähän jäykemmän jousen niin kantaa paremmin kaksi päällä.
    - Öhlinsin etujouset.
    - JMV:n alakate.
    - Acumen vaihde ja volttinäyttö, johon laitoin lisävirtakatkaisimen.
    - Tuplavalot.

    Sitten tietysti huollot sun muut. Vielä pitäisi viritellä tuo Pro-Oiler, joka vaikuttaa mielenkiintoiselta vekottimelta.



    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  26. #86
    Tiedoksi seuraavaa:

    Kun hommasin tuon Pro-Oilerin niin ajattelin vaihtaa pelkän eturattaan kun ketjut ja takaratas ovat vielä ihan hyvässä kunnossa. Eturattaassa oli jo vähän kulumajälkeä. Ketjunhan pitäisi nyt kestää monikertainen määrä (väittäävät).

    Huomasin että rattaan kylkeen on laminoitu kumia ilmeisesti ääntä vaimentamaan. Tässä ketjussa väitetään että sillä kumilla olisi enemmänkin merkitystä. Tilasin sitten tuon Hondan oman rattaan, mutta onhan pirulla hintaa; 75 euroa kun tarvikerattaan saa alle kahdenkympin *



    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  27. #87
    No ompas pirulaisella pienellä rattaalla hintaa... Itse ajattelin vähän samaa toimenpidettä, eli vaihtaa tuon pelkän eturattaan... Mutta en kyllä maksa siitä tuollaista hintaa, ostan sitten mielummin vaikka koko setin. Vois kuitenkin kokeilla tuollaista "halpis" ratasta ainakin ensin. Ei oo kuitenkaan kallis kokeilu. Jos nyt sitten käy niin että ääntelee pahasti, niin ei muuta kuin koko setti vaihtoon...

    Minä laitoin kans vähän alustaan päivitystä. En raskinut investoida paljon rahaa, joten laitoin tuon Hyperpron etu/taka-jousikitin. Takapää ainakin tuntui vähän jäykistyneen vakioon verrattuna. Myös etupää jäykistyi ihan kivasti, kun laitoin vielä 20w öljyt sinne. Ajossahan sen sitten vasta näkee, että miten toimii...

    Mulla on kans ollu tuo Pro-oiler nyt pari kesää ja en voi muuta kuin olla tyytyväinen vehkeeseen...

    -Tonppa-
    Aprilia Dorsoduro 750
  28. #88
    Hyvän näköiset nuo xenonit. Lueskelin CBF1000.com 'sta miten oli asennukset menneet ja saattaahan olla että seuraavan talven ohjelmaan pitää vielä ottaa myös tuollaiset.Hommasit näemmä varalamppusetin, johon teit asennukset. Se on tietysti varman päälle homma. jos särkyy purettaessa tai jotain. Onkohan näihin kukaan puuttunut tuolla tien päällä ja mitenkähän nuo viranomaiset suhtautuu tuolla muualla jos lähtee euroopan turneelle?



    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  29. #89
    Tänään klo 12 starttaa kausi On muuten myös mun ensiajo tonnisella, viime kauden lopettelin CBF600:lla. Saas nähä kuin ämmän käy kun en edes tiedä miten jalat ylttää maahan Nooh, BeeWee on luvannu tehä "pikasäätöjä" jos näyttää tosi huonolta eli kaippa se sitten tarkottaa keulan laskemista ja takajousen esijännityksen löysäämistä, tai näillä keinoin mun Fazu saatiin oikeen kokoseks eikä vaikuttanut ajo-ominaisuuksiin kun ei tota kuormaa hirveesti pyörän päällä ole.

    Hyvää päivänjatkoa kaikille
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  30.  
  31. #90
    Lainaa (Anu2009 @ Maalis. 26 2010,07:47) kirjoitti
    Tänään klo 12 starttaa kausi On muuten myös mun ensiajo tonnisella, viime kauden lopettelin CBF600:lla. Saas nähä kuin ämmän käy kun en edes tiedä miten jalat ylttää maahan Nooh, BeeWee on luvannu tehä "pikasäätöjä" jos näyttää tosi huonolta eli kaippa se sitten tarkottaa keulan laskemista ja takajousen esijännityksen löysäämistä, tai näillä keinoin mun Fazu saatiin oikeen kokoseks eikä vaikuttanut ajo-ominaisuuksiin kun ei tota kuormaa hirveesti pyörän päällä ole.

    Hyvää päivänjatkoa kaikille
    Samalta se tuntuu kuin CBF600. Kokeilin kumpaakin viime kesänä, 1000 on vähän helpompi ajaa kun vääntöä on enemmän. Ehkä liikennevaloista varovaisemmin pitää kaasu avata ettei takarengas lipsu, muttei oikein muuta. Ja penkin laskee nopeasti, siinä oli pari pulttia ja tarvittavat työkalut on pyörän mukana. Itselle nostin ylimpään asentoon, aika matala oli valmiiksi. Eikä jousitusta ehkä kannata löysytellä, kun se on keskiasennossakin melko pehmeä, niiaa mutkissa.

    Miltä pyörä tuntui?
    K1200GT & 701Enduro
Sivu: 3 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen