Sivu: 2 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 287:sta
  1. #31
    Lainaa (veekaks @ Touko. 18 2009,07:47) kirjoitti
    Hieman on pyörän vaihto ollut mielessä. Tuollainen CBF1000 kyllä kiinnostaisi. Yleiskäyttöön pyörä tulisi, mutta yksi pitkä ( Alppi tms ) reissu vuodessa ja muutama 1 - 2 tkm reissu tulisi, joten matkaajo-ominaisuudet ovat minulle tärkeitä.
    Oletteko ajellut pitkää matkaa tuollaisilla ? Minkälaisia kokemuksia ? Minkälaiset huoltovälit noissa on ?
    Kertokaapas jotain aiheesta epätietoiselle.
    Yleispyörä on yleispyörä: sopii vähän kaikkeen mutta ei oikein hyvin mihinkään!

    No itse olen sitten kai vähään tyytyväinen kun en omista kuin tuon yhden pyörän. Toistaiseksi en ole tarvinnut erikseen pyöriä kioskinkiertoon, matkailuun tai rata-ajoon, kuitenkin kaikkia on kokeiltu.

    Matka-ajossa pisin päivämatka 1100 km / 14 h, vielä meni mukavasti. Sateessakin ajettu 300 km, vain hanskat kastuivat.

    Auttavasti menee myös kaksi päällä.
    cb350 * fz6s * cbf1000
  2. #32
    Lainaa (AimoPamaus @ Touko. 19 2009,10:20) kirjoitti
    Huoltotahti on Hondan tapaan 6tkm.
    Tässä koko Huoltotaulukko
    Ihan hyvää tietoa. Thanks !
    Tuo 6 tkm välihuolto näkyy olevan aika muodollinen. Meinaan vaan, että reissussa ei ihan älyttömästi kannata alkaa merkkikorjaamoa etsimään, jos meinaa mennä hieman yli 6 tkm.
    Mukava kuulla, että pitkätkin päivämatkat menee kivuttomasti.
    Nykyisin ajelen vielä vanhalla ST11 pannarilla, joka sinänsä on matkalehmänä mainio. Välillä vaan haluaisi tosiaan käydä hieman radalla ja olisihan se kioskillakin käydessä ehkä näppärämpi tuo CBF.
    Eikä tuo hintakaan ole paha tuolla CBF:llä.
    No, se on sitten vaan VOE VOE
  3. #33
    Kävin koeajolla. Ei ollut minun pyörä. Kaupunkiajossa ja maantie köröttelyssä tuntui tosi mukavalta, mutta kun vauhtia lisäsi autobaana lukemia kohti, niin tuntui, että pää irtoaa ensimmäisenä ja sitten purkautuu koko mopo.
    Suomen nopeuksilla toimisi kyllä ihan hyvin.
    Ajoin sitten 1250 banditinkin. Hieman miellyttävämpi, mutta kiitos ei. Matka jatkuu toistaiseksi pannarilla, kun parempaa ei tunnu löytyvän.
    No, se on sitten vaan VOE VOE
  4. #34
    ^Jos pannarista haet referenssiä, sama tunne tulee kaikilla puolikatetuilla vehkeillä.

    Kertokaas viisaammat, saanko sovitettua yhteen SW-Motechin telineen ja Hondan alkuperäiset sivulaukut ? Silveriltä sais Honda laukut ja telineet alle kolmella sadalla. Toki SW-Motechilta saa telineet , mutta hinta pompsahtaa reilusti. Niihin Givin V35 laukut sisälaukkuineen niin menee kuuteen satkuun.
    nyk. BMW R1200GSA Triple Black -17, BMW R1200GS -15, Suzuki GSX1300R Hayabusa -10, Honda CB1300SA -12,Yamaha XJR1300 -09 ja monta muuta...
  5. #35
    Uppista tähänkin....
    En tiedä tuosta laukku kyssästä, luulen että saa kyllä rakenneltua nuo orkkis laukut ja telineet tuon motechin kanssa mutta vaatii vähän vermeitä ja viitseliäisyyttä....
    Mikään ei ole mahdotonta, jos on halua tehdä, mutta jos et hitsi ym. vehkeitä omista, niin suosittelen pysymään bolt on kamassa...

    Mitäs kaikkee porukka on laitellu CBF:iin?
    Olis kiva saada jotain rakentelu juttuja/ideoita....

    Itsellä laitettu seuraavaa:

    -pleksi muokattu sahan ja kuumailma puhaltimen kanssa tourinki mallista
    - alakate(ermax/bodystyle)
    -tangon korotuspalat
    -kahva lämppärit
    - xenon valot
    -mittaristovalot valkoiset+oranssit viisarit
    -jäähdyttimen suoja
    -hälyt
    -peräteline(motech) ja laukku
    -undertray ja miniteline
    -hugger
    -pro-oiler
    -tehoputket
    -virran ulosotto penkin alla
    -navi teline tangossa

    Olis kiva nähdä mitä muut on rassailleet pyöriinsä...
    Vai onko tyydytty sinänsä mainioon vakioon....

    Tuo varsin "löysä" alusta vähän mietityttää seuraavaksi.
    Ajattelin kokeille hieman jäykempiä öljyjä eteen, mutta lähinnä takapään löysyys harmittaa tällä hetkellä. Alkaa ikävästi voblaamaan mutkatie ajossa, ikään kuin takaiskarin vaimennus teho loppuisi kesken. Onko kellään mitään hyviä ideoita siihen? Englannin voorumissa joku oli laittanu Hyperpron jousikitin eteen ja taakse ja kehui kovasti. Hinta ei ainakaan ole paha, mutta jotenkin tuo takaiskarin vaimennus on vaan jotenkin huono, että melkein se vaatis sillekkin jotain. Maksaa vaan niin pirusti nuo ns. laatumerkit....

    -Tonppa-
    Aprilia Dorsoduro 750
  6. #36
    Mun mopo on varsin askeettinen:
    - Renthalin matala tanko
    - SW-motech peräteline
    - lämpökahvat
    - keskiseisontatuki
    - keulaa muutettu jäykemmäksi, toimii varsin hyvin.

    To do-lista
    - navigaattori
    - sivulaukut
    - virran ulosotto, ehkä...
    nyk. BMW R1200GSA Triple Black -17, BMW R1200GS -15, Suzuki GSX1300R Hayabusa -10, Honda CB1300SA -12,Yamaha XJR1300 -09 ja monta muuta...
  7. #37
    Lainaa (sik @ Heinä. 16 2009,10:08) kirjoitti
    Mun mopo on varsin askeettinen:
    - Renthalin matala tanko
    - SW-motech peräteline
    - lämpökahvat
    - keskiseisontatuki
    - keulaa muutettu jäykemmäksi, toimii varsin hyvin.

    To do-lista
    - navigaattori
    - sivulaukut
    - virran ulosotto, ehkä...
    Hei,

    Mites sik olet tuota keulaa jäykistänyt? Kiinnostaa, nimittäin mielestäni minulla keula on tosi "löysä", varsinkin meikäläisen painolla niiaa todella nätisti, ei hjuva!

    -Toni-
    Aprilia Dorsoduro 750
  8. #38
    Lainaa (Tonppa Tuunaaja @ Heinä. 17 2009,22:30) kirjoitti
    Lainaa (sik @ Heinä. 16 2009,10:08) kirjoitti
    Mun mopo on varsin askeettinen:
    - Renthalin matala tanko
    - SW-motech peräteline
    - lämpökahvat
    - keskiseisontatuki
    - keulaa muutettu jäykemmäksi, toimii varsin hyvin.

    To do-lista
    - navigaattori
    - sivulaukut
    - virran ulosotto, ehkä...
    Hei,

    Mites sik olet tuota keulaa jäykistänyt? Kiinnostaa, nimittäin mielestäni minulla keula on tosi "löysä", varsinkin meikäläisen painolla niiaa todella nätisti, ei hjuva!

    -Toni-
    Niin ja jos saan antaa vinkin sik.
    Älä osta orkkis Hondan sivulaukkuja jos ajat niiden kera yksin.
    Ainakin jossain testissä haukkuivat yksin ajettaessa ne laukut. Alkaa kovemmilla nopeuksilla heittelemään pyörää ikävästi.
    Jos niitä tarkastelee tarkemmin, huomaa syyn. Niissä on sellaiset poterot mitkä kaappaa kaiken ilman ja that's it.
    Tietty kaks päällä ongelmaa ei esiinny.
    Ei ole kyllä omakohtaisia kokemuksia, niin kannattaa suhtautua varauksella, mutta ihan vaan tiedoksi, niin tiedät mihin kannattaa kiinnittää huomioo. Voihan tämäkin olla vaan niitä testi-höpinöitä, mutta mielenkiintoista olis kyllä tietää, pitääkö tuo paikkansa....

    -Toni-
    Aprilia Dorsoduro 750
  9. #39
    Toni-[/quote]
    Niin ja jos saan antaa vinkin sik.
    Älä osta orkkis Hondan sivulaukkuja jos ajat niiden kera yksin.
    Ainakin jossain testissä haukkuivat yksin ajettaessa ne laukut. Alkaa kovemmilla nopeuksilla heittelemään pyörää ikävästi.
    -Toni-[/quote]

    No mulla on orkkislaukut ja ajan yksin eivätkä ne laukut paisko pyörää mihinkään, tosin mun "kova" nopeus on max. 160 km/h ja sekin ohitustilanteessa. Ja sitä paitsi kusiainen on vielä kevyempi kuin tonninen.
    CBF600SA
    "There are too many people and too few human beings."
  10. #40
    Vähän samanlaisia kokemuksia kuin kikalla: En ole huomannut kotimaan nopeuksilla minkäänlaista kiskomista orkkislaukuilla, joihin kuuluu myös korkealla oleva takaboksi. Maksimit mullaki lienee ollut jossain 150 kmt paikkeilla. Saksan moottoriteillä asia voi olla eri, kun lähestytään 200 kmt nopeutta. Mutta noita nopeuksia ei tosiaan sitten ainakaan kannata laukkuvarustuksella kokeilla kuin kaksi päällä.
    Yleensäkkin takaboksin vaikutus on suurempi kuin sivuboksien.
    FJRkin on saatu takaboksilla voblaamaan, tuloksena rajut lipat täydestä vauhdista, kuski ajoi yksin.
    cb350 * fz6s * cbf1000
  11. #41
    Jepjep, tuo laukku jutskakin oli ihan vaan lehtien höpinöitä, eikä omia kokemuksia. Siispä, vedetään sanat takaisin ja hyvä että täällä on henkilöitä joilla on oma kohtaisia kokemuksia....

    Mutta asiaan.... Eikö CBF:iä rakennella täällä?

    Onko kukaan laittanut alustaan mitään? Olisi hyvä saada jotain kokemuksia tähänkin, niin ei tarviis lähtee lotolla laittamaan mitään...

    -Toni-
    Aprilia Dorsoduro 750
  12. #42
    Juu noi laukkuhöpinät on TM:n juttuja joita ei aina kannata ottaa aivan todesta. *Pidän TM:ää enemmän auto ja yleisteknisenä aikakauslehtenä kuin moottoripyörälehtenä.

    Alustahommiin parhaiten saat varmaan vastauksen oman sivusi alalaidassa olevalta foorumilta jos vain Lontoo taipuu.

    Tiukempi takaiskari ( säädettävä ) kiinnostaisi itseäkin jos niukkasbudjetilla jostain saisi.



    cb350 * fz6s * cbf1000
  13. #43
    Turha dissata teknaria...
    TM:n juttu CBF:stä, johon viitattiin yllä, oli kyllä ihan kokeneiden motoristien käsialaa. CBF 1000:lla ajettiin vuodessa 40 tkm, joten kyllä siinä ajassa jotain kokemusta kertyy siitä miten sivulaukut vaikuttavat ajettavuuteen ja nimenomaan myös Saksan motarivauhdeissa.

    Itse ajoin pari viikkoa sitten pikku CBF:llä Saksassa 200kmh eikä woblannut, mutta eipä ollut sivulaukkujakaan. Hondan oma takalaukku oli ja takaistuimella 50 litran säkki.

    -J-
  14. #44
    Lainaa (Tonppa Tuunaaja @ Heinä. 17 2009,22:30) kirjoitti
    Lainaa (sik @ Heinä. 16 2009,10:08) kirjoitti
    Mun mopo on varsin askeettinen:
    - Renthalin matala tanko
    - SW-motech peräteline
    - lämpökahvat
    - keskiseisontatuki
    - keulaa muutettu jäykemmäksi, toimii varsin hyvin.

    To do-lista
    - navigaattori
    - sivulaukut
    - virran ulosotto, ehkä...
    Hei,

    Mites sik olet tuota keulaa jäykistänyt? Kiinnostaa, nimittäin mielestäni minulla keula on tosi "löysä", varsinkin meikäläisen painolla niiaa todella nätisti, ei hjuva!

    -Toni-
    Ihan öljyn määrää ja viskositeettia muuttamalla on pelattu. Muutos oli huomattava. Mototrim Oy Kuopiosta suoritti operaation huollon yhteydessä.
    nyk. BMW R1200GSA Triple Black -17, BMW R1200GS -15, Suzuki GSX1300R Hayabusa -10, Honda CB1300SA -12,Yamaha XJR1300 -09 ja monta muuta...
  15. #45
    Lainaa (Kikka6 @ Heinä. 20 2009,11:53) kirjoitti
    Toni-
    Niin ja jos saan antaa vinkin sik.
    Älä osta orkkis Hondan sivulaukkuja jos ajat niiden kera yksin.
    Ainakin jossain testissä haukkuivat yksin ajettaessa ne laukut. Alkaa kovemmilla nopeuksilla heittelemään pyörää ikävästi.
    -Toni-[/quote]

    No mulla on orkkislaukut ja ajan yksin eivätkä ne laukut paisko pyörää mihinkään, tosin mun "kova" nopeus on max. 160 km/h ja sekin ohitustilanteessa. Ja sitä paitsi kusiainen on vielä kevyempi kuin tonninen.[/QUOTE]
    tuskin mitkään tarvikelaukutkaan poistaa tuota "ongelmaa"

    empä ole vielä tähänpäivään mennessä ajanut pyörää jonka ominaisuudet paranisivat laukuilla.

    Useasti vain hommaa liioitellaan rutkasti.Ei pidä turhaan pelästyä
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  16. #46
    Lainaa (sik @ Heinä. 23 2009,14:53) kirjoitti
    Lainaa (Tonppa Tuunaaja @ Heinä. 17 2009,22:30) kirjoitti
    Lainaa (sik @ Heinä. 16 2009,10:08) kirjoitti
    Mun mopo on varsin askeettinen:
    - Renthalin matala tanko
    - SW-motech peräteline
    - lämpökahvat
    - keskiseisontatuki
    - keulaa muutettu jäykemmäksi, toimii varsin hyvin.

    To do-lista
    - navigaattori
    - sivulaukut
    - virran ulosotto, ehkä...
    Hei,

    Mites sik olet tuota keulaa jäykistänyt? Kiinnostaa, nimittäin mielestäni minulla keula on tosi "löysä", varsinkin meikäläisen painolla niiaa todella nätisti, ei hjuva!

    -Toni-
    Ihan öljyn määrää ja viskositeettia muuttamalla on pelattu. Muutos oli huomattava. Mototrim Oy Kuopiosta suoritti operaation huollon yhteydessä.
    Kiitti tiedosta. Täytyy vaihtaa astetta jäykemmät öljyt ja katsoo jos se vaikka auttais...
    Aprilia Dorsoduro 750
  17. #47
    Lainaa (presto358 @ Heinä. 22 2009,10:26) kirjoitti
    Juu noi laukkuhöpinät on TM:n juttuja joita ei aina kannata ottaa aivan todesta. *Pidän TM:ää enemmän auto ja yleisteknisenä aikakauslehtenä kuin moottoripyörälehtenä.

    Alustahommiin parhaiten saat varmaan vastauksen oman sivusi alalaidassa olevalta foorumilta jos vain Lontoo taipuu.

    Tiukempi takaiskari ( säädettävä ) kiinnostaisi itseäkin jos niukkasbudjetilla jostain saisi.
    Juu, on tuota tullut lueskeltua englannin poikien voorumia...
    On vaan niin sika kalliita nuo ns. merkki osat... Ajattelin vaan jos jollain on hyviä halpis-vinkkejä...
    Pitää nyt ainakin eteen vaihtaa nuo öljyt ja alkaa säästämään takapäätä varten, jos sitä vaikka ens kesänä sit ois alla vaikka wilberssi tai joku muu(lue pyörä vaihtoon jne)...

    -Toni-
    Aprilia Dorsoduro 750
  18. #48
    Lainaa (jha @ Heinä. 22 2009,20:58) kirjoitti
    Turha dissata teknaria...

    Itse ajoin pari viikkoa sitten pikku CBF:llä Saksassa 200kmh eikä woblannut, mutta eipä ollut sivulaukkujakaan. Hondan oma takalaukku oli ja takaistuimella 50 litran säkki.

    -J-
    Juu mutta kokeileppas ilman sitä 50 litran säkkiä siinä laukun ja itsesi välissä. Takaan että voplaa kun lähestyt 200 kmt. Tähän kuuluisi kai laittaa teksti, että älä kokeile kotioloissa etten joutuisi vastuuseen yllytyksestä. Ja totta kai sivulaukutkin vopalausalttiuteen vaikuttavat kuten moni muukin asia. Eturenkaan tyyppi, tankin täyttöaste puhumattakaan teknisistä vioista kuten esim ohjauslaakerin väljyys yms.

    Ja yhtään vähättelemättä TM:n ammattitaitoa noin yleisesti, niin kyllä ko. pyörää ajaneiden joukossa on ollut amatöörejäkin.
    Saivat ketjutkin kulumaan vaihtokuntoon jo 24 kmt huollon kohdalla ( tosin vaihtoivat pakon edessä jossain Italian nyrkkipajalla vasta 30 tkm kohdalla ). Väittivät vielä öljynneensä asiallisesti. Todennäköisesti olleet liian kireällä ja ajettu runsaasti sateella pitkiä matkoja ja voitelu ollut puutteellinen.
    cb350 * fz6s * cbf1000
  19. #49
    Lainaa (sik @ Heinä. 23 2009,14:53) kirjoitti
    -Toni-
    Ihan öljyn määrää ja viskositeettia muuttamalla on pelattu. Muutos oli huomattava. Mototrim Oy Kuopiosta suoritti operaation huollon yhteydessä.[/QUOTE]
    Olisiko öljyn viskositeetistä ja määrästä tarkempaa tietoa?

    Toisaalta, eikö liika öljy voi olla pahasta jos teleskooppi pohjaa niin voi ilmatila käydä liian pieneksi ja seurauksena olla tiivisteiden pettäminen?

    Ammattimies kai tiesi mitä tekee. Takuu ei korvanne tapausta jos liikaa öljyä sisällä.
    cb350 * fz6s * cbf1000
  20. #50
    Kiinnostais tämä cbf:ä kovasti. Miten on tuon takajousituksen laita? Riittääkö säädöt kaksi päällä ajoon laukkuineen? Joku on moittinut että on liian löysä. Entä kuinka rankka tuota jousta on säätää ja tuleeko sitä ruuvailtua kesä mittaan jos kuorma muuttuu?
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  21. #51
    Lainaa (Pete2 @ Syys. 04 2009,13:28) kirjoitti
    Kiinnostais tämä cbf:ä kovasti. Miten on tuon takajousituksen laita? Riittääkö säädöt kaksi päällä ajoon laukkuineen? Joku on moittinut että on liian löysä. Entä kuinka rankka tuota jousta on säätää ja tuleeko sitä ruuvailtua kesä mittaan jos kuorma muuttuu?
    Jollette molemmat ole ihan "ylipainoisia" niin jousi juuri ja juuri kantaa. Perä painuu alkujoustossa suht alas, mutta progressiivisena ei enää alempana anna enään niin paljon periksi. Itsellä ei ole ikinä painunut aivan pohjille isoimmissakaan heitoissa, tietääkseni.
    Säätö on helppo tehdä jos ei ihan jatkuvasti joudu vekslaileen.
    Itse laiskana en kovinkaan usein jaksa löysätä, kun aika usein kuitenkin ajetaan kaks päällä.
    Matkakäytössä löysää jousitusta joskus jopa arvostaa.

    Huolettomia kilometrejä itselle on tullut jo n. 28 tkm.
    cb350 * fz6s * cbf1000
  22. #52
    Kuulostaa hyvältä. Meillä on yhteispaino 161 kg (onhan niitä varmaan painavimpiakin). Onko teillä säätö pohjassa matkakäytössä?

    Ehkäpä siinä olisi hyvä pyörä näihin meidän pyörityksiin. Kiitos kommenteista *.



    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  23. #53
    Lainaa (Pete2 @ Syys. 04 2009,15:24) kirjoitti
    Kuulostaa hyvältä. Meillä on yhteispaino 161 kg (onhan niitä varmaan painavimpiakin). Onko teillä säätö pohjassa matkakäytössä?

    Ehkäpä siinä olisi hyvä pyörä näihin meidän pyörityksiin. Kiitos kommenteista *.
    Joo kyllä noi kilot vielä kantaa varsinkin jos takapenkkiläinen on sieltä kevyemmästä päästä. Kiristys kannataa pitää kaks päällä tiukimmassa asennossa. Jos laukuissa tavaraa, niin painavammat sivubokseihin, koska takimpana oleva yläboksi rasittaa eniten ajo-ominaisuuksia. Itse olen "säätänyt" takaboksia vähän vakiosta edemmäksi kiinnityslevyä modaamalla.

    Hyvä yleispyörä monenlaiseen käyttöön. Edukkaat vakuutuksetkin.
    cb350 * fz6s * cbf1000
  24. #54
    No nyt olen cbf:n onnellinen omistaja. Hienolta tuntuu, mutta pitää varmaan talven mittaan jotakin tehdä parille häiritsevälle asiaille. Mm. jotakin tuolle ulkonäölle (särmää lisää). Lisäksi äänet ovat vähän liian vaisut. Sliparit varmaan hoitaisi asian. En kuitenkaan viitsisi investoida Power Commanderiin. Mitä vaimentimia olette laittaneet?
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  25. #55
    Lainaa (Pete2 @ Syys. 08 2009,22:35) kirjoitti
    No nyt olen cbf:n onnellinen omistaja. Hienolta tuntuu, mutta pitää varmaan talven mittaan jotakin tehdä parille häiritsevälle asiaille. Mm. jotakin tuolle ulkonäölle (särmää lisää). Lisäksi äänet ovat vähän liian vaisut. Sliparit varmaan hoitaisi asian. En kuitenkaan viitsisi investoida Power Commanderiin. Mitä vaimentimia olette laittaneet?
    Moro,
    Onnittelut hienosta pyörä valinnasta! Vastasinkin jo tuohon toiseen kyssäriisi Leo Vincen putkista, mutta ohessa kuitenkin linkki vielä kuviin mun pyörästä. Jos vaikka tulee jotain ideoita mieleen noista itsellesi kun alat rakentelemaan. Tuo on vaan minun näkemys, miltä CBF tulisi näyttää jo tehtaalta tullessaan, mutta jokainen tehköön makkaran mieleisekseen....

    http://kuvablogi.com/blog/20466/

    Niin ja siis Vinssin putket on ja tyytyväinen olen ollut...

    -Tonppa-
    Aprilia Dorsoduro 750
  26. #56
    Hienon näköinen peli *
    Itse ajattelin laittaa ainakin tuo alakatteen (bellypan). Saa nyt nähdä mitä muuta (ei se varmaan siihen jää). Lisäksi takajousi pitänee vaihtaa jäykempään niin kantaa paremmin kaksi päällä tavaroin.



    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  27. #57
    Mulla on muuten siis koko alakate sarja, ei Bellybani, mutta sen varmaan tajusitkin, ajattelin vain varmistaa.
    Itse olen kanssa pähkäillyt tuon alustan kanssa. Josko laittaisi jonkun vähän jäykemmän taka iskari/jousi setin ja etupäähän vois kans kyllä laitta hieman jäykennystä...
    Täytyy talven aikaan vähän miettiä ja katsoa kukkaroa....

    -Toni-
    Aprilia Dorsoduro 750
  28. #58
    CBF:ssä on ohjaustanko hiukan vinossa oikealle, ei tuota ajossa oikein huomaa, mutta pistää silmään kun kerran huomasin.

    Onko vinkkejä ja ohjeita kuinka tuota voisi suoristaa?
    hooondaaa
  29. #59
    Lainaa (MrEre @ Loka. 19 2009,21:45) kirjoitti
    CBF:ssä on ohjaustanko hiukan vinossa oikealle, ei tuota ajossa oikein huomaa, mutta pistää silmään kun kerran huomasin.

    Onko vinkkejä ja ohjeita kuinka tuota voisi suoristaa?
    Tangon pitimissä on olemassa tangon säätömahdollisuus. Voisko pitimet olla vähän vinossa tai jopa toinen väärin päin?
    Itse en ole koskaan ko. pitimiä irroittanut.
    cb350 * fz6s * cbf1000
  30.  
  31. #60
    Lainaa (presto358 @ Loka. 20 2009,08:52) kirjoitti
    Lainaa (MrEre @ Loka. 19 2009,21:45) kirjoitti
    CBF:ssä on ohjaustanko hiukan vinossa oikealle, ei tuota ajossa oikein huomaa, mutta pistää silmään kun kerran huomasin.

    Onko vinkkejä ja ohjeita kuinka tuota voisi suoristaa?
    Tangon pitimissä on olemassa tangon säätömahdollisuus. *Voisko pitimet olla vähän vinossa tai jopa toinen väärin päin?
    Tangon pitimet kävin tarkistamassa ja samoin päin näyttää olevan. Vaikuttaa koko T-pala olevan hitusen vinossa ja ohjaustanko sen mukana. Pumput näyttävät olevan suoria ja mopo muutenkin kolaroimaton.
    hooondaaa
Sivu: 2 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen